killersquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Fearless Vampire Hunters/Killers

Lonewolf +1quote:

Oh, haha.quote:

Je moet nog iemand noemen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Last King of Scotland, Whittaker en Penn.

Die is het ja. Was in de war. Andere naam weet ik niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:50 schreef cwk het volgende:
Of All the King's Men, met Law.

Sam houdt niet van pakken Sheri. Die houdt van schommelen!quote:

Ik ook niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Die is het ja. Was in de war. Andere naam weet ik niet.

I know...maar ik dacht, misschien in de rechtszaal of zo? of was er geen rechtszaak?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:52 schreef cwk het volgende:
[..]
Sam houdt niet van pakken Sheri. Die houdt van schommelen!

Die is goed inderdaadquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:50 schreef cwk het volgende:
Of All the King's Men, met Law.

Hmm das een goeie. Geloof dat het een soort kantongerechtje was. Maar dan Amerikaans. Geen mahoniehout daar.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:54 schreef Sheridana het volgende:
[..]
I know...maar ik dacht, misschien in de rechtszaal of zo? of was er geen rechtszaak?
heb film niet gezien...

Dat is correct, jij noemde de laatste naam. Dus...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:58 schreef cwk het volgende:
Winsletje?

ik heb het al eens ooit gepost en post het nogmaals: ik moet niet zoveel posten in een post...quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |