quote:"Oh no! There's that Mike from The Netherlands again!"
Bekt wat lekkerder dan 'Miggiel', dat kunnen Amerikanen met geen mogelijkheid uitspreken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
hahaha ik lig hier echt dubbel van het lachen, geweldig dit!![]()
![]()
"I'm Mike."
Misschien moet ie zich Veenie-man noemenquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bekt wat lekkerder dan 'Miggiel', dat kunnen Amerikanen met geen mogelijkheid uitspreken.![]()
Die maken er dan Mitchell van.![]()
Misschien verstaan ze het dan wel als Weenie-man... Dat zou helemaal vreemd zijn.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien moet ie zich Veenie-man noemen
Maar des te leukerquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:55 schreef Sirolv het volgende:
[..]
Misschien verstaan ze het dan wel als Weenie-man... Dat zou helemaal vreemd zijn.
Hij converseert met een bepaalde droogheid dat je na enkele seconden binnen het gesprek al zoiets hebt van, wat een rare gozer is dat. Althans die indruk krijg ik.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:50 schreef Toad het volgende:
Veenstra Veenstra is niet bepaalt populair bij de amerikanen.
Laat ze het maar eens proberen zou ik zeggen, dan kunnen we ook lachen!quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bekt wat lekkerder dan 'Miggiel', dat kunnen Amerikanen met geen mogelijkheid uitspreken.![]()
Die maken er dan Mitchell van.![]()
Het zou mooi zijn als Veenstra die twee ook op Fok krijgt.... Paul Rabbering weet er sowieso vanaf sinds de laatste Ekstra Weekend... kunnen ze mooi in het WIDM-topic de boel van commentaar voorzien...quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Over een klein half uurtje Wie is de Molmet Sander Lantinga en Paul Rabbering.
Denk niet dat ze dat gaan doen, ze zullen hoogstens meelurken maar zodra ze actief mee gaan posten, is de kans groot dat ze per ongeluk iets verklappen wat ze niet mogen vertellen of iets zeggen waaruit je bijv. kunt afleiden wie er in de volgende aflevering wordt geëlimineerd.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als Veenstra die twee ook op Fok krijgt.... Paul Rabbering weet er sowieso vanaf sinds de laatste Ekstra Weekend... kunnen ze mooi in het WIDM-topic de boel van commentaar voorzien...
Inderdaad, ze zullen er vast geen 250.000 euro (de boete bij verklappen) voor over hebben om op FOK! te gaan posten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat gaan doen, ze zullen hoogstens meelurken maar zodra ze actief mee gaan posten, is de kans groot dat ze per ongeluk iets verklappen wat ze niet mogen vertellen of iets zeggen waaruit je bijv. kunt afleiden wie er in de volgende aflevering wordt geëlimineerd.
What's that coming over the hill....is it a badeend?quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb wel zin in The Automatic met de badeend-versie
Hilarisch leukquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
What's that coming over the hill....is it a badeend?![]()
Goed gezien!quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:16 schreef Toad het volgende:
Zo te zien wordt er gebeld voor de Elle personal award.
Leukquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:17 schreef Sirolv het volgende:
Hee! Er komt ineens een mail binnen hier van ene 'Michiel Veenstra' met een uitnodiging voor a.s. maandag (nieuwjaarsborrel)!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen mailtje gekregen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:17 schreef Sirolv het volgende:
Hee! Er komt ineens een mail binnen hier van ene 'Michiel Veenstra' met een uitnodiging voor a.s. maandag (nieuwjaarsborrel)!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry.....quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb geen mailtje gekregen.![]()
Jeetje wat slecht.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:21 schreef Toad het volgende:
Ik kop hem wel in.
Kom maar bij mij in bad...
quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb wel zin in The Automatic met de badeend-versie
Ik ook als dit liedje is afgelopenquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik schakel over naar WIDM. Zie jullie later.
me 2quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook als dit liedje is afgelopen
Lastige keuze vind ik... Ik denk dat ik toch maar richting WIDM ga en dit misschien later nog even terugluister.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik schakel over naar WIDM. Zie jullie later.
Ik verdring dat ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:29 schreef JeroenV het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Michiel bij 538 heeft gezeten...
Naar mijn weten is hij zelfs webmaster van de Radio 538 website geweest. Over nerderig gesproken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:29 schreef JeroenV het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Michiel bij 538 heeft gezeten...
quote:
Weer iets dat ik verdringquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:31 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je zou trouwens ook niet zeggen dat hij al 30 is
Heb je even......quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nog meer eigenaardigheden behalve de Disney-fetish?
Moet jij niet werken????quote:
Waar blijft mijn koffie?quote:
Kun je dat zelf niet halen? Ben even druk.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |