Lonewolf +1quote:
Oh, haha.quote:
Je moet nog iemand noemen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Last King of Scotland, Whittaker en Penn.
Die is het ja. Was in de war. Andere naam weet ik niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:50 schreef cwk het volgende:
Of All the King's Men, met Law.
Sam houdt niet van pakken Sheri. Die houdt van schommelen!quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Die is het ja. Was in de war. Andere naam weet ik niet.
I know...maar ik dacht, misschien in de rechtszaal of zo? of was er geen rechtszaak?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:52 schreef cwk het volgende:
[..]
Sam houdt niet van pakken Sheri. Die houdt van schommelen!
Die is goed inderdaadquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:50 schreef cwk het volgende:
Of All the King's Men, met Law.
Hmm das een goeie. Geloof dat het een soort kantongerechtje was. Maar dan Amerikaans. Geen mahoniehout daar.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:54 schreef Sheridana het volgende:
[..]
I know...maar ik dacht, misschien in de rechtszaal of zo? of was er geen rechtszaak?
heb film niet gezien...
Dat is correct, jij noemde de laatste naam. Dus...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:58 schreef cwk het volgende:
Winsletje?
ik heb het al eens ooit gepost en post het nogmaals: ik moet niet zoveel posten in een post...quote:
Kan veel doen in de trein. Film kijken bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat is een eind reizen elke dag.
te makkelijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:12 schreef cwk het volgende:
Monster House zal dan wel he.
quote:
Zijn er ook leuke oorlogen geweest?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:24 schreef cwk het volgende:
Paar jaartjes eerder. Zo rond het einde van die vervelende oorlog.
Met de gebruikelijke glimlach.quote:
ja hoor...War of the rosesquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zijn er ook leuke oorlogen geweest?
Maltese Falcon?
Je humor is nog steeds hetzelfde. Gelukkig maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |