en dan geen vogeltjes?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:52 schreef RuneRose het volgende:
1. Vertigo
2. North by Northwest
3. Rear Window
4. Pshycho
5. Jamaica Inn.
5. Shadow of a Doubt
6. Notorious
7. Sobotage
8. Frenzy
9 Family PLot
10. Dial M for Murder
11. The Man who Knew too much
12. The Man who Knew too much remake
13. Torn Curtain
14. Marnie
15. The Lady Vanishes
16. The 39 steps
17. The trouble with Harry
18. To catch a thief
19. strangers on a train
20. Rebecca
21. spellbound
22. topaz
23. rope
......
Goed...
Je telde nummer 5 dubbel. 25 dus.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:54 schreef RuneRose het volgende:
ohjah, the birds. Da's 24.
Sorry RRquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:00 schreef laurenzo85 het volgende:
The Lodger
Blackmail
Under Capricorn
Secret Agent
Foreign Correspondent
Voor wat het waard is![]()
Het is nazisploitationquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:06 schreef cwk het volgende:
Hey waarom doet die niet mee met het tournament?
Heb een hele tijd geleden meegedaan, maar nadat ik 5 maanden achterelkaar 2e werd of zo was ik het zatquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:18 schreef Doff het volgende:
Nooit geweten dat jij hier mee deed, KQ.
Hij is hier heengelokt door vic.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:18 schreef Doff het volgende:
Benieuwd naar je vraag.
Hij staat zelfs vrij hoog in de alltime stand.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:18 schreef Doff het volgende:
Benieuwd naar je vraag.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:48 schreef cwk het volgende:
Is het merk ook te koop in Nederland?
1. Werk jij in een tankstation?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:00 schreef Professional het volgende:
Ik zou het ook niet weten, gok op (kijk ff achter me in het tankstationrek):
Lucky Strike
hihihi alle boekjes...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:05 schreef Professional het volgende:
Jip, ik werk in een tankstation, als bijbaantje he, voor de rest ben ik "zwaar" aan het studeren.
En het relaxe van dit werk is dit:
Heb een televisie hier staan, een pc met internet voor het afhandelen van een pakketdienst, radio, kan alle boekjes lezen wat ik wil, kan drinken wat ik wil, kan eten wat ik wil, kan in principe gewoon alles hier behalve gratis tanken.
In die 7 jaar dat ik hier zit één keer overvallen, dus een kans is er altijd wel. Ik voel me wel veilig hier hoor, anders zou ik het niet 7 jaar doen. Hebt altijd idioten die hier komen, of mensen die wegrijden zonder te betalen en daar doe je niks aan. Laat de camera`s het maar oplossen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:07 schreef Patch het volgende:
[..]
hihihi alle boekjes...![]()
maarre, hoe groot is de kans op een overval nu dezer tijd ?
damn... zou het niet mee willen maken...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:15 schreef Professional het volgende:
[..]
In die 7 jaar dat ik hier zit één keer overvallen, dus een kans is er altijd wel. Ik voel me wel veilig hier hoor, anders zou ik het niet 7 jaar doen. Hebt altijd idioten die hier komen, of mensen die wegrijden zonder te betalen en daar doe je niks aan. Laat de camera`s het maar oplossen.
Alle boekjes zijn dus ook inderdaad die boekjes. En ook de boekjes die achter de toonbank liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |