Mogen we weten welke je hebt aangevraagd?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:02 schreef DJKoster het volgende:
Verzoekje verstuurd, ben benieuwd, deze artiest hoor ik niet zo vaak![]()
Het zegt mij zo 1, 2, 3 niets, ook de stream of passion ken ik volgens mij niet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:14 schreef DJKoster het volgende:
Ayreon – Day Eleven: Love, project van het muziekgenie Arjan Lucassen. Hij zit ook in Stream of Passion (misschien wat bekender)
'Regel' het dan.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:16 schreef MichielV het volgende:
Sorry, niet aanwezig hier...
Voorjaar vorig jaar had SoP nog een bescheiden hitje met Out in the real world.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het zegt mij zo 1, 2, 3 niets, ook de stream of passion ken ik volgens mij niet.
Zal het liedje eens downloaden misschien dat er dan eenquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:20 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Voorjaar vorig jaar had SoP nog een bescheiden hitje met Out in the real world.
Superclip geweest op TMF
Moby is ook fijn![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
Kun je dat zelf niet halen? Ben even druk.....
Dat zie je morgen wel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:32 schreef Maricha het volgende:
Toch jammer dat ik al weet wie er uit ligt.... Ik kijk het pas een dag later...
Maar ja, dat zal wel wekelijks gaan gebeuren.
Was het wel een leuke aflevering?
Ik vond van wel. Dit keer geen 'voorbereidingsaflevering' in Nederland, maar direct alleen maar opnames uit Thailand. Flink wat opdrachten, weinig geneuzel tussendoor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:32 schreef Maricha het volgende:
Toch jammer dat ik al weet wie er uit ligt.... Ik kijk het pas een dag later...
Maar ja, dat zal wel wekelijks gaan gebeuren.
Was het wel een leuke aflevering?
Hoezo heb ik het dan te druk?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:34 schreef Sirolv het volgende:
[..]
Dat zie je morgen wel.
Sowieso zal je het volgende week wel te druk hebben om op FOK! te kijken tijdens de uitzending. Kan je het die week in ieder geval niet te vroeg al horen.
Ik zit weer eens te slapen. Ik bedoelde maandag (heb al de hele week het gevoel dat het maandag is, vreselijk irritant).quote:
Ik ken het een beetjequote:Op donderdag 4 januari 2007 21:37 schreef Sirolv het volgende:
[..]
Ik zit weer eens te slapen. Ik bedoelde maandag (heb al de hele week het gevoel dat het maandag is, vreselijk irritant).![]()
"De Coen en Technofan Show"... Ik zie het al voor me. Wie verbouwt er even wat jingles?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:39 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
(En inderdaad, die Sander is echt dom bezig, ook met z'n techno)
LOLquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:51 schreef Toad het volgende:
9 crimes.
Ze gaat vreemd.
wel mooi nummer natuurlijk
Uitgekomen eind 2005 begin 2006...quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:51 schreef -Hans- het volgende:
Is het liedje van net, Röyksopp - what else is there, een nieuwe plaat ? Ik vind het nummer ronduit geweldig!!!! In elk geval staat het liedje nog niet in de artist info dus het zou ook om een oude plaat kunnen gaan. Help!
Tijdens Serious Request hoorde ik een akoestische versie, die vond ik erg mooi. Van deze versie gaan m'n tenen krommen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Damn... ik word nu pas geraakt door Damien Rice... tot nu toe deed het liedje me niet veel....
Ik mot er ook niks van hebben... een remix v/h nummer met een paar 100 bpm eronder zou al een stuk beter zijn.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:54 schreef Sirolv het volgende:
Hmmm... Ik blijf het te sloom en teveel herhaling vinden. Damien Rice is dus duidelijk niet mijn smaak.
Ik moet er niet aan denken. Nog liever hoor ik iemand over een schoolbord krassen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hey, niks negatiefs over Damien Rice he!
Luister de rest van zijn muziek es!
Dude! weet je wel wat je zegt?! dat is bijna net zo erg als de hele dag naar 538 luisteren. The Horror!quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hey, niks negatiefs over Damien Rice he!
Luister de rest van zijn muziek es!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |