We hebben het hier ook een roddelblad die foto's net effe zo photoshoppen dat die persoon er mooi uitkomt...of juist andersom...:)quote:Op zondag 14 januari 2007 20:43 schreef Mr_Booze het volgende:
Mariah moet het echt afleren zich te kleden als jong blaadje want ze begint een vrouw van gemiddelde leeftijd te worden kleed je ook een beetje zo. Want zo sexy is niet meer.. met die hangbuik.
Laatste verklaring is dat het pindakaas zou zijn. Haar vriendje had toevallig (huh?) een pot pindakaas bij zich en die was kapot gegaan.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:14 schreef Vivi het volgende:
Volgens mij is het gewoon saus van een hamburger oid...anders zou Brit niet zo doodgemoedereerd ernaast zitten.
idd, mocht het pindakaas zijn dan zou je het toch van je vingers likken of niet? Tevens heb ik nog nooit vloeibare pindakaas gezien..het is gewoon dikke vette pukequote:Op maandag 15 januari 2007 20:28 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Laatste verklaring is dat het pindakaas zou zijn. Haar vriendje had toevallig (huh?) een pot pindakaas bij zich en die was kapot gegaan.
Zoek dan een betere smoes...
Exactly!quote:Op maandag 15 januari 2007 13:33 schreef denka het volgende:
Ik denk dat Spees_Eend met onflatteus de houding bedoeld waarin ze verkeerd en niet het mager/botten/vet etc..
Heb jij zin in een lollie als je net gekotst hebt?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:58 schreef denka het volgende:
[..]
Idd maar gezien de foto's ga je daar toch vanuit. Of stap jij in een auto naast iemand die onder de kots zit, ik niet iig. En gezien de eerste foto's heeft ze ook een enorm wit gezicht.
Ik ga er vanuit dat zij de daderis.
Oja en in de bron staat ook nog een verklaringl..
Zelfde plastisch chirurg?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:44 schreef Purky het volgende:
Waarom hebben haast alle Jackson-leden zo'n walgelijke neus
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:26 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Heb jij zin in een lollie als je net gekotst hebt?
idd en 9 van de 10 keer voel je je na een stevigequote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:27 schreef DarkElf het volgende:
je moet toch die ranzige smaak uit je mond krijgen nietwaar?
Ik heb haar nog nooit anders gezien dan dit eigenlijk. Eng wijfquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:00 schreef kipknots het volgende:
[afbeelding]
Carmit van de Pussycat Dolls![]()
waaraan??quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:35 schreef Bupatih het volgende:
Maar wat is er onflatteus aan?
Echt net een travestietquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:00 schreef kipknots het volgende:
[afbeelding]
Kermit van de Pussycat Dolls![]()
Zo bedoel je, was ff de topictitel vergeten. Idd daar heb je gelijk in. De laatste foto's zijn gewoon foto's met niks geks aan dus ik weet ook niet waarom die gepost worden. Ze zijn lelijk en het is niet veel maar er is niks onflatteus aan.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aan deze bijvoorbeeld:
[afbeelding]
Dat is nou echt lachen als een boer met kiespijnquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
En Kate Winslet staat er ook een beetje........ raar ............ op
[afbeelding]
Ze mag haar wenkbrauwen wel eens een beetje epileren!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
En Kate Winslet staat er ook een beetje........ raar ............ op
quote:
Make-up doet wonderen, dat blijkt maar weerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
Kelly Clarkson wordt er ook niet mooier op.......
Misschien omdat je van de PCD verwacht dat het altijd mega lekkere wijven zijn en het op deze foto's hooguit bovengemiddeld is, maar niet superquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aan deze bijvoorbeeld:
[afbeelding]
Ligt eraan ze heeft moeten kotsen. Gezien haar feest -en zuipgedrag ligt drank als oorzaak wel voor de hand en dan heb je volgens mij nergens meer trek in maar wil je slapenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:09 schreef denka het volgende:
[..]
[..]
idd en 9 van de 10 keer voel je je na een stevigekotspartij weer lekker
dus waarom geen lollie? Moet je anders de stukken in je mond gaan gebruiken als kaugum ofzo? Of met je ranzige bek blijven zitten en vrolijk zijn?
Dat slaat dan weer nergens op.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:16 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Misschien omdat je van de PCD verwacht dat het altijd mega lekkere wijven zijn en het op deze foto's hooguit bovengemiddeld is, maar niet super
quote:
quote:
Misschien iets voor een nieuw Talpa programma: Cellulite with the Stars.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:32 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Als je het mij vraagt denk ik dat deze madam een dikke buik heeft van al het drinken op die avondquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:28 schreef KinkyGiraf het volgende:
Miss Britney lijkt inderdaad best zwanger! Maar het is ontkend en ik geloof het ook nietals het echt waar is dan moet ze echt naar een psych...(hij is misschien niet heel onflatteus, maar dat maak ik goed met de foto eronder)
[afbeelding]
[afbeelding]
En Christina is een beetje... oranje
[afbeelding]
Klopt, maar ze was een paar maanden terug toch een stuks slanker, en de buik is wel erg rond...quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:54 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt denk ik dat deze madam een dikke buik heeft van al het drinken op die avond![]()
En sjah, niet te vergeten.. ze heeft pas 2 kids gehad
MIsschien zit ze wel overvol met zaad..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:13 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Klopt, maar ze was een paar maanden terug toch een stuks slanker, en de buik is wel erg rond...
Van wie zou ze dan zwanger zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:13 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Klopt, maar ze was een paar maanden terug toch een stuks slanker, en de buik is wel erg rond...
van Parisquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:31 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Van wie zou ze dan zwanger zijn![]()
Haar nieuwe vriend, Isaac?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:31 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Van wie zou ze dan zwanger zijn![]()
Goeie god. DIt is toch een behoorlijke uitschieten naar beneden zeg.quote:
quote:
Ze is bekend geworden door de gewone Big Brother.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:09 schreef SEMTEX het volgende:
In de UK is nu veel ophef over Celebiry Big Brother aldaar en de rel tussen twee dames, waarvan eentje racistische opmerkingen zou maken naar de ander. Dit is de dader: Jade Goody. Ik heb geen flauw idee waar ze bekend van is, maar onflatteus is het zeker
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:09 schreef SEMTEX het volgende:
In de UK is nu veel ophef over Celebiry Big Brother aldaar en de rel tussen twee dames, waarvan eentje racistische opmerkingen zou maken naar de ander. Dit is de dader: Jade Goody. Ik heb geen flauw idee waar ze bekend van is, maar onflatteus is het zeker
[afbeelding]
Lijkt wel een buddhabeeldjequote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:09 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
quote:
ja, die staan ergens in dit topicquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:52 schreef Veletta het volgende:
Er waren toch foto's waar Britney's vriendje (?) ondergekotst was?
Zwangerschaps alert!!
Die blik!quote:
Can't blame him.quote:
Waar zijn haar voeten??? en OMG wat een bril...quote:Op zondag 21 januari 2007 13:13 schreef Nuna het volgende:
Britney
[afbeelding]
Oke, dit was wel weer genoeg voor vandaag![]()
Dat ziet idd nog het meest stomme uit, vind het wel een leuke broekquote:Op zondag 21 januari 2007 13:39 schreef arneaux het volgende:
Zoveel geld hebben en dan niet je broek in laten korten..
Het is wel een leuke broek ja. En om maar helemaal op de nichterige toer te gaan, ze is ook nog eens vergeten een goede riem aan te doen.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:55 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Dat ziet idd nog het meest stomme uit, vind het wel een leuke broek![]()
De krassen verbergen schijnt het.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:13 schreef Nuna het volgende:
Lindsay. Btw, wat moet ze met 2 horloges?![]()
[afbeelding]
Zit jij wel eens in Britney's mond???quote:Op zondag 21 januari 2007 17:04 schreef eefj het volgende:
jeeej dat mens heeft nog vaker een kauwgom in der mond dan mij...![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 17:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zit jij wel eens in Britney's mond???
Klopt. Toen moest ze bij die vent wonen die Weekend Miljonairs had opgelicht door te kuchen bij een goed antwoord.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:45 schreef Vivi het volgende:
Die lelijke Jade zat ook in een aflevering van "Jouw vrouw/mijn vrouw"!
Idd ja! Wat een geheugen zeg!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Klopt. Toen moest ze bij die vent wonen die Weekend Miljonairs had opgelicht door te kuchen bij een goed antwoord.
Hé, Georgina.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:43 schreef schatje het volgende:
Opnieuw Jade Goody, weggestemd uit Celebrity Big Brother omdat ze racistische opmerkingen maakte. Hier op deze foto trekt ze het boetekleed aan.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:54 schreef Purky het volgende:
Oh hemeltje wat is die Jade Goody toch onaantrekelijk
Heb d'r nog een gevonden, best grappig:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |