Qua uiterlijk? Of qua honger?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:25 schreef McCarthy het volgende:
het leek mij een gemiddelde van alles wat er op de evenaar woont zeg maar.
uiterlijk, ze was best goed, supergeile lookquote:
ik wil waar gebeurde verhalen horen homoquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:25 schreef McCarthy het volgende:
Praten is niet mijn sterkste kant, toen ben ik maar een beetje met mijn benen tussen haar benen gaan duwen. Ze deed net alsof ze het niet leuk vond, HA.
Ze zegt "wrijf maar lekker met je voeten tegen mn kont aan" en dat noem jij verlegen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:31 schreef Sport_Life het volgende:
Gehe toevallig vanmiddag nog wat leuks meegemaakt. Zat in de trein van Groningen naar Utrecht, dus behoorlijk lang stuk. Ik zat bij zo'n 4 pers. bankje alleen, dus lekker met mn voeten op de bank tegen over me. Komt er een mooie meid aanlopen en wilt daar gaan zitten. Ik maar uit netheid mijn voeten weghalen, zegt ze dat ik mn schoenen wel op haar bank mocht houden, zo lekker tegen haar kont aan vrijen(naja zij met dr kont tegen mijn voeten aan..).
Jammer dat ze beetje verlegen was oid, kwam niet echt veel uit, anders was het een mooie potentiele date
.
ik snpa het maar half, zij zat gedraaid of zo?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:31 schreef Sport_Life het volgende:
Gehe toevallig vanmiddag nog wat leuks meegemaakt. Zat in de trein van Groningen naar Utrecht, dus behoorlijk lang stuk. Ik zat bij zo'n 4 pers. bankje alleen, dus lekker met mn voeten op de bank tegen over me. Komt er een mooie meid aanlopen en wilt daar gaan zitten. Ik maar uit netheid mijn voeten weghalen, zegt ze dat ik mn schoenen wel op haar bank mocht houden, zo lekker tegen haar kont aan vrijen(naja zij met dr kont tegen mijn voeten aan..).
Jammer dat ze beetje verlegen was oid, kwam niet echt veel uit, anders was het een mooie potentiele date
.
nee, ze zei "je mag je schoenen wel op mijn bank houden hoor" [insert lief lachjequote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:35 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ze zegt "wrijf maar lekker met je voeten tegen mn kont aan" en dat noem jij verlegen?
haar vriendin die er naast zat en de opa in de andere 4 stoeltjes maar genegeerd. Je moet toch wat, ik was bloedgeil.quote:
Ik doe nu ff mental image!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:36 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
nee, ze zei "je mag je schoenen wel op mijn bank houden hoor" [insert lief lachje]. En vervolgens ging zij met dr kont tegen mn benen aan rijen, ze zei dat niet
Zij zat zegmaar met dr rug tegen het raam en dr voeten op de bank naast haar, gezicht richting het gangpad zegmaar.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:35 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik snpa het maar half, zij zat gedraaid of zo?
ik kan me ook nog wel een superbabe herinneren op een lange rit. Lang, niet mager, super benen. Daar had ik dan helaas niks mee![]()
![]()
![]()
Niet alleen praten is niet je sterkste kant.....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:25 schreef McCarthy het volgende:
Zat ik in de trein, komt er zo'n student tegenover me zitten, kijken elkaar aan. Ze holt haar rug een beetje, leuke voorgevel denk ik nog. Gaat ze opstaan om even in het bagagerek bezig te zijn. Staat ze daar uitegbreid in haar spuleln tw\e wroeten, achterbumper naar achter, bloemkoolen naar voren, te krap truitje aan uiteraard. Gaat ze weer zitten, beetje kijken naar der eigen bloemkolen. Kijken elkaar weer aan en zo. Wel heftig, vond ik dan
Dat was alweer 5 jaar terug.
Laatst had ik er weer een. Komt weer een dame tegenover me zitten (20-30). geen idee waar ze vandaan wkam maar het leek mij een gemiddelde van alles wat er op de evenaar woont zeg maar. Ik kijk altijd naar dames, dus ook deze kreeg mijn aandacht. Goeie look dacht ik nog. Het ging echt de hele reis zo van. Ik kijk op, zij kijkt weg, ik kijk weg, ik kijk terug, zie haar teurg kijken, zij kijkt weer weg en terug en daaran lachen. Dat was echt heftig. Ik dacht NEUKEN, maar ja die trein zat vol. Praten is niet mijn sterkste kant, toen ben ik maar een beetje met mijn benen tussen haar benen gaan duwen. Ze deed net alsof ze het niet leuk vond, HA.
jullie ook ervaringen
Slechte dag gehad?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet alleen praten is niet je sterkste kant.....![]()
En toch heb je iets met mannen he? Geef gewoon toe dat je homo bent.
Zat ik in de trein, komt er zo'n student tegenover me zitten......... Of bedoelde je studente?
Want anders kon je dit topic beter samen doen met... aandacht van manen en opa's
Edit: En zelfs in je TT staat een spelfout......![]()
ik heb mijn truuks , ik vermaak me welquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:52 schreef zhe-devilll het volgende:
tjah zo blijf je een rukker dude
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |