Sokolsky is veels te drukquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk dat Sokolsky deze maar moet beantwoorden.
Weer een dode Japanner aan het opgraven?quote:
Flitspaal is niet eens lang genoeg online om te kunnen zeggen of er goed geantwoord is geloof ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:37 schreef Doff het volgende:
Vinden jullie mij cool als ik jullie nu al kan zeggen dat deze vraag vanavond niet beantwoord gaat worden?
Die heette Johanna Cruijff?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:42 schreef cwk het volgende:
Elke Flitspaal hep ze voordeel, maar ook ze nadeel, maar het liefst hebben we dooie Friezen, plachtte mijn grootmoeder te zeggen.
Nah! Hoe wist je dat? Schat de kans!quote:
Ik geloof dat jij het wistquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jo Röpke.
Randal Graves: Don't worry. His pickle was small enough to stay wedged after only four bites.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:12 schreef Doff het volgende:
4?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
thank you for smoking
Running Scared (rennen met een loper - Walker. ha ha..)
xmen 3 (laatste deel van trilogie)
ultraviolet?? (geflopte kleur)
Het waren nog wel van die Andy-hints.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ken zijn gezicht wel ergens van maar de hints doen geen bellen rinkelen.
Ja maar Andy is er een tijdje uit geweest dus heeft ie nog wat opstartprobleempjes.quote:
deze heb ik gezien...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
Welke film?
[[url=http://i1.tinypic.com/2wdy69l.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Abre los ojos?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:37 schreef RuneRose het volgende:
mirrormask volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |