quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel weer tijd voor The Automatic... en natuurlijk met de badeend
quote:What's that coming over the hill
Is it a badeend? Is it a badeend?
Ik heb hem gewoon nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel weer tijd voor The Automatic... en natuurlijk met de badeend
Ik wilde net gaan kijken tot hoelaat dit nou precies duurt..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Van mij mag dit programma tot 12 uur duren
Misschien wil Veenstra je zo ontmaagdenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:57 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon nog nooit gehoord![]()
nog maar een uurtjequote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:58 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan kijken tot hoelaat dit nou precies duurt..
Ik sta klaarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien wil Veenstra je zo ontmaagden
The Plutomatic, hè Gerard? ;-)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:56 schreef TheVulture het volgende:
Dit zijn de Peppersquote:
quote:
Chapeau chapeau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:07 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
![]()
Heb ff lekker bakkie senseo gezet.. kan er nog een uurtje tegen.![]()
Latte Macchiato bij de hand. *slurp*quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:07 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
![]()
Heb ff lekker bakkie senseo gezet.. kan er nog een uurtje tegen.![]()
Bellen! en dan zeggen dat je van FOK! bent, dan draaien ze m meteenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Request-verzoekje: Time is running out van Muse
of de badeend-versie van The Automatic
Ze kunnen toch lezenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:11 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Bellen! en dan zeggen dat je van FOK! bent, dan draaien ze m meteen![]()
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat is coming over the hill is it a BADEEND ?!! is it a BADEEND *piep* *piep*quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Request-verzoekje: Time is running out van Muse
of de badeend-versie van The Automatic
Zijn peuken en aansteker afpakken,denk ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:13 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Hey Gerard, wat zou ik moeten doen om jou te laten stoppen met roken?
Goede! Alleen ben ik zo weg...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:14 schreef borisz het volgende:
Underworld - born slippy is mijn requestals je ze ook hier kan vermelden
![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:13 schreef Sirolf het volgende:
SunChaser @ 3FM (Ekstra Weekend): http://www.zshare.net/aud(...)k_sunchaser-mp3.html
Hij staat al in de OP in de Wiki. Bij een volgend topic staat 'ie erin.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Die mag er straks bij in de OP.
Gerard wilde Bob Ross uitnodigen.![]()
Idd leuk voor de in de OP.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:13 schreef Sirolf het volgende:
SunChaser @ 3FM (Ekstra Weekend): http://www.zshare.net/aud(...)k_sunchaser-mp3.html
Dan koopt 'ie weer nieuwe. Nee, maar ik bedoel het echt. Het is vooral voor die kleine Lennon dat ik me zo'n zorgen maak.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zijn peuken en aansteker afpakken,denk ik.![]()
Wie zegt dat hij in het bijzijn van Lennon rookt.Gerard heeft toch een studio thuis,misschien zit hij daar wel te dampen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:16 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Dan koopt 'ie weer nieuwe. Nee, maar ik bedoel het echt. Het is vooral voor die kleine Lennon dat ik me zo'n zorgen maak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |