Die ja. Flitspaal +1quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:15 schreef Flitspaal het volgende:
Sympathy for Mr. Vengence?
Het spijt mequote:Op donderdag 4 januari 2007 23:50 schreef 7eVeNL het volgende:
The Godfather ?
zal wel goed zijn.... volgende
Ik had in het laatste decembertopic nog de de laatste 2 puntjes van het jaar (quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:05 schreef cwk het volgende:
-
Dat gokt ge goed.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:13 schreef Professional het volgende:
Ik gok op Spiderman 1.
Mocht dat niet lukken, laat het dan even weten. Jij woont toch in Zwolle? Daar kom ik regelmatig langs.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:04 schreef cwk het volgende:
Die probeer ik al maanden te kijken, maar kan geen goeie subs vinden. Heb recentelijk een goeie subtitle editor gevonden, dus daarmee moet het wel lukken.
Nee joh, dat is niet nodig. Het lukt wel met die subs. De eerste 10 minuten bevielen me al zo, hoef ik niet per se haarscherp te zien.quote:edit: oh, volgens het profiel in Groningen. Da's nog veel dichter bij. Moet ik de DVD een keer meenemen?
Professional + 1quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:12 schreef Professional het volgende:
There`s Something About Mary
Actrice weet ik ff niet, weet wel dat ze veel in tienercomedy`s speelt en laatst nog in Snakes on a plane.
Dat is een eind reizen elke dag.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:24 schreef cwk het volgende:
Zwolle![]()
Studeer in Zwolle maar woon gewoon stoer in Groningen.
[..]
killersquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Fearless Vampire Hunters/Killers
Lonewolf +1quote:
Oh, haha.quote:
Je moet nog iemand noemen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Last King of Scotland, Whittaker en Penn.
Die is het ja. Was in de war. Andere naam weet ik niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:50 schreef cwk het volgende:
Of All the King's Men, met Law.
Sam houdt niet van pakken Sheri. Die houdt van schommelen!quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Die is het ja. Was in de war. Andere naam weet ik niet.
I know...maar ik dacht, misschien in de rechtszaal of zo? of was er geen rechtszaak?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:52 schreef cwk het volgende:
[..]
Sam houdt niet van pakken Sheri. Die houdt van schommelen!
Die is goed inderdaadquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:50 schreef cwk het volgende:
Of All the King's Men, met Law.
Hmm das een goeie. Geloof dat het een soort kantongerechtje was. Maar dan Amerikaans. Geen mahoniehout daar.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:54 schreef Sheridana het volgende:
[..]
I know...maar ik dacht, misschien in de rechtszaal of zo? of was er geen rechtszaak?
heb film niet gezien...
Dat is correct, jij noemde de laatste naam. Dus...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:58 schreef cwk het volgende:
Winsletje?
ik heb het al eens ooit gepost en post het nogmaals: ik moet niet zoveel posten in een post...quote:
Kan veel doen in de trein. Film kijken bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat is een eind reizen elke dag.
te makkelijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:12 schreef cwk het volgende:
Monster House zal dan wel he.
quote:
Zijn er ook leuke oorlogen geweest?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:24 schreef cwk het volgende:
Paar jaartjes eerder. Zo rond het einde van die vervelende oorlog.
Met de gebruikelijke glimlach.quote:
ja hoor...War of the rosesquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zijn er ook leuke oorlogen geweest?
Maltese Falcon?
Je humor is nog steeds hetzelfde. Gelukkig maar.quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:38 schreef mr_anonimous het volgende:
De broer van Frits Barend lijkt me.
Hij heeft exact één vermelding op IMDb. Als acteur. In die rol deed hij waarschijnlijk zijn gewone werk. De film is niet bekend, dus dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:37 schreef Doff het volgende:
Da's een regisseur.
Krijg ik nu een puntje?
Is het een criticus? Dan gok ik op Robert Egbert.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:23 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Hij heeft exact één vermelding op IMDb. Als acteur. In die rol deed hij waarschijnlijk zijn gewone werk. De film is niet bekend, dus dat weet ik niet.
Maar hij heeft veel met film te maken.
Dat is goed, nu de rest nogquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:56 schreef Sheridana het volgende:
Bill Nighy
Love Actually
Pirates of the Caribbean..
Shawn of the dead...
eh...
en dan houdt het op voor mij..
Nee, 20.000 meer votes.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat is vast The Girl in the Cafe.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:19 schreef Sheridana het volgende:
the constant gardener?
Nee, die eerste waren volgens mij Constant Gardener, laatste twee wellicht uit één film.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:28 schreef Patch het volgende:
die 4 plaatjes zijn uit 1 film?
Lonewolf +1quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:31 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Underworld
Even naar boven scrollen kan handig zijn...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:31 schreef Patch het volgende:
ok, dus dit is de vraag niet: Dus, nog de titel van de film op het plaatje en nog een andere titel.
wat is de vraag nu dan? 2 films met Bill Nighy?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:36 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Even naar boven scrollen kan handig zijn...
Juist. Zo heel ingewikkeld was het allemaal nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:36 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Even naar boven scrollen kan handig zijn...
Nu nog één en waarschijnlijk na Lonewolf's post geen enkele meer.
hier zeggen we door de war, zal wel dialect zijn, geloof bij ondertiteling gebruiken ze meestal in de warquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:38 schreef cwk het volgende:
Is het nou in de war, of door de war? Of kan het allebei?
Officieel 'in' geloof ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:38 schreef cwk het volgende:
Is het nou in de war, of door de war? Of kan het allebei?
Officieel is het inderdaad in de war. 'Door de war' zal wel een contaminatie zijn in combinatie met 'door elkaar'.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:39 schreef Patch het volgende:
[..]
hier zeggen we door de war, zal wel dialect zijn, geloof bij ondertiteling gebruiken ze meestal in de war
Heuj, je bent er weer...quote:
Die gast van Les Invasions Barbares?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:44 schreef Flitspaal het volgende:
De man die ik zoek is een soort Simon van Collum. Alleen uit een ander land.
Ooooooooo Simon van Collum.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:44 schreef Flitspaal het volgende:
De man die ik zoek is een soort Simon van Collum. Alleen uit een ander land.
Ik dacht Simon Cohen...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ooooooooo Simon van Collum.![]()
Wtf is Simon van Collum?![]()
Nee, wel van hetzelfde jaar, maar bekender.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:56 schreef Doff het volgende:
Ook geen idee wie dat is.
Maar die van jou, is dat die uit het gezien topic, twelve holding oid?
Voor deze vraag zou je je moeten schamenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ooooooooo Simon van Collum.![]()
Wtf is Simon van Collum?![]()
De meeste mensen hier zijn 20, geen 60.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:00 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Voor deze vraag zou je je moeten schamen.
En Flodder kijken. Daar zit hij aan het zwembad als Johnny met de auto het zwembad in duikt.
Iets met hypnosequote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat is fotu. Je moet vooral letten op der vrouw rechtsonder.
Idd. Helemaal aan het begin.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:18 schreef Patch het volgende:
Misschien een scene uit Thank You For SMoking?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Adam Sandler?
Doff + 1quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:28 schreef Doff het volgende:
The Big White
Ja, verwachtte er best wel wat van, viel beetje tegen. Maar Gyllenhaal en Spader vond ik wel heel tof. Het verhaal was denk ik net wat te mager.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:35 schreef cwk het volgende:
Je vond em maar matig zag ik op MM.
Ik ben geen 60quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
De meeste mensen hier zijn 20, geen 60.
En ik onthoud niet elke randdebiel die opduikt in een Nederlandse film.
Flitspaal +1quote:
Zou je deze vraag niet eens los laten en een nieuwe stellen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:10 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik ook niet. Veel dichter bij 40.
De man is een Belg en heeft lang een tv-programma gehad.
Sokolsky is veels te drukquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk dat Sokolsky deze maar moet beantwoorden.
Weer een dode Japanner aan het opgraven?quote:
Flitspaal is niet eens lang genoeg online om te kunnen zeggen of er goed geantwoord is geloof ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:37 schreef Doff het volgende:
Vinden jullie mij cool als ik jullie nu al kan zeggen dat deze vraag vanavond niet beantwoord gaat worden?
Die heette Johanna Cruijff?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:42 schreef cwk het volgende:
Elke Flitspaal hep ze voordeel, maar ook ze nadeel, maar het liefst hebben we dooie Friezen, plachtte mijn grootmoeder te zeggen.
Nah! Hoe wist je dat? Schat de kans!quote:
Ik geloof dat jij het wistquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jo Röpke.
Randal Graves: Don't worry. His pickle was small enough to stay wedged after only four bites.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:12 schreef Doff het volgende:
4?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
thank you for smoking
Running Scared (rennen met een loper - Walker. ha ha..)
xmen 3 (laatste deel van trilogie)
ultraviolet?? (geflopte kleur)
Het waren nog wel van die Andy-hints.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ken zijn gezicht wel ergens van maar de hints doen geen bellen rinkelen.
Ja maar Andy is er een tijdje uit geweest dus heeft ie nog wat opstartprobleempjes.quote:
deze heb ik gezien...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
Welke film?
[[url=http://i1.tinypic.com/2wdy69l.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Abre los ojos?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:37 schreef RuneRose het volgende:
mirrormask volgens mij.
en dan geen vogeltjes?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:52 schreef RuneRose het volgende:
1. Vertigo
2. North by Northwest
3. Rear Window
4. Pshycho
5. Jamaica Inn.
5. Shadow of a Doubt
6. Notorious
7. Sobotage
8. Frenzy
9 Family PLot
10. Dial M for Murder
11. The Man who Knew too much
12. The Man who Knew too much remake
13. Torn Curtain
14. Marnie
15. The Lady Vanishes
16. The 39 steps
17. The trouble with Harry
18. To catch a thief
19. strangers on a train
20. Rebecca
21. spellbound
22. topaz
23. rope
......
Goed...
Je telde nummer 5 dubbel. 25 dus.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:54 schreef RuneRose het volgende:
ohjah, the birds. Da's 24.
Sorry RRquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:00 schreef laurenzo85 het volgende:
The Lodger
Blackmail
Under Capricorn
Secret Agent
Foreign Correspondent
Voor wat het waard is![]()
Het is nazisploitationquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:06 schreef cwk het volgende:
Hey waarom doet die niet mee met het tournament?
Heb een hele tijd geleden meegedaan, maar nadat ik 5 maanden achterelkaar 2e werd of zo was ik het zatquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:18 schreef Doff het volgende:
Nooit geweten dat jij hier mee deed, KQ.
Hij is hier heengelokt door vic.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:18 schreef Doff het volgende:
Benieuwd naar je vraag.
Hij staat zelfs vrij hoog in de alltime stand.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:18 schreef Doff het volgende:
Benieuwd naar je vraag.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:48 schreef cwk het volgende:
Is het merk ook te koop in Nederland?
1. Werk jij in een tankstation?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:00 schreef Professional het volgende:
Ik zou het ook niet weten, gok op (kijk ff achter me in het tankstationrek):
Lucky Strike
hihihi alle boekjes...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:05 schreef Professional het volgende:
Jip, ik werk in een tankstation, als bijbaantje he, voor de rest ben ik "zwaar" aan het studeren.
En het relaxe van dit werk is dit:
Heb een televisie hier staan, een pc met internet voor het afhandelen van een pakketdienst, radio, kan alle boekjes lezen wat ik wil, kan drinken wat ik wil, kan eten wat ik wil, kan in principe gewoon alles hier behalve gratis tanken.
In die 7 jaar dat ik hier zit één keer overvallen, dus een kans is er altijd wel. Ik voel me wel veilig hier hoor, anders zou ik het niet 7 jaar doen. Hebt altijd idioten die hier komen, of mensen die wegrijden zonder te betalen en daar doe je niks aan. Laat de camera`s het maar oplossen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:07 schreef Patch het volgende:
[..]
hihihi alle boekjes...![]()
maarre, hoe groot is de kans op een overval nu dezer tijd ?
damn... zou het niet mee willen maken...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:15 schreef Professional het volgende:
[..]
In die 7 jaar dat ik hier zit één keer overvallen, dus een kans is er altijd wel. Ik voel me wel veilig hier hoor, anders zou ik het niet 7 jaar doen. Hebt altijd idioten die hier komen, of mensen die wegrijden zonder te betalen en daar doe je niks aan. Laat de camera`s het maar oplossen.
Alle boekjes zijn dus ook inderdaad die boekjes. En ook de boekjes die achter de toonbank liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |