Drie maal is scheepsrecht.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:38 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb onlangs 2 dagen op rij in de winnaarspool gehangen bij Ekdom, tevergeefs
Wat heb je woensdagnacht nou gegeten?quote:
Ze laten een fragment horen, als je weet wie het is kun je bellen.quote:
Niets dus. Op het laatste moment misgegaan. Heel jammer! Heb nog steeds hongerrr!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat heb je woensdagnacht nou gegeten?
Ach, je hebt nu in ieder geval bier en icetea, dus het begin is er. Die lúcht!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Niets dus. Op het laatste moment misgegaan. Heel jammer! Heb nog steeds hongerrr!
Het kan nu beter heten 'Domien haalt door' of zo.. die tijden zeg pfffquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:42 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Vanaf wanneer krijgen we Domien staat op op onze radio?
ik wil de eerste keer gelijk winnenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Drie maal is scheepsrecht.
Nicole again!
Ja maar ik bedoel, Giel heeft zo vaak vakantie, die staat op het punt te van-Inkelen, zoals we dat noemenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het kan nu beter heten 'Domien haalt door' of zo.. die tijden zeg pfff
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:45 schreef B.A.Trix het volgende:
We moeten nog ff doorposten dan kan Roel zijn topic openen.![]()
Verklaar u nader..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:44 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
die staat op het punt te van-Inkelen,
Zal ik 'm dan maar even wat voller posten door op te merken dat de muziek van Panic! at the Disco lijkt op een heeeeeeeeeeeele lang aaneengesloten zin die wordt gezongen op dezelfde muziekband?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:45 schreef B.A.Trix het volgende:
We moeten nog ff doorposten dan kan Roel zijn topic openen.![]()
Van Inkel was een tijdje bij 538 en toen ie naar (ik meen) Veronica wilde was 'ie ook steeds vaker weg, later dook ie ineens aan de andere kant weer op.quote:
Jeroen van Inkel is meer wel op de radio dan niet. Tenminste dat was vroegah toen hij nog bij 538 zatquote:
Eigenlijk net zoiets als die loser van de Karwei Bouwmarkt-reclame dusquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Zal ik 'm dan maar even wat voller posten door op te merken dat de muziek van Panic! at the Disco lijkt op een heeeeeeeeeeeele lang aaneengesloten zin die wordt gezongen op dezelfde muziekband?
ahaaaa okeequote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:47 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Van Inkel was een tijdje bij 538 en toen ie naar (ik meen) Veronica wilde was 'ie ook steeds vaker weg, later dook ie ineens aan de andere kant weer op.
Michiel? Gerard? Iemand antwoord?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:47 schreef B.A.Trix het volgende:
Domien, hoeveel biertjes worden daar nou op één avond gedronken??
O.a. bij de TMF Awards waren ze er. Ik ben toen maar naar NOVA gezapt...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Dit nummer vond ik echt te gek maar ik heb Panic at the Disco eens een live-optreden zien/horen geven en dat was echt om te janken zo slecht
In aanloop naar hun volgende programma'squote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:48 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik denk zeker 2 pp en dan komt de afterparty nog
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:50 schreef Toad het volgende:
Ben je even een avondje naar de bios. Direct bijna 2 volledige topics gemist. En het breaking news natuurlijk dat Ekdom ook een fokker is. Ik dacht al, die lucht.
Goed he!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:50 schreef Toad het volgende:
Ben je even een avondje naar de bios. Direct bijna 2 volledige topics gemist. En het breaking news natuurlijk dat Ekdom ook een fokker is. Ik dacht al, die lucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |