Op z'n cd's staat niet alleen 9 Crimes (als je dat nummer niet kan aanhoren)quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dude! weet je wel wat je zegt?! dat is bijna net zo erg als de hele dag naar 538 luisteren. The Horror!![]()
![]()
Ik ga morgenvroeg lekker luisteren vanuit bed... ben vrij van mijn werk maar moet er toch vroeg uit... dan maar tot 9 uur Veenstra Veenstra luisterenquote:
Lijkt me leuk, tot dan!quote:
Morgen Ekstra Weekend + Freaknacht! Lijkt me geen verkeerd moment. Heb je direct Ekdom en Beelen te pakken. En Veenstra Veenstra zit dan met Ekdom. Ik denk dat ik misschien nog het laatste uurtje Ekstra Weekend mee pak. Maar ben er sowieso wanneer Giel begint met de Freaknacht.quote:
Misschien dat ik het nog eens aandurf om de cd te beluisteren.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op z'n cd's staat niet alleen 9 Crimes (als je dat nummer niet kan aanhoren).
Je kan ze natuurlijk ook even krabbelen @ hyves.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:27 schreef Toad het volgende:
[..]
Morgen Ekstra Weekend + Freaknacht! Lijkt me geen verkeerd moment. Heb je direct Ekdom en Beelen te pakken. En Veenstra Veenstra zit dan met Ekdom. Ik denk dat ik misschien nog het laatste uurtje Ekstra Weekend mee pak. Maar ben er sowieso wanneer Giel begint met de Freaknacht.
Zo vaak al gehoord, maar wat blijft de plaatquote:
Yep, zie http://www.michielveenstr(...)voor+Serious+Requestquote:Op vrijdag 5 januari 2007 07:20 schreef X. het volgende:
Ben je nou komend weekend bij fokradio/actionradio michiel?
en Gerard staat nog steeds in de studio, die is kennelijk iets aan het opnemen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:03 schreef borisz het volgende:
Dolf Jansen nu
kunnen die 2 uren op vrijdagmiddag aub anders ingevuld worden. Dolf zijn kunstje is gewoon uitgewerkt (net als in het theater...). gewoon of claudia of een nieuw programma (2 uur Stenders op vrijdag?)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:03 schreef borisz het volgende:
Dolf Jansen nu
Herkenbaar, zéér herkenbaar!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:07 schreef JeroenV het volgende:
De enige man waar ik echt niet naar kan luisteren. Ik zet Winamp aan.
Dat is vast wel aan te passen in de KX-programmering.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:36 schreef Jerommeke.nl het volgende:
2 uur Stenders lijkt me moeilijk. Dan zou ie in 1 seconde van Hilversum naar Almere moeten rennen. Want vrijdagmiddag is KX-middag met nu Gerard Ekdom, dan twee uur Rob Stenders en dan nog een uurtje Domien!
die freaknacht van de zomer dat hij met Gerard presenteerde was goed iddquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is vast wel aan te passen in de KX-programmering.
Maar ik denk dat Stenders op 3FM meer zou passen in de Freaknacht dan op het midden van de dag. Ik denk niet dat ze op 3FM tijdens lunchtijd zitten te wachten op de meest onbekende nummers.
Liever 2 uur Claudia dan Dolf Jansen? Kom op...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:16 schreef evert het volgende:
[..]
kunnen die 2 uren op vrijdagmiddag aub anders ingevuld worden. Dolf zijn kunstje is gewoon uitgewerkt (net als in het theater...). gewoon of claudia of een nieuw programma (2 uur Stenders op vrijdag?)
Dan zal Gerard vast tussen 1 en 4 zitten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Michiel heeft weer een fax gekregen!
Giel van 1 tot 4 en Michiel van 4 tot 7?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Michiel heeft weer een fax gekregen!
Gerard had het aan het einde van de Arbeidsvitaminen nog over 'tot vanavond en tot vannacht', dus lijkt me duidelijk dat Giel nog foetsie is.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:48 schreef Toad het volgende:
[..]
Giel van 1 tot 4 en Michiel van 4 tot 7?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |