Vivi toch?quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
Er was iets met een winkelwagentje op een flatgalerij. Zeer amusant om te lezen maar geen idee wanneer dat nou plaatsvond of wie er bij betrokken waren![]()
Viviquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
Er was iets met een winkelwagentje op een flatgalerij. Zeer amusant om te lezen maar geen idee wanneer dat nou plaatsvond of wie er bij betrokken waren![]()
idd, anders is het vrij fucking nutteloosquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:41 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Gaarne linkjes posten!
quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, anders is het vrij fucking nutteloos.
wehehehe die is idd vet....quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:44 schreef Bluurgh het volgende:
deze reeks natuurlijk ! "ik vin jou eh lekkur wijf!" + Sjieke Sjaak en Dirrrty Diana deel 7 (geen zin om ze verder te zoeken)
quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ja!quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:22 schreef Arcee het volgende:
[..]3 idioten verdenken me van diefstal :')
quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:22 schreef Arcee het volgende:3 idioten verdenken me van diefstal :')
Scherp.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:27 schreef Rens_Wilders het volgende:
3 idioten verdenken me van diefstal :') natuurlijk
De nepheid ligt er daar wel erg boven op.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:44 schreef Bluurgh het volgende:
deze reeks natuurlijk ! "ik vin jou eh lekkur wijf!" + Sjieke Sjaak en Dirrrty Diana deel 7 (geen zin om ze verder te zoeken)
ja das wel waar, maar toch in t begin (zeker met dirty diana) is t wel ff mooiquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:52 schreef Djaser het volgende:
[..]
De nepheid ligt er daar wel erg boven op.
Omfg ik nomineer Kasta en miss el cheapoquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:08 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Wat was nou de beste rel 2006??
Waar heb je minimaal 2 zakken popcorn doorheengejast terwijl je verstijft van spaning op je toetsenboard lag te kwijlen??? Anyway wat was het beste popcorntopique 2006
Was het Kasta en zn Ex????? Hier begon t allemaal mee....
Of was t onze Anthony the MILF hunter??? Collega Milf neuken onder werktijd
Of was t de groote Fok! achter de schermen rel die we allemaal live mochten meemaken??
waarmee t hier begon en hier eindigde ooohja en hier door onze Godfather of Fok!
Ik heb me aardig vermaakt met deze topics, maar weten jullie er nog een paar???
Shoot!
De nominaties zijn!!![]()
Sjieke Sjaak en Dirrrty Diana deel 7
Dagboek van een kindermeisje, deel 10
3 idioten verdenken me van diefstal :')
GKB en hoe nu verder
geile interacties in de trein
Urn met de inhoud omgestoten bij buurvrouw
Deze hoort er ook bij Guess who's back... en als je in haar AT kijkt zul je nog meer vindenquote:Op zondag 30 juli 2006 21:06 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Een lief vriendje met goede intenties...bestaan ze?
Geweldig topic idd, TS werd helemaal uitgelicht, nazi, hoer, elk pad heeft zij wel betreden.![]()
AnthonyZeus, duidelijk de winnaar!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Collega-MILF neuken onder werktijd... natuurlijk.
puur bash topique! maar goed ik zal em erbij zetten!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Deze hoort er ook bij Guess who's back... en als je in haar AT kijkt zul je nog meer vinden![]()
ja daar waren wel een aantal topics vol gelult over die defcon kaartjes en sjitquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:56 schreef PrinceLu het volgende:
Dirty Diana was echt heel vet, maar jammer genoeg niet waar.. Net zoals die topics van renzor. Leuk bedacht, maar tjokvol plotgaten.![]()
Maar ik vind dat relletje tussen kasta en missnogwat wel om te smullen, die had ik gemist.
En dan met name dus deze post:quote:
Erg om gelachen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:54 schreef milagro het volgende:
toch grappig dat je toch geroepen voelt om te melden dat je je met regelmaat laat testen, terwijl het je toch aan je door een wildvreemde anaal genomen reet zou moeten roesten wat iemand "van mijn leeftijd" vindt
Is het verhaal trouwens wel waar van die Sjieke Sjaak? Ik vind het steeds moeiijker om te geloven. Aan de andere kant, je moet wel een heeeele grote duim hebben om dit te kunnen verzinnen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:56 schreef arneaux het volgende:
Omg, ik ben nu dat Sjieke Sjaak en Dirrrrty Diana aan het lezen en ik moet zeggen, het is ge-ni-aal.
Overigens is dat Urn omgestoten bij de buurvrouw verhaal nep.
Ik heb 'm net helemaal door zitten lezen... hij is inderdaad beau-ti-ful!quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:21 schreef Bergie88 het volgende:
3 idioten verdenken me van diefstal is de beste!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |