Niet origineel, wel erg slecht.quote:Hoewel het bijna nooit gebeurd dat iemand erin stikt, wil ik ervoor zorgen dat zoveel mogelijk mensen weten dat het kan gebeuren."
Die apen vreten ook alles he!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:33 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik geloof het eigenlijk niet... d'r zal nog wel een mouw uit de aap komen
Ik heb er niet meer op gereageerd. Leer eerst maar eens Nederlands.quote:Refererend ons 1e informatieve gesprek daarnet deze beloofde bijlage.
Hierbij zoals besproken een aanvraagformulier voor een hypotheekvoorstel cq om deze offerte te kunnen maken voor U.
Uiteraardt word deze info zeer vertrouwelijk behandelt
Verder word ook de aankoop begeleiding en tevens taxatie geheel door ons kantoor voor U verzorgt en word geheel meegenomen in ons pakket van onze dienstverlening.
Gelieve dan ook weer deze ook weer als bijlage zo compleet als mogelijk ingevuld retour te mailen,
Met vriendelijke groeten,
Ik hoop dat het tikfouten zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:55 schreef Nudie het volgende:
pff met mn vriendin naar Leiden sochtens gegaan, ik had college en ziij moest alleen een stempel halen. Ze ging om half 12 weg van Leiden naar haar huis in Dordrecht, gestrand op Den Haag, daar 2 uur gewacht. Ik probeerde om half 2 naar huis te gaan van Leiden naar Haarlem, toen reden er nog treinen naar Den Haag en Schiphol, maar een kwartier laten ook niet meer alleen af en toe treinen naar Den Haag maar daar was ook alles vast, en t was de verkeerde kant op ;x
Toen was mn vriendin naar Leiden gekomen, daar gewacht, even heen en weer geweest met de trein naar Alphen a/d Reijn onder het motto van "je-moet-toch-wat", eenmaal terug op Leiden tot half 8 daar moeten wachten totdat mn pa me kon ophalen en was om 9 uur thuis.
Wat een avontuur wat normaal 40minuutjes duurt
Altijd als ik zie dat jij hier iets geplaatst heb vrees ik dat ik een van mijn meer gruwelijke spelfouten gemaakt hebquote:
Zie je wel, doe ik het toch het goeist volgens de officiele Van Dale spelling die ik altijd verfoei.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:14 schreef Lienekien het volgende:
Googelen is wel de officiële Nederlandse spelling.
Van oorsprong Engelse werkwoorden worden namelijk volgens de Nederlandse regels vervoegd.
Bron: Van Dale, 14e editie.
Die bewaar ik voor een apart topic.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Altijd als ik zie dat jij hier iets geplaatst heb vrees ik dat ik een van mijn meer gruwelijke spelfouten gemaakt heb.
Tsja...... als je het niet weet... dan is dt toch een mooi alternatiefquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:23 schreef snetje het volgende:
[..]
er zijn en blijven mensen bestaan die niet tegen hun verlies kunnen ....
nattenel heeft vanaf het begin ...en ik heb iedere kutopmerking van hem jegens huub gehoord ...huub geprobeerdt te kleineren ....
nattenel is nu in mijn ogen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg gedaald !! zo ook bij de dames want die namen huub niet voor niks in bescherming !! huub lag gewoon wat te rollebollen bij ilona en nena en kreeg sneer opmerkingen van nattenel ! oke huub was aangeschoten ( niet dronken !! ) maar nattenel ging echt duidelijk vet te ver !!
jammer dat natasia er weer in sprong ... maar moet wel eerlijk zeggen ze heeft het lef om tussen zoiets in te springen ..iets wat ik ook zou doen
nattenel is in deze avond de dikke loozer !! huub weer de winnaar !!
wat nou als zoji een partijtje mens erger je niet met papa speelt en zoji runt zijn eerste pion het hok in![]()
flikkert papa nattenel zo het bord de lucht in !! met de woorden : jij speelt niet eerlijk !!![]()
Dat klopt gewoon hoor!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:18 schreef Rewimo het volgende:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:27 schreef Herald het volgende:
ik had ook een artikel gelezen dat vrienden van de slachtoffers op wraak zinden. Zullen dan vast ook geen lieverdjes zijn geweest die stierven.
Nee, de verleden tijd is 'zonnen', dus 'zij zonnen op wraak'.quote:
Quequote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:36 schreef Lllaura het volgende:
Deze mail kreeg ik laatst van de rayonmanager van een organisatie voor financiele diensten en producten. Het plaatsvervangende schaamrood stond me op de kaken...
[..]
Ik heb er niet meer op gerageerd. Leer eerst maar eens Nederlands.
Tikfoutje... Aangepast!quote:
Niets, maar dat stond zo in de originele quote. Het ging mij om de fout in 'gerageerd'quote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:26 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
wat is er mis met rayonmanager?
Nee. Maar ik zie net dat iemand anders het al heeft uitgelegdquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat klopt gewoon hoor!
In dit geval wel ja. Ik trapte in dezelfde valkuil, vandaar de edit.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 06:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, de verleden tijd is 'zonnen', dus 'zij zonnen op wraak'.![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:24 schreef milfoid het volgende:
[..]
Ja en wie zegt dat die gegevens daar blijven? Daar gaat het om, het is een stukje [] direct indentificeerbaar eigendom wat direct tot een persoon lijdt waarvan niet gegarandeerd kan worden dat het daar blijft.
quote:Op zondag 21 januari 2007 11:01 schreef Space-Chinees het volgende:
Als zo'n vraag al direct tot ontslag lijdt
Dan staan de moslims aan het roer?quote:Op zondag 21 januari 2007 02:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als dat gebeurt staat heel Nederland in rep en roer dat de moslims Nederland nu toch écht over gaan nemen.
Copycat had hem ook al door, gezien haar reactie:quote:Op zondag 21 januari 2007 17:04 schreef eefj het volgende:
jeeej dat mens heeft nog vaker een kauwgom in der mond dan mij...![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 17:45 schreef Copycat het volgende:
Zit jij wel eens in Britney's mond???
De spelfout an sich is niet zo opzienbarend, maar gezien de inhoud van de post wel pijnlijk.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:43 schreef spk2go het volgende:
Wat ik nog nooit gesnapt heb, is dat ze studeren niet gratis hebben gemaakt, mits je binnen de gestelde tijd +1 of 2 jaar afstudeerd. Daarna gewoon keihard betalen. Dat heeft een stimulerend effect, en je hoeft ook niet zo moeilijk meer te doen met studiefinanciering e.d. Eventueel kan je dan wel lenen voor je kamer, maar wat is er mis om bij je ouders te blijven wonen? Daar leer je ook nog sneller. Dus een verhoging van de subsidies als je op kamers zit, is ook niet nodig.
*knuppel in hoenderhok gooit*
quote:verveling, op de juiste momenten gevoelt, is een teken van intelligentie
SOS! SOS!quote:Op zondag 21 januari 2007 15:24 schreef Giem het volgende:
Gamen de meiden zijn tof. Punt
Een eigenheimer die gelukkig wel lekker fit is van binnen.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:43 schreef wanhopigkloontje het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik zie het niet als zelfmedelijden namelijk, ik zie het als dat ik iets kwijt ben wat 3 jaar lang mijn steun en toeverlaat is en even niet weet hoe ik verder moet....dat ik gewoon even de weg kwijt ben....sorry dat ik mijn gevoel toon...ik ben een binnenfitter en vind het al heel wat dat ik het hier neerzet....
Niet bijster origineel, maar dit soort vauten blijven schokkend...quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:41 schreef speedfreakssj het volgende:
Die krups heb ik zelf wel mijn twijvels bij.
Ik denk dat ik na het lezen van het tpic en het navragen toch inderdaad voor een Tefal ga kijken.
Ik ook *schaam*.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee. Maar ik zie net dat iemand anders het al heeft uitgelegd
Als je het niet weet doe je toch gewoon bijde/beide(?)!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:29 schreef jd1982 het volgende:
Ik weet trouwens dat je een vijver kan maken met van dat zwarte zijl/zeil(?)... maar zijn er mensen die meer weten van bijvoorbeeld een betonnen vijver? Met spotjes erin, beetje zwembad achtig...
Doe dan toch gewoon beijde! Altijd goed!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:34 schreef sigme het volgende:
Als je het niet weet doe je toch gewoon bijde/beide(?)!
Enige navraag leerde dat de ambtenaar Swetsenegger hier mits gebruikt waar hij tenzij bedoelt.quote:
Een klassieker!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:08 schreef sigme het volgende:
Ik weet niet of dit zonder context wel overkomt, maar op de vraag hoe groot de kans is dat we vanaf hetzelfde kantoor zitten te fokken was het antwoord:
[..]
Enige navraag leerde dat de ambtenaar Swetsenegger hier mits gebruikt waar hij tenzij bedoelt.
Een beetje cru wellicht, maar ik vond 'm vrij ernstigquote:...als oma vandaag of morgen nog overleid blijf ik ook hier...
hoho, ik ben wel degelijk op de hoogte van het verschil tussen mits en tenzij, ik was alleen de ontkenning vergetenquote:
Dat bleekquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
hoho, ik ben wel degelijk op de hoogte van het verschil tussen mits en tenzij, ik was alleen de ontkenning vergeten
Ik vind mits zo'n geil woordquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat bleek. Ik vind het met een ontkenning erbij een heel lelijke zin worden, tenzij was goed & mooi geweest.
Tenzij juist gebruikt.quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:23 schreef rival het volgende:
ga jij lekker de bodem van me vijfertje onderzoeken knul!![]()
Ik vind vermits bijna nog mooier.quote:
Dat hoorde ik gisteren inderdaad ook.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Volgens mij wordt er in de nieuwste Nicorette commercial op tv gezegd: 'er zijn een aantal sigaretten...'
Kan zijn dat ik het verkeerd verstond; ik heb hem nog maar 1 keer gezien.
Door een metser natuurlijkquote:Op maandag 22 januari 2007 14:51 schreef avotar het volgende:
Het lijkt me dat als de buren geld krijgen voor het opknappen, maar besluiten het te slopen, ze een deel van premie moeten besteden aan het opmetsen van de muur van de schuur.
Ik weet niet of ik ze allemaal hebquote:Op maandag 22 januari 2007 15:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tja, als ik een dragende muur in mijn hui sloop, en daardoor verzakkingen veroorzaak bij mij buren, kunnen ze in elk geval schadevergoedingf eisen en krijgten. (kenissen hebbben dat eens gehad, opeens scheuren in je muren omdat buurman geen verstand van klussen had, en een dragende muur sloopte...)
Op wiens grondgebied staat die tussenmuur, is denk ik ook de vraag. Als de muur op de grond van ouders van TS staat, en de buren hun schuurgedeelte zo slopen dat ze niets beschadigen van het schuurtje van de oudesr van TS, is het denk ik niet hun zorg wat er met die tussenmuur gebeurt, zelfs al zouden de ouders dus een nieuwe tussenmuur moeten maken omdat de oude niet tegen het weer kan.
Maar hoe dit precies zit, hum, mischien is met de buurman af te spreken dat hij een éénsteens muurtje laat metselen tegen die witte wand aan? Als j dit in de mine kan regel is het altijd beter...
En nog één...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:06 schreef Rewimo het volgende:
Op maandag 22 januari 2007 15:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tja, als ik een dragende muur in mijn hui sloop, en daardoor verzakkingen veroorzaak bij mij buren, kunnen ze in elk geval schadevergoedingf eisen en krijgten. (kenissen hebbben dat eens gehad, opeens scheuren in je muren omdat buurman geen verstand van klussen had, en een dragende muur sloopte...)
Op wiens grondgebied staat die tussenmuur, is denk ik ook de vraag. Als de muur op de grond van ouders van TS staat, en de buren hun schuurgedeelte zo slopen dat ze niets beschadigen van het schuurtje van de oudesr van TS, is het denk ik niet hun zorg wat er met die tussenmuur gebeurt, zelfs al zouden de ouders dus een nieuwe tussenmuur moeten maken omdat de oude niet tegen het weer kan.
Maar hoe dit precies zit, hum, mischien is met de buurman af te spreken dat hij een éénsteens muurtje laat metselen tegen die witte wand aan? Als j dit in de mine kan regel is het altijd beter...
Ik weet niet of ik ze allemaal heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |