Niet origineel, wel erg slecht.quote:Hoewel het bijna nooit gebeurd dat iemand erin stikt, wil ik ervoor zorgen dat zoveel mogelijk mensen weten dat het kan gebeuren."
Die apen vreten ook alles he!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:33 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik geloof het eigenlijk niet... d'r zal nog wel een mouw uit de aap komen
Ik heb er niet meer op gereageerd. Leer eerst maar eens Nederlands.quote:Refererend ons 1e informatieve gesprek daarnet deze beloofde bijlage.
Hierbij zoals besproken een aanvraagformulier voor een hypotheekvoorstel cq om deze offerte te kunnen maken voor U.
Uiteraardt word deze info zeer vertrouwelijk behandelt
Verder word ook de aankoop begeleiding en tevens taxatie geheel door ons kantoor voor U verzorgt en word geheel meegenomen in ons pakket van onze dienstverlening.
Gelieve dan ook weer deze ook weer als bijlage zo compleet als mogelijk ingevuld retour te mailen,
Met vriendelijke groeten,
Ik hoop dat het tikfouten zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:55 schreef Nudie het volgende:
pff met mn vriendin naar Leiden sochtens gegaan, ik had college en ziij moest alleen een stempel halen. Ze ging om half 12 weg van Leiden naar haar huis in Dordrecht, gestrand op Den Haag, daar 2 uur gewacht. Ik probeerde om half 2 naar huis te gaan van Leiden naar Haarlem, toen reden er nog treinen naar Den Haag en Schiphol, maar een kwartier laten ook niet meer alleen af en toe treinen naar Den Haag maar daar was ook alles vast, en t was de verkeerde kant op ;x
Toen was mn vriendin naar Leiden gekomen, daar gewacht, even heen en weer geweest met de trein naar Alphen a/d Reijn onder het motto van "je-moet-toch-wat", eenmaal terug op Leiden tot half 8 daar moeten wachten totdat mn pa me kon ophalen en was om 9 uur thuis.
Wat een avontuur wat normaal 40minuutjes duurt
Altijd als ik zie dat jij hier iets geplaatst heb vrees ik dat ik een van mijn meer gruwelijke spelfouten gemaakt hebquote:
Zie je wel, doe ik het toch het goeist volgens de officiele Van Dale spelling die ik altijd verfoei.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:14 schreef Lienekien het volgende:
Googelen is wel de officiële Nederlandse spelling.
Van oorsprong Engelse werkwoorden worden namelijk volgens de Nederlandse regels vervoegd.
Bron: Van Dale, 14e editie.
Die bewaar ik voor een apart topic.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Altijd als ik zie dat jij hier iets geplaatst heb vrees ik dat ik een van mijn meer gruwelijke spelfouten gemaakt heb.
Tsja...... als je het niet weet... dan is dt toch een mooi alternatiefquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:23 schreef snetje het volgende:
[..]
er zijn en blijven mensen bestaan die niet tegen hun verlies kunnen ....
nattenel heeft vanaf het begin ...en ik heb iedere kutopmerking van hem jegens huub gehoord ...huub geprobeerdt te kleineren ....
nattenel is nu in mijn ogen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg gedaald !! zo ook bij de dames want die namen huub niet voor niks in bescherming !! huub lag gewoon wat te rollebollen bij ilona en nena en kreeg sneer opmerkingen van nattenel ! oke huub was aangeschoten ( niet dronken !! ) maar nattenel ging echt duidelijk vet te ver !!
jammer dat natasia er weer in sprong ... maar moet wel eerlijk zeggen ze heeft het lef om tussen zoiets in te springen ..iets wat ik ook zou doen
nattenel is in deze avond de dikke loozer !! huub weer de winnaar !!
wat nou als zoji een partijtje mens erger je niet met papa speelt en zoji runt zijn eerste pion het hok in![]()
flikkert papa nattenel zo het bord de lucht in !! met de woorden : jij speelt niet eerlijk !!![]()
Dat klopt gewoon hoor!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:18 schreef Rewimo het volgende:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:27 schreef Herald het volgende:
ik had ook een artikel gelezen dat vrienden van de slachtoffers op wraak zinden. Zullen dan vast ook geen lieverdjes zijn geweest die stierven.
Nee, de verleden tijd is 'zonnen', dus 'zij zonnen op wraak'.quote:
Quequote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:36 schreef Lllaura het volgende:
Deze mail kreeg ik laatst van de rayonmanager van een organisatie voor financiele diensten en producten. Het plaatsvervangende schaamrood stond me op de kaken...
[..]
Ik heb er niet meer op gerageerd. Leer eerst maar eens Nederlands.
Tikfoutje... Aangepast!quote:
Niets, maar dat stond zo in de originele quote. Het ging mij om de fout in 'gerageerd'quote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:26 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
wat is er mis met rayonmanager?
Nee. Maar ik zie net dat iemand anders het al heeft uitgelegdquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat klopt gewoon hoor!
In dit geval wel ja. Ik trapte in dezelfde valkuil, vandaar de edit.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 06:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, de verleden tijd is 'zonnen', dus 'zij zonnen op wraak'.![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:24 schreef milfoid het volgende:
[..]
Ja en wie zegt dat die gegevens daar blijven? Daar gaat het om, het is een stukje [] direct indentificeerbaar eigendom wat direct tot een persoon lijdt waarvan niet gegarandeerd kan worden dat het daar blijft.
quote:Op zondag 21 januari 2007 11:01 schreef Space-Chinees het volgende:
Als zo'n vraag al direct tot ontslag lijdt
Dan staan de moslims aan het roer?quote:Op zondag 21 januari 2007 02:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als dat gebeurt staat heel Nederland in rep en roer dat de moslims Nederland nu toch écht over gaan nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |