Nee.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:14 schreef JeroenV het volgende:
Alsof ze daarop echt gaat reageren...
Is ze eigenlijk wel lekker?
Jij blijft fan van producer Maricha ipv. producer Astrid.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een foto van 12 jaar geleden ofzo.
Hij is al megahit...quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:19 schreef X. het volgende:
Daar zouden ze bij 3FM meer mee moeten doen
nee, echt?quote:
ik vermoed dat wij ergens eenquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:23 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Duh, daarom.. Ik zou niet weten wat '3FM er meer zou mee moeten doen'. Dat bedoel ik..
Het klinkt wel lekker fout. Ik ben benieuwd hoe hij helemaal klinkt. Ik heb er maar op gestemd. 'Hush' boy was eigenlijk al een klein hitje vorig jaar.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:13 schreef -Hans- het volgende:
En wat vinden we van CSS - Let's make love? Een fragment van het liedje staat op de site van Michiel. Ik heb toch maar veilig gestemd op de Basement Jaxx, al vind ik die CSS niet heel fout klinken maar het is niet mijn ding.
Tsja, dat is misschien te wijten aan het feit dat er in het weekend niet overdag is uitgezonden op Nederland 1.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:22 schreef evert het volgende:
Alleen de tv-uitzendingen deden het in 2006 veel minder; 5,3 miljoen kijkers volgden de verrichtingen van Giel, Gerard en Sander via Nederland 1. In 2005 trokken de uitzendingen nog 6,2 miljoen kijkers.
Ik wist niet dat het liedje al eerder als single was uitgebracht, maar op de site van 3FM staat het inderdaad ook.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Het klinkt wel lekker fout. Ik ben benieuwd hoe hij helemaal klinkt. Ik heb er maar op gestemd. 'Hush' boy was eigenlijk al een klein hitje vorig jaar.
Het verbaast mij trouwens wel dat 'Take Me Back To Your House' geen grotere hit is geworden. Laat ik het zo zeggen dat ik het niet erg had gevonden als het een grote hit was geworden, top 10 bijvoorbeeld.quote:...... De single komt uit op 14 maart 2005 en verschijnt als nieuwe track op het Greatest Hits album
Nee hoor, it's me!quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:08 schreef Toad het volgende:
Met Michiel is begonnen. Zware concurrentie van WIDM heeft 'ie vanavond. En zit er een andere producer?
Verbaast mij ook...quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het verbaast mij trouwens wel dat 'Take Me Back To Your House' geen grotere hit is geworden. Laat ik het zo zeggen dat ik het niet erg had gevonden als het een grote hit was geworden, top 10 bijvoorbeeld.
quote:
Als Gerard en Michiel morgen bij Ekstra-weekend "Chelsea Bagger" draaien zal het ook wel weer een zootje worden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:19 schreef X. het volgende:
Leuk nummer
Daar zouden ze bij 3FM meer mee moeten doen
Dit vind ik een ietwat bizarre redenering. Als er één groep rommelige muziek maakt, is het Basement Jaxx wel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:24 schreef Sirolv het volgende:
Vandaag gaat m'n voorkeur toch naar Basement Jaxx. Vind CSS ietwat rommelig klinken. Het kan mij iig niet boeien.
quote:Vragen aan Astrid
Lekkerste radionerd?
Michiel Veenstra
Ze hebben Pink Floyd verneuktquote:
Kun je werkelijk met Michiel op MSN chatten tijdens de uitzending?quote:MSN
Heb je MSN al op je computer staan? Voeg dan 'michiel@3fm.nl' toe als nieuw contact en je kunt tijdens de uitzending ook via je pc MetMichiel babbelen.
Ik heb hem in mijn lijst. Maar via FOK! is het veel leuker joh!quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit las op MetMichiel's website.
[..]
Kun je werkelijk met Michiel op MSN chatten tijdens de uitzending?
Dit zou nog toffer zijn dan met hem op Fok te chatten.
Als je iets nuttigs zegt vast wel. Ik gebruik het meestal voor de request.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:47 schreef JeroenV het volgende:
Straks zit heel Fok met hem op MSN
Zegt hij wat terug dan?
Niet altijd en als ie al reageerd vaak met één of twee woorden. Hij heeft het duidelijk druk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:47 schreef JeroenV het volgende:
Straks zit heel Fok met hem op MSN
Zegt hij wat terug dan?
hahaha ik lig hier echt dubbel van het lachen, geweldig dit!quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:50 schreef Toad het volgende:
Veenstra Veenstra is niet bepaalt populair bij de amerikanen.
Ze zien 'm vast te vaak in die Disney-parken daar.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:50 schreef Toad het volgende:
Veenstra Veenstra is niet bepaalt populair bij de amerikanen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |