De knieschijf van volgende weekquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:23 schreef Cee het volgende:
Klinkt goed hoor! Ik voel een megahit aankomen van deze samenwerking...
Nee! Da's Coen Swijnenberg!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:22 schreef Knut het volgende:
Paarse shirt, dat is die hiphop dude zeker ?
Dan schakel ik altijd over op CD als ik in de auto zit.
Hiphop dude?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:22 schreef Knut het volgende:
Paarse shirt, dat is die hiphop dude zeker ?
Dan schakel ik altijd over op CD als ik in de auto zit.
Ome Willemquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:24 schreef Cee het volgende:
Jeugdheld Ome Willem moet nog!
Tante Til van de familie Knots.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:24 schreef Cee het volgende:
Coen wist ikquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee! Da's Coen Swijnenberg!
Meneer Aartquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tante Til van de familie Knots.
Meneer Aart van Sesamstraat.
Al het goeds komt uit Tilburg. (en omstreken)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ome Willem
Cee en ik blijven elkaar begrijpen![]()
Die was er laatst toch? Of was dat bij Coen en Sander?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:24 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Al het goeds komt uit Tilburg. (en omstreken)
Bart Arens. Doet dagelijks het programma vóór Giel. 4-6, 'Bart'.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:25 schreef Knut het volgende:
[..]
Coen wist ikDat luister ik altijd in de file.
Ik bedoelde die dude helemaal rechts.
is ook reeds 4 keer genoemd op de vorige pagina [edit]en hierboven door Domien[/edit]. Da's Bart Arens, te horen tussen 4 en 6 (dus vroege ochtend, net voor Giel).quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:25 schreef Knut het volgende:
[..]
Coen wist ikDat luister ik altijd in de file.
Ik bedoelde die dude helemaal rechts.
Jah, maar " bart arens" zegt mij niks. Dus vandaar de vraagquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
is ook reeds 4 keer genoemd op de vorige pagina. Da's Bart Arens, te horen tussen 4 en 6 (dus vroege ochtend, net voor Giel).
Daar ben ik een keer 's nachts door gebeld, had ik bij Ekdom 3 weken eerder een plaatje aangevraagd en die ging hij toen voor me draaienquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Bart Arens. Doet dagelijks het programma vóór Giel. 4-6, 'Bart'.
Daarom zit ie ook tussen 4 en 6quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:28 schreef Knut het volgende:
[..]
Jah, maar " bart arens" zegt mij niks.
Nee joh, The Feeling - Love It When You Call!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:27 schreef RealZeus het volgende:
Van Velzen- Baby get higher.
![]()
Wat een goed nummer is dat toch.
Net als The Feeling - Fill my little world. (en ja,dit is een hint,Domien,Michiel en Gerard.)![]()
![]()
Die heb ik 3 uur later ook nog wel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan heb je wel nog een hele dag.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:29 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Die heb ik 3 uur later ook nog wel.![]()
Bijna een heel topic..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:30 schreef -Hans- het volgende:
damn.. hoop reacties gemist in 30 minuten tijd niet op Fok! te hebben gekeken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |