dat is een gangbaar adres, zou ik gewoon proberen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:13 schreef Seraphina het volgende:
Ik weet alleen niet welk adres, krijg hier thatslive[at]3fm.nl....die maar doen?
Hmmm, ja ik denk het wel. Volgens mij checkt hij toch wel die mail tijdens de uitzending?quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:13 schreef Seraphina het volgende:
Ik weet alleen niet welk adres, krijg hier thatslive[at]3fm.nl....die maar doen?
vrijdag tussen 10 en 1 savonds -snachts gaat de radio als ik luister toch echt ergens anders op.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
en daar is niets mis meezolang het maar niet te hiphoppig wordt.
dat bedoel ik, niet te hiphoppigquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:16 schreef borisz het volgende:
[..]
vrijdag tussen 10 en 1 savonds -snachts gaat de radio als ik luister toch echt ergens anders op.
Donequote:Op woensdag 3 januari 2007 22:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
My thoughts exactly. O, en Roel, check je PM eens.
alleen zijn muziek in zijn show nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:17 schreef Toad het volgende:
Andrew Makkinga (3voor12 hip hop DJ zeg maar), of hoe hij ook precies mag heten, vond ik vroeger bij Het Lagerhuis altijd wel oke.
Is it a badeend? Is it a badeend...?!quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:37 schreef JeroenV het volgende:
Is it a monster?
Nope.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:00 schreef One_conundrum het volgende:
wat gaan we fucking hard, nu al een topic gemist
Ik heb wel eens wat gewonnen bij 3fm, nog meer winnaars?
aont maornquote:
geluksvogel!quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:55 schreef Maricha het volgende:
[..]
Volgens mij was ik Eric Corton aan het zoenenGelukkig Nieuwjaar wensen nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |