Die heb ik aangemaakt maar wederom voor nietsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:46 schreef Jayhawk het volgende:
we zitten al op 25 !
Hehe, is je Fuck Her Gently topic ook nog steeds open?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die heb ik aangemaakt maar wederom voor niets![]()
Ligt er aan wat voor 'n haar je hebt. Wil je juist dat krullen mooi uitkomen, moet je gelwax gebruikenquote:
sowwy powwyquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die heb ik aangemaakt maar wederom voor niets![]()
Ook datquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:50 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hehe, is je Fuck Her Gently topic ook nog steeds open?
Zwitsal!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:53 schreef Nesle het volgende:
Amandelolie werkt tegen pluizig haar.
Of die babyzooi die zo lekker ruikt, kan ff niet op de naam komen
Ja nog zoiets: het ene jaar heb ik ontzettend veel krullen en dan opeens weer stijl haar. Ik snap er niks vanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor 'n haar je hebt. Wil je juist dat krullen mooi uitkomen, moet je gelwax gebruiken
Cute!quote:
Wat dan? Ik zie het niet?quote:
Dan moet je ze vertellen dat ze hun gang mogen gaan en moeten doen wat zij leuk vindenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:04 schreef Soempie het volgende:
Ik heb altijd hetzelfde kapsel. Zodra ze vragen wat ik wil kom ik in paniek altijd met hetzelfde antwoord:
Doe maar tot op mn schouders!
In laagjes?
Ja, doe maar.![]()
dat heb ik ook 's gedaanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je ze vertellen dat ze hun gang mogen gaan en moeten doen wat zij leuk vinden
Heb je een pony?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:04 schreef Soempie het volgende:
Ik heb altijd hetzelfde kapsel. Zodra ze vragen wat ik wil kom ik in paniek altijd met hetzelfde antwoord:
Doe maar tot op mn schouders!
In laagjes?
Ja, doe maar.![]()
Ik ook eens en dat doe ik dus nooit meerquote:
Dat is vrouw eigen toch?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:07 schreef Soempie het volgende:
Wat kunnen we lang door neuzelen over hetzelfde onderwerp he.
Nee, vroeger welquote:
Maar mij wel dat advies geven hequote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook eens en dat doe ik dus nooit meer
Ik heb op de basisschool eens promotie gelopen voor een kapper en die ging dan ons haar doen voor we de straat op moesten. Ik kwam naar buiten met een scheidingquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:09 schreef Etcetera het volgende:
dit is gewoon een goed onderwerp
ik doe het ook nooit weer Nem, of het moet een dijk van een kapper zijn die me echt iets uit zichzelf aanraadt en me kan overtuigen
Alles komt goed.quote:
quote:
Als ik dat wil neem ik mijn schmink wel meequote:Je wilde zeker wat te lachen hebben volgende maand![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:09 schreef Jayhawk het volgende:
Nem, zullen wij over een ander onderwerp gaan praten?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb op de basisschool eens promotie gelopen voor een kapper en die ging dan ons haar doen voor we de straat op moesten. Ik kwam naar buiten met een scheiding
Wat een ramp was dat
Over vrouwen dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zolang het maar niet over autos of voetbal gaat
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zat m'n tanden te poetsen. Nu zit er tandpasta op m'n toetsenbord.
![]()
Ah..de rijdende doodskistquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:13 schreef Etcetera het volgende:
wat is er mis met auto'sik wil later een mini
zo'n echte originele van vroegah
Goed bezig!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:12 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik spui zo wel een ergernis ofso...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:12 schreef Jayhawk het volgende:
jij mag kiezen!
Die rolkooi heeft geen reet zien als het motorblok besluit een meter naar achteren te schuivenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:14 schreef Etcetera het volgende:
Irritante gewoontes van exen [ 2 ]
d'r komt wel een rolkooi in hoor Nem, dat is een vereiste
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:15 schreef Jayhawk het volgende:
Vrouwen zijn een leuk onderwerp!
Dames:
Strakke of losse boksershort?
ik rij goed genoeg om dat te voorkomenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die rolkooi heeft geen reet zien als het motorblok besluit een meter naar achteren te schuiven
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik rij goed genoeg om dat te voorkomen![]()
Neuh..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:17 schreef Etcetera het volgende:
neeheb er wel in gepost trouwens, moet ik dat posten
![]()
je hebt de nieuwequote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:17 schreef Nesle het volgende:
Een orginele mini, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Vrouwen met boxers die in een Mini rijden!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:18 schreef Jayhawk het volgende:
Wat is het onderwerp nu? Mini's of vrouwen?
Of boxers
mini-vrouwen in boxersquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:18 schreef Jayhawk het volgende:
Wat is het onderwerp nu? Mini's of vrouwen?
Of boxers
het was ook niet erg serieus bedoeld hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Gaan we weer.
Net als mensen die beweren dat ze wel met een slok op kunnen rijden omdat ze al veel ervaring hebben
Ook jij vergeet weer dat niet alleen JIJ een ongeluk kunt veroorzaken maar ook ANDEREN.
die zijn ook lievquote:
Doe mij maar een man in een tijgerstringquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:21 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
doe mij maar een vrouw in een heupstring
rrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe mij maar een man in een tijgerstring
Ik!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:22 schreef Etcetera het volgende:
strings
wie wil z'n bilnaad nou flossen.... seriously
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:22 schreef Jayhawk het volgende:
Alle mannen tijdens de AKQ meet in tijgerstring
klopt 100%quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:23 schreef Nembrionic het volgende:
@Etcetre: een rolkooi is inderdaad niets mis mee
Maar ten overvloede: een rolkooi helpt niets tegen een frontale knal
Hier sluit ik mij bij aanquote:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:22 schreef Etcetera het volgende:
strings
wie wil z'n bilnaad nou flossen.... seriously
Wat? Jay wil mannen in tijgerstrings zien?quote:
Terugkrabbelenquote:
Ik wel!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:28 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
haha, ik heb geen idee wat ik me daar bij moet voorstellen.
dit wil ik niet wetenquote:
Ha ik eet vanavond cajun aardappeltjes, bloemkool, broccoli, wortels en kipquote:
Ik moet nu opeens aan 2 mannen denken...:quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ha ik eet vanavond cajun aardappeltjes, bloemkool, broccoli, wortels en kip![]()
Kon je niet even waarschuwen van te voren?!quote:
Ja, nu heb ik geen trek meerquote:
ik heb een duidelijke visual helaasquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik moet nu opeens aan 2 mannen denken...:
Beau van Erven Dorens
Robbie Williams
Ya know what I mean?![]()
Dat jij graag naar mannen in tijgerstrings surft tijdens je werkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:32 schreef Neleos het volgende:
[..]
Héé. Ik ben nog aan het werk ja. Wat moeten mijn collega's wel niet denken.![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat jij graag naar mannen in tijgerstrings surft tijdens je werk
Nu zijn er 3 opties:quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:34 schreef Nembrionic het volgende:
Nu zijn er 3 opties:
1) je baas zal morgen op je bureau liggen in een tijgerstring
2) er ligt morgen een tijgerstring je in bureaulade
3) je kerstpakket wordt een verrassingspakket van Christine LeDuc
Je weet toch...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:35 schreef Yurithemaster het volgende:
Onderwerpen van hoog kwaliteit hier![]()
Optie 1 kan in ieder geval niet, want dan stort mijn bureau in elkaar.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu zijn er 3 opties:
1) je baas zal morgen op je bureau liggen in een tijgerstring
2) er ligt morgen een tijgerstring je in bureaulade
3) je kerstpakket wordt een verrassingspakket van Christine LeDuc
Dus optie 2 en 3 staan nog openquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:36 schreef Neleos het volgende:
[..]
Optie 1 kan in ieder geval niet, want dan stort mijn bureau in elkaar.![]()
Ik op dit moment...hoezo?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:37 schreef Jayhawk het volgende:
Wie is er vrolijk hier?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe mij maar een man in een tijgerstring
Ik wist niet dat je zo'n lekker kontje had Jojoortjequote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:41 schreef Jojoortje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Speciaal voor de mannen...
thank youquote:
Hoho..niet alles is lelijk. Maar die 2 plaatjes welquote:
Ik heb het altijd al wel van je gedachtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:44 schreef Jojoortje het volgende:
@ Jay: Je zou het niet zeggen he? Maar toch is het zo
@ Etc: Ik vind ze juist wel lekker zitten. Ik vind de heupstrings bagger zittenBoxers zijn wel weer oke en die vind ik ook mooi!
![]()
Met kleding! Wat voor 'n kleding wil je niet weten!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:48 schreef Jayhawk het volgende:
Slapen de AKQ'er naakt of met kleding?
iddquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:50 schreef Etcetera het volgende:
toevallig: slaap je naakt of met kleding?
Valt me tegen van je.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:51 schreef Jayhawk het volgende:
@Nem: geen tijgerstring te bekennen in mn fotoboek he
Inderdaadquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:51 schreef Jayhawk het volgende:
@Nem: geen tijgerstring te bekennen in mn fotoboek he
Waarom moet je dát nou weer vermelden?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:50 schreef Jayhawk het volgende:
ik met strakke boxer
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:56 schreef Soempie het volgende:
OI!
[afbeelding]
Ik heb de afbeelding met de banaan terug gevonden
't ligt aan jouquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ben ik nou zo smerig ingesteld, of hebben jullie ook meteen aparte gedachtes
was ik al bang voorquote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik wilde naar de kapper, en er zijn er twee met een stoplichtje voor de deur: groen, kun je naar binnen stappen, oranje moet je wachten, rood moet je láng wachten. licht stond op groen, dus ik naar binnen, moest ik een uur wachtenlogica hoor
dus ik wacht nog wel ff met de kapper
quote:
Neequote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ik dacht dat Supersheep ook punten had??
En drank op het beelscherm?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
quote:
Zij is lelijk. Deze Russische madame is veel mooierderquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:56 schreef Soempie het volgende:
OI!
[afbeelding]
Ik heb de afbeelding met de banaan terug gevonden
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:48 schreef Jayhawk het volgende:
Slapen de AKQ'er naakt of met kleding?
hoezo?quote:
nee, kapper stylequote:
Kap nahquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:28 schreef erkel het volgende:
[..]
Zij is lelijk. Deze Russische madame is veel mooierder![]()
[afbeelding]
Wat klets je nou? Schapen worden ook maar 2x per jaar geschorenquote:
Ik kijk goed en ik zie alleen maar een hele lelijke mondquote:
Ja, maar dat gaat alleen op voor normale schapenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat klets je nou? Schapen worden ook maar 2x per jaar geschoren
Verkeerde uitdrukking op verkeerde moment...Hier niicccequote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kijk goed en ik zie alleen maar een hele lelijke mond
Ze geniet er echt van zo te zien.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ben ik nou zo smerig ingesteld, of hebben jullie ook meteen aparte gedachtes
Dat is al een stuk beterquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:56 schreef erkel het volgende:
[..]
Verkeerde uitdrukking op verkeerde moment...Hier niiccce
quote:
ga je een frietje eten?quote:
Ja bij de feboquote:
macondo is op vakantiequote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:27 schreef MaJo het volgende:
Oeh een date soemp, wat goedDacht alleen dat jij en macondo
waren?
![]()
Oh ben jij er zó een? Als de kat van huis isquote:
quote:
Had ie me maar mee moeten nemen hequote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ben jij er zó een? Als de kat van huis is
Eigenlijk weten we helemaal niets van jequote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:42 schreef Soempie het volgende:
Jullie weten wel dat ik niet echt zo ben he
Tuurlijk snappen we datquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:42 schreef Soempie het volgende:
Jullie weten wel dat ik niet echt zo ben he
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:48 schreef Nembrionic het volgende:
Dat zal wel meevallen. Ik bedoel..een dinnerdate bij de Febo moet je behoorlijk veel lef voor hebben
Anders had ik niet met iemand anders afgesprokenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:47 schreef MaJo het volgende:
Tuurlijk snappen we datMaar het is dus voorbij met macondo? Anders snap ik het niet meer
![]()
Ah wel doen hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:42 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben echt een schijterd als het om dates gaanDus ik zeg heel vaak 'nee' terwijl ik de jongen opzich wel leuk vind! Slecht he!
![]()
Ja je hebt ook wel gelijk eigenlijk! Die voorbereiding van een date is altijd leuk!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah wel doen hoorIk vind het meestal ook verschrikkelijk spannend maar vaak is het hartstikke leuk
En als het niks is je gewoon met een smoesje er vanaf maken
WAT!!??!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:06 schreef Etcetera het volgende:
oh ik wist niet dat macondo en soempie iets hadden - laat staan dat ik wist dat het uit was
daar let ik toch niet opquote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
NEEE DAT BEDOEL IK NIET!! IK WIST HET OOK NIET!!![]()
![]()
ohw gelukkigquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
NEEE DAT BEDOEL IK NIET!! IK WIST HET OOK NIET!!![]()
![]()
Als Into the west maar wel uitgezonden wordt dit keer......quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:22 schreef dartfanaat het volgende:
Ha, heerlijk. Morgen begint de Lakeside![]()
![]()
![]()
Hoop alleen dat SBS het deze keer uit hun hoofd laat om te onderbreken voor HvN of Shownieuws.
En al helemaal niet tijdens een belangrijke wedstrijd........
Sinds september quiz ik meequote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:04 schreef MaJo het volgende:
Is ook alweer van een tijdje terug hoorWeet niet of jullie toen al mee quizten.
Zou het niet weten. Volgens SBS, afgelopen zondag, wel........ Gelukkig voor jou, maar helaas voor mijquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als Into the west maar wel uitgezonden wordt dit keer......![]()
Je hebt gelijk, ik vergiste me.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Werd het op zondag uitgezonden vorige week? Vandaar dat ik dus darten opnam ipv Into the west. Moeten ze niet zeggen dat het op 1 januari word uitgezonden in de gids en op teletext.
Nou hopelijk hebben we zondag allebei plezier. Jij met Darts en ik met Into the west.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:35 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik vergiste me.
Maandag was dat
Kijk je naar talpa?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:27 schreef Jayhawk het volgende:
haha 1 miljoen zimbabwaanse dollars a 32 euro![]()
Hee.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:19 schreef Jayhawk het volgende:
gezoend?
I knowquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:32 schreef Soempie het volgende:ik kan alleen maar komen op irritante gewoontes van mezelf waar veel over geklaagd is door exen
Oh hoe irritant is dat... "Nee beslis jij maar schat"quote:
Je komt nog aardig bij die van mij in de buurtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:41 schreef Soempie het volgende:
Ohja en dat het de bedoeling was dat we alles samen zouden doen![]()
Serieus?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:43 schreef Soempie het volgende:
En dat alles wat ik bedacht, dat dat eerst negatief benaderd werd. Vervolgens had ik er dan al geen zin meer in en dan bedacht hij opeens dat het toch wel een goed idee was
Ja maar voordat we gingen slapen. Kijk als ik al slaap maakt het me echt niks uit, maar als je net ligt en dan er uit en weer liggen en weer naar de badkamer, etc..dat is wel irritantquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:50 schreef MaJo het volgende:
Oh en dat vaak naar de wc gaan 's nachts dat heb ik ook
Eigenlijk vind ik het behoorlijk sneu om te klagen over m'n ex, maargoed 't lucht wel opquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:50 schreef MaJo het volgende:
Ja maar onze irritante gewoontes doen er niet toe, het is gewoon lekker om even te kunnen klagen over je ex toch![]()
Bij jou is het ook veel recenter toch? Dit gaat over 3 jaar terug, moest echt weer even nadenken over deze dingenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het behoorlijk sneu om te klagen over m'n ex, maargoed 't lucht wel op![]()
Kijk en daar doen we het voorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:01 schreef Soempie het volgende:
Ja, sinds augustus denk ikGod, vandaag zag ik hem en toen kon ik al niet goed meer bedenken wat ik nou eigenlijk zo vervelend vond. Maar 't is weer duidelijk nu hoor
Heb je een sterke maag?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:50 schreef MaJo het volgende:
Jij nog leuke verhalen daf?
Ja best welquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:16 schreef Nembrionic het volgende:
Wát een Viva-topic is dit geworden
FF lezen
Daar help je jezelf én hem niet echt meequote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:42 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben echt een schijterd als het om dates gaanDus ik zeg heel vaak 'nee' terwijl ik de jongen opzich wel leuk vind! Slecht he!
![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:22 schreef dartfanaat het volgende:
Ha, heerlijk. Morgen begint de Lakeside![]()
![]()
![]()
Hoop alleen dat SBS het deze keer uit hun hoofd laat om te onderbreken voor HvN of Shownieuws.
En al helemaal niet tijdens een belangrijke wedstrijd........
Overigens heb ik er zin anquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:28 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Volgens SBS, afgelopen zondag, wel........ Gelukkig voor jou, maar helaas voor mij
Eerst een foto uit de oude doos:quote:
Ah wat een dotjequote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Eerst een foto uit de oude doos:
[afbeelding]
Da's m'n ex met onze dochter. Meer weten?
Ik laat me gewoon meeslepen in het Viva-verhaalquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:22 schreef MaJo het volgende:
Nou kom op nem, geef dan ook eens wat slechte eigenschappen van je ex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |