Die ja. Flitspaal +1quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:15 schreef Flitspaal het volgende:
Sympathy for Mr. Vengence?
Het spijt mequote:Op donderdag 4 januari 2007 23:50 schreef 7eVeNL het volgende:
The Godfather ?
zal wel goed zijn.... volgende
Ik had in het laatste decembertopic nog de de laatste 2 puntjes van het jaar (quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:05 schreef cwk het volgende:
-
Dat gokt ge goed.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:13 schreef Professional het volgende:
Ik gok op Spiderman 1.
Mocht dat niet lukken, laat het dan even weten. Jij woont toch in Zwolle? Daar kom ik regelmatig langs.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:04 schreef cwk het volgende:
Die probeer ik al maanden te kijken, maar kan geen goeie subs vinden. Heb recentelijk een goeie subtitle editor gevonden, dus daarmee moet het wel lukken.
Nee joh, dat is niet nodig. Het lukt wel met die subs. De eerste 10 minuten bevielen me al zo, hoef ik niet per se haarscherp te zien.quote:edit: oh, volgens het profiel in Groningen. Da's nog veel dichter bij. Moet ik de DVD een keer meenemen?
Professional + 1quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:12 schreef Professional het volgende:
There`s Something About Mary
Actrice weet ik ff niet, weet wel dat ze veel in tienercomedy`s speelt en laatst nog in Snakes on a plane.
Dat is een eind reizen elke dag.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:24 schreef cwk het volgende:
Zwolle![]()
Studeer in Zwolle maar woon gewoon stoer in Groningen.
[..]
killersquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Fearless Vampire Hunters/Killers
Lonewolf +1quote:
Oh, haha.quote:
Je moet nog iemand noemen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Last King of Scotland, Whittaker en Penn.
Die is het ja. Was in de war. Andere naam weet ik niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:50 schreef cwk het volgende:
Of All the King's Men, met Law.
Sam houdt niet van pakken Sheri. Die houdt van schommelen!quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Die is het ja. Was in de war. Andere naam weet ik niet.
I know...maar ik dacht, misschien in de rechtszaal of zo? of was er geen rechtszaak?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:52 schreef cwk het volgende:
[..]
Sam houdt niet van pakken Sheri. Die houdt van schommelen!
Die is goed inderdaadquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:50 schreef cwk het volgende:
Of All the King's Men, met Law.
Hmm das een goeie. Geloof dat het een soort kantongerechtje was. Maar dan Amerikaans. Geen mahoniehout daar.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:54 schreef Sheridana het volgende:
[..]
I know...maar ik dacht, misschien in de rechtszaal of zo? of was er geen rechtszaak?
heb film niet gezien...
Dat is correct, jij noemde de laatste naam. Dus...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:58 schreef cwk het volgende:
Winsletje?
ik heb het al eens ooit gepost en post het nogmaals: ik moet niet zoveel posten in een post...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |