Krijgen we dan nooit eens even rust?quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:02 schreef Toad het volgende:
Michiel liet Eric het 3FM topic zien volgens mij!
Verwacht niet dat Eric hier ook gaat posten, al zou dat wel vet zijn!quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:02 schreef Toad het volgende:
Michiel liet Eric het 3FM topic zien volgens mij!
Staat er al inquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:03 schreef ChatGirl het volgende:
Mag deze ook in de OP: http://www.youtube.com/watch?v=LL8Ok_9jD5g
Ah, overheen gekeken, ik las te snel, dacht dat het alleen het Behind the scenes filmpje zou zijn.quote:
Alternatieverquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:07 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben overgeschakeld naar mijn eigen muziek.. Maar misschien dat ik zo weer inschakel (tvp).
Wat is nu het verschil van de 3VOOR12 programma's met de rest? Ik luister er eigenlijk nooit naar.
en daar is niets mis meequote:
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
en daar is niets mis meezolang het maar niet te hiphoppig wordt.
eensquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is een gangbaar adres, zou ik gewoon proberen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:13 schreef Seraphina het volgende:
Ik weet alleen niet welk adres, krijg hier thatslive[at]3fm.nl....die maar doen?
Hmmm, ja ik denk het wel. Volgens mij checkt hij toch wel die mail tijdens de uitzending?quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:13 schreef Seraphina het volgende:
Ik weet alleen niet welk adres, krijg hier thatslive[at]3fm.nl....die maar doen?
vrijdag tussen 10 en 1 savonds -snachts gaat de radio als ik luister toch echt ergens anders op.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat bedoel ik, niet te hiphoppigquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:16 schreef borisz het volgende:
[..]
vrijdag tussen 10 en 1 savonds -snachts gaat de radio als ik luister toch echt ergens anders op.
Donequote:Op woensdag 3 januari 2007 22:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
My thoughts exactly. O, en Roel, check je PM eens.
alleen zijn muziek in zijn show nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:17 schreef Toad het volgende:
Andrew Makkinga (3voor12 hip hop DJ zeg maar), of hoe hij ook precies mag heten, vond ik vroeger bij Het Lagerhuis altijd wel oke.
Is it a badeend? Is it a badeend...?!quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:37 schreef JeroenV het volgende:
Is it a monster?
Nope.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:00 schreef One_conundrum het volgende:
wat gaan we fucking hard, nu al een topic gemist
Ik heb wel eens wat gewonnen bij 3fm, nog meer winnaars?
aont maornquote:
geluksvogel!quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:55 schreef Maricha het volgende:
[..]
Volgens mij was ik Eric Corton aan het zoenenGelukkig Nieuwjaar wensen nog
Studie en genieten van de muziek o.a. nu met 3 live tracks van The Foo Fighters.quote:
Weltrustenquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, nu wel gaat pitten. Morgen meer 3FM
.
Is ie weerquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:37 schreef JeroenV het volgende:
Is it a monster?
"Well look at that I'm bored already!"quote:Op donderdag 4 januari 2007 07:48 schreef Seraphina het volgende:
Wahahahahaha. Die vrouw klonk ook veel te professioneel!
Ja. Vond ik eigenlijk ook een erg goede reden van die jongen, hahaha! Het heeft op Fok! gestaanquote:
Ja.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:41 schreef Kokstra het volgende:
Vannacht bij Martijn Muijs nog een leuk gesprek over FOK!, iemand gehoord?
Heb hier geen gelegenheid, maar het zal op http://audio.omroep.nl/radio3/bnn/ terug te beluisteren zijnquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:41 schreef Kokstra het volgende:
Vannacht bij Martijn Muijs nog een leuk gesprek over FOK!, iemand gehoord?
Ging uiteraard niet over jullie. Jullie, in dit topic, zijn lief ;-)quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb hier geen gelegenheid, maar het zal op http://audio.omroep.nl/radio3/bnn/ terug te beluisteren zijn.
Over "wie is de mol" gesproken....... kan het topic erover niet vinden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:18 schreef Toad het volgende:
Rabradio. Straks gaat hij een plaat draaien die een kleine verwijzing heeft naar de aflevering van 'Wie is de mol' vanavond.
Wel geinig gesprekje tussen Veenstra & Rouvoet vannochtend. Zonet even teruggeluisterd...
Dat staat in SHO ipv TV, WIDM 2007 #2: Nog 1 nachtje slapen!quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:43 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Over "wie is de mol" gesproken....... kan het topic erover niet vinden.![]()
Dankjewel!quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat staat in SHO ipv TV, WIDM 2007 #2: Nog 1 nachtje slapen!
off topic: belachelijk dat wie is de mol onder SHO valt en niet onder tvquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat staat in SHO ipv TV, WIDM 2007 #2: Nog 1 nachtje slapen!
Nee.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:14 schreef JeroenV het volgende:
Alsof ze daarop echt gaat reageren...
Is ze eigenlijk wel lekker?
Jij blijft fan van producer Maricha ipv. producer Astrid.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een foto van 12 jaar geleden ofzo.
Hij is al megahit...quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:19 schreef X. het volgende:
Daar zouden ze bij 3FM meer mee moeten doen
nee, echt?quote:
ik vermoed dat wij ergens eenquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:23 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Duh, daarom.. Ik zou niet weten wat '3FM er meer zou mee moeten doen'. Dat bedoel ik..
Het klinkt wel lekker fout. Ik ben benieuwd hoe hij helemaal klinkt. Ik heb er maar op gestemd. 'Hush' boy was eigenlijk al een klein hitje vorig jaar.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:13 schreef -Hans- het volgende:
En wat vinden we van CSS - Let's make love? Een fragment van het liedje staat op de site van Michiel. Ik heb toch maar veilig gestemd op de Basement Jaxx, al vind ik die CSS niet heel fout klinken maar het is niet mijn ding.
Tsja, dat is misschien te wijten aan het feit dat er in het weekend niet overdag is uitgezonden op Nederland 1.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:22 schreef evert het volgende:
Alleen de tv-uitzendingen deden het in 2006 veel minder; 5,3 miljoen kijkers volgden de verrichtingen van Giel, Gerard en Sander via Nederland 1. In 2005 trokken de uitzendingen nog 6,2 miljoen kijkers.
Ik wist niet dat het liedje al eerder als single was uitgebracht, maar op de site van 3FM staat het inderdaad ook.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Het klinkt wel lekker fout. Ik ben benieuwd hoe hij helemaal klinkt. Ik heb er maar op gestemd. 'Hush' boy was eigenlijk al een klein hitje vorig jaar.
Het verbaast mij trouwens wel dat 'Take Me Back To Your House' geen grotere hit is geworden. Laat ik het zo zeggen dat ik het niet erg had gevonden als het een grote hit was geworden, top 10 bijvoorbeeld.quote:...... De single komt uit op 14 maart 2005 en verschijnt als nieuwe track op het Greatest Hits album
Nee hoor, it's me!quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:08 schreef Toad het volgende:
Met Michiel is begonnen. Zware concurrentie van WIDM heeft 'ie vanavond. En zit er een andere producer?
Verbaast mij ook...quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het verbaast mij trouwens wel dat 'Take Me Back To Your House' geen grotere hit is geworden. Laat ik het zo zeggen dat ik het niet erg had gevonden als het een grote hit was geworden, top 10 bijvoorbeeld.
quote:
Als Gerard en Michiel morgen bij Ekstra-weekend "Chelsea Bagger" draaien zal het ook wel weer een zootje worden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:19 schreef X. het volgende:
Leuk nummer
Daar zouden ze bij 3FM meer mee moeten doen
Dit vind ik een ietwat bizarre redenering. Als er één groep rommelige muziek maakt, is het Basement Jaxx wel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:24 schreef Sirolv het volgende:
Vandaag gaat m'n voorkeur toch naar Basement Jaxx. Vind CSS ietwat rommelig klinken. Het kan mij iig niet boeien.
quote:Vragen aan Astrid
Lekkerste radionerd?
Michiel Veenstra
Ze hebben Pink Floyd verneuktquote:
Kun je werkelijk met Michiel op MSN chatten tijdens de uitzending?quote:MSN
Heb je MSN al op je computer staan? Voeg dan 'michiel@3fm.nl' toe als nieuw contact en je kunt tijdens de uitzending ook via je pc MetMichiel babbelen.
Ik heb hem in mijn lijst. Maar via FOK! is het veel leuker joh!quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit las op MetMichiel's website.
[..]
Kun je werkelijk met Michiel op MSN chatten tijdens de uitzending?
Dit zou nog toffer zijn dan met hem op Fok te chatten.
Als je iets nuttigs zegt vast wel. Ik gebruik het meestal voor de request.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:47 schreef JeroenV het volgende:
Straks zit heel Fok met hem op MSN
Zegt hij wat terug dan?
Niet altijd en als ie al reageerd vaak met één of twee woorden. Hij heeft het duidelijk druk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:47 schreef JeroenV het volgende:
Straks zit heel Fok met hem op MSN
Zegt hij wat terug dan?
hahaha ik lig hier echt dubbel van het lachen, geweldig dit!quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:50 schreef Toad het volgende:
Veenstra Veenstra is niet bepaalt populair bij de amerikanen.
Ze zien 'm vast te vaak in die Disney-parken daar.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:50 schreef Toad het volgende:
quote:"Oh no! There's that Mike from The Netherlands again!"
Bekt wat lekkerder dan 'Miggiel', dat kunnen Amerikanen met geen mogelijkheid uitspreken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
hahaha ik lig hier echt dubbel van het lachen, geweldig dit!![]()
![]()
"I'm Mike."
Misschien moet ie zich Veenie-man noemenquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bekt wat lekkerder dan 'Miggiel', dat kunnen Amerikanen met geen mogelijkheid uitspreken.![]()
Die maken er dan Mitchell van.![]()
Misschien verstaan ze het dan wel als Weenie-man... Dat zou helemaal vreemd zijn.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien moet ie zich Veenie-man noemen
Maar des te leukerquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:55 schreef Sirolv het volgende:
[..]
Misschien verstaan ze het dan wel als Weenie-man... Dat zou helemaal vreemd zijn.
Hij converseert met een bepaalde droogheid dat je na enkele seconden binnen het gesprek al zoiets hebt van, wat een rare gozer is dat. Althans die indruk krijg ik.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:50 schreef Toad het volgende:
Laat ze het maar eens proberen zou ik zeggen, dan kunnen we ook lachen!quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bekt wat lekkerder dan 'Miggiel', dat kunnen Amerikanen met geen mogelijkheid uitspreken.![]()
Die maken er dan Mitchell van.![]()
Het zou mooi zijn als Veenstra die twee ook op Fok krijgt.... Paul Rabbering weet er sowieso vanaf sinds de laatste Ekstra Weekend... kunnen ze mooi in het WIDM-topic de boel van commentaar voorzien...quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Over een klein half uurtje Wie is de Molmet Sander Lantinga en Paul Rabbering.
Denk niet dat ze dat gaan doen, ze zullen hoogstens meelurken maar zodra ze actief mee gaan posten, is de kans groot dat ze per ongeluk iets verklappen wat ze niet mogen vertellen of iets zeggen waaruit je bijv. kunt afleiden wie er in de volgende aflevering wordt geëlimineerd.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als Veenstra die twee ook op Fok krijgt.... Paul Rabbering weet er sowieso vanaf sinds de laatste Ekstra Weekend... kunnen ze mooi in het WIDM-topic de boel van commentaar voorzien...
Inderdaad, ze zullen er vast geen 250.000 euro (de boete bij verklappen) voor over hebben om op FOK! te gaan posten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat gaan doen, ze zullen hoogstens meelurken maar zodra ze actief mee gaan posten, is de kans groot dat ze per ongeluk iets verklappen wat ze niet mogen vertellen of iets zeggen waaruit je bijv. kunt afleiden wie er in de volgende aflevering wordt geëlimineerd.
What's that coming over the hill....is it a badeend?quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb wel zin in The Automatic met de badeend-versie
Hilarisch leukquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
What's that coming over the hill....is it a badeend?![]()
Goed gezien!quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:16 schreef Toad het volgende:
Zo te zien wordt er gebeld voor de Elle personal award.
Leukquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:17 schreef Sirolv het volgende:
Hee! Er komt ineens een mail binnen hier van ene 'Michiel Veenstra' met een uitnodiging voor a.s. maandag (nieuwjaarsborrel)!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen mailtje gekregen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:17 schreef Sirolv het volgende:
Hee! Er komt ineens een mail binnen hier van ene 'Michiel Veenstra' met een uitnodiging voor a.s. maandag (nieuwjaarsborrel)!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry.....quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb geen mailtje gekregen.![]()
Jeetje wat slecht.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:21 schreef Toad het volgende:
Ik kop hem wel in.
Kom maar bij mij in bad...
quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb wel zin in The Automatic met de badeend-versie
Ik ook als dit liedje is afgelopenquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik schakel over naar WIDM. Zie jullie later.
me 2quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook als dit liedje is afgelopen
Lastige keuze vind ik... Ik denk dat ik toch maar richting WIDM ga en dit misschien later nog even terugluister.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik schakel over naar WIDM. Zie jullie later.
Ik verdring dat ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:29 schreef JeroenV het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Michiel bij 538 heeft gezeten...
Naar mijn weten is hij zelfs webmaster van de Radio 538 website geweest. Over nerderig gesproken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:29 schreef JeroenV het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Michiel bij 538 heeft gezeten...
quote:
Weer iets dat ik verdringquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:31 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je zou trouwens ook niet zeggen dat hij al 30 is
Heb je even......quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nog meer eigenaardigheden behalve de Disney-fetish?
Moet jij niet werken????quote:
Waar blijft mijn koffie?quote:
Kun je dat zelf niet halen? Ben even druk.....quote:
Mogen we weten welke je hebt aangevraagd?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:02 schreef DJKoster het volgende:
Verzoekje verstuurd, ben benieuwd, deze artiest hoor ik niet zo vaak![]()
Het zegt mij zo 1, 2, 3 niets, ook de stream of passion ken ik volgens mij niet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:14 schreef DJKoster het volgende:
Ayreon – Day Eleven: Love, project van het muziekgenie Arjan Lucassen. Hij zit ook in Stream of Passion (misschien wat bekender)
'Regel' het dan.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:16 schreef MichielV het volgende:
Sorry, niet aanwezig hier...
Voorjaar vorig jaar had SoP nog een bescheiden hitje met Out in the real world.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het zegt mij zo 1, 2, 3 niets, ook de stream of passion ken ik volgens mij niet.
Zal het liedje eens downloaden misschien dat er dan eenquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:20 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Voorjaar vorig jaar had SoP nog een bescheiden hitje met Out in the real world.
Superclip geweest op TMF
Moby is ook fijn![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
Kun je dat zelf niet halen? Ben even druk.....
Dat zie je morgen wel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:32 schreef Maricha het volgende:
Toch jammer dat ik al weet wie er uit ligt.... Ik kijk het pas een dag later...
Maar ja, dat zal wel wekelijks gaan gebeuren.
Was het wel een leuke aflevering?
Ik vond van wel. Dit keer geen 'voorbereidingsaflevering' in Nederland, maar direct alleen maar opnames uit Thailand. Flink wat opdrachten, weinig geneuzel tussendoor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:32 schreef Maricha het volgende:
Toch jammer dat ik al weet wie er uit ligt.... Ik kijk het pas een dag later...
Maar ja, dat zal wel wekelijks gaan gebeuren.
Was het wel een leuke aflevering?
Hoezo heb ik het dan te druk?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:34 schreef Sirolv het volgende:
[..]
Dat zie je morgen wel.
Sowieso zal je het volgende week wel te druk hebben om op FOK! te kijken tijdens de uitzending. Kan je het die week in ieder geval niet te vroeg al horen.
Ik zit weer eens te slapen. Ik bedoelde maandag (heb al de hele week het gevoel dat het maandag is, vreselijk irritant).quote:
Ik ken het een beetjequote:Op donderdag 4 januari 2007 21:37 schreef Sirolv het volgende:
[..]
Ik zit weer eens te slapen. Ik bedoelde maandag (heb al de hele week het gevoel dat het maandag is, vreselijk irritant).![]()
"De Coen en Technofan Show"... Ik zie het al voor me. Wie verbouwt er even wat jingles?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:39 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
(En inderdaad, die Sander is echt dom bezig, ook met z'n techno)
LOLquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:51 schreef Toad het volgende:
9 crimes.
Ze gaat vreemd.
wel mooi nummer natuurlijk
Uitgekomen eind 2005 begin 2006...quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:51 schreef -Hans- het volgende:
Is het liedje van net, Röyksopp - what else is there, een nieuwe plaat ? Ik vind het nummer ronduit geweldig!!!! In elk geval staat het liedje nog niet in de artist info dus het zou ook om een oude plaat kunnen gaan. Help!
Tijdens Serious Request hoorde ik een akoestische versie, die vond ik erg mooi. Van deze versie gaan m'n tenen krommen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Damn... ik word nu pas geraakt door Damien Rice... tot nu toe deed het liedje me niet veel....
Ik mot er ook niks van hebben... een remix v/h nummer met een paar 100 bpm eronder zou al een stuk beter zijn.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:54 schreef Sirolv het volgende:
Hmmm... Ik blijf het te sloom en teveel herhaling vinden. Damien Rice is dus duidelijk niet mijn smaak.
Ik moet er niet aan denken. Nog liever hoor ik iemand over een schoolbord krassen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hey, niks negatiefs over Damien Rice he!
Luister de rest van zijn muziek es!
Dude! weet je wel wat je zegt?! dat is bijna net zo erg als de hele dag naar 538 luisteren. The Horror!quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hey, niks negatiefs over Damien Rice he!
Luister de rest van zijn muziek es!
Op z'n cd's staat niet alleen 9 Crimes (als je dat nummer niet kan aanhoren)quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dude! weet je wel wat je zegt?! dat is bijna net zo erg als de hele dag naar 538 luisteren. The Horror!![]()
![]()
Ik ga morgenvroeg lekker luisteren vanuit bed... ben vrij van mijn werk maar moet er toch vroeg uit... dan maar tot 9 uur Veenstra Veenstra luisterenquote:
Lijkt me leuk, tot dan!quote:
Morgen Ekstra Weekend + Freaknacht! Lijkt me geen verkeerd moment. Heb je direct Ekdom en Beelen te pakken. En Veenstra Veenstra zit dan met Ekdom. Ik denk dat ik misschien nog het laatste uurtje Ekstra Weekend mee pak. Maar ben er sowieso wanneer Giel begint met de Freaknacht.quote:
Misschien dat ik het nog eens aandurf om de cd te beluisteren.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op z'n cd's staat niet alleen 9 Crimes (als je dat nummer niet kan aanhoren).
Je kan ze natuurlijk ook even krabbelen @ hyves.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:27 schreef Toad het volgende:
[..]
Morgen Ekstra Weekend + Freaknacht! Lijkt me geen verkeerd moment. Heb je direct Ekdom en Beelen te pakken. En Veenstra Veenstra zit dan met Ekdom. Ik denk dat ik misschien nog het laatste uurtje Ekstra Weekend mee pak. Maar ben er sowieso wanneer Giel begint met de Freaknacht.
Zo vaak al gehoord, maar wat blijft de plaatquote:
Yep, zie http://www.michielveenstr(...)voor+Serious+Requestquote:Op vrijdag 5 januari 2007 07:20 schreef X. het volgende:
Ben je nou komend weekend bij fokradio/actionradio michiel?
en Gerard staat nog steeds in de studio, die is kennelijk iets aan het opnemen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:03 schreef borisz het volgende:
Dolf Jansen nu
kunnen die 2 uren op vrijdagmiddag aub anders ingevuld worden. Dolf zijn kunstje is gewoon uitgewerkt (net als in het theater...). gewoon of claudia of een nieuw programma (2 uur Stenders op vrijdag?)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:03 schreef borisz het volgende:
Dolf Jansen nu
Herkenbaar, zéér herkenbaar!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:07 schreef JeroenV het volgende:
De enige man waar ik echt niet naar kan luisteren. Ik zet Winamp aan.
Dat is vast wel aan te passen in de KX-programmering.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:36 schreef Jerommeke.nl het volgende:
2 uur Stenders lijkt me moeilijk. Dan zou ie in 1 seconde van Hilversum naar Almere moeten rennen. Want vrijdagmiddag is KX-middag met nu Gerard Ekdom, dan twee uur Rob Stenders en dan nog een uurtje Domien!
die freaknacht van de zomer dat hij met Gerard presenteerde was goed iddquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is vast wel aan te passen in de KX-programmering.
Maar ik denk dat Stenders op 3FM meer zou passen in de Freaknacht dan op het midden van de dag. Ik denk niet dat ze op 3FM tijdens lunchtijd zitten te wachten op de meest onbekende nummers.
Liever 2 uur Claudia dan Dolf Jansen? Kom op...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:16 schreef evert het volgende:
[..]
kunnen die 2 uren op vrijdagmiddag aub anders ingevuld worden. Dolf zijn kunstje is gewoon uitgewerkt (net als in het theater...). gewoon of claudia of een nieuw programma (2 uur Stenders op vrijdag?)
Dan zal Gerard vast tussen 1 en 4 zitten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Michiel heeft weer een fax gekregen!
Giel van 1 tot 4 en Michiel van 4 tot 7?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Michiel heeft weer een fax gekregen!
Gerard had het aan het einde van de Arbeidsvitaminen nog over 'tot vanavond en tot vannacht', dus lijkt me duidelijk dat Giel nog foetsie is.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:48 schreef Toad het volgende:
[..]
Giel van 1 tot 4 en Michiel van 4 tot 7?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |