Agenten kunnen niet schieten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 02:27 schreef Vampier het volgende:
Als ik die agent was had ik je neergeschoten.
...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:08 schreef Koewam het volgende:
whahahahhahahaha 50 euro lichter hahahahahaha 50 euro weggegooid hahahahahah hahahaha
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:08 schreef Koewam het volgende:
whahahahhahahaha 50 euro lichter hahahahahaha 50 euro weggegooid hahahahahah hahahaha
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:49 schreef Haaarbal het volgende:
Dat zal jou en je chinchillas leren renzor, tuig!![]()
Tuuk!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:09 schreef Klonk het volgende:
Kun je chinchilla's eigenlijk eten ?
Je kunt er wel op stampenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:09 schreef Klonk het volgende:
Gefrituurd is (bijna) alles te eten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:09 schreef Klonk het volgende:
Is toch je eigen schuld manquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:14 schreef rival het volgende:
ik heb dit jaar ook al een boete gehad, mijn goede voornemen was om dit jaar geen boetes te krijgen
vorig jaar 1865 euro weg door die bullshit!
ja, totaal mijn eigen schuld! niemand anders te beschuldigen, IK heb het allemaal gedaan!quote:
Dan rijd (of parkeerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:14 schreef rival het volgende:
ik heb dit jaar ook al een boete gehad, mijn goede voornemen was om dit jaar geen boetes te krijgen
vorig jaar 1865 euro weg door die bullshit!
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan rijd (of parkeer) je echt als een josti. Zwaai nog even naar dat 2maandsalaris van je!
blij dat jij het allemaal zo goed weet!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan rijd (of parkeer) je echt als een josti. Zwaai nog even naar dat maandsalaris van je!
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:20 schreef rival het volgende:
[..]
blij dat jij het allemaal zo goed weet!
omschrijf dat josti eens
quote:Voornaam: sjakie
Achternaam: de klos
Geslacht: Man
Geboortedatum: 13-10-1981
Opleiding: electro en ict
Beroep: syste..... compjuternerd!
Hobbies/interesses: auto's, motoren, stappen, feesten, dames, strand, toeren, chillen en ga zo maar door!
ga jij lekker de bodem van me vijfertje onderzoeken knul!quote:
vijfertjequote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:23 schreef rival het volgende:
[..]
ga jij lekker de bodem van me vijfertje onderzoeken knul!![]()
Werk ik bij jou danquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:22 schreef rival het volgende:
[..]
weet ik meteen wat jij in 2 maanden verdiend!![]()
Sterk! Het getuigt van een welhaast grenzeloze intelligentie, deze repliek.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:23 schreef rival het volgende:
[..]
ga jij lekker de bodem van me vijfertje onderzoeken knul!![]()
wellicht!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sterk! Het getuigt van een welhaast grenzeloze intelligentie, deze repliek.
ahhhhh, iemand maakt een schrijffoutje en jouw leven heeft weer zin! blij je geholpen te hebben!quote:
Dank je!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:27 schreef rival het volgende:
[..]
ahhhhh, iemand maakt een schrijffoutje en jouw leven heeft weer zin! blij je geholpen te hebben!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |