Qua uiterlijk? Of qua honger?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:25 schreef McCarthy het volgende:
het leek mij een gemiddelde van alles wat er op de evenaar woont zeg maar.
uiterlijk, ze was best goed, supergeile lookquote:
ik wil waar gebeurde verhalen horen homoquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:25 schreef McCarthy het volgende:
Praten is niet mijn sterkste kant, toen ben ik maar een beetje met mijn benen tussen haar benen gaan duwen. Ze deed net alsof ze het niet leuk vond, HA.
Ze zegt "wrijf maar lekker met je voeten tegen mn kont aan" en dat noem jij verlegen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:31 schreef Sport_Life het volgende:
Gehe toevallig vanmiddag nog wat leuks meegemaakt. Zat in de trein van Groningen naar Utrecht, dus behoorlijk lang stuk. Ik zat bij zo'n 4 pers. bankje alleen, dus lekker met mn voeten op de bank tegen over me. Komt er een mooie meid aanlopen en wilt daar gaan zitten. Ik maar uit netheid mijn voeten weghalen, zegt ze dat ik mn schoenen wel op haar bank mocht houden, zo lekker tegen haar kont aan vrijen(naja zij met dr kont tegen mijn voeten aan..).
Jammer dat ze beetje verlegen was oid, kwam niet echt veel uit, anders was het een mooie potentiele date
.
ik snpa het maar half, zij zat gedraaid of zo?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:31 schreef Sport_Life het volgende:
Gehe toevallig vanmiddag nog wat leuks meegemaakt. Zat in de trein van Groningen naar Utrecht, dus behoorlijk lang stuk. Ik zat bij zo'n 4 pers. bankje alleen, dus lekker met mn voeten op de bank tegen over me. Komt er een mooie meid aanlopen en wilt daar gaan zitten. Ik maar uit netheid mijn voeten weghalen, zegt ze dat ik mn schoenen wel op haar bank mocht houden, zo lekker tegen haar kont aan vrijen(naja zij met dr kont tegen mijn voeten aan..).
Jammer dat ze beetje verlegen was oid, kwam niet echt veel uit, anders was het een mooie potentiele date
.
nee, ze zei "je mag je schoenen wel op mijn bank houden hoor" [insert lief lachjequote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:35 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ze zegt "wrijf maar lekker met je voeten tegen mn kont aan" en dat noem jij verlegen?
haar vriendin die er naast zat en de opa in de andere 4 stoeltjes maar genegeerd. Je moet toch wat, ik was bloedgeil.quote:
Ik doe nu ff mental image!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:36 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
nee, ze zei "je mag je schoenen wel op mijn bank houden hoor" [insert lief lachje]. En vervolgens ging zij met dr kont tegen mn benen aan rijen, ze zei dat niet
Zij zat zegmaar met dr rug tegen het raam en dr voeten op de bank naast haar, gezicht richting het gangpad zegmaar.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:35 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik snpa het maar half, zij zat gedraaid of zo?
ik kan me ook nog wel een superbabe herinneren op een lange rit. Lang, niet mager, super benen. Daar had ik dan helaas niks mee![]()
![]()
![]()
Niet alleen praten is niet je sterkste kant.....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:25 schreef McCarthy het volgende:
Zat ik in de trein, komt er zo'n student tegenover me zitten, kijken elkaar aan. Ze holt haar rug een beetje, leuke voorgevel denk ik nog. Gaat ze opstaan om even in het bagagerek bezig te zijn. Staat ze daar uitegbreid in haar spuleln tw\e wroeten, achterbumper naar achter, bloemkoolen naar voren, te krap truitje aan uiteraard. Gaat ze weer zitten, beetje kijken naar der eigen bloemkolen. Kijken elkaar weer aan en zo. Wel heftig, vond ik dan
Dat was alweer 5 jaar terug.
Laatst had ik er weer een. Komt weer een dame tegenover me zitten (20-30). geen idee waar ze vandaan wkam maar het leek mij een gemiddelde van alles wat er op de evenaar woont zeg maar. Ik kijk altijd naar dames, dus ook deze kreeg mijn aandacht. Goeie look dacht ik nog. Het ging echt de hele reis zo van. Ik kijk op, zij kijkt weg, ik kijk weg, ik kijk terug, zie haar teurg kijken, zij kijkt weer weg en terug en daaran lachen. Dat was echt heftig. Ik dacht NEUKEN, maar ja die trein zat vol. Praten is niet mijn sterkste kant, toen ben ik maar een beetje met mijn benen tussen haar benen gaan duwen. Ze deed net alsof ze het niet leuk vond, HA.
jullie ook ervaringen
Slechte dag gehad?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet alleen praten is niet je sterkste kant.....![]()
En toch heb je iets met mannen he? Geef gewoon toe dat je homo bent.
Zat ik in de trein, komt er zo'n student tegenover me zitten......... Of bedoelde je studente?
Want anders kon je dit topic beter samen doen met... aandacht van manen en opa's
Edit: En zelfs in je TT staat een spelfout......![]()
ik heb mijn truuks , ik vermaak me welquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:52 schreef zhe-devilll het volgende:
tjah zo blijf je een rukker dude
quote:
Charmant hoor knulquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:44 schreef Taproot het volgende:
Vorige zomer had ik echt zo een geile bui op de trein![]()
Het was zo 'n zwoele zomerdag, en had mezelf al een periode voorgenomen me van iedere seksuele activiteit te onthouden, ook het denken eraan, dus ik raakte van het minste gestimuleerd.![]()
Rechtover me komt echt zo n knap blondje zitten met zo n spannend zwart truitje, weelderige vormen en zo'n grote zwarte zonnenbril.
Ik had toen zo'n joggingsbroek aan, en ik kreeg een sijve. Ik heel subtiel op een andere manier gaan zitten zodat het niet echt opvalt. Maar toen ik naar haar keek had ik zoiets van: nou ja, alle remmen los![]()
Ik met mijn pc-spier op te spannen en te ontspannen steeds opnieuw in halfstijve toestand mijn genotsknots op en neer laten wippen onder die jogging, wat ze echt wel moet gezien hebben, terwijl ik door haar zonnenbril in haar ogen probeerde te kunnen kijken.
De volgende halte moest ze jammer genoeg weer afstappen.
omdat? Ik zit er eigenlijk weleens inquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
.
OT: Pak eens de stoptrein van Roosendaal naar Antwerpen met *een random iemand*.
dat mag alleen als je dan ook met je halfslappe lul naar je mede reizigers zwaaid.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:28 schreef NinjaNoKa het volgende:
neej gewoon roepen in de coupe ...WIE wil er neuken?!:o
Ja, dat denk jij ja. Wat wil je; als er ineens iemand met een "s(t)ijv" lul voor je gaat zitten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:44 schreef Taproot het volgende:
Het was zo 'n zwoele zomerdag, en had mezelf al een periode voorgenomen me van iedere seksuele activiteit te onthouden, ook het denken eraan, dus ik raakte van het minste gestimuleerd.![]()
Rechtover me komt echt zo n knap blondje zitten met zo n spannend zwart truitje, weelderige vormen en zo'n grote zwarte zonnenbril.
Ik had toen zo'n joggingsbroek aan, en ik kreeg een sijve. Ik heel subtiel op een andere manier gaan zitten zodat het niet echt opvalt. Maar toen ik naar haar keek had ik zoiets van: nou ja, alle remmen los![]()
Ik met mijn pc-spier op te spannen en te ontspannen steeds opnieuw in halfstijve toestand mijn genotsknots op en neer laten wippen onder die jogging, wat ze echt wel moet gezien hebben, terwijl ik door haar zonnenbril in haar ogen probeerde te kunnen kijken.
Gewoon achter haar gaan staan en hetzelfde doenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 07:50 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik ben helemaal niet iemand die snel denkt dat hij sjans met een meid heeft. Ik stond een keer in een niet al te volle tram in Amsterdam. Staat er een bloedmooie meid achter me die echt overduidelijk haar tieten in m'n rug drukte. En wat deed ik? NIETS! Ik negeerde haar en deed of ik niets in de gaten had. Loosah!
![]()
1 van de meest hilarische reply's ooitquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:19 schreef Baklap het volgende:
Ik ga bijna nooit met de trein, en als ik wel in de trein zit, dan gebeurt er niks. Soms heb ik iets te lezen of te snoepen, en dat is dan wel leuk. Maar als er een meisje tegenover me gaat zitten vraag ik altijd of ze ook een stukje kiwi lust. Want ik krijg er normalitair 3 mee van moeders, maar eigenlijk kan ik dat helemaal niet op. En als het meisje dan een stukje wil, en ze reikt haar hand uit om het te pakken, dan pak ik die snel ff vast, flink knijpen. Mocht het meisje in kwestie stennis schoppen na deze daad dan sluit ik me altijd op in de wc, totdat de kiwi op is en het volgende station nadert. Soms moet ik dan ook poepen.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:19 schreef Baklap het volgende:
Ik ga bijna nooit met de trein, en als ik wel in de trein zit, dan gebeurt er niks. Soms heb ik iets te lezen of te snoepen, en dat is dan wel leuk. Maar als er een meisje tegenover me gaat zitten vraag ik altijd of ze ook een stukje kiwi lust. Want ik krijg er normalitair 3 mee van moeders, maar eigenlijk kan ik dat helemaal niet op. En als het meisje dan een stukje wil, en ze reikt haar hand uit om het te pakken, dan pak ik die snel ff vast, flink knijpen. Mocht het meisje in kwestie stennis schoppen na deze daad dan sluit ik me altijd op in de wc, totdat de kiwi op is en het volgende station nadert. Soms moet ik dan ook poepen.
Briljantquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:19 schreef Baklap het volgende:
hoop hele geinige troep...
Jij buldert zeker ook om Bert Visscher.quote:
Oh dearquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:44 schreef Taproot het volgende:
Nee, daar kan ik absoluut niet om lachenquote:Op maandag 27 maart 2006 10:02 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jij buldert zeker ook om Bert Visscher.
Bij jou sowieso niet neequote:Op maandag 27 maart 2006 14:07 schreef PeuRac het volgende:
Veel verder als wat geile blikken uitwisselen komt t eigenlijk nooit
Mwah, een 5 voor de moeite.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat een jandoedels hier met die onzin, luistert dan allemaal nu eens even naar iets dat echt gebeurd is door iemand die het klappen van de SM-zweep door en door kent:
Ik zat in de trein, en wat er toen gebeurde nou daar ken ik nu 10 jaar naar dato nog een enorme tent van krijgen. Het was echt niet te geloven, maar oh wat fijn. Het bleek dat de 0 mile high club in de trein zat, en die gingen me toch met zijn allen te keer zeg. Oppe geve ment komp er ook een struise zwoele naar me toe, nou daar zei ik geen nee tegen. Dus toen heb ik maar ja gezeid.
Dus jij zat tegenover een knap blondje je lulletje te op en neer te pompen terwijl je strak in haar ogen keek?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:44 schreef Taproot het volgende:
Man, wat een bagger, niet normaal.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat een jandoedels hier met die onzin, luistert dan allemaal nu eens even naar iets dat echt gebeurd is door iemand die het klappen van de SM-zweep door en door kent:
Ik zat in de trein, en wat er toen gebeurde nou daar ken ik nu 10 jaar naar dato nog een enorme tent van krijgen. Het was echt niet te geloven, maar oh wat fijn. Het bleek dat de 0 mile high club in de trein zat, en die gingen me toch met zijn allen te keer zeg. Oppe geve ment komp er ook een struise zwoele naar me toe, nou daar zei ik geen nee tegen. Dus toen heb ik maar ja gezeid.
Waar heb je die nou weer vandaanquote:
Mag het ook in de bus zijn?? Zit hier in het buitenland en vanmorgen ca. 30 minuten tegen een ontzettend lekker ding aan moetenquote:
Maar vond ze JOU ook een lekker ding? Zo nee, dan was het geen interactiequote:Op donderdag 30 maart 2006 23:32 schreef Rico64 het volgende:
Mag het ook in de bus zijn?? Zit hier in het buitenland en vanmorgen ca. 30 minuten tegen een ontzettend lekker ding aan moetenzitten in een soort shuttle-bus. Ze zit in hetzelfde hotel, maar ik weet alleen haar voornaam. Shiiiiit !
Wat zegt hijquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:19 schreef Baklap het volgende:
ik ookquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:44 schreef Sport_Life het volgende:
Vanmiddag is het weer zover, ik mag weer 2,5 uur treinen!![]()
!
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:05 schreef MrBean het volgende:
McCarthy.
Je hebt een meisje gezien die iets op haar bagagerek legde. En ze keek je aan.
Dit onthoud je nog, 5 jaar na dato.
Verder is alles goed met je?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:05 schreef MrBean het volgende:
McCarthy.
Je hebt een meisje gezien die iets op haar bagagerek legde. En ze keek je aan.
Dit onthoud je nog, 5 jaar na dato.
Verder is alles goed met je?
Dit is een beetje van hetzelfde kaliber trouwensquote:Op zaterdag 25 maart 2006 07:50 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik ben helemaal niet iemand die snel denkt dat hij sjans met een meid heeft. Ik stond een keer in een niet al te volle tram in Amsterdam. Staat er een bloedmooie meid achter me die echt overduidelijk haar tieten in m'n rug drukte. En wat deed ik? NIETS! Ik negeerde haar en deed of ik niets in de gaten had. Loosah!
![]()
G*dv*r..!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:19 schreef Baklap het volgende:
Je bent IT-er ziet ik. Zal het eraan kunnen leggen dat jij zoon standard-duslectische IT-er bent dat je me niet snapt? Je weet wel, zo1 die wel goed is in tecniek, maar een enorme kruk met talen.quote:
quote:[b]Op dinsdag 28 maart 2006 12:56 , nou daar zei ik geen nee tegen. Dus toen heb ik maar ja gezeid.
Voordat je in de trein zat heb je iemand in de trein gevingerdquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:14 schreef type_29 het volgende:
ik heb weleens een griet die ik niet kende voordat ik instapte in de trein gevingerd
yeah!
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:25 schreef McCarthy het volgende:
Praten is niet mijn sterkste kant, toen ben ik maar een beetje met mijn benen tussen haar benen gaan duwen. Ze deed net alsof ze het niet leuk vond, HA.
Jaa! Lekker in een bijna lege coupe erbij gaan zitten en dan met een gemaakte glimlach de hele tijd aanstarenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:25 schreef erwinrt het volgende:
mja weleens in de trein geneukt, maar dat was met vriendin. verder ga ik wel altijd expres naast lekkere meiden zitten
Gaaf zeg!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:14 schreef type_29 het volgende:
ik heb weleens een griet die ik niet kende voordat ik instapte in de trein gevingerd
yeah!
houdt iedereen nou godverdomme op?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Gaaf zeg!![]()
Hoe kwam dat zo ineens dan?
Zeg me niet dat je haar zover gekregen hebt met een kiwi.![]()
Misschien vond dat thuis plaats.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:20 schreef Gi1337 het volgende:
[..]
Voordat je in de trein zat heb je iemand in de trein gevingerd![]()
![]()
Jij bent dan ook Queen Labiel.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:36 schreef Xennia het volgende:
In de trein zit ik in mijn eigen wereldje en wens niet aangesproken te worden. Sta dus niet open voor dergelijke interacties
In 77' hadden ze al laptops en hardstyle?quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:58 schreef dvr het volgende:
Ah, de legendarische Maartje. Bekend verhaal. Ze kon het lonken niet laten en werd in 1977 op het traject Enschede-Breda door haar jaloerse vriend voor een trein gegooid. Ze wordt nog regelmatig door nietsvermoedende reizigers gezien.
Hahahhaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:06 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
houdt iedereen nou godverdomme op?![]()
Dat dacht ik ook alquote:Op zaterdag 1 april 2006 01:51 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zeg me dat het een copy/paste-verhaal is!![]()
wou je weer 2,5quote:en toen hield ik het niet meer en vroeg of ze mee ging met mij naar huis.
naar het huis van mijn vriend, of studio eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:20 schreef Plots het volgende:
[..]
wou je weer 2,5uur in de trein zitten om thuis aan te komen
Het bankje is niet jouw eigendom tochquote:Op maandag 27 maart 2006 10:25 schreef Scorpie het volgende:
In de trein moet je het niet wagen naast me te zitten, mijn persoonlijke space is mij heilig. Ook al ben je een onwijs lekker wijf met dikke tieten en een heerlijk kontje, opzouten!
quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:58 schreef dvr het volgende:
Ah, de legendarische Maartje. Bekend verhaal. Ze kon het lonken niet laten en werd in 1977 op het traject Enschede-Breda door haar jaloerse vriend voor een trein gegooid. Ze wordt nog regelmatig door nietsvermoedende reizigers gezien.
Van welke sexverhalensite komt dit?quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:23 schreef 1ofthefew het volgende:
Voor jou maak ik natuurlijk een uitzondering, geile spelletjes met jou spelen is mijn lust en mijn levenquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:15 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Het bankje is niet jouw eigendom toch
Wat voor geile spelletjes doe jij zoal in de trein dan!1!quote:Op zondag 2 april 2006 00:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voor jou maak ik natuurlijk een uitzondering, geile spelletjes met jou spelen is mijn lust en mijn leven![]()
![]()
![]()
Kom een retourtje leeuwarden - maasttricht doen en ik laat het je zienquote:Op zondag 2 april 2006 00:39 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Wat voor geile spelletjes doe jij zoal in de trein dan!1!
hier ook....is altijd wel mooi een beetje die kerels in de trein opgeilen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:39 schreef ondeugend het volgende:
Ooit eens geflirt met een wel heel leuke mijnheer in de trein.
Zo deed ik wel opgewonden de trein verlaten.... met zo een big smile....
Dankzij jou moet ik m'n colbert dus altijd dicht knopenquote:Op maandag 3 april 2006 13:54 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
hier ook....is altijd wel mooi een beetje die kerels in de trein opgeilen.
Het liefste die in hun 3-delige pak...![]()
of je laptop tasje op schoot nemenquote:Op maandag 3 april 2006 15:18 schreef PeuRac het volgende:
Dankzij jou moet ik m'n colbert dus altijd dicht knopen
PU humorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:19 schreef Baklap het volgende:
Jij hebt zeker een keer Wim Helsen gezienquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:19 schreef Baklap het volgende:
Geil worden van letters op je beeldscherm en dan ook nog zo'n fout verhaal.quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:17 schreef SHE het volgende:
Ik moet bekennen dat ik wel geil word van dit verhaal![]()
Jammer, ik zag dat jij in dit topic had gepost, en verwachtte een verhaal over jou en G-spott, in de Thalys oid.quote:
Wat zijn letters op een beeldscherm nou anders, dan gedrukte letters, van een goed erotisch verhaal bijvoorbeeld... die je ook meteen in beeld omzet?quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Geil worden van letters op je beeldscherm en dan ook nog zo'n fout verhaal.![]()
Mischien eens overleggen met een psychiater?![]()
helaasquote:Op dinsdag 4 april 2006 01:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jammer, ik zag dat jij in dit topic had gepost, en verwachtte een verhaal over jou en G-spott, in de Thalys oid.
casanovaquote:Op dinsdag 4 april 2006 02:36 schreef Rubbadubba het volgende:
SHE ik betaal je treinkaartje wel, maken we samen een spannend verhaal voor op fok! :p
sarcasme leren herkennen zou een begin zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:58 schreef Rubbadubba het volgende:
Zo denk ik aan FOK! (sensatieverhaal), SHE (genot) en mezelf (nog meer genot)
Hoe kan ik beter het volk dienen dan dit
wat een crap... ik neem dit topic De ex van je goede vriend/vriendin pakken? nog maar wat minder serieus dan ik al deed... dit lijkt verdacht veel op een rukker, verdwaald in zijn eigen gemaakte wereld...quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:23 schreef 1ofthefew het volgende:
- crap -
quote:Op dinsdag 4 april 2006 03:07 schreef SeLang het volgende:
Met de trein reizen roeleert !
[afbeelding]
Euh, dat snap ik niet helemaal. Ontvang jij zo makkelijk zonder glijmiddel een pikje in je kontje dan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:30 schreef SHE het volgende:
[..]
helaas
Ik heb wel ooit hele ranzige, betekenisloze sex gehad in de 'waskamer' van een hotel ( no shit )
Lang verhaal , kort...ik was daar om O&N te vieren..vlak voor een feestje. SHE komt leuke jongen tegen in de lobby...over en weer geloer..blabla
Hij wist het, ik wist het...pure oerdriften.
Alsof je even buiten je lichaam treed...te bizar
Anyway, hij komt bij me staan bij de sigarettenautomaat en vraagt waarom ik kijk, SHE inmiddels beneveld door een 4tal whiskeys zegt dat ze hem wel geil vind
Jongen pakt SHE's hand, loopt naar de eerste de beste deur die opengaat , duwt SHE voorover tegen 1 of andere bak. Steekt paar vingers in haar mond; trekt broekje va mijn kont , slipje opzij en schuift 'm zo up my ass
Het is de meest ordinaire, low , down , dirty shame neukpartij van mijn leven geweest...en zelfs nu type ik het met blosjes op de wangen![]()
Vreselijk plastisch...puur lichamelijk...met alleen pure geilheid als drijfveer, maar zo allejezus geil!
Dat koester je toch een beetje![]()
hey rukker, ik kan er ook niet aan doen dat ik steeds in bizarre situaties terechtkom.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:11 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
wat een crap... ik neem dit topic De ex van je goede vriend/vriendin pakken? nog maar wat minder serieus dan ik al deed... dit lijkt verdacht veel op een rukker, verdwaald in zijn eigen gemaakte wereld...
quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:22 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
hey rukker, ik kan er ook niet aan doen dat ik steeds in bizarre situaties terechtkom.
dat jij nog kansloos elke keer stiekem kijkt als je moeder gaat douchen en dan stiekem aan je harde piemol zit wil niet zeggen dat andere mensen geen geyle dingen meemaken met niet verwante vrouwen.
laat jij je vaker nemen zonder rubber?quote:
Wat weet jij daar nou van, wie weet is zijn JanJoris er wel donkerbruin uitgekomenquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:07 schreef Geqxon het volgende:
Die gast had best wel geluk dat SHE het schoon hield, stel je voor dat het met iemand gebeurt die wat minder "hygienisch" is
Toe maar , zeg.quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:30 schreef SHE het volgende:
[..]
helaas
Ik heb wel ooit hele ranzige, betekenisloze sex gehad in de 'waskamer' van een hotel ( no shit )
Lang verhaal , kort...ik was daar om O&N te vieren..vlak voor een feestje. SHE komt leuke jongen tegen in de lobby...over en weer geloer..blabla
Hij wist het, ik wist het...pure oerdriften.
Alsof je even buiten je lichaam treed...te bizar
Anyway, hij komt bij me staan bij de sigarettenautomaat en vraagt waarom ik kijk, SHE inmiddels beneveld door een 4tal whiskeys zegt dat ze hem wel geil vind
Jongen pakt SHE's hand, loopt naar de eerste de beste deur die opengaat , duwt SHE voorover tegen 1 of andere bak. Steekt paar vingers in haar mond; trekt broekje va mijn kont , slipje opzij en schuift 'm zo up my ass
Het is de meest ordinaire, low , down , dirty shame neukpartij van mijn leven geweest...en zelfs nu type ik het met blosjes op de wangen![]()
Vreselijk plastisch...puur lichamelijk...met alleen pure geilheid als drijfveer, maar zo allejezus geil!
Dat koester je toch een beetje![]()
Wie weet heeft ze al een ziekte en kan ze het niks meer schelen wie haar neukt zonder condoomquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Toe maar , zeg.
Een wildvreemde zonder condoom up the ass ontvangen... gewaagd wel
Ah...de eerste moraalridder in the house...jij bent 1 van die weinigen die zich nog nooit spontaan heeft laten neuken en overal een family pack condooms, lubricant en vaginale douches mee naartoe sjouwtquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Toe maar , zeg.
Een wildvreemde zonder condoom up the ass ontvangen... gewaagd wel
Ik mag toch hopen dat jij niet de regel bent maar de uitzondering, anders is het hier net Zuid-Afrika.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Ah...de eerste moraalridder in the house...jij bent 1 van die weinigen die zich nog nooit spontaan heeft laten neuken en overal een family pack condooms, lubricant en vaginale douches mee naartoe sjouwt
ach als je je bevind in de upperclass kun je gerust je leuter wel ergens inhangen zonder rubber.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat jij niet de regel bent maar de uitzondering, anders is het hier net Zuid-Afrika.
Je mag heel trots zijn, dat jij je nog nooit hebt laten verleiden tot een spontane sexcapade , waarbij de gedachte niet meteen uitging naar het gebruik van voorbehoedsmiddelenquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat jij niet de regel bent maar de uitzondering, anders is het hier net Zuid-Afrika.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:36 schreef Gi1337 het volgende:
zoiezo zou ik dat als man niet zo maar doen denk ik ieuw , alhoewel op zo'n moment :d
ben je ongesteld, of zo, SHEquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Ah...de eerste moraalridder in the house...jij bent 1 van die weinigen die zich nog nooit spontaan heeft laten neuken en overal een family pack condooms, lubricant en vaginale douches mee naartoe sjouwt
Ben je echt zo naief?!quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:44 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ach als je je bevind in de upperclass kun je gerust je leuter wel ergens inhangen zonder rubber.
als je doelgroep breezahs zijn die om hun breezah en bling bling telefoon te betalen langs de kant van de weg hun "vriendjes" oppikken dan moet je idd voorzichtig zijn.
Ik begrijp niet waarom je concludeert dat mijn motivatie voor het delen van dit verhaal, zou zijn dat ik graag ten overstaan van een stel bits en bytes wil laten zien hoe geil ik wel niet benquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:46 schreef milagro het volgende:
[..]
ben je ongesteld, of zo, SHE
je trekt je alles zo aan vandaag
maar ja sorry, je "kijk mij eens een onwijs geil wijf zijn, iedere mans droom' verhaaltje komt wat ongeloofwaardig over en zou het waar zijn niet al te slim.
en uh nee, ik heb me nog nooit door een compleet vreemde in mijn reet laten nemen, laat staan zonder condoom.
maar ja, ik ben dan ook geen onwijs geil wijf, hè en geen enkele mans droom
komt minder voor hoor.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:47 schreef rameijer het volgende:
[..]
Ben je echt zo naief?!![]()
"Upperclass"mensen hebben geen enge ziektes?
![]()
je bent wat snel en fel op de kast vandaag, SHE, meer dan anders.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je concludeert dat mijn motivatie voor het delen van dit verhaal, zou zijn dat ik graag ten overstaan van een stel bits en bytes wil laten zien hoe geil ik wel niet ben
Sorry Milagro, op jouw leeftijd...hell, op elke leeftijd, is zo'n opmerking wel weer heel typisch en verdenk ik je er inderdaad van gelijk te hebben.
No dream at all![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:54 schreef milagro het volgende:
[..]
je bent wat snel en fel op de kast vandaag, SHE, meer dan anders.
toch grappig dat je toch geroepen voelt om te melden dat je je met regelmaat laat testen, terwijl het je toch aan je door een wildvreemde anaal genomen reet zou moeten roesten wat iemand "van mijn leeftijd" vindt
![]()
dat was naar aanleiding vande post van broekhoest Milagro, inzake soa-testsquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:54 schreef milagro het volgende:
[..]
je bent wat snel en fel op de kast vandaag, SHE, meer dan anders.
toch grappig dat je toch geroepen voelt om te melden dat je je met regelmaat laat testen, terwijl het je toch aan je door een wildvreemde anaal genomen reet zou moeten roesten wat iemand "van mijn leeftijd" vindt
Ach gut...heb je dit topic ook al gevondenquote:
Hiermee suggereer je dat ik het steevast zonder condoom doe. Ongelofelijk hoe goed mensen je lijken te kennen via een beeldscherm. Char is een pussy vergeleken bij de gemiddelde fokkerquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:56 schreef rameijer het volgende:
Nog iets SHE: tegen de tijd dat je hebt laten testen kan het al te laat zijn. En kan je het via je olijke aarsje alweer aan een ander doorgegeven hebben![]()
Tuurlijk boeit het niet moppie...Ik neuk er geen minuut minder omquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:00 schreef milagro het volgende:
nu ja, SHE, het boeit ook allemaal niet, je hoeft niet zo in de verdediging te schieten.
je overschreeuwt jezelf gewoon een beetje soms, daardoor kom je juist onzeker over.
kusje erop en het is een prachtig verhaaltje, hoor
hey Selangquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:05 schreef SeLang het volgende:
Daarom is het belangrijk om je regelmatig te laten testen op aarsch maden![]()
Daar waren we al bang voor. Ik zou me wel 10 keer bedenken om Simon Snikkel er zonder condoom bij types als jou in te raggen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Tuurlijk boeit het niet moppie...Ik neuk er geen minuut minder om
Mag ik ze lenen als je met ze klaar bent?quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:04 schreef HighAndTight het volgende:
Ik ben van plan mij deze zomer lekker in de open lucht in m'n reet te laten nemen door van die leuke BrEaZaH-boys die rond de Zevenhuizerplas lopen. In ieder geval fantaseer ik er al over - ik weet nog niet of ik ze daadwerkelijk zo ver kan krijgen.
Wel met rubber en veel glijmiddel; 'k zie daar verder niks verkeerds in.
Wel, als je het niet regelmatig zonder condoom zou doen hoef je je toch ook niet regelmatig te laten testen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Hiermee suggereer je dat ik het steevast zonder condoom doe. Ongelofelijk hoe goed mensen je lijken te kennen via een beeldscherm. Char is een pussy vergeleken bij de gemiddelde fokker
Geloof me, ik ben way out of your league....en ook voor je SS-erquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:09 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Daar waren we al bang voor. Ik zou me wel 10 keer bedenken om Simon Snikkel er zonder condoom bij types als jou in te raggen.
Als ik met de trein reis heb ik altijd een pot vaseline op zakquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:12 schreef 1ofthefew het volgende:
de fokker loopt standaard natuurlijk met al deze zooi op zak of niet![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:11 schreef SeLang het volgende:
Als ik iemand zo gemakkelijk meekrijg (=bewijs dat het een enorme slet is) dan gaat er echt wel eerst rubber omheen
Maar waarschijnlijk ben ik dan al zo afgeknapt (omdat het te makkelijk gaat) dat ik hem er uberhaupt niet meer in wil
heb je dan nog nooit gehad dat je een meid tegen kwam tijdens het uitgaan, allbei goede stemming en geil, en dat je in een blik ziet dat je allebei toe wilt geven aan je lusten?quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:11 schreef SeLang het volgende:
Als ik iemand zo gemakkelijk meekrijg (=bewijs dat het een enorme slet is) dan gaat er echt wel eerst rubber omheen
Maar waarschijnlijk ben ik dan al zo afgeknapt (omdat het te makkelijk gaat) dat ik hem er uberhaupt niet meer in wil
Ach, het onzekere prinsesje heeft tòch enige vorm van zelfvertrouwen, dat doet me dan weer deugd. Ik zou er bijna geil van worden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben way out of your league....en ook voor je SS-er
Zou het? Als je een beetje drank ophebt, je bent geil, en er flirt een lekker wijf met je? Sorry hoor, maar als je op zo'n moment nog vier weken moet daten, dan heb ik liever op dat moment lekker sex. Het is toch voor een keer? Het is juist geil als je dat voor elkaar krijgt; de ultieme prooi! (Zegt de man die al zeven jaar een relatie heeft...quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:11 schreef SeLang het volgende:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben way out of your league....en ook voor je SS-er
dat is ook de reden dat vrouwen niet snel met een man in bed duiken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:17 schreef HighAndTight het volgende:
Daar zijn we weer: geile vrouwen zijn sletten, maar rodneukende mannen natuurlijk hartstikke stoer...
Ik heb dat wel gehad, maar over het algemeen vind ik het een enorme afknapper als het zo makkelijk gaat. Dan zoek ik wel een ander die wat moeilijker is (= meer stijl heeft)quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:17 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
heb je dan nog nooit gehad dat je een meid tegen kwam tijdens het uitgaan, allbei goede stemming en geil, en dat je in een blik ziet dat je allebei toe wilt geven aan je lusten?
dus geen gezeur maar gewoon meteen heftig zoenen en daarna het afmaken op een rustig plekje![]()
Volgens mij ging het om het gebrek aan rubberquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:17 schreef HighAndTight het volgende:
Daar zijn we weer: geile vrouwen zijn sletten, maar rodneukende mannen natuurlijk hartstikke stoer...
Jawel, maar niet zonder condoom en niet in de aarsquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:17 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
heb je dan nog nooit gehad dat je een meid tegen kwam tijdens het uitgaan, allbei goede stemming en geil, en dat je in een blik ziet dat je allebei toe wilt geven aan je lusten?
dus geen gezeur maar gewoon meteen heftig zoenen en daarna het afmaken op een rustig plekje![]()
Sorry hoor, maar ik vind dit weer zo'n vreselijke uitspraak.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:19 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb dat wel gehad, maar over het algemeen vind ik het een enorme afknapper als het zo makkelijk gaat. Dan zoek ik wel een ander die wat moeilijker is (= meer stijl heeft)
quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:17 schreef HighAndTight het volgende:
????quote:Wel, als je het niet regelmatig zonder condoom zou doen hoef je je toch ook niet regelmatig te laten testen?![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:23 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
MAAR GOED, SINDS WANNEER IS EEN WASHOK EEN TREIN???
Er is toch geen kunst aan om dat voor elkaar te krijgen ? Dat kan iedereen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:17 schreef zatoichi het volgende:
Het is juist geil als je dat voor elkaar krijgt; de ultieme prooi!
Daar ben ik het mee eens en dat is lijkt me niet te vergelijken met een spontane neukpartij..quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:29 schreef SeLang het volgende:
[..]
Er is toch geen kunst aan om dat voor elkaar te krijgen ? Dat kan iedereen.
Een vrouw met stijl die na een paar maanden nog steeds in je geinteresseerd is en uiteindelijk all the way gaat, dan heb je toch veel meer bereikt.
quote:
Gaat dat wel samen met jouw levenstijl, of is dit gewoon een "fase"?quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens en dat is lijkt me niet te vergelijken met een spontane neukpartij..
Waar jij het over hebt is liefde...en dat is bijzonder en onbezoedeld. DAT is idd een prestatie...een dame na maanden nog geinteresseerd houden
OK, omdat je blijkbaar niet zo heel snel bent zal ik het voor je uitleggenquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:33 schreef rameijer het volgende:
[..]
Ik vind dat je jezelf tegenspreekt...
quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hey klapjosti. Hou je bek eens met je irritante kutposts
Maar dan ben je wel al te laat.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:43 schreef SHE het volgende:
[..]
OK, omdat je blijkbaar niet zo heel snel bent zal ik het voor je uitleggen
Ik heb het weleens zonder condoom gedaan
ik postte: ' ik heb me regelmatig laten testen '
Dit verwijst direct naar de keren dat ik het zonder heb gedaan...waarom met regelmaat ?
Omdat sommige ziekten een langere incubatietijd hebben en het dus raadzaam is met regelmaat te testen als er onveilig sex is geweest.
Op wat doe je precies? Casual sex of liefde?quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:35 schreef Robar het volgende:
[..]
Gaat dat wel samen met jouw levenstijl, of is dit gewoon een "fase"?
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:46 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel al te laat.
Want wie zegt dat jouw sexpartner hetzelfde doet?
Ik doelde erop dat een vaste relatie dus niet rijmt met jouw spontane "escapades".quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Op wat doe je precies? Casual sex of liefde?
waar ik vroegah nog wel op zoek was naar spanning ...en zeker in ging op spontane acties, is dat met de jaren sterk afgenomen.
Tegenwoordig merk ik zelfs een soort afkeer ervan...Ik vind een serieuze relatie, of betekenisvolle liefde echt velen malen meer bevredigend.
Ik heb altijd alles gedaan wat ik wilde en menig fantasietje bevredigd. Mijn wilde haren zijn dus zo goed als kwijt.
Ik kan dus oprecht van liefde genieten nu. Sex komt daarin op een aller, allerlaatste plaats ( heel cliche, I know )...intellectuele bevrediging, respect en bewondering, komen op de allereerste plaats
Er wordt bedoeld dat zodra het dr uitkomt de condoom omgaat en zodra niet er geen condoom omgaat.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:50 schreef rameijer het volgende:
Je bedoelt dus dat je ooit wel een paar keer zonder condoom geneukt hebt, je daarna een paar keer hebt laten testen, en het nu veilig(er) doet en je af en toe nog laat testen?
Begrijp ik het goed nu?
yep, misschien ben ik niet helemaal volledig of druk ik me niet helder genoeg uit.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:50 schreef rameijer het volgende:
Je bedoelt dus dat je ooit wel een paar keer zonder condoom geneukt hebt, je daarna een paar keer hebt laten testen, en het nu veilig(er) doet en je af en toe nog laat testen?
Begrijp ik het goed nu?
Om ff offtopic te blijven is dat denk ik ook heel belangrijk... Ik denk dat heel veel mensen opquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Op wat doe je precies? Casual sex of liefde?
waar ik vroegah nog wel op zoek was naar spanning ...en zeker in ging op spontane acties, is dat met de jaren sterk afgenomen.
Tegenwoordig merk ik zelfs een soort afkeer ervan...Ik vind een serieuze relatie, of betekenisvolle liefde echt velen malen meer bevredigend.
Ik heb altijd alles gedaan wat ik wilde en menig fantasietje bevredigd. Mijn wilde haren zijn dus zo goed als kwijt.
Ik kan dus oprecht van liefde genieten nu. Sex komt daarin op een aller, allerlaatste plaats ( heel cliche, I know )...intellectuele bevrediging, respect en bewondering, komen op de allereerste plaats
Dat was de reactie op "ik heb het weleens onveilig gedaan en daarom liet ik me regelmatig testen".quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Over het algemeen neuk ik veilig hoor...?
Als je die check doet en je hebt HIV ben je niet meer te helpen hoor?quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ga ook in een relatie elk half jaar op voor een soa check, met daarnaast een aparte HIV test. Ondanks dat die kans erg klein is.
Het geeft me gemoedsrust. Ik wil aan vanalles doodgaan, maar niet aan iets lulligs als een aan sex gerelateerde dodelijke ziekte.
De keren dat ik onveilig heb gevreeen, ben ik dus buiten die halfjaarlijkse check up richting GG/GD gegaan.
Oh, maar dat realiseer ik me heus wel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:50 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik doelde erop dat een vaste relatie dus niet rijmt met jouw spontane "escapades".
Maar zoals je zelf aangaf was het dus een fase van je leven waarin je "de wereld" ontdekt hebt.
Niets mis mee, als je een jongen was geweest had je meer respect gekregen.
Maar goed, ik moet het wel met de meesten eens zijn dat het onveilige gedeelte niet echt door de beugel kan.
Maar het is jouw leven en dat moet je vooral zelf leven
met HIV en goede medicatie is gelukkig in de rijke landen als Nederland nog een heel leven te leven hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:55 schreef Camplo het volgende:
[..]
Als je die check doet en je hebt HIV ben je niet meer te helpen hoor?
Gozer, waar heb je het over?quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:55 schreef Camplo het volgende:
[..]
Als je die check doet en je hebt HIV ben je niet meer te helpen hoor?
Lees je eigen bullshit eens na en have a lookquote:
You are rightquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:55 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat was de reactie op "ik heb het weleens onveilig gedaan en daarom liet ik me regelmatig testen".
Je sexpartner met wie je het mogelijk onveilig hebt gedaan doe dit misschien niet en dan loop jij gevaar. Een test helpt dan niet meer,want dan ben je te laat.
Maar ik val je niet aan hoor, ik vind dat je het vooral helemaal zelf moet weten en schijt moet hebben aan wat anderen hier vinden. Ik acht je wijs genoeg om te weten wat onveilige sex voor consequenties kan hebben. Als je daar niets mee doet, dan is dat helemaal je eigen zaak. Maar goed, je vertelde zelf dat dit in het verleden was en dat je nu meer waarde hecht aan een goede vaste relatie en veilige sex, am I right?
Ze doet t voor haar gemoedsrust... niet ter preventie... Want dat zou natuurlijk nergens op slaan...quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:59 schreef Camplo het volgende:
Lees je eigen bullshit eens na en have a look.
Dan weet je het misschien. Test hier test daar om het half jaar, maar als je dan alsnog wat hebt zijn die tests zo zinloos als de tering dus die logica snap ik niet helemaal...
Ik bedoelde niet respect vanwege de wip, maar respect voor hoe jij je leven leeft.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Oh, maar dat realiseer ik me heus wel.
Maar de beschreven actie was zo godvergeten geil dat ik er geen seconde aan gedacht heb. En heel eerlijk, heb ik er wel vaker schijt aan gehad. Ik mag god dan ook op mijn blote knietjes danken dat ik er niets aan heb overgehouden.
En respect krijgen omdat je een wip maakt vind ik persoonlijk je reinste nonsens..of je nu een mannetje of vrouwtje bent. Als dat namelijk respect zou afdwingen, dan was ik inmiddels wel heilig verklaard.
HIV testen doen voor je gemoedsrust lijkt me vrij kansloos. Heb je het ben je sowieso de zak, dus kan je dan toch beter nadenken op het moment dat....quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:02 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Ze doet t voor haar gemoedsrust... niet ter preventie... Want dat zou natuurlijk nergens op slaan...
Misschien dat de bullshit in jouw hoofd een brede visie belemmert, maar heb je er weleens bij stil gestaan dat het onbehandeld blijven van soa's nogal gevaarlijk kan zijn? Los van het feit dat je eerste zorg uit moet gaan naar het mogelijk kunnen besmetten van anderen ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:59 schreef Camplo het volgende:
[..]
Lees je eigen bullshit eens na en have a look.
Dan weet je het misschien. Test hier test daar om het half jaar, maar als je dan alsnog wat hebt zijn die tests zo zinloos als de tering dus die logica snap ik niet helemaal...
OK OK, verder met de treinen dan maarquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:02 schreef PeuRac het volgende:
Kap eens met die topic verneukerij
Ga lekker op msn/mail/irc lopen janken
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:02 schreef PeuRac het volgende:
Kap eens met die topic verneukerij
Ga lekker op msn/mail/irc lopen janken![]()
Helemaal niet... Ik prefereer een condoom niet alleen voor de veiligheid... Maar omdatquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:02 schreef LostFormat het volgende:
Wat een hypocriet gezeik hier weer.
Alsof er hier niemand in een geile/aangeschoten bui een condoom vergeet.
Maar nee, dit is fok, laten we alsjeblieft heiliger dan heilig proberen over te komen.
He breezahboy. Hou je er eens buiten met je irritante kutkopquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hey klapjosti. Hou je bek eens met je irritante kutposts
Casanova spreekt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:06 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Helemaal niet... Ik prefereer een condoom niet alleen voor de veiligheid... Maar omdat
je nadat je gekomen bent ook nog lekker naar beneden kan gaan om t meisje verder
te plezieren, om na een kwartiertje weer lekker verder te gaan...
Ik neuk niet zonder condoom dus heb die testen niet nodig. Who's the dumbass now?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Misschien dat de bullshit in jouw hoofd een brede visie belemmert, maar heb je er weleens bij stil gestaan dat het onbehandeld blijven van soa's nogal gevaarlijk kan zijn? Los van het feit dat je eerste zorg uit moet gaan naar het mogelijk kunnen besmetten van anderen ?
Dumbass![]()
Waar slaat dat nou weer op... Niks zinnigs meer te zeggen ofzo? Condooms zijn gewoonquote:
JIj, nog steedsquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:12 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik neuk niet zonder condoom dus heb die testen niet nodig. Who's the dumbass now?
Mwoah, een testje zo nu en dan kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:12 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik neuk niet zonder condoom dus heb die testen niet nodig. Who's the dumbass now?
Heb t liefste dat een meisje me pijpt zonder condoom... Maar nuecken altijd met...quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:16 schreef HighAndTight het volgende:
Pijpen jullie ook allemaal met condoom? Ik vind dat vies smaken hoor!
FOTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:16 schreef Aarde het volgende:
ik zat laatst op de trein. rechtover me zat een gozer. hij zat schielijk vanuit zijn ooghoeken naar me te kijken, de loser.
opeens zag ik dat ie op en neer begon te bewegen op zijn bank. zijn aandacht was afgeleid op dat moment, de smeerkees. om zijn aandacht wat vast te houden lachte ik schamper naar hem. dit leek hem nog meer op te winden. wat een ontzettende n00b zeg! gelukkig was mijn vriendin op positie. hij werd slachtoffer 1001 van ons - het lesbisiche trein-tas-roller-duo.
Dan ben je dus bevattelijk voor SOA's en is testen zo nu en dan echt geen slecht idee.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:19 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Heb t liefste dat een meisje me pijpt zonder condoom... Maar nuecken altijd met...
Lang leve de durex Fiësta, vooral die met bananensmaakquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:16 schreef HighAndTight het volgende:
Pijpen jullie ook allemaal met condoom? Ik vind dat vies smaken hoor!
Sterker nog, ik heb nog nooit iemand gepijpt met condoom...Ik ga toch niet op een stuk rubber kauwen...alsjeblieft zeg. Dan hoeft sex voor mij helemaal niet meer!quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:19 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Heb t liefste dat een meisje me pijpt zonder condoom... Maar nuecken altijd met...
Daarom is het ook best wel hypocriet wat velen hier riepenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb nog nooit iemand gepijpt met condoom...Ik ga toch niet op een stuk rubber kauwen...alsjeblieft zeg. Dan hoeft sex voor mij helemaal niet meer!
En jullie gaan mij niet vertellen dat jullie altijd een beflapje gebruiken als jullie down under komen ( voor ik ook op deze post voor aangevallen ga worden )
Weet ik...quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:21 schreef Robar het volgende:
Dan ben je dus bevattelijk voor SOA's en is testen zo nu en dan echt geen slecht idee.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb nog nooit iemand gepijpt met condoom...Ik ga toch niet op een stuk rubber kauwen...alsjeblieft zeg. Dan hoeft sex voor mij helemaal niet meer!
En jullie gaan mij niet vertellen dat jullie altijd een beflapje gebruiken als jullie down under komen ( voor ik ook op deze post voor aangevallen ga worden )
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Kauw jij eropquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:24 schreef SHE het volgende:
[..]
ook mee eens, dan pijp ik nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:32 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Dat is toch not done als je wisselende contacten hebt?
Ik weet niet in hoeverre en hoe vaak jij sexcontacten hebt natuurlijk, maar als ik kijk naar het aantal one night stands dat ik zelf heb, moet ik er niet aan denken die zonder condoom te pijpenDan loop je zó iets op.
Dan snap ik hetquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:33 schreef SdancerS het volgende:
[..]
ook mee eens, dan pijp ik nietAlleen in een relatie
Als of jij ALTIJD een condoom binnen handbereik hebt en deze ook gebruikt, als je op springen staat.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:32 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Dat is toch not done als je wisselende contacten hebt?
Ik weet niet in hoeverre en hoe vaak jij sexcontacten hebt natuurlijk, maar als ik kijk naar het aantal one night stands dat ik zelf heb, moet ik er niet aan denken die zonder condoom te pijpenDan loop je zó iets op.
Ja, eigenlijk altijdquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als of jij ALTIJD een condoom binnen handbereik hebt en deze ook gebruikt, als je op springen staat.
Ik heb het ook wel eens gehad dat ik aan het werk was en m'n sleutel, telefoon enz en dus ook mn condooms lagen voor in de bus, maar we waren geil, doken achterin de bus (daar lagen dekens, van de spullen die ik buiten nodig had) en tsja dan stap je echt niet ff uit met je broek op de enkels
Heb nog nooit een beflapje gebruikt bij t beffen en heb ze ook niet in huis... Misschien eenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Door vrouwen zoals jij ben ik geneigd om in al m'n boxers een vakje te laten naaien voor condoomsquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:36 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk altijd![]()
En als ik die niet heb, gaat het niet verder dan een beetje zoenen en eventueel aftrekken.
Heel veel mensen beseffen nu pas dat alleen een condoom tijdens het neuken niet genoeg isquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:38 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Nu is het wachten nog op geile FOK!kers die beweren dat je niets kunt krijgen van pijpen zonder condoom
Jij laat je wel beffen zonder beflapje? Of draag jij die toevallig ook te pas en te onpas bij je?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:38 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Nu is het wachten nog op geile FOK!kers die beweren dat je niets kunt krijgen van pijpen zonder condoom
Charmant hè? dat vond ik ook alquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus jij zat tegenover een knap blondje je lulletje te op en neer te pompen terwijl je strak in haar ogen keek?![]()
![]()
Ik laat me niet beffen buiten een relatiequote:Op dinsdag 4 april 2006 16:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij laat je wel beffen zonder beflapje? Of draag jij die toevallig ook te pas en te onpas bij je?
Plastic zakje om de tong en lippen van die gastquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij laat je wel beffen zonder beflapje? Of draag jij die toevallig ook te pas en te onpas bij je?
Maar realiseer je je, dat beffen zonder beflapje net zo risicovol is als pijpen en neuken zonder condoom?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:36 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Heb nog nooit een beflapje gebruikt bij t beffen en heb ze ook niet in huis... Misschien een
risico wat ik neem maar net zoals je zegt... Als dat niet meer kan is er weinig meer aan...
Tja, je kunt er zo over doen, maar mijn gezondheid gaat voor allesquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Plastic zakje om de tong en lippen van die gast![]()
uiteraard laat ze zich ook niet vingeren zonder dat die gozer eerst gesteriliseerde handschoenen aan heeft gedaan![]()
Je laat je ook niet vingeren/trekt een jongen af?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:43 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Ik laat me niet beffen buiten een relatie![]()
Als ik een (serieuze) relatie krijg, pijp en neuk ik in een later stadium natuurlijk zonder. Als ik zeker weet dat hij safe is, dus moet hij zich wel eerst even laten testenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Je laat je ook niet vingeren/trekt een jongen af?
Feitelijk heb je dus geen enkele vorm van sex buiten een relatie om?
En verandert er iets aan een jongen of aan jou dan als je W|EL een relatie hebt? Is het dan ineens wel veilig?
Dat heeft met vertrouwen te maken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:47 schreef SHE het volgende:
[..]
En verandert er iets aan een jongen of aan jou dan als je W|EL een relatie hebt? Is het dan ineens wel veilig?
Nou...doe maar common sense hoor. Vaak weet de persoon het zelf niet eens...quote:
Als ik barst van de geiligheid dan denk ik daar echt niet over naquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:46 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Tja, je kunt er zo over doen, maar mijn gezondheid gaat voor alles![]()
Ik heb geen zin een SOA op te lopen door 1 avondje plezier met een onbekende dude![]()
1 test zegt niks, bij sommige ziektes duurt het maanden voordat er iets zichtbaar is.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:48 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Als ik een (serieuze) relatie krijg, pijp en neuk ik in een later stadium natuurlijk zonder. Als ik zeker weet dat hij safe is, dus moet hij zich wel eerst even laten testen![]()
Je weet dat van elkaar en als je weet dat je partner het ooit onveilig heeft gedaan, dan kun je toch een test doen? Maar als die test eenmaal gedaan is, dan kun je verder gaan op basis van vertrouwen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou...doe maar common sense hoor. Vaak weet de persoon het zelf niet eens...
vertrouwen is in deze net zo dom als je op een eerste date in je reet laten nemen door een volslagen onbekende![]()
Daar zit wel een beetje verschil tussen natuurlijkquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou...doe maar common sense hoor. Vaak weet de persoon het zelf niet eens...
vertrouwen is in deze net zo dom als je op een eerste date in je reet laten nemen door een volslagen onbekende![]()
Tuurlijk doe ik dat... Heb ook voorlichting gehad op de middelbare school hoor... Ik had hetquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:45 schreef SHE het volgende:
Maar realiseer je je, dat beffen zonder beflapje net zo risicovol is als pijpen en neuken zonder condoom?
#
Dus wederom de vraag...waarom gaat iedereen hier over de zeik als ik eerlijk toegeef weleens geneukt te zijn zonder condoom, maar is men wel bereid hun vriendin uit te lepelen zonder voorbehoedsmiddel?
Hoe weet je dat zeker? Iemand kan je van alles vertellenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar zit wel een beetje verschil tussen natuurlijkals je weet wat hij/zij heeft uitgespookt kan je een risico bepalen
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Tsja, als we zo gaan redeneren . . . . .quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zeker? Iemand kan je van alles vertellen
Kon je dat niet iets tactischer brengen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:17 schreef Rubbadubba het volgende:
tsjoeke-tsjoeke......ting-ting-ting hier komt de stoomlocomotief
Stap je nog in SHE voor geyle neucksex![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |