quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:38 schreef mr_anonimous het volgende:
De broer van Frits Barend lijkt me.
Hij heeft exact één vermelding op IMDb. Als acteur. In die rol deed hij waarschijnlijk zijn gewone werk. De film is niet bekend, dus dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:37 schreef Doff het volgende:
Da's een regisseur.
Krijg ik nu een puntje?
Is het een criticus? Dan gok ik op Robert Egbert.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:23 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Hij heeft exact één vermelding op IMDb. Als acteur. In die rol deed hij waarschijnlijk zijn gewone werk. De film is niet bekend, dus dat weet ik niet.
Maar hij heeft veel met film te maken.
Dat is goed, nu de rest nogquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:56 schreef Sheridana het volgende:
Bill Nighy
Love Actually
Pirates of the Caribbean..
Shawn of the dead...
eh...
en dan houdt het op voor mij..
Nee, 20.000 meer votes.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat is vast The Girl in the Cafe.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:19 schreef Sheridana het volgende:
the constant gardener?
Nee, die eerste waren volgens mij Constant Gardener, laatste twee wellicht uit één film.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:28 schreef Patch het volgende:
die 4 plaatjes zijn uit 1 film?
Lonewolf +1quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:31 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Underworld
Even naar boven scrollen kan handig zijn...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:31 schreef Patch het volgende:
ok, dus dit is de vraag niet: Dus, nog de titel van de film op het plaatje en nog een andere titel.
wat is de vraag nu dan? 2 films met Bill Nighy?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:36 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Even naar boven scrollen kan handig zijn...
Juist. Zo heel ingewikkeld was het allemaal nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:36 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Even naar boven scrollen kan handig zijn...
Nu nog één en waarschijnlijk na Lonewolf's post geen enkele meer.
hier zeggen we door de war, zal wel dialect zijn, geloof bij ondertiteling gebruiken ze meestal in de warquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:38 schreef cwk het volgende:
Is het nou in de war, of door de war? Of kan het allebei?
Officieel 'in' geloof ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:38 schreef cwk het volgende:
Is het nou in de war, of door de war? Of kan het allebei?
Officieel is het inderdaad in de war. 'Door de war' zal wel een contaminatie zijn in combinatie met 'door elkaar'.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:39 schreef Patch het volgende:
[..]
hier zeggen we door de war, zal wel dialect zijn, geloof bij ondertiteling gebruiken ze meestal in de war
Heuj, je bent er weer...quote:
Die gast van Les Invasions Barbares?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:44 schreef Flitspaal het volgende:
De man die ik zoek is een soort Simon van Collum. Alleen uit een ander land.
Ooooooooo Simon van Collum.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:44 schreef Flitspaal het volgende:
De man die ik zoek is een soort Simon van Collum. Alleen uit een ander land.
Ik dacht Simon Cohen...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ooooooooo Simon van Collum.![]()
Wtf is Simon van Collum?![]()
Nee, wel van hetzelfde jaar, maar bekender.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:56 schreef Doff het volgende:
Ook geen idee wie dat is.
Maar die van jou, is dat die uit het gezien topic, twelve holding oid?
Voor deze vraag zou je je moeten schamenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ooooooooo Simon van Collum.![]()
Wtf is Simon van Collum?![]()
De meeste mensen hier zijn 20, geen 60.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:00 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Voor deze vraag zou je je moeten schamen.
En Flodder kijken. Daar zit hij aan het zwembad als Johnny met de auto het zwembad in duikt.
Iets met hypnosequote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat is fotu. Je moet vooral letten op der vrouw rechtsonder.
Idd. Helemaal aan het begin.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:18 schreef Patch het volgende:
Misschien een scene uit Thank You For SMoking?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Adam Sandler?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |