Die ja. Flitspaal +1quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:15 schreef Flitspaal het volgende:
Sympathy for Mr. Vengence?
Het spijt mequote:Op donderdag 4 januari 2007 23:50 schreef 7eVeNL het volgende:
The Godfather ?
zal wel goed zijn.... volgende
Ik had in het laatste decembertopic nog de de laatste 2 puntjes van het jaar (quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:05 schreef cwk het volgende:
-
Dat gokt ge goed.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:13 schreef Professional het volgende:
Ik gok op Spiderman 1.
Mocht dat niet lukken, laat het dan even weten. Jij woont toch in Zwolle? Daar kom ik regelmatig langs.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:04 schreef cwk het volgende:
Die probeer ik al maanden te kijken, maar kan geen goeie subs vinden. Heb recentelijk een goeie subtitle editor gevonden, dus daarmee moet het wel lukken.
Nee joh, dat is niet nodig. Het lukt wel met die subs. De eerste 10 minuten bevielen me al zo, hoef ik niet per se haarscherp te zien.quote:edit: oh, volgens het profiel in Groningen. Da's nog veel dichter bij. Moet ik de DVD een keer meenemen?
Professional + 1quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:12 schreef Professional het volgende:
There`s Something About Mary
Actrice weet ik ff niet, weet wel dat ze veel in tienercomedy`s speelt en laatst nog in Snakes on a plane.
Dat is een eind reizen elke dag.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:24 schreef cwk het volgende:
Zwolle![]()
Studeer in Zwolle maar woon gewoon stoer in Groningen.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |