abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 maart 2006 @ 01:25:09 #1
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36346243
Zat ik in de trein, komt er zo'n student tegenover me zitten, kijken elkaar aan. Ze holt haar rug een beetje, leuke voorgevel denk ik nog. Gaat ze opstaan om even in het bagagerek bezig te zijn. Staat ze daar uitegbreid in haar spullen te wroeten, achterbumper naar achter, bloemkoolen naar voren, te krap truitje aan uiteraard. Gaat ze weer zitten, beetje kijken naar der eigen bloemkolen. Kijken elkaar weer aan en zo. Wel heftig, vond ik dan

Dat was alweer 5 jaar terug.

Laatst had ik er weer een. Komt weer een dame tegenover me zitten (20-30). geen idee waar ze vandaan wkam maar het leek mij een gemiddelde van alles wat er op de evenaar woont zeg maar. Ik kijk altijd naar dames, dus ook deze kreeg mijn aandacht. Goeie look dacht ik nog. Het ging echt de hele reis zo van. Ik kijk op, zij kijkt weg, ik kijk weg, ik kijk terug, zie haar teurg kijken, zij kijkt weer weg en terug en daarna lachen. Dat was echt heftig. Ik dacht NEUKEN, maar ja die trein zat vol. Praten is niet mijn sterkste kant, toen ben ik maar een beetje met mijn benen tussen haar benen gaan duwen. Ze deed net alsof ze het niet leuk vond, HA.

jullie ook ervaringen

[ Bericht 2% gewijzigd door McCarthy op 25-03-2006 01:49:15 ]
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_36346290
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  zaterdag 25 maart 2006 @ 01:29:36 #3
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_36346326
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 01:25 schreef McCarthy het volgende:
het leek mij een gemiddelde van alles wat er op de evenaar woont zeg maar.
Qua uiterlijk? Of qua honger?
pi_36346351
Gehe toevallig vanmiddag nog wat leuks meegemaakt. Zat in de trein van Groningen naar Utrecht, dus behoorlijk lang stuk. Ik zat bij zo'n 4 pers. bankje alleen, dus lekker met mn voeten op de bank tegen over me. Komt er een mooie meid aanlopen en wilt daar gaan zitten. Ik maar uit netheid mijn voeten weghalen, zegt ze dat ik mn schoenen wel op haar bank mocht houden, zo lekker tegen haar kont aan vrijen (naja zij met dr kont tegen mijn voeten aan..).
Jammer dat ze beetje verlegen was oid, kwam niet echt veel uit , anders was het een mooie potentiele date .
  zaterdag 25 maart 2006 @ 01:33:06 #5
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36346379
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 01:29 schreef broer het volgende:

[..]

uiterlijk, ze was best goed, supergeile look
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  zaterdag 25 maart 2006 @ 01:33:31 #6
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36346383
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 01:29 schreef Kresj het volgende:

[..]

Dus...
ik wil waar gebeurde verhalen horen homo
ik trap af

[ Bericht 8% gewijzigd door McCarthy op 25-03-2006 01:50:49 ]
  zaterdag 25 maart 2006 @ 01:34:11 #7
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_36346391
quote:
Praten is niet mijn sterkste kant, toen ben ik maar een beetje met mijn benen tussen haar benen gaan duwen. Ze deed net alsof ze het niet leuk vond, HA.
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_36346397
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 01:27 schreef Stretto het volgende:
[afbeelding]
  zaterdag 25 maart 2006 @ 01:35:21 #9
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_36346412
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 01:31 schreef Sport_Life het volgende:
Gehe toevallig vanmiddag nog wat leuks meegemaakt. Zat in de trein van Groningen naar Utrecht, dus behoorlijk lang stuk. Ik zat bij zo'n 4 pers. bankje alleen, dus lekker met mn voeten op de bank tegen over me. Komt er een mooie meid aanlopen en wilt daar gaan zitten. Ik maar uit netheid mijn voeten weghalen, zegt ze dat ik mn schoenen wel op haar bank mocht houden, zo lekker tegen haar kont aan vrijen (naja zij met dr kont tegen mijn voeten aan..).
Jammer dat ze beetje verlegen was oid, kwam niet echt veel uit , anders was het een mooie potentiele date .
Ze zegt "wrijf maar lekker met je voeten tegen mn kont aan" en dat noem jij verlegen?
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  zaterdag 25 maart 2006 @ 01:35:37 #10
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36346416
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 01:31 schreef Sport_Life het volgende:
ik snpa het maar half, zij zat gedraaid of zo?

ik kan me ook nog wel een superbabe herinneren op een lange rit. Lang, niet mager, super benen. Daar had ik dan helaas niks mee
pi_36346428
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 01:35 schreef stijgende_ster het volgende:

[..]

Ze zegt "wrijf maar lekker met je voeten tegen mn kont aan" en dat noem jij verlegen?
nee, ze zei "je mag je schoenen wel op mijn bank houden hoor" [insert lief lachje ]. En vervolgens ging zij met dr kont tegen mn benen aan rijen, ze zei dat niet
pi_36346431
In de trein zit ik in mijn eigen wereldje en wens niet aangesproken te worden. Sta dus niet open voor dergelijke interacties
  zaterdag 25 maart 2006 @ 01:36:50 #13
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36346432
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 01:34 schreef stijgende_ster het volgende:

[..]

haar vriendin die er naast zat en de opa in de andere 4 stoeltjes maar genegeerd. Je moet toch wat, ik was bloedgeil.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 01:37:31 #14
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_36346438
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 01:36 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

nee, ze zei "je mag je schoenen wel op mijn bank houden hoor" [insert lief lachje ]. En vervolgens ging zij met dr kont tegen mn benen aan rijen, ze zei dat niet
Ik doe nu ff mental image!
pi_36346445
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 01:35 schreef McCarthy het volgende:

[..]

ik snpa het maar half, zij zat gedraaid of zo?

ik kan me ook nog wel een superbabe herinneren op een lange rit. Lang, niet mager, super benen. Daar had ik dan helaas niks mee
Zij zat zegmaar met dr rug tegen het raam en dr voeten op de bank naast haar, gezicht richting het gangpad zegmaar.
Oh ja ik had ook zo'n opmerking van , nou als we een boete krijgen betaal jij 'm maar, tis jouw bankje toen was het gesprek snel afgelopen.

Maja ik reis 2x per week dat takke eind heen en weer, maak wel vaker dit soort dingen mee (hoewel dit wel een vd mooiste was )
  zaterdag 25 maart 2006 @ 01:39:20 #16
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_36346459
Ooit eens geflirt met een wel heel leuke mijnheer in de trein.
Zo deed ik wel opgewonden de trein verlaten.... met zo een big smile....
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_36346487
Trouwens dat eerste verhaal van TS vind ik niet bepaald bijzonder... een mooie dame in de trein, dat je dat uberhaupt onthoudt na 5 jaar, ik kom dagelijks zat mooie vrouwen tegen
pi_36346501
quote:
Zat ik in de trein, komt er zo'n student tegenover me zitten, kijken elkaar aan. Ze holt haar rug een beetje, leuke voorgevel denk ik nog. Gaat ze opstaan om even in het bagagerek bezig te zijn. Staat ze daar uitegbreid in haar spuleln tw\e wroeten, achterbumper naar achter, bloemkoolen naar voren, te krap truitje aan uiteraard. Gaat ze weer zitten, beetje kijken naar der eigen bloemkolen. Kijken elkaar weer aan en zo. Wel heftig, vond ik dan

Dat was alweer 5 jaar terug.

Laatst had ik er weer een. Komt weer een dame tegenover me zitten (20-30). geen idee waar ze vandaan wkam maar het leek mij een gemiddelde van alles wat er op de evenaar woont zeg maar. Ik kijk altijd naar dames, dus ook deze kreeg mijn aandacht. Goeie look dacht ik nog. Het ging echt de hele reis zo van. Ik kijk op, zij kijkt weg, ik kijk weg, ik kijk terug, zie haar teurg kijken, zij kijkt weer weg en terug en daaran lachen. Dat was echt heftig. Ik dacht NEUKEN, maar ja die trein zat vol. Praten is niet mijn sterkste kant, toen ben ik maar een beetje met mijn benen tussen haar benen gaan duwen. Ze deed net alsof ze het niet leuk vond, HA.

jullie ook ervaringen
Niet alleen praten is niet je sterkste kant.....

En toch heb je iets met mannen he? Geef gewoon toe dat je homo bent.
Zat ik in de trein, komt er zo'n student tegenover me zitten......... Of bedoelde je studente?
Want anders kon je dit topic beter samen doen met... aandacht van manen en opa's

Edit: En zelfs in je TT staat een spelfout......
pi_36346539
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 01:43 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Niet alleen praten is niet je sterkste kant.....

En toch heb je iets met mannen he? Geef gewoon toe dat je homo bent.
Zat ik in de trein, komt er zo'n student tegenover me zitten......... Of bedoelde je studente?
Want anders kon je dit topic beter samen doen met... aandacht van manen en opa's

Edit: En zelfs in je TT staat een spelfout......
Slechte dag gehad?
pi_36346557
Wat ook wel mooi was was een meid die keihard muziek aan het luisteren was in de trein, op een gegeven moment ging haar telefoon af.. echt steeds harder . Iedereen hoorde het behalve zij .
pi_36346565
tjah zo blijf je een rukker dude
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 25 maart 2006 @ 01:53:17 #22
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36346580
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 01:52 schreef zhe-devilll het volgende:
tjah zo blijf je een rukker dude
ik heb mijn truuks , ik vermaak me wel
pi_36347674
NEUKEN!!!! (maar de trein zat vol)

die houden we erin
Free people own guns! Slaves do not!
pi_36347827
Ik ben helemaal niet iemand die snel denkt dat hij sjans met een meid heeft. Ik stond een keer in een niet al te volle tram in Amsterdam. Staat er een bloedmooie meid achter me die echt overduidelijk haar tieten in m'n rug drukte. En wat deed ik? NIETS! Ik negeerde haar en deed of ik niets in de gaten had. Loosah!

Gaap Goals rulezzz!
  zaterdag 25 maart 2006 @ 09:03:19 #25
132766 pindapeller
niks nuttigs:)
pi_36348184
tjah die tram ging op dat moment door een bocht waardoor ze omviel ofzo?
pi_36350206
Vorige zomer had ik echt zo een geile bui op de trein
Het was zo 'n zwoele zomerdag, en had mezelf al een periode voorgenomen me van iedere seksuele activiteit te onthouden, ook het denken eraan, dus ik raakte van het minste gestimuleerd.
Rechtover me komt echt zo n knap blondje zitten met zo n spannend zwart truitje, weelderige vormen en zo'n grote zwarte zonnenbril.
Ik had toen zo'n joggingsbroek aan, en ik kreeg een sijve. Ik heel subtiel op een andere manier gaan zitten zodat het niet echt opvalt. Maar toen ik naar haar keek had ik zoiets van: nou ja, alle remmen los
Ik met mijn pc-spier op te spannen en te ontspannen steeds opnieuw in halfstijve toestand mijn genotsknots op en neer laten wippen onder die jogging, wat ze echt wel moet gezien hebben, terwijl ik door haar zonnenbril in haar ogen probeerde te kunnen kijken.
De volgende halte moest ze jammer genoeg weer afstappen.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 12:08:04 #27
101884 PeRi
Allons-y!
pi_36350756
quote:
[afbeelding]
.

OT: Pak eens de stoptrein van Roosendaal naar Antwerpen met *een random iemand*.
Whatever I want.
pi_36350855
Laatst zat ik op de trein, rechtover me zat een meisje en ik kreeg jeuk aan mijn ballen.
Des te harder ik het probeerde te negeren, des te harder begon het te jeuken.
Eraan krabben wou ik als heer zijnde niet doen; het valt ook zo op.
Ik subtiel, maar blijkbaar niet subtiel genoeg, met mijn ballen over de zetel zitten aanschuren.
Opeens heb ik het gevoel dat iemand naar me kijkt, ik kijk naar het meisje dat rechtover me zit en die trakteert me opeens op zo'n zwoele ende uitdagende glimlach.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 12:14:09 #29
27757 Triple
Suicide is selfexpression
pi_36350909
Hahaha ze moest nog een heel stuk verder, maar ging liever met de volgende trein!!

Ik met mijn pc-spier op te spannen en te ontspannen steeds opnieuw in halfstijve toestand mijn genotsknots op en neer laten wippen onder die jogging

Ik doe het bijna in me broek man!
Your looking at an absolute zero
I'm not the Devil, but I won't be your hero!
  zaterdag 25 maart 2006 @ 12:16:44 #30
144963 Meneer_de_Hond
It's extremely furry!
pi_36350966
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 11:44 schreef Taproot het volgende:
Het was zo 'n zwoele zomerdag, en had mezelf al een periode voorgenomen me van iedere seksuele activiteit te onthouden, ook het denken eraan, dus ik raakte van het minste gestimuleerd.
Rechtover me komt echt zo n knap blondje zitten met zo n spannend zwart truitje, weelderige vormen en zo'n grote zwarte zonnenbril.
Ik had toen zo'n joggingsbroek aan, en ik kreeg een sijve. Ik heel subtiel op een andere manier gaan zitten zodat het niet echt opvalt. Maar toen ik naar haar keek had ik zoiets van: nou ja, alle remmen los
Ik met mijn pc-spier op te spannen en te ontspannen steeds opnieuw in halfstijve toestand mijn genotsknots op en neer laten wippen onder die jogging, wat ze echt wel moet gezien hebben, terwijl ik door haar zonnenbril in haar ogen probeerde te kunnen kijken.
Charmant hoor knul
Just me and the pygmy pony, over by the dental floss bush
pi_36351007
quote:
[afbeelding]

hier.. doe deze ff.. dan kom je niet zo stumperig over met je 8!
Dit keer zonder signature
  zaterdag 25 maart 2006 @ 12:19:02 #32
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_36351026
Ik ga bijna nooit met de trein, en als ik wel in de trein zit, dan gebeurt er niks. Soms heb ik iets te lezen of te snoepen, en dat is dan wel leuk. Maar als er een meisje tegenover me gaat zitten vraag ik altijd of ze ook een stukje kiwi lust. Want ik krijg er normalitair 3 mee van moeders, maar eigenlijk kan ik dat helemaal niet op. En als het meisje dan een stukje wil, en ze reikt haar hand uit om het te pakken, dan pak ik die snel ff vast, flink knijpen. Mocht het meisje in kwestie stennis schoppen na deze daad dan sluit ik me altijd op in de wc, totdat de kiwi op is en het volgende station nadert. Soms moet ik dan ook poepen.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_36351882
Zo dook ik een keer een coupé in, en voor ik het weet begon het gezeik. Van alle kanten kwamen ze op me afgesprongen, ze graaiden naar alles wat los en vast zat, wat resulteerde in een heftig liefdespel met veel vocht. En wat een vormen hadden ze!

Tsja, die vormen! Als theezakjes! En dat vocht was stiekem kwijl. Kutrelbejaarden
pi_36359330

Plaatje van de TS IRL.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_36360819
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 12:08 schreef PeRi het volgende:

[..]

.

OT: Pak eens de stoptrein van Roosendaal naar Antwerpen met *een random iemand*.
omdat? Ik zit er eigenlijk weleens in

[ Bericht 10% gewijzigd door elby1988 op 25-03-2006 19:11:14 ]
pi_36368673
Als je de volgende keer nog zo'n situatie tegenkomt, McCarthy, dan moet je eens met je hand in je broek gaan. En dan hier uiteraard komen posten hoe ze reageerde.
pi_36368912
neej gewoon roepen in de coupe ...WIE wil er neuken?!:o
pi_36369609
quote:
Op zondag 26 maart 2006 00:28 schreef NinjaNoKa het volgende:
neej gewoon roepen in de coupe ...WIE wil er neuken?!:o
dat mag alleen als je dan ook met je halfslappe lul naar je mede reizigers zwaaid.
pi_36369890
quote:
Ja, dat denk jij ja. Wat wil je; als er ineens iemand met een "s(t)ijv" lul voor je gaat zitten.
pi_36394122
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 07:50 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik ben helemaal niet iemand die snel denkt dat hij sjans met een meid heeft. Ik stond een keer in een niet al te volle tram in Amsterdam. Staat er een bloedmooie meid achter me die echt overduidelijk haar tieten in m'n rug drukte. En wat deed ik? NIETS! Ik negeerde haar en deed of ik niets in de gaten had. Loosah!

Gewoon achter haar gaan staan en hetzelfde doen
Een heer met stijl
pi_36394186
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 12:19 schreef Baklap het volgende:
Ik ga bijna nooit met de trein, en als ik wel in de trein zit, dan gebeurt er niks. Soms heb ik iets te lezen of te snoepen, en dat is dan wel leuk. Maar als er een meisje tegenover me gaat zitten vraag ik altijd of ze ook een stukje kiwi lust. Want ik krijg er normalitair 3 mee van moeders, maar eigenlijk kan ik dat helemaal niet op. En als het meisje dan een stukje wil, en ze reikt haar hand uit om het te pakken, dan pak ik die snel ff vast, flink knijpen. Mocht het meisje in kwestie stennis schoppen na deze daad dan sluit ik me altijd op in de wc, totdat de kiwi op is en het volgende station nadert. Soms moet ik dan ook poepen.
1 van de meest hilarische reply's ooit
When dry solid
nitrogen triiodide
is touched, even with a feather, it decomposes rather violently
2 NI3 (s) --> N2 (g) + 3 I2 (s)
  maandag 27 maart 2006 @ 01:35:16 #42
144541 zwelgje81
http://forum.fok.nl/topic/8562
pi_36394608
Moet toch wat vaker de trein nemen zo te horen
pi_36394649
Ik snap wat je bedoeld, nog uit mijn treintijd. Meiden die zich quasi-nochalant semi-geil gedragen
  maandag 27 maart 2006 @ 01:49:41 #44
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_36394708
quote:
Wallahjeweettog
  maandag 27 maart 2006 @ 03:29:12 #45
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_36395335
quote:

BUL-DE-REN!
pi_36396397
quote:
hoop hele geinige troep...
Briljant
Danmark: more usefull every day!
  maandag 27 maart 2006 @ 09:12:25 #47
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_36396456
Pracht topic.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_36397298
quote:
Op maandag 27 maart 2006 03:29 schreef Perico het volgende:

[..]

BUL-DE-REN!
Jij buldert zeker ook om Bert Visscher.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  maandag 27 maart 2006 @ 10:16:54 #49
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_36397563
quote:

Oh dear !
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 27 maart 2006 @ 10:20:26 #50
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_36397638
Zo ben ik in een zomer ook een keer ongeloveloos geil geweest in de trein van Utrecht naar huis ( Mega Festatie !!)

Maar gelukkig was dat met een meid die ik al een beetje kende en die net vrijgezel was geworden dus heb ik er nog een zomer sex aan over gehouden uiteindelijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_36397758
In de trein moet je het niet wagen naast me te zitten, mijn persoonlijke space is mij heilig. Ook al ben je een onwijs lekker wijf met dikke tieten en een heerlijk kontje, opzouten!
  maandag 27 maart 2006 @ 11:01:07 #52
103891 Blazkowich
Dissident Lid
pi_36398550
Maar heeft er hier iemand nou ook al eens echt geneukt met een onbekende in de trein, dat wil ik wel eens weten.

Ik heb vaak genoeg sjans, maar hoe krijg je een mooie dame zover dat ze je daarwerkelijk neukt in een intercity?
Crede Quod Habes, Et Habes.
Luister naar de Etherbeat
  maandag 27 maart 2006 @ 14:05:23 #53
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_36403632
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:02 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]
Jij buldert zeker ook om Bert Visscher.
Nee, daar kan ik absoluut niet om lachen
Ik leidde wel eens jaren terug een Australische vriendin door Nederland, lang mee in de trein gezeten, en die vertelde dat zij wel eens met een onbekende in de trein in een opwelling seks had gehad.

Helaas was ik geen onbekende meer... (of, om met Dr. Phil te spreken: she just was not that into me.)
pi_36403701
Veel verder als wat geile blikken uitwisselen komt t eigenlijk nooit
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  maandag 27 maart 2006 @ 14:13:32 #55
70256 Baklap
pi_36403870
quote:
Op maandag 27 maart 2006 14:07 schreef PeuRac het volgende:
Veel verder als wat geile blikken uitwisselen komt t eigenlijk nooit
Bij jou sowieso niet nee
En geile blikken krijg je ook niet!
pi_36403987
Ik heb wel eens geile blikken met een conductrice uitgewisseld.
  maandag 27 maart 2006 @ 14:25:24 #57
13250 Lod
Sapere aude!
pi_36404217
Een paar jaar terug wel toeschouwer mogen zijn een redelijk lege coupe. Zag een paar banken voor me een meisje dat het erg warm had en moeite kreeg met ademhalen. En als ik de armpositie van de jongen naast haar extrapoleerde in het gebied dat ik niet kon zien kon die eigenlijk maar op één plek zijn.
Jammer genoeg kon ik geen betere view krijgen zonder het moment te storen
GNU Terry Pratchett
pi_36404371
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 01:29 schreef broer het volgende:

[..]

dinsdag 28 maart 2006 @ 12:56:17 #59
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_36431014
Wat een jandoedels hier met die onzin, luistert dan allemaal nu eens even naar iets dat echt gebeurd is door iemand die het klappen van de SM-zweep door en door kent:

Ik zat in de trein, en wat er toen gebeurde nou daar ken ik nu 10 jaar naar dato nog een enorme tent van krijgen. Het was echt niet te geloven, maar oh wat fijn. Het bleek dat de 0 mile high club in de trein zat, en die gingen me toch met zijn allen te keer zeg. Oppe geve ment komp er ook een struise zwoele naar me toe, nou daar zei ik geen nee tegen. Dus toen heb ik maar ja gezeid.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 28 maart 2006 @ 13:08:12 #60
70256 Baklap
pi_36431283
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 12:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat een jandoedels hier met die onzin, luistert dan allemaal nu eens even naar iets dat echt gebeurd is door iemand die het klappen van de SM-zweep door en door kent:

Ik zat in de trein, en wat er toen gebeurde nou daar ken ik nu 10 jaar naar dato nog een enorme tent van krijgen. Het was echt niet te geloven, maar oh wat fijn. Het bleek dat de 0 mile high club in de trein zat, en die gingen me toch met zijn allen te keer zeg. Oppe geve ment komp er ook een struise zwoele naar me toe, nou daar zei ik geen nee tegen. Dus toen heb ik maar ja gezeid.
Mwah, een 5 voor de moeite.
pi_36432611
quote:
Dus jij zat tegenover een knap blondje je lulletje te op en neer te pompen terwijl je strak in haar ogen keek?
pi_36435653
Gek he, dat ze bij de eerstvolgende halte uitstapte...
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_36435680
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 12:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

Man, wat een bagger, niet normaal.
pi_36436177
quote:
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_36437666
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 15:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Ahahaha

ik poep trouwens ook wel 'ns op de wc
pi_36438868
quote:
[afbeelding]
Waar heb je die nou weer vandaan

Moet ook zo'n ding hebben
Roma Bastardi..!! Vaffanculo..!!
[quote: Moggasparz: Man The harpoons..!!]
http://media.spikedhumor.(...)ion.com_kidowned.wmv
pi_36498667
Niet echt een toevoegende reply, maar sommige reacties

Hattrick: AFC Asch (505106)
  donderdag 30 maart 2006 @ 23:32:00 #68
123375 Rico64
Have More Fun !!
pi_36510497
quote:

jullie ook ervaringen
Mag het ook in de bus zijn?? Zit hier in het buitenland en vanmorgen ca. 30 minuten tegen een ontzettend lekker ding aan moeten zitten in een soort shuttle-bus. Ze zit in hetzelfde hotel, maar ik weet alleen haar voornaam. Shiiiiit !
pi_36510924
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 23:32 schreef Rico64 het volgende:
Mag het ook in de bus zijn?? Zit hier in het buitenland en vanmorgen ca. 30 minuten tegen een ontzettend lekker ding aan moeten zitten in een soort shuttle-bus. Ze zit in hetzelfde hotel, maar ik weet alleen haar voornaam. Shiiiiit !
Maar vond ze JOU ook een lekker ding? Zo nee, dan was het geen interactie
pi_36511723
quote:
Wat zegt hij
OMFG Lig te huilen van het lachen gek
JOHNNY HEITINGA
pi_36511803
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 15:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

JOHNNY HEITINGA
pi_36520772
Vanmiddag is het weer zover, ik mag weer 2,5 uur treinen! !

pi_36521022
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 12:44 schreef Sport_Life het volgende:
Vanmiddag is het weer zover, ik mag weer 2,5 uur treinen! !

ik ook
dag
pi_36521119
Groningen -> Utrecht?
pi_36521178
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 12:57 schreef Sport_Life het volgende:
Groningen -> Utrecht?
enschede-a'dam
14:56 zwaai ik naar je @ amersfoort
dag
pi_36521232
ik moet 18u in utrecht zijn, dus pak 'm van 16:17 .

En tot die tijd leren Fokken!
pi_36521301
McCarthy.

Je hebt een meisje gezien die iets op haar bagagerek legde. En ze keek je aan.

Dit onthoud je nog, 5 jaar na dato.

Verder is alles goed met je?
pi_36521362
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 13:05 schreef MrBean het volgende:
McCarthy.

vrijdag 31 maart 2006 @ 13:11:52 #79
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_36521470
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 13:05 schreef MrBean het volgende:
McCarthy.

Era Vulgaris
  vrijdag 31 maart 2006 @ 13:14:16 #80
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_36521542
ik heb weleens een griet die ik niet kende voordat ik instapte in de trein gevingerd
yeah!
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_36521588
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 07:50 schreef M_Schtoppel het volgende:

Dit is een beetje van hetzelfde kaliber trouwens
pi_36521796
quote:
G*dv*r..!!

Dit is toch wel te erg voor woorden..

Dat jij het woord kiwi en poepen in een alinea durft te gebruiken..
  vrijdag 31 maart 2006 @ 13:46:06 #83
3647 B.R.Oekhoest
pi_36522489
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 15:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Man, wat een bagger, niet normaal.
Je bent IT-er ziet ik. Zal het eraan kunnen leggen dat jij zoon standard-duslectische IT-er bent dat je me niet snapt? Je weet wel, zo1 die wel goed is in tecniek, maar een enorme kruk met talen.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 31 maart 2006 @ 13:53:34 #84
144938 TrapBever
blaft over de trap
pi_36522733
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 13:46 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

een enorme kruk met talen.
pi_36523384
quote:
[b]Op dinsdag 28 maart 2006 12:56 , nou daar zei ik geen nee tegen. Dus toen heb ik maar ja gezeid.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 14:20:07 #86
144896 Gi1337
"Victory is mine!"
pi_36523529
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 13:14 schreef type_29 het volgende:
ik heb weleens een griet die ik niet kende voordat ik instapte in de trein gevingerd
yeah!
Voordat je in de trein zat heb je iemand in de trein gevingerd
"Damn you, vile woman!"
pi_36535332
mja weleens in de trein geneukt, maar dat was met vriendin. verder ga ik wel altijd expres naast lekkere meiden zitten
  vrijdag 31 maart 2006 @ 21:28:11 #88
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_36535445
quote:
Praten is niet mijn sterkste kant, toen ben ik maar een beetje met mijn benen tussen haar benen gaan duwen. Ze deed net alsof ze het niet leuk vond, HA.
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_36535502
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 21:25 schreef erwinrt het volgende:
mja weleens in de trein geneukt, maar dat was met vriendin. verder ga ik wel altijd expres naast lekkere meiden zitten
Jaa! Lekker in een bijna lege coupe erbij gaan zitten en dan met een gemaakte glimlach de hele tijd aanstaren
Hattrick: AFC Asch (505106)
  Moderator vrijdag 31 maart 2006 @ 22:16:09 #90
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_36536907
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 13:14 schreef type_29 het volgende:
yeah!
Gaaf zeg!
Hoe kwam dat zo ineens dan?
Zeg me niet dat je haar zover gekregen hebt met een kiwi.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_36538209
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 22:16 schreef Gert het volgende:

[..]

Gaaf zeg!
Hoe kwam dat zo ineens dan?
Zeg me niet dat je haar zover gekregen hebt met een kiwi.
houdt iedereen nou godverdomme op?
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  vrijdag 31 maart 2006 @ 23:12:44 #92
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_36538334
Ik stond ene keer in een hele volle trein tegen een meisje aan met zo'n strak donkerblauw joggingpak aan. Met zo'n heel laag lage heup-joggingbroek. Ze had donkere haar in een paardenstaart. Echt een heel mooi meisje. Ik stond met mijn gezicht vlak bij haar hals. De trein schokte nogal en normaal gesproken erger ik me daaraan maar die keer niet. Doordat het zo vol was kwam ze af en toe met haar billen tegen me aan en dat vond ik niet echt heel erg. Gelukkig deed ze het niet te vaak.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 31 maart 2006 @ 23:13:51 #93
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_36538360
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 14:20 schreef Gi1337 het volgende:

[..]

Voordat je in de trein zat heb je iemand in de trein gevingerd
Misschien vond dat thuis plaats.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 31 maart 2006 @ 23:30:19 #94
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_36538746
Ik heb mijn ex-vriendin eens gevingerd in de trein.
  zaterdag 1 april 2006 @ 01:23:13 #95
138514 1ofthefew
always on the run
pi_36541612
een tijdje geleden (augustus 2005) nodigde een vriend mij uit om te gaan stappen in breda. het enige nadeel was dat ik ik 2,5 uur in de trein moest zitten in mijn eentje.

was op een zaterdag en ik had eerst de hele dag gewerk en bij huiskomst snel gegeten, douchen en spul pakken.

normaal vind ik treinen doordeweeks niet zo erg omdat er dan veel mensen zijn en dus veel kijken maar nu zag ik er tegenop.
bovendien zou ik niet echt lang kunnen indrinken bij die vriend dus ik dacht ik maak de heenreis gezellig.
heb 2 flessen rode wijn uit de wijnkelder van mijn ouders mee geschooierd, en een fles baileys voor het indrinken. verder nog wat nootjes en mijn laptop. had nog een mooie lading muziek en films erop staan en kon nog ff foto's rangschikken dacht ik zo.
in enschede stapte ik op rond half 9, was een warme dag en ik had ff een driekwartbroek aan gedaan en een sporthemd omdat je anders zo gaat zweten in de trein.
in hengelo overstappen en toen installeerde ik me dus met een beker wijn een lege coupe.
dus ik trek een fles wijn los, en ga muziek luisteren en ga ff wat klooien op mijn laptop.
de muziek varieerde van DHT tot hardstyle, don mclean en garvin degraw.

de wijn vloeide behoorlijk en onbewust begin ik dus mee te zingen met het nummer "american pie" van don mclean.
vanuit mijn ooghoek ziek ik dus opeens wat bewegen en het was geen conducteur. blijkt dat er iemand onderuit gezakt zat verderop in de coupe.
kwam een meisje mijn richting aanlopen en ze lachte al van een afstand. ik schaamde me rot omdat ik wist dat ik weer eens luid had meegezongen en als je mij hoort zingen dan bezorgd dat de meesten een geweldige lachbui.

het meisje komt dus dichterbij glimlacht en loopt verder na de wc.
ondertussen heb ik dus mijn oordopjes uit gedaan, muziek uit en ga met een rood hoofd zitten staren naar Donnie Darko, die ik maar weer voor de 30ste keer ging kijken.

meisje komt terug van de wc en ziet me dus stil voor mij laptop door die film scrollen.
zegt ze: "jammer dat je stopt met zingen want ik heb me in tijden niet zo vermaakt, idols is er niks bij"
met een rood hoofd antwoord ik dat ik niet had gezien dat zij er ook nog was en dat ik maar een filmpje ben gaan kijken.

ze vond mijn filmsmaak wel goed want ook zei kende donnie darko. om toch niet helemaal als een achterlijke idioot over te komen en ik me al iets herstelde van het fiasco bood ik haar dus ook wijn aan. had ze wel zin in, ze pakte haar spullen en kwam tegenover mij zitten.
dus ik slinger itunes weer aan en laat klik zomaar een afspeellijst aan.

muzieklijst met reggaeton en andere zwoele nummers, af en toe onderbroken door een snoeiharde hardstyle plaat en een jaren 80 nummer.
ze vond me wel een opmerkelijk persoon met een zeer uiteenlopende en aparte muzieksmaak. vooral het reggaeton vond ze mooie muziek die ze eigenlijk nog nooit gehoord.
beetje vertellen dat ik die muziek in een lokale niet toeristische discotheek in spanje heb ontdekt en sindsdien het wel relaxte muziek vind.

gesprek ging zo door en het werd ook steeds gezelliger. het meisje bleek maartje te heten, 20 jaar en op bezoek geweest bij een oud vriendinnetje op de middelbare school die in enschede studeerde, nu ging ze weer terug naar breda naar haar ouders (ze studeerd in utrecht).
ze had zwart haar met grote krullen, 1 meter 70 ongeveer en een heel strak figuur en mooie gebruind van haar vakantie naar turkije. ze had een zwart rokje aan en een mooi wit topje. verder natural, dus geen make-up, en een heel lief fijn gezichtje.
eigenlijk een meisje die je normaal niet aan durft te spreken in de discotheek maar wel steeds naar kijkt.
de wijn ging hard en we zaten inmiddels aan de baileys. door de alcohol werd zij nog mooier en ik nog geiler. ik voelde al wat groeien en ik probeerde aan de raarste dingen te denken om maar afgeleid te worden. of ze dat wist of niet maar ze begon opeens zo sensueel aan het bekertje baileys te likken zoals in de reclame, en ondertussen was het rokje ook omhoog gekropen waardoor ik haar dijen kon zien en ik dus ging fantaseren wat daar tussenlag.

binnen notime zat ik dus met een knots van een paal en ik ging dus met mijn benen over elkaar zitten omdat ik losse boxer aanhad met een baggy driekwart broek (ideaal tentmateriaal). ze moest weer even naar de wc en ik probeerde af te koelen wat niet lukte.
komt ze terug en vraagt ze naar die vakantiefoto's van mij (had ik het over gehad).
dus ze gaat naast me zitten en extra dicht omdat ze anders het scherm niet goed kon zien.
ik voelde haar been dus een beetje trillend tegen me aan en dat resulteerde er weer in dat mijn leuter echt knetterhard werd.
ik scroll dus door die vakantiefoto's en opeens is er een naaktfoto van mij waar ik dus aan het skinnydippen ben snachts in een spaanse zee, ik klik verder maar er volgen van die foto's waar ik verwilderd en half dronken op strand en zee rondren/zwem.
ik klik er snel door maar zij schreeuwt: "nee die wil ik zien"
ze duikt opzij over mijn schoot en wil dus terugklikken.
daarbij steunt ze dus met haar ene arm op mijn keiharde erectie. dan kijkt ze me aan, knipoogt en zegt: "had ik dus toch goed gezien dat je goed gebouwd bent".
ze knijpt een keer zachtjes in mij lul en geeft me een lange zoen.
mijn reactie daarna "pff jij bent ook lekker direct" (ja lekker domme opmerking).
ze zei dat ze bloedjegeil was en het niet kon helpen ;')
weer zoenden we en met een hand masseerde ik haar dijen en ging steeds naar boven en vlak voor het punt weer terug. ze begon ontzettend te hijgen en toen ik bij haar kutje in de buurt kwam voelde ik al dat ze kleddernat was. toen ik haar kutje streelde begon ze me heftiger te zoenen.
midden in de trein, ik was aangeschoten en bloedjegeil ben ik haar gaan beffen.
die meid kwam schreeuwend klaar en het geilheidsap gutste eruit.
na 20 seconden deed ze haar ogen weer open en zei ze dat dit het geilste was wat ze ooit had beleefd.
met haar kleine handje ging ze nu mijn rits openmaken en nu ging zij me pijpen.
echter vlak voordat ik klaarkom komt aan de andere kant die tering conducteur eraan. dus zij snel omhoog en normaal zitten.
de conducteur in kwestie keek ons lachend aan en liep zo verder. we schaamden ons allebei een beetje dat we ons zo hadden laten gaan.
dan word omgeroepen dat we station breda naderen. zij gaat weer zitten en geeft me haar nummer voor als ik een keer weer in de buurt ben.

nemen afscheid op het station en dan loop ik naar de bus. bij mijn vriend snel gedouched en ff snel gerukt omdat ik nog steeds geil was. tijdens het indrinken vertel ik het hele verhaal maar niemand geloofd me en er worden grappen over gemaakt.
ik sms die meid dat ik het een fantastische avond vond en dat we nu gingen stappen.
in de kroegen flink tanken en we komen bij een discotheek "casa" of zoiets.
ik ga samen met die vriend van me daar helemaal uit mijn dak op de dansvloer, vriend haalt bier en even later voel ik iemand achter me dansen. in de veronderstelling dat dat mijn vriend is schuur ik lekker mee. dan zie ik even later die vriend weer aankomen met 2 bier en een verbaasde blik.
ik keek nog verbaasder want achter mij stond maartje. toen ze mijn verbaasde blik zag lachte ze hard en gaf me een dikke zoen.
ze zou bij een vriendin langsgaan maar toen die vriendin het verhaal hoorde geloofde die het ook niet en zijn zij de stad ook maar ingegaan. we hebben samen wat gedronken en de rest van mijn groep keek ontzettend verbaasd omdat ze nu zagen dat het waar was.
maartjes vriendin was ook een bloedmooie brunette, waar al snel iedereen achteraan ging.
karin, zo heette die meid, was eigenlijk geinterresseerd in mijn vriend. dus op een gegeven moment staan we in een hoekje gezellig te praten en het werd steeds intiemer. maartje betaste me de hele tijd aan alle kanten en ik haar. op een gegeven moment ging ze met haar kontje tegen mijn kruis aanrijden en toen hield ik het niet meer en vroeg of ze mee ging met mij naar huis.
ze zei dat ze haar vriendin niet achter wou laten maar dat ik en mijn vriend wel mee konden naar het huis van haar vriendin (haar ouders waren toch weg dus geen overlast).
mijn vriend, die al een tijdje een vriendin heeft, wou niet mee aangezien hij had afgesproken met haar die nacht nog.
maartje vond dat dan wel sneu voor karin als wij dan lagen te sexen en zij allen was.
voor de grap zei ik dus dat ze dan wel mee kon doen, dat ik genoeg energie voor twee had en met mer altijd gezellig is.
die twee meiden kijken elkaar aan en ik denk: "fuck, waarom zeg ik dat nu, nu vinden ze me een freak".

zeggen ze allebei in koor oke, is goed.
daarna geeft karin me een zoen terwijl maartje met haar hand achter mijn broek gaat.
ik zeg iedereen gedag en pak met de dames een taxi.
in de taxi word ik door beide dames flink betast en kijkt de chauffeur jaloers om.
later thuis meteen naar het kingsize bed van de ouders van karin.
elkaar geil betasten en zoenen en al snel lagen we alledrie naakt. of ik karin ook zo lekker wou beffen (ik had het schijnbaar heel lekker gedaan ). dus ik beffen terwijl maartje bovenop karin gaat zitten en karin haar beft.

dan stoppen ze en word ik op mijn rug gegooid en word ik flink verwend, die meiden waren zo gek dat ze zelfs een vinger in mijn hol stopten toen ze me pijpten. ik spoot hun gezichtjes helemaal vol toen ik klaar kwam.
echter binnen notime had ik weer een stijve en daarna heb ik ze allebei flink gepaalt in alle mogelijk standjes.
toen vroeg ik wie een vinger in mijn kont had gestoken want die moest ook maar eens een soortgelijk lot ondergaan. het bleek dat ze het allebei hadden gedaan en toen ik dus in allebei holletjes een vingertje duwde merkte ik dat ze dat ook lekker vonden.
ik zei dus dat ik ze ook wel anaal wou nemen. beidde dames hadden dat nog nooit gedaan maar ze wouden het wel proberen. heel zachtjes heb ik hun anale maagdelijkheid die nacht genomen.
we hebben van 3 uur tot 8 uur lopen sexen, ben 4 keer klaargekomen en die dames nog vaker. smiddags onder de douche ook nog weer beide dames genomen.

dat was de nacht van mijn leven, een nacht die daarna nog slecht een keer is herhaald. toen kreeg karin een vriend en was het over. alhoewel karin nog wel eens zegt dat ze nog nooit zulke geile sex heeft gehad .

maartje heb ik nog wat vaker gezien en mee gesexed. echter al 2 maanden geen sex meer mee gehad maar binnenkort spreken we weer af.
De wereld is op hol geslagen
  zaterdag 1 april 2006 @ 01:51:41 #96
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_36542201
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 01:23 schreef 1ofthefew het volgende:

-knip-
Zeg me dat het een copy/paste-verhaal is!
pi_36542319
Ah, de legendarische Maartje. Bekend verhaal. Ze kon het lonken niet laten en werd in 1977 op het traject Enschede-Breda door haar jaloerse vriend voor een trein gegooid. Ze wordt nog regelmatig door nietsvermoedende reizigers gezien.
pi_36542363
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 01:36 schreef Xennia het volgende:
In de trein zit ik in mijn eigen wereldje en wens niet aangesproken te worden. Sta dus niet open voor dergelijke interacties
Jij bent dan ook Queen Labiel.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  zaterdag 1 april 2006 @ 02:09:10 #99
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_36542495
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 01:58 schreef dvr het volgende:
Ah, de legendarische Maartje. Bekend verhaal. Ze kon het lonken niet laten en werd in 1977 op het traject Enschede-Breda door haar jaloerse vriend voor een trein gegooid. Ze wordt nog regelmatig door nietsvermoedende reizigers gezien.
In 77' hadden ze al laptops en hardstyle?
  zaterdag 1 april 2006 @ 02:22:25 #100
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_36542696
Sterker nog, de natte droom van 1ofthefew hierboven (inderdaad: laat het ASJEBLIEF copy/paste zijn!) is in 1932 reeds geschreven door Bertolt Brecht. Die gebruikte namelijk ook geen hoofdletters.
pi_36543924
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 23:06 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Hahahha
JOHNNY HEITINGA
pi_36543925
[/quote]

Hahahha
JOHNNY HEITINGA
pi_36553476
Kijk nu wel anders tegen een kiwi aan..
Salsa Española
  zaterdag 1 april 2006 @ 17:00:09 #104
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_36554318
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 01:51 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Zeg me dat het een copy/paste-verhaal is!
Dat dacht ik ook al
  zaterdag 1 april 2006 @ 17:20:08 #105
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_36554780
quote:
en toen hield ik het niet meer en vroeg of ze mee ging met mij naar huis.
wou je weer 2,5 uur in de trein zitten om thuis aan te komen
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:00:16 #106
138514 1ofthefew
always on the run
pi_36556019
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 17:20 schreef Plots het volgende:

[..]

wou je weer 2,5 uur in de trein zitten om thuis aan te komen
naar het huis van mijn vriend, of studio eigenlijk.

nee het is geen copy-paste verhaal.
gewoon iets wat ik heb mee gemaakt
  zaterdag 1 april 2006 @ 23:15:00 #107
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_36563803
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:25 schreef Scorpie het volgende:
In de trein moet je het niet wagen naast me te zitten, mijn persoonlijke space is mij heilig. Ook al ben je een onwijs lekker wijf met dikke tieten en een heerlijk kontje, opzouten!
Het bankje is niet jouw eigendom toch
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_36564574
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 01:58 schreef dvr het volgende:

Zit toch regelmatig (2 tot 3 keer per maand) in de trein naar Breda.. Als dat wijf nou ook eens een keer mijn genotsknots kwam bewerken.. De slet..!!
  zaterdag 1 april 2006 @ 23:54:49 #109
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_36564781
quote:
Van welke sexverhalensite komt dit?
pi_36565892
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 23:15 schreef Heidi- het volgende:

[..]

Het bankje is niet jouw eigendom toch
Voor jou maak ik natuurlijk een uitzondering, geile spelletjes met jou spelen is mijn lust en mijn leven
  zondag 2 april 2006 @ 00:39:18 #111
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_36566057
quote:
Op zondag 2 april 2006 00:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Voor jou maak ik natuurlijk een uitzondering, geile spelletjes met jou spelen is mijn lust en mijn leven
Wat voor geile spelletjes doe jij zoal in de trein dan!1!
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_36566081
quote:
Op zondag 2 april 2006 00:39 schreef Heidi- het volgende:

[..]

Wat voor geile spelletjes doe jij zoal in de trein dan!1!
Kom een retourtje leeuwarden - maasttricht doen en ik laat het je zien
pi_36606567
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 01:39 schreef ondeugend het volgende:
Ooit eens geflirt met een wel heel leuke mijnheer in de trein.
Zo deed ik wel opgewonden de trein verlaten.... met zo een big smile....
hier ook....is altijd wel mooi een beetje die kerels in de trein opgeilen.
Het liefste die in hun 3-delige pak...
Een dag niet geFok!t is een dag niet achter je PC gezeten !
pi_36608982
quote:
Op maandag 3 april 2006 13:54 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:

[..]

hier ook....is altijd wel mooi een beetje die kerels in de trein opgeilen.
Het liefste die in hun 3-delige pak...
Dankzij jou moet ik m'n colbert dus altijd dicht knopen
pi_36609043
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:18 schreef PeuRac het volgende:
Dankzij jou moet ik m'n colbert dus altijd dicht knopen
of je laptop tasje op schoot nemen
Een dag niet geFok!t is een dag niet achter je PC gezeten !
  maandag 3 april 2006 @ 16:48:53 #116
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_36612111
Mijn vriendin zat aan mijn piem0l in de trein op zaterdag. Gulp open, en opeens voelde ik een hand in mijn broek.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  maandag 3 april 2006 @ 18:25:01 #117
144933 Cvdp
Centurion
pi_36614983
quote:
PU humor
Bloemen-Buurt
pi_36625583
quote:
Jij hebt zeker een keer Wim Helsen gezien
  dinsdag 4 april 2006 @ 01:17:22 #119
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36629672
Ik moet bekennen dat ik wel geil word van dit verhaal
  dinsdag 4 april 2006 @ 01:21:06 #120
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_36629736
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 01:17 schreef SHE het volgende:
Ik moet bekennen dat ik wel geil word van dit verhaal
Geil worden van letters op je beeldscherm en dan ook nog zo'n fout verhaal.

Mischien eens overleggen met een psychiater?
  dinsdag 4 april 2006 @ 01:24:37 #121
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36629782
Ik visualiseer snel
pi_36629950
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 01:24 schreef SHE het volgende:
Ik visualiseer snel
Ik ook, alleen wel met jou erin dan
  dinsdag 4 april 2006 @ 01:37:22 #123
107445 Jajong
Hadouken!
pi_36629958
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 01:24 schreef SHE het volgende:
Ik visualiseer snel
Jammer, ik zag dat jij in dit topic had gepost, en verwachtte een verhaal over jou en G-spott, in de Thalys oid.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  dinsdag 4 april 2006 @ 01:40:41 #124
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_36629992
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 01:21 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Geil worden van letters op je beeldscherm en dan ook nog zo'n fout verhaal.

Mischien eens overleggen met een psychiater?
Wat zijn letters op een beeldscherm nou anders, dan gedrukte letters, van een goed erotisch verhaal bijvoorbeeld... die je ook meteen in beeld omzet?

I'm with her... SHE...
pi_36630192
ik had het een paar weken geleden met een best mooi, maar heel verlegen meisje. ik kreeg door dat ze me aan zat te kijken, dus ik terug kijken en een beetje lachen. krijgt ze en knalrode kop, en meteen wegkijken natuurlijk. Ik heb haar nog wel een paar keer betrapt op stiekum gluren, maar ja, ik heb al een vriendin, dus ik heb er niks mee gedaan. bovendien vind ik mensen die zo onzeker zijn eigenlijk onaantrekkelijk.

edit damn, na dat maartje verhaal kan ik deze post ook net zo goed verwijderen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Byte_Me op 04-04-2006 02:08:58 ]
  dinsdag 4 april 2006 @ 02:30:12 #126
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36630423
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 01:37 schreef Jajong het volgende:

[..]

Jammer, ik zag dat jij in dit topic had gepost, en verwachtte een verhaal over jou en G-spott, in de Thalys oid.
helaas

Ik heb wel ooit hele ranzige, betekenisloze sex gehad in de 'waskamer' van een hotel ( no shit )
Lang verhaal , kort...ik was daar om O&N te vieren..vlak voor een feestje. SHE komt leuke jongen tegen in de lobby...over en weer geloer..blabla
Hij wist het, ik wist het...pure oerdriften.
Alsof je even buiten je lichaam treed...te bizar
Anyway, hij komt bij me staan bij de sigarettenautomaat en vraagt waarom ik kijk, SHE inmiddels beneveld door een 4tal whiskeys zegt dat ze hem wel geil vind
Jongen pakt SHE's hand, loopt naar de eerste de beste deur die opengaat , duwt SHE voorover tegen 1 of andere bak. Steekt paar vingers in haar mond; trekt broekje va mijn kont , slipje opzij en schuift 'm zo up my ass

Het is de meest ordinaire, low , down , dirty shame neukpartij van mijn leven geweest...en zelfs nu type ik het met blosjes op de wangen
Vreselijk plastisch...puur lichamelijk...met alleen pure geilheid als drijfveer, maar zo allejezus geil!

Dat koester je toch een beetje
  dinsdag 4 april 2006 @ 02:30:59 #127
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36630426
het was ook weer niet zo leuk dat ik het moet quoten
pi_36630443
en het heeft niet eens iets met een trein te maken...

maar wel leuk om te lezen
  dinsdag 4 april 2006 @ 02:35:36 #129
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36630451
Ja, sorry..Ik ben niet zo van het OV
pi_36630460
SHE ik betaal je treinkaartje wel, maken we samen een spannend verhaal voor op fok! :p
pi_36630492
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 02:36 schreef Rubbadubba het volgende:
SHE ik betaal je treinkaartje wel, maken we samen een spannend verhaal voor op fok! :p
casanova
pi_36630544
Zo denk ik aan FOK! (sensatieverhaal), SHE (genot) en mezelf (nog meer genot)
Hoe kan ik beter het volk dienen dan dit
pi_36630551
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 02:58 schreef Rubbadubba het volgende:
Zo denk ik aan FOK! (sensatieverhaal), SHE (genot) en mezelf (nog meer genot)
Hoe kan ik beter het volk dienen dan dit
sarcasme leren herkennen zou een begin zijn.
pi_36630557
Zoiets wil ik gewoon niet inzien zolaat in de nacht terwijl ik over 3 uur weer op moet staan
  dinsdag 4 april 2006 @ 03:07:05 #135
78918 SeLang
Black swans matter
pi_36630574
Met de trein reizen roeleert !

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  dinsdag 4 april 2006 @ 09:11:21 #136
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_36631946
quote:
- crap -
wat een crap... ik neem dit topic De ex van je goede vriend/vriendin pakken? nog maar wat minder serieus dan ik al deed... dit lijkt verdacht veel op een rukker, verdwaald in zijn eigen gemaakte wereld...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_36631981
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 03:07 schreef SeLang het volgende:
Met de trein reizen roeleert !

[afbeelding]
  dinsdag 4 april 2006 @ 09:46:58 #138
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_36632595
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 02:30 schreef SHE het volgende:

[..]

helaas

Ik heb wel ooit hele ranzige, betekenisloze sex gehad in de 'waskamer' van een hotel ( no shit )
Lang verhaal , kort...ik was daar om O&N te vieren..vlak voor een feestje. SHE komt leuke jongen tegen in de lobby...over en weer geloer..blabla
Anyway, hij komt bij me staan bij de sigarettenautomaat en vraagt waarom ik kijk, SHE inmiddels beneveld door een 4tal whiskeys zegt dat ze hem wel geil vind
Jongen pakt SHE's hand, loopt naar de eerste de beste deur die opengaat , duwt SHE voorover tegen 1 of andere bak. Steekt paar vingers in haar mond; trekt broekje va mijn kont , slipje opzij en schuift 'm zo up my ass

Het is de meest ordinaire, low , down , dirty shame neukpartij van mijn leven geweest...en zelfs nu type ik het met blosjes op de wangen
Vreselijk plastisch...puur lichamelijk...met alleen pure geilheid als drijfveer, maar zo allejezus geil!

Euh, dat snap ik niet helemaal. Ontvang jij zo makkelijk zonder glijmiddel een pikje in je kontje dan?

Wel geil verhaal overigens, heerlijk. Is'ie ook in je kont gekomen?
Gaap Goals rulezzz!
  dinsdag 4 april 2006 @ 09:51:00 #139
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36632684
Je kan er toch op spugen

Niet erin, erop
  dinsdag 4 april 2006 @ 10:22:58 #140
138514 1ofthefew
always on the run
pi_36633294
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 09:11 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

wat een crap... ik neem dit topic De ex van je goede vriend/vriendin pakken? nog maar wat minder serieus dan ik al deed... dit lijkt verdacht veel op een rukker, verdwaald in zijn eigen gemaakte wereld...
hey rukker, ik kan er ook niet aan doen dat ik steeds in bizarre situaties terechtkom.
dat jij nog kansloos elke keer stiekem kijkt als je moeder gaat douchen en dan stiekem aan je harde piemol zit wil niet zeggen dat andere mensen geen geyle dingen meemaken met niet verwante vrouwen.
pi_36633318
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 09:51 schreef SHE het volgende:
Je kan er toch op spugen

Niet erin, erop
  dinsdag 4 april 2006 @ 10:27:48 #142
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_36633385
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 10:22 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

hey rukker, ik kan er ook niet aan doen dat ik steeds in bizarre situaties terechtkom.
dat jij nog kansloos elke keer stiekem kijkt als je moeder gaat douchen en dan stiekem aan je harde piemol zit wil niet zeggen dat andere mensen geen geyle dingen meemaken met niet verwante vrouwen.

Zoals de waard is...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_36633723
Op 1 november werd bij Amsterdam CS een internationale trein stilgezet nadat reizigers de politie belden over twee passagiers die zich verdacht zouden gedragen. Het tweetal had rugzakken bij zich en was gekleed in een djellaba.

Later bleek dat ze tijdens de ramadan in Duitsland waren geweest en voor het Suikerfeest terugkwamen naar Nederland. Ze gingen in de trein veelvuldig naar het toilet om een islamitisch reinigingsritueel uit te voeren.

Bron: Volkskrant Weblog

Da's pas een geile interactie in de trein
pi_36634171
Ik ga amper ooit met de trein
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:14:10 #145
27929 piere
doe mij maar bier
pi_36636135
quote:
Je kan er toch op spugen

Niet erin, erop
Slet
fok you ja!
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:34:42 #146
3647 B.R.Oekhoest
pi_36636703
quote:
Je kan er toch op spugen

Niet erin, erop
laat jij je vaker nemen zonder rubber?
pi_36638664
En in den aarsch nog wel...
the shore
pi_36639626
Die gast had best wel geluk dat SHE het schoon hield, stel je voor dat het met iemand gebeurt die wat minder "hygienisch" is
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:12:39 #149
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36639799
past dat wel vraag ik me af?
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:13:42 #150
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_36639833
Neuken in de trein is wel supergeil. De angst om gesnapt te worden alleen al geeft je een kick. Maar dat is in het algemeen zo met sex op openbare plaatsen
Era Vulgaris
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:17:23 #151
3647 B.R.Oekhoest
pi_36639934
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:07 schreef Geqxon het volgende:
Die gast had best wel geluk dat SHE het schoon hield, stel je voor dat het met iemand gebeurt die wat minder "hygienisch" is
Wat weet jij daar nou van, wie weet is zijn JanJoris er wel donkerbruin uitgekomen
pi_36640013
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 02:30 schreef SHE het volgende:

[..]

helaas

Toe maar , zeg.
Een wildvreemde zonder condoom up the ass ontvangen... gewaagd wel
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:27:53 #153
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_36640212
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:20 schreef milagro het volgende:

[..]

Toe maar , zeg.
Wie weet heeft ze al een ziekte en kan ze het niks meer schelen wie haar neukt zonder condoom
Era Vulgaris
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:35:48 #154
3647 B.R.Oekhoest
pi_36640421
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:36:14 #155
144896 Gi1337
"Victory is mine!"
pi_36640441
zoiezo zou ik dat als man niet zo maar doen denk ik ieuw , alhoewel op zo'n moment :d
"Damn you, vile woman!"
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:36:47 #156
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36640456
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:20 schreef milagro het volgende:

[..]

Toe maar , zeg.
Ah...de eerste moraalridder in the house...jij bent 1 van die weinigen die zich nog nooit spontaan heeft laten neuken en overal een family pack condooms, lubricant en vaginale douches mee naartoe sjouwt
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:40:45 #157
3647 B.R.Oekhoest
pi_36640575
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:36 schreef SHE het volgende:

[..]

Ah...de eerste moraalridder in the house...jij bent 1 van die weinigen die zich nog nooit spontaan heeft laten neuken en overal een family pack condooms, lubricant en vaginale douches mee naartoe sjouwt
Ik mag toch hopen dat jij niet de regel bent maar de uitzondering, anders is het hier net Zuid-Afrika.
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:44:37 #158
138514 1ofthefew
always on the run
pi_36640704
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat jij niet de regel bent maar de uitzondering, anders is het hier net Zuid-Afrika.
ach als je je bevind in de upperclass kun je gerust je leuter wel ergens inhangen zonder rubber.
als je doelgroep breezahs zijn die om hun breezah en bling bling telefoon te betalen langs de kant van de weg hun "vriendjes" oppikken dan moet je idd voorzichtig zijn.
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:45:22 #159
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36640729
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Je mag heel trots zijn, dat jij je nog nooit hebt laten verleiden tot een spontane sexcapade , waarbij de gedachte niet meteen uitging naar het gebruik van voorbehoedsmiddelen

Daarom krijg jij van mij een :

Ik heb me overigens met enige regelmaat laten testen en mag met enige trots zeggen dat ik tot nu toe de dans aardig ben ontsprongen. En toch nog wat te vertellen heb bij feesten en partijen

Persoonlijk ken ik maar weinig mensen die ook in een relatie met condoom neuken...en ik zie geen enkel verschil tussen iemand neuken zonder condoom die je 5 seconden kent, of iemand neuken die je 4 weken kent.
Je weet immers nooit wat er aan de strijkstok is blijven hangen.
Gelukkig lopen op Fok! uitsluitend hele verantwoordelijke mensen rond, die zich nog nooit in het holletje van de leeuwin hebben gewaagd
pi_36640750
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:36 schreef Gi1337 het volgende:
zoiezo zou ik dat als man niet zo maar doen denk ik ieuw , alhoewel op zo'n moment :d
nepvent
pi_36640759
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:36 schreef SHE het volgende:

[..]

ben je ongesteld, of zo, SHE
je trekt je alles zo aan vandaag

maar ja sorry, je "kijk mij eens een onwijs geil wijf zijn, iedere mans droom' verhaaltje komt wat ongeloofwaardig over en zou het waar zijn niet al te slim.

en uh nee, ik heb me nog nooit door een compleet vreemde in mijn reet laten nemen, laat staan zonder condoom.

maar ja, ik ben dan ook geen onwijs geil wijf, hè en geen enkele mans droom
pi_36640794
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:44 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

ach als je je bevind in de upperclass kun je gerust je leuter wel ergens inhangen zonder rubber.
als je doelgroep breezahs zijn die om hun breezah en bling bling telefoon te betalen langs de kant van de weg hun "vriendjes" oppikken dan moet je idd voorzichtig zijn.
Ben je echt zo naief?!

"Upperclass" mensen hebben geen enge ziektes?
the shore
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:49:38 #163
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36640847
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:46 schreef milagro het volgende:

[..]

ben je ongesteld, of zo, SHE
je trekt je alles zo aan vandaag

maar ja sorry, je "kijk mij eens een onwijs geil wijf zijn, iedere mans droom' verhaaltje komt wat ongeloofwaardig over en zou het waar zijn niet al te slim.

en uh nee, ik heb me nog nooit door een compleet vreemde in mijn reet laten nemen, laat staan zonder condoom.

maar ja, ik ben dan ook geen onwijs geil wijf, hè en geen enkele mans droom
Ik begrijp niet waarom je concludeert dat mijn motivatie voor het delen van dit verhaal, zou zijn dat ik graag ten overstaan van een stel bits en bytes wil laten zien hoe geil ik wel niet ben

Sorry Milagro, op jouw leeftijd...hell, op elke leeftijd, is zo'n opmerking wel weer heel typisch en verdenk ik je er inderdaad van gelijk te hebben.

No dream at all
pi_36640892
En SHE, zwakke verdediging hoor, anderen aanvallen

En ik ken eerlijk gezegd niemand die zich door een onbekende zomaar in zijn/haar reet heeft laten neuken (zonder kapotje ) en ook niemand die zomaar een onbekende in zijn/haar reet heeft geneukt (zonder kapotje )...

Daar moet ik echt niet aan denken, zomaar een chick in haar aarsje pakken

Maar ja, ik en de meeste anderen op FOK! zijn natuurlijk burgerlijk en bekrompen
the shore
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:53:20 #165
138514 1ofthefew
always on the run
pi_36640955
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:47 schreef rameijer het volgende:

[..]

Ben je echt zo naief?!

"Upperclass" mensen hebben geen enge ziektes?
komt minder voor hoor.
is een soort van vertrouwen die je hebt en je kunt het vaak echt wel aan de mensen afzien waarmee je te maken hebt....

en als je kijkt in data van CBS en GGD dan is het vaak mensen met een lage SES of achterlijke breezah;s en dergelijke die geregeld bij de ggd komen voor behandeling
pi_36640967
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:49 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik begrijp niet waarom je concludeert dat mijn motivatie voor het delen van dit verhaal, zou zijn dat ik graag ten overstaan van een stel bits en bytes wil laten zien hoe geil ik wel niet ben

Sorry Milagro, op jouw leeftijd...hell, op elke leeftijd, is zo'n opmerking wel weer heel typisch en verdenk ik je er inderdaad van gelijk te hebben.

No dream at all
je bent wat snel en fel op de kast vandaag, SHE, meer dan anders.

toch grappig dat je toch geroepen voelt om te melden dat je je met regelmaat laat testen, terwijl het je toch aan je door een wildvreemde anaal genomen reet zou moeten roesten wat iemand "van mijn leeftijd" vindt
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:55:47 #167
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36641011
En nog 1 die conclusies trekt ....waarom voelen jullie je zo aangevallen?

Ik heb nergens gezegd jullie bekrompen of burgerlijk te vinden..Milagro komt met het repliek dat ik met mijn post wel even aan de fokkertjes wil laten zien hoe geil ik wel niet ben..., nogal logisch dat ik daarop reageer. Ik vind dat persoonlijk nogal zwak. Ik schaam me nergens voor en durf best toe te geven dat ik weleens onveilig heb gevreeen.
En of dat nou vaginaal of anaal gebeurt...in mijn optiek is er geen verschil, sex = sex, al begrijp ik dat het voor sommige mensen anders ligt.

In mijn wereld zijn er niet zoveel taboes...en nee, ik woon niet op een kamp, kom uit een voortreffelijk milieu en begeef me in respectabele kringen.

Laat iedereen gewoon lekker doen, wat hem of haar pleziert...overal ongefundeerd een waarde-oordeel aan hangen is zo jammer
pi_36641021
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:54 schreef milagro het volgende:

[..]

toch grappig dat je toch geroepen voelt om te melden dat je je met regelmaat laat testen, terwijl het je toch aan je door een wildvreemde anaal genomen reet zou moeten roesten wat iemand "van mijn leeftijd" vindt

pi_36641039
Nog iets SHE: tegen de tijd dat je hebt laten testen kan het al te laat zijn. En kan je het via je olijke aarsje alweer aan een ander doorgegeven hebben
the shore
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:57:36 #170
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36641068
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:54 schreef milagro het volgende:

[..]

dat was naar aanleiding vande post van broekhoest Milagro, inzake soa-tests

Het bevordert de discussie aanzienlijk als je ophoud met conclusies trekken en zaken voor mij invullen.
Wat ik vind of denk, bepaal ik zelf wel

En op de kast? Nee hoor...niet anders dan normaal...of ga je nu ook al voor mij bepalen hoe ik me moet gedragen?
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:58:22 #171
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36641093
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:56 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:

[..]
Ach gut...heb je dit topic ook al gevonden

Meisje...doe jezelf een plezier en zet je computer uit...
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:59:32 #172
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36641114
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:56 schreef rameijer het volgende:
Nog iets SHE: tegen de tijd dat je hebt laten testen kan het al te laat zijn. En kan je het via je olijke aarsje alweer aan een ander doorgegeven hebben
Hiermee suggereer je dat ik het steevast zonder condoom doe. Ongelofelijk hoe goed mensen je lijken te kennen via een beeldscherm. Char is een pussy vergeleken bij de gemiddelde fokker
pi_36641133
nu ja, SHE, het boeit ook allemaal niet, je hoeft niet zo in de verdediging te schieten.

je overschreeuwt jezelf gewoon een beetje soms, daardoor kom je juist onzeker over.

kusje erop en het is een prachtig verhaaltje, hoor
pi_36641172
Die geile interacties in de trein zitten vooral tussen de oren.
pi_36641250
Ik ben van plan mij deze zomer lekker in de open lucht in m'n reet te laten nemen door van die leuke BrEaZaH-boys die rond de Zevenhuizerplas lopen. In ieder geval fantaseer ik er al over - ik weet nog niet of ik ze daadwerkelijk zo ver kan krijgen.
Wel met rubber en veel glijmiddel; 'k zie daar verder niks verkeerds in.
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:04:06 #176
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36641252
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:00 schreef milagro het volgende:
nu ja, SHE, het boeit ook allemaal niet, je hoeft niet zo in de verdediging te schieten.

je overschreeuwt jezelf gewoon een beetje soms, daardoor kom je juist onzeker over.

kusje erop en het is een prachtig verhaaltje, hoor
Tuurlijk boeit het niet moppie...Ik neuk er geen minuut minder om

En het verhaaltje is prachtig indeed...de ervaring zelf was priceless
Ik kan het je van harte aanbevelen Mila
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:05:21 #177
78918 SeLang
Black swans matter
pi_36641291
Daarom is het belangrijk om je regelmatig te laten testen op aarsch maden
Mijn reisverslagen
pi_36641348
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:05 schreef SeLang het volgende:
Daarom is het belangrijk om je regelmatig te laten testen op aarsch maden
hey Selang

alles goed, daar
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:09:27 #179
3647 B.R.Oekhoest
pi_36641437
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:04 schreef SHE het volgende:

[..]

Tuurlijk boeit het niet moppie...Ik neuk er geen minuut minder om
Daar waren we al bang voor. Ik zou me wel 10 keer bedenken om Simon Snikkel er zonder condoom bij types als jou in te raggen.
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:09:48 #180
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36641446
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:04 schreef HighAndTight het volgende:
Ik ben van plan mij deze zomer lekker in de open lucht in m'n reet te laten nemen door van die leuke BrEaZaH-boys die rond de Zevenhuizerplas lopen. In ieder geval fantaseer ik er al over - ik weet nog niet of ik ze daadwerkelijk zo ver kan krijgen.
Wel met rubber en veel glijmiddel; 'k zie daar verder niks verkeerds in.
Mag ik ze lenen als je met ze klaar bent?
pi_36641467
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:59 schreef SHE het volgende:

[..]

Hiermee suggereer je dat ik het steevast zonder condoom doe. Ongelofelijk hoe goed mensen je lijken te kennen via een beeldscherm. Char is een pussy vergeleken bij de gemiddelde fokker
Wel, als je het niet regelmatig zonder condoom zou doen hoef je je toch ook niet regelmatig te laten testen?

the shore
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:11:16 #182
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36641497
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:09 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Daar waren we al bang voor. Ik zou me wel 10 keer bedenken om Simon Snikkel er zonder condoom bij types als jou in te raggen.
Geloof me, ik ben way out of your league....en ook voor je SS-er
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:11:32 #183
78918 SeLang
Black swans matter
pi_36641502
Als ik iemand zo gemakkelijk meekrijg (=bewijs dat het een enorme slet is) dan gaat er echt wel eerst rubber omheen
Maar waarschijnlijk ben ik dan al zo afgeknapt (omdat het te makkelijk gaat) dat ik hem er uberhaupt niet meer in wil
Mijn reisverslagen
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:12:31 #184
138514 1ofthefew
always on the run
pi_36641535
de fokker loopt standaard natuurlijk met al deze zooi op zak of niet

als je mega geil bent moet je improviseren en maar eens een gokje wagen
pi_36641549
Ik denk niet dat mijn verstand die verleiding zou kunnen weerstaan.
Het vleesch is hard (of was het nou zwak?).
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:14:43 #186
78918 SeLang
Black swans matter
pi_36641601
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:12 schreef 1ofthefew het volgende:
de fokker loopt standaard natuurlijk met al deze zooi op zak of niet
Als ik met de trein reis heb ik altijd een pot vaseline op zak

Mijn reisverslagen
pi_36641604
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:11 schreef SeLang het volgende:
Als ik iemand zo gemakkelijk meekrijg (=bewijs dat het een enorme slet is) dan gaat er echt wel eerst rubber omheen
Maar waarschijnlijk ben ik dan al zo afgeknapt (omdat het te makkelijk gaat) dat ik hem er uberhaupt niet meer in wil
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:16:57 #188
78918 SeLang
Black swans matter
pi_36641665
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:14 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:

[..]

Hoi, neuken?
Mijn reisverslagen
pi_36641666
Daar zijn we weer: geile vrouwen zijn sletten, maar rodneukende mannen natuurlijk hartstikke stoer...
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:17:02 #190
138514 1ofthefew
always on the run
pi_36641669
quote:
heb je dan nog nooit gehad dat je een meid tegen kwam tijdens het uitgaan, allbei goede stemming en geil, en dat je in een blik ziet dat je allebei toe wilt geven aan je lusten?
dus geen gezeur maar gewoon meteen heftig zoenen en daarna het afmaken op een rustig plekje
pi_36641676
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:14 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:

[..]

Je gelooft hem?
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:17:23 #192
3647 B.R.Oekhoest
pi_36641688
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:11 schreef SHE het volgende:

[..]

Ach, het onzekere prinsesje heeft tòch enige vorm van zelfvertrouwen, dat doet me dan weer deugd. Ik zou er bijna geil van worden.
pi_36641693
quote:
Zou het? Als je een beetje drank ophebt, je bent geil, en er flirt een lekker wijf met je? Sorry hoor, maar als je op zo'n moment nog vier weken moet daten, dan heb ik liever op dat moment lekker sex. Het is toch voor een keer? Het is juist geil als je dat voor elkaar krijgt; de ultieme prooi! (Zegt de man die al zeven jaar een relatie heeft... )
pi_36641715
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:11 schreef SHE het volgende:

[..]

Nog arrogant ook

Even serieus, je moet het allemaal zelf weten hoor, ik hou je niet van je hobby en ik kan me voorstellen dat je weleens in een situatie verzeild raakt dat je een gokje durft te nemen, maar praat het niet goed en ga je niet arrogant gedragen, tot nu toe kon ik tenminste nog glimlachen om je reacties.

En doe vooral wat je zelf wilt.
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:18:23 #195
138514 1ofthefew
always on the run
pi_36641716
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:17 schreef HighAndTight het volgende:
Daar zijn we weer: geile vrouwen zijn sletten, maar rodneukende mannen natuurlijk hartstikke stoer...
dat is ook de reden dat vrouwen niet snel met een man in bed duiken.
wij mannen denken dan weer dat vrouwelijk moeilijk doen en sex niet zo geweldig vinden...

als je nou als man of vrouw zijnde gewoon flink wilt neuken en verder niks dan moet je dat doen, zolang je maar ff zorgt dat de andere partij duidelijk weet dat het puur lichamelijk is ....
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:19:06 #196
78918 SeLang
Black swans matter
pi_36641748
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:17 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

heb je dan nog nooit gehad dat je een meid tegen kwam tijdens het uitgaan, allbei goede stemming en geil, en dat je in een blik ziet dat je allebei toe wilt geven aan je lusten?
dus geen gezeur maar gewoon meteen heftig zoenen en daarna het afmaken op een rustig plekje
Ik heb dat wel gehad, maar over het algemeen vind ik het een enorme afknapper als het zo makkelijk gaat. Dan zoek ik wel een ander die wat moeilijker is (= meer stijl heeft)
Mijn reisverslagen
pi_36641758
... ben nu al vijf jaar monogaam, maar begin nu toch wel erg de lente te voelen ...
pi_36641777
quote:
Volgens mij ging het om het gebrek aan rubber
pi_36641858
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:17 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

Jawel, maar niet zonder condoom en niet in de aars
the shore
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:23:07 #200
138514 1ofthefew
always on the run
pi_36641894
volgens mij moet zijn er veel mensen met frustraties hier.
word tijd voor een fok-gang-bang
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:23:34 #201
3647 B.R.Oekhoest
pi_36641907
MAAR GOED, SINDS WANNEER IS EEN WASHOK EEN TREIN???
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:23:54 #202
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36641919
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:19 schreef SeLang het volgende:

[..]

Ik heb dat wel gehad, maar over het algemeen vind ik het een enorme afknapper als het zo makkelijk gaat. Dan zoek ik wel een ander die wat moeilijker is (= meer stijl heeft)
Sorry hoor, maar ik vind dit weer zo'n vreselijke uitspraak.
Ik doe niet moeilijk over sex ...en in sommige situaties is 1 blik genoeg om me te doen glijden..in weer andere ( serieuzere ) situaties, is er een courtship van maanden voor het tot fysiek geweld komt.

Ik kan met zekerheid zeggen dat ik niet in de categorie sletjes val en kan iedereen die zich in mijn omgeving ophoud toch wel bevestigen dat het mij aan stijl en klasse al helemaal niet ontbreekt.

Een beetje nuance zou je niet misstaan
pi_36641945
quote:
Ik vind beide net zo stoer en net zo sletterig
the shore
pi_36642013
Uhm SHE???
quote:
Wel, als je het niet regelmatig zonder condoom zou doen hoef je je toch ook niet regelmatig te laten testen?
????
the shore
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:28:12 #205
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36642056
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:26 schreef rameijer het volgende:
Uhm SHE???
[..]

????
Moet ik dit serieus uit gaan leggen?

Sorry hoor
pi_36642077
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:23 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
MAAR GOED, SINDS WANNEER IS EEN WASHOK EEN TREIN???
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:29:11 #207
78918 SeLang
Black swans matter
pi_36642088
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:17 schreef zatoichi het volgende:
Het is juist geil als je dat voor elkaar krijgt; de ultieme prooi!
Er is toch geen kunst aan om dat voor elkaar te krijgen ? Dat kan iedereen.
Een vrouw met stijl die na een paar maanden nog steeds in je geinteresseerd is en uiteindelijk all the way gaat, dan heb je toch veel meer bereikt.
Mijn reisverslagen
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:29:40 #208
144341 Mister_Maikel
I'm here to annoy you....
pi_36642109
Ikke doe mee......
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:30:36 #209
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36642137
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:29 schreef SeLang het volgende:

[..]

Er is toch geen kunst aan om dat voor elkaar te krijgen ? Dat kan iedereen.
Een vrouw met stijl die na een paar maanden nog steeds in je geinteresseerd is en uiteindelijk all the way gaat, dan heb je toch veel meer bereikt.
Daar ben ik het mee eens en dat is lijkt me niet te vergelijken met een spontane neukpartij..
Waar jij het over hebt is liefde...en dat is bijzonder en onbezoedeld. DAT is idd een prestatie...een dame na maanden nog geinteresseerd houden
pi_36642220
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:28 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:

[..]
Hey klapjosti. Hou je bek eens met je irritante kutposts
pi_36642236
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:28 schreef SHE het volgende:

[..]

Moet ik dit serieus uit gaan leggen?
Ik vind dat je jezelf tegenspreekt...
the shore
pi_36642316
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:30 schreef SHE het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens en dat is lijkt me niet te vergelijken met een spontane neukpartij..
Waar jij het over hebt is liefde...en dat is bijzonder en onbezoedeld. DAT is idd een prestatie...een dame na maanden nog geinteresseerd houden
Gaat dat wel samen met jouw levenstijl, of is dit gewoon een "fase"?
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:43:38 #213
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36642580
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:33 schreef rameijer het volgende:

[..]

Ik vind dat je jezelf tegenspreekt...
OK, omdat je blijkbaar niet zo heel snel bent zal ik het voor je uitleggen

Ik heb het weleens zonder condoom gedaan

ik postte: ' ik heb me regelmatig laten testen '

Dit verwijst direct naar de keren dat ik het zonder heb gedaan...waarom met regelmaat ?

Omdat sommige ziekten een langere incubatietijd hebben en het dus raadzaam is met regelmaat te testen als er onveilig sex is geweest.
pi_36642645
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:32 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

dinsdag 4 april 2006 @ 15:45:33 #215
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_36642652
Ik hoor nergens meer het woordje 'trein'.
pi_36642677
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:43 schreef SHE het volgende:

[..]

OK, omdat je blijkbaar niet zo heel snel bent zal ik het voor je uitleggen

Ik heb het weleens zonder condoom gedaan

ik postte: ' ik heb me regelmatig laten testen '

Dit verwijst direct naar de keren dat ik het zonder heb gedaan...waarom met regelmaat ?

Omdat sommige ziekten een langere incubatietijd hebben en het dus raadzaam is met regelmaat te testen als er onveilig sex is geweest.
Maar dan ben je wel al te laat.
Want wie zegt dat jouw sexpartner hetzelfde doet?
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:46:18 #217
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36642680
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:35 schreef Robar het volgende:

[..]

Gaat dat wel samen met jouw levenstijl, of is dit gewoon een "fase"?
Op wat doe je precies? Casual sex of liefde?

waar ik vroegah nog wel op zoek was naar spanning ...en zeker in ging op spontane acties, is dat met de jaren sterk afgenomen.
Tegenwoordig merk ik zelfs een soort afkeer ervan...Ik vind een serieuze relatie, of betekenisvolle liefde echt velen malen meer bevredigend.
Ik heb altijd alles gedaan wat ik wilde en menig fantasietje bevredigd. Mijn wilde haren zijn dus zo goed als kwijt.
Ik kan dus oprecht van liefde genieten nu. Sex komt daarin op een aller, allerlaatste plaats ( heel cliche, I know )...intellectuele bevrediging, respect en bewondering, komen op de allereerste plaats
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:47:25 #218
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36642715
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:46 schreef Robar het volgende:

[..]

Maar dan ben je wel al te laat.
Want wie zegt dat jouw sexpartner hetzelfde doet?
Hoe bedoel je?

Over het algemeen neuk ik veilig hoor...?
pi_36642815
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:46 schreef SHE het volgende:

[..]

waar ik vroegah nog wel op zoek was naar spanning ...en zeker in ging op spontane acties, is dat met de jaren sterk afgenomen.
Tegenwoordig merk ik zelfs een soort afkeer ervan...Ik vind een serieuze relatie, of betekenisvolle liefde echt velen malen meer bevredigend.
Ik heb altijd alles gedaan wat ik wilde en menig fantasietje bevredigd. Mijn wilde haren zijn dus zo goed als kwijt.
Ik kan dus oprecht van liefde genieten nu. Sex komt daarin op een aller, allerlaatste plaats ( heel cliche, I know )...intellectuele bevrediging, respect en bewondering, komen op de allereerste plaats
Ik doelde erop dat een vaste relatie dus niet rijmt met jouw spontane "escapades".
Maar zoals je zelf aangaf was het dus een fase van je leven waarin je "de wereld" ontdekt hebt.
Niets mis mee, als je een jongen was geweest had je meer respect gekregen.
Maar goed, ik moet het wel met de meesten eens zijn dat het onveilige gedeelte niet echt door de beugel kan.
Maar het is jouw leven en dat moet je vooral zelf leven
pi_36642823
Je bedoelt dus dat je ooit wel een paar keer zonder condoom geneukt hebt, je daarna een paar keer hebt laten testen, en het nu veilig(er) doet en je af en toe nog laat testen?

Begrijp ik het goed nu?
the shore
pi_36642857
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:50 schreef rameijer het volgende:
Je bedoelt dus dat je ooit wel een paar keer zonder condoom geneukt hebt, je daarna een paar keer hebt laten testen, en het nu veilig(er) doet en je af en toe nog laat testen?

Begrijp ik het goed nu?
Er wordt bedoeld dat zodra het dr uitkomt de condoom omgaat en zodra niet er geen condoom omgaat.
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:54:20 #222
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36642918
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:50 schreef rameijer het volgende:

Begrijp ik het goed nu?
yep, misschien ben ik niet helemaal volledig of druk ik me niet helder genoeg uit.
Dat ik een paar keer onveilig heb gevrijd, wil niet zeggen dat dit een structurele onvolkomenheid is. Ik ben een relatief slimme dame en realiseer me terdege dat het russisch roulette is.
Zelfs in een vaste relatie is het onverantwoord, daar je nooit zeker zult weten wat je partner uitvreet of op zijn kerfstok heeft gehad.

Ik ga ook in een relatie elk half jaar op voor een soa check, met daarnaast een aparte HIV test. Ondanks dat die kans erg klein is.
Het geeft me gemoedsrust. Ik wil aan vanalles doodgaan, maar niet aan iets lulligs als een aan sex gerelateerde dodelijke ziekte.

De keren dat ik onveilig heb gevreeen, ben ik dus buiten die halfjaarlijkse check up richting GG/GD gegaan.
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:54:39 #223
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_36642925
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:46 schreef SHE het volgende:

[..]

Om ff offtopic te blijven is dat denk ik ook heel belangrijk... Ik denk dat heel veel mensen op
een te jonge leeftijd, een te serieuze relatie willen (en nog niet eens weten wat dat inhoudt),
waardoor hun andere wensen op t wachtbankje komen, maar op een gegeven moment echt
wel beginnen te jeuken...

Als je je wilde haren kwijt bent weet je ongeveer wel wat je wil, en zijn er weinig dingen meer
die je wel eens zou willen doen maar nog nooit gedaan hebt...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_36642945
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:47 schreef SHE het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?

Over het algemeen neuk ik veilig hoor...?
Dat was de reactie op "ik heb het weleens onveilig gedaan en daarom liet ik me regelmatig testen".
Je sexpartner met wie je het mogelijk onveilig hebt gedaan doe dit misschien niet en dan loop jij gevaar. Een test helpt dan niet meer,want dan ben je te laat.

Maar ik val je niet aan hoor, ik vind dat je het vooral helemaal zelf moet weten en schijt moet hebben aan wat anderen hier vinden. Ik acht je wijs genoeg om te weten wat onveilige sex voor consequenties kan hebben. Als je daar niets mee doet, dan is dat helemaal je eigen zaak. Maar goed, je vertelde zelf dat dit in het verleden was en dat je nu meer waarde hecht aan een goede vaste relatie en veilige sex, am I right?
pi_36642971
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:54 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik ga ook in een relatie elk half jaar op voor een soa check, met daarnaast een aparte HIV test. Ondanks dat die kans erg klein is.
Het geeft me gemoedsrust. Ik wil aan vanalles doodgaan, maar niet aan iets lulligs als een aan sex gerelateerde dodelijke ziekte.

De keren dat ik onveilig heb gevreeen, ben ik dus buiten die halfjaarlijkse check up richting GG/GD gegaan.
Als je die check doet en je hebt HIV ben je niet meer te helpen hoor?
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:57:10 #226
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36643021
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:50 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik doelde erop dat een vaste relatie dus niet rijmt met jouw spontane "escapades".
Maar zoals je zelf aangaf was het dus een fase van je leven waarin je "de wereld" ontdekt hebt.
Niets mis mee, als je een jongen was geweest had je meer respect gekregen.
Maar goed, ik moet het wel met de meesten eens zijn dat het onveilige gedeelte niet echt door de beugel kan.
Maar het is jouw leven en dat moet je vooral zelf leven
Oh, maar dat realiseer ik me heus wel.
Maar de beschreven actie was zo godvergeten geil dat ik er geen seconde aan gedacht heb. En heel eerlijk, heb ik er wel vaker schijt aan gehad. Ik mag god dan ook op mijn blote knietjes danken dat ik er niets aan heb overgehouden.

En respect krijgen omdat je een wip maakt vind ik persoonlijk je reinste nonsens..of je nu een mannetje of vrouwtje bent. Als dat namelijk respect zou afdwingen, dan was ik inmiddels wel heilig verklaard.
pi_36643062
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:55 schreef Camplo het volgende:

[..]

met HIV en goede medicatie is gelukkig in de rijke landen als Nederland nog een heel leven te leven hoor

maar goed.. de trein..wie wat waar met wie in de trein?
dag
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:58:38 #228
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36643066
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:55 schreef Camplo het volgende:

[..]

Gozer, waar heb je het over?
pi_36643107
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:58 schreef SHE het volgende:

[..]

Gozer, waar heb je het over?
Lees je eigen bullshit eens na en have a look .
Dan weet je het misschien. Test hier test daar om het half jaar, maar als je dan alsnog wat hebt zijn die tests zo zinloos als de tering dus die logica snap ik niet helemaal...
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:00:48 #230
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36643136
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:55 schreef Robar het volgende:

[..]

Dat was de reactie op "ik heb het weleens onveilig gedaan en daarom liet ik me regelmatig testen".
Je sexpartner met wie je het mogelijk onveilig hebt gedaan doe dit misschien niet en dan loop jij gevaar. Een test helpt dan niet meer,want dan ben je te laat.

Maar ik val je niet aan hoor, ik vind dat je het vooral helemaal zelf moet weten en schijt moet hebben aan wat anderen hier vinden. Ik acht je wijs genoeg om te weten wat onveilige sex voor consequenties kan hebben. Als je daar niets mee doet, dan is dat helemaal je eigen zaak. Maar goed, je vertelde zelf dat dit in het verleden was en dat je nu meer waarde hecht aan een goede vaste relatie en veilige sex, am I right?
You are right

En dat testen doe je niet zozeer voor jezelf, maar je wil hopelijk toch wel weten of je iets onder de leden hebt. Het laatste wat je immers wil is iets ernstigs overdragen toch?
Los van het feit dat sommige soa's hele nare gevolgen kunnen hebben als deze niet behandeld worden.

Regelmatig testen is in mijn optiek dus essentieel
pi_36643170
Kap eens met die topic verneukerij

Ga lekker op msn/mail/irc lopen janken
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:02:07 #232
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_36643174
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:59 schreef Camplo het volgende:
Dan weet je het misschien. Test hier test daar om het half jaar, maar als je dan alsnog wat hebt zijn die tests zo zinloos als de tering dus die logica snap ik niet helemaal...
Ze doet t voor haar gemoedsrust... niet ter preventie... Want dat zou natuurlijk nergens op slaan...
B-FliP Youtube Channel
pi_36643177
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:57 schreef SHE het volgende:

[..]

Oh, maar dat realiseer ik me heus wel.
Maar de beschreven actie was zo godvergeten geil dat ik er geen seconde aan gedacht heb. En heel eerlijk, heb ik er wel vaker schijt aan gehad. Ik mag god dan ook op mijn blote knietjes danken dat ik er niets aan heb overgehouden.

En respect krijgen omdat je een wip maakt vind ik persoonlijk je reinste nonsens..of je nu een mannetje of vrouwtje bent. Als dat namelijk respect zou afdwingen, dan was ik inmiddels wel heilig verklaard.
Ik bedoelde niet respect vanwege de wip, maar respect voor hoe jij je leven leeft.
Een jongen zou hier gewoon minder snel op aangevallen zijn, dat is nu eenmaal zo.
pi_36643178
Wat een hypocriet gezeik hier weer.

Alsof er hier niemand in een geile/aangeschoten bui een condoom vergeet.

Maar nee, dit is fok, laten we alsjeblieft heiliger dan heilig proberen over te komen.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_36643179
Tsjongejonge, wat een ophef allemaal. Net of iedereen altijd een condoom gebruikt. Net of je meteen als je weleens ooit onveilige seks hebt gehad een SOA hebt. Je moet het niet te bont maken, maar de griep is waarschijnlijk nog besmettelijker als een willekeurige SOA.
pi_36643215
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:02 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Ze doet t voor haar gemoedsrust... niet ter preventie... Want dat zou natuurlijk nergens op slaan...
HIV testen doen voor je gemoedsrust lijkt me vrij kansloos. Heb je het ben je sowieso de zak, dus kan je dan toch beter nadenken op het moment dat....
JOHNNY HEITINGA
pi_36643222
Damn of iedereen die nu reageert zit in de trein of dit is vreselijk offtopic

En snap eigenlijk niet waarom SHE aangevallen word als ze erg open is over haar sexuele leven maarja dat zal wel iets fok-eigens zijn.

Ontopic: Niks te zeggen
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:04:40 #238
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36643260
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:59 schreef Camplo het volgende:

[..]

Misschien dat de bullshit in jouw hoofd een brede visie belemmert, maar heb je er weleens bij stil gestaan dat het onbehandeld blijven van soa's nogal gevaarlijk kan zijn? Los van het feit dat je eerste zorg uit moet gaan naar het mogelijk kunnen besmetten van anderen ?

Dumbass
pi_36643274
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:02 schreef PeuRac het volgende:

OK OK, verder met de treinen dan maar

De enige "vreemde" interactie die ik ooit gezien heb was een heroinehoer en een junk die tegelijkertijd van het toilet afkwamen, hun broek dichtmakend en rood aangelopen

Ik probeer dit beeld eigenlijk te verdringen
pi_36643288
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:02 schreef PeuRac het volgende:

dinsdag 4 april 2006 @ 16:06:41 #241
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_36643339
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:02 schreef LostFormat het volgende:
Wat een hypocriet gezeik hier weer.

Alsof er hier niemand in een geile/aangeschoten bui een condoom vergeet.

Maar nee, dit is fok, laten we alsjeblieft heiliger dan heilig proberen over te komen.
Helemaal niet... Ik prefereer een condoom niet alleen voor de veiligheid... Maar omdat
je nadat je gekomen bent ook nog lekker naar beneden kan gaan om t meisje verder
te plezieren, om na een kwartiertje weer lekker verder te gaan...

O, btw, ik ken ook heel wat meiskes die zo zwanger zijn geraakt omdat ze zeiden dat
ze aan de pil waren en daarna gekozen hebben om t kindje te houden... Dat zal mij echt
niet overkomen...
B-FliP Youtube Channel
pi_36643402
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:32 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

He breezahboy. Hou je er eens buiten met je irritante kutkop
pi_36643444
Treintje spelen?
pi_36643493
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:06 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Helemaal niet... Ik prefereer een condoom niet alleen voor de veiligheid... Maar omdat
je nadat je gekomen bent ook nog lekker naar beneden kan gaan om t meisje verder
te plezieren, om na een kwartiertje weer lekker verder te gaan...
Casanova spreekt.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_36643531
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:04 schreef SHE het volgende:

[..]

Misschien dat de bullshit in jouw hoofd een brede visie belemmert, maar heb je er weleens bij stil gestaan dat het onbehandeld blijven van soa's nogal gevaarlijk kan zijn? Los van het feit dat je eerste zorg uit moet gaan naar het mogelijk kunnen besmetten van anderen ?

Dumbass
Ik neuk niet zonder condoom dus heb die testen niet nodig. Who's the dumbass now?
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:15:29 #246
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_36643660
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:11 schreef LostFormat het volgende:
Casanova spreekt.
Waar slaat dat nou weer op... Niks zinnigs meer te zeggen ofzo? Condooms zijn gewoon
enorm praktisch in dat opzicht...
B-FliP Youtube Channel
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:16:28 #247
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36643700
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:12 schreef Camplo het volgende:

[..]

Ik neuk niet zonder condoom dus heb die testen niet nodig. Who's the dumbass now?
JIj, nog steeds

Aangezien jouw condoomgebruik niet ter discussie stond. De mijne wel ...

Om ontopic te blijven, gooi jezelf voor een trein, klootviool
pi_36643707
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:12 schreef Camplo het volgende:

[..]

Mwoah, een testje zo nu en dan kan geen kwaad.
Een SOA is namelijk niet alleen via je pik of kut over te brengen
pi_36643714
ik zat laatst op de trein. rechtover me zat een gozer. hij zat schielijk vanuit zijn ooghoeken naar me te kijken, de loser.
opeens zag ik dat ie op en neer begon te bewegen op zijn bank. zijn aandacht was afgeleid op dat moment, de smeerkees. om zijn aandacht wat vast te houden lachte ik schamper naar hem. dit leek hem nog meer op te winden. wat een ontzettende n00b zeg! gelukkig was mijn vriendin op positie. hij werd slachtoffer 1001 van ons - het lesbisiche trein-tas-roller-duo.
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_36643718
Pijpen jullie ook allemaal met condoom? Ik vind dat vies smaken hoor!
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:19:01 #251
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_36643793
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:16 schreef HighAndTight het volgende:
Heb t liefste dat een meisje me pijpt zonder condoom... Maar nuecken altijd met...
B-FliP Youtube Channel
pi_36643850
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:16 schreef Aarde het volgende:
ik zat laatst op de trein. rechtover me zat een gozer. hij zat schielijk vanuit zijn ooghoeken naar me te kijken, de loser.
opeens zag ik dat ie op en neer begon te bewegen op zijn bank. zijn aandacht was afgeleid op dat moment, de smeerkees. om zijn aandacht wat vast te houden lachte ik schamper naar hem. dit leek hem nog meer op te winden. wat een ontzettende n00b zeg! gelukkig was mijn vriendin op positie. hij werd slachtoffer 1001 van ons - het lesbisiche trein-tas-roller-duo.
FOTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_36643851
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:19 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Heb t liefste dat een meisje me pijpt zonder condoom... Maar nuecken altijd met...
Dan ben je dus bevattelijk voor SOA's en is testen zo nu en dan echt geen slecht idee.
pi_36643862
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:16 schreef HighAndTight het volgende:
Lang leve de durex Fiësta, vooral die met bananensmaak
Zonder condoom pijpen vind ik pas vies smaken, tenzij het iemand is waar ik van hou
pi_36643917
op het ritme van de bielsen, kedeng kedeng
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:24:33 #256
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36643966
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:19 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Sterker nog, ik heb nog nooit iemand gepijpt met condoom...Ik ga toch niet op een stuk rubber kauwen...alsjeblieft zeg. Dan hoeft sex voor mij helemaal niet meer!

En jullie gaan mij niet vertellen dat jullie altijd een beflapje gebruiken als jullie down under komen ( voor ik ook op deze post voor aangevallen ga worden )
pi_36644067
SHE, accepteer je het treinkaartje nog ik vind jou wel lief hoor
pi_36644097
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:24 schreef SHE het volgende:

[..]

Sterker nog, ik heb nog nooit iemand gepijpt met condoom...Ik ga toch niet op een stuk rubber kauwen...alsjeblieft zeg. Dan hoeft sex voor mij helemaal niet meer!

En jullie gaan mij niet vertellen dat jullie altijd een beflapje gebruiken als jullie down under komen ( voor ik ook op deze post voor aangevallen ga worden )
Daarom is het ook best wel hypocriet wat velen hier riepen
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:31:03 #259
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_36644186
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:21 schreef Robar het volgende:
Dan ben je dus bevattelijk voor SOA's en is testen zo nu en dan echt geen slecht idee.
Weet ik...
B-FliP Youtube Channel
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:31:34 #260
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36644200
Hypocriet in het kwadraat!

Ze hebben allemaal nog nooit zonder condoom geneukt en laten zich afzuigen met condoom.
Als klap op de vuurpijl meldt die klapjosti nog even dat ze piemels vies vind smaken zonder condoom en dat gore smaakje pas verdwijnt als er liefde in het spel is.

It must me sweet in lala-land

pi_36644218
quote:

[..]

Dat is toch not done als je wisselende contacten hebt?
Ik weet niet in hoeverre en hoe vaak jij sexcontacten hebt natuurlijk, maar als ik kijk naar het aantal one night stands dat ik zelf heb, moet ik er niet aan denken die zonder condoom te pijpen Dan loop je zó iets op.
pi_36644235
quote:

[..]

mee eens, pijpen met condoom is echt te ranzig voor woorden. Zelfs die met een ''smaakje'' vind ik goor. Het is pijpen zonder condoom of niet pijpen.
pi_36644265
quote:

[..]

Kauw jij erop

pi_36644287
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:32 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:

[..]

Ik weet niet in hoeverre en hoe vaak jij sexcontacten hebt natuurlijk, maar als ik kijk naar het aantal one night stands dat ik zelf heb, moet ik er niet aan denken die zonder condoom te pijpen Dan loop je zó iets op.
ook mee eens, dan pijp ik niet Alleen in een relatie
pi_36644311
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:33 schreef SdancerS het volgende:

[..]

ook mee eens, dan pijp ik niet Alleen in een relatie
Dan snap ik het
pi_36644313
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:32 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:

[..]

Als of jij ALTIJD een condoom binnen handbereik hebt en deze ook gebruikt, als je op springen staat.

Ik heb het ook wel eens gehad dat ik aan het werk was en m'n sleutel, telefoon enz en dus ook mn condooms lagen voor in de bus, maar we waren geil, doken achterin de bus (daar lagen dekens, van de spullen die ik buiten nodig had) en tsja dan stap je echt niet ff uit met je broek op de enkels
pi_36644373
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:34 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Als of jij ALTIJD een condoom binnen handbereik hebt en deze ook gebruikt, als je op springen staat.

Ik heb het ook wel eens gehad dat ik aan het werk was en m'n sleutel, telefoon enz en dus ook mn condooms lagen voor in de bus, maar we waren geil, doken achterin de bus (daar lagen dekens, van de spullen die ik buiten nodig had) en tsja dan stap je echt niet ff uit met je broek op de enkels
Ja, eigenlijk altijd
En als ik die niet heb, gaat het niet verder dan een beetje zoenen en eventueel aftrekken.
pi_36644380
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:34 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:

[..]

Dan snap ik het
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:36:53 #269
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_36644382
quote:

[..]

Heb nog nooit een beflapje gebruikt bij t beffen en heb ze ook niet in huis... Misschien een
risico wat ik neem maar net zoals je zegt... Als dat niet meer kan is er weinig meer aan...
B-FliP Youtube Channel
pi_36644436
Nu is het wachten nog op geile FOK!kers die beweren dat je niets kunt krijgen van pijpen zonder condoom
pi_36644496
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:36 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk altijd
En als ik die niet heb, gaat het niet verder dan een beetje zoenen en eventueel aftrekken.
Door vrouwen zoals jij ben ik geneigd om in al m'n boxers een vakje te laten naaien voor condooms

maar dat is dan weer niet goed voor de kwaliteit van de condooms
pi_36644527
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:38 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Nu is het wachten nog op geile FOK!kers die beweren dat je niets kunt krijgen van pijpen zonder condoom
Heel veel mensen beseffen nu pas dat alleen een condoom tijdens het neuken niet genoeg is
Lekker hypocriet en SHE maar aanvallen.
Het blijkt dat jij nu zo een beetje de enige bent die recht van spreken had
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:42:36 #273
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36644584
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:38 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Jij laat je wel beffen zonder beflapje? Of draag jij die toevallig ook te pas en te onpas bij je?
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:43:13 #274
144963 Meneer_de_Hond
It's extremely furry!
pi_36644601
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:54 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Dus jij zat tegenover een knap blondje je lulletje te op en neer te pompen terwijl je strak in haar ogen keek?
Charmant hè? dat vond ik ook al
Just me and the pygmy pony, over by the dental floss bush
pi_36644605
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:42 schreef SHE het volgende:

[..]

Jij laat je wel beffen zonder beflapje? Of draag jij die toevallig ook te pas en te onpas bij je?
Ik laat me niet beffen buiten een relatie
pi_36644617
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:42 schreef SHE het volgende:

[..]

Plastic zakje om de tong en lippen van die gast

uiteraard laat ze zich ook niet vingeren zonder dat die gozer eerst gesteriliseerde handschoenen aan heeft gedaan
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:45:06 #277
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36644647
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:36 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Heb nog nooit een beflapje gebruikt bij t beffen en heb ze ook niet in huis... Misschien een
risico wat ik neem maar net zoals je zegt... Als dat niet meer kan is er weinig meer aan...
Maar realiseer je je, dat beffen zonder beflapje net zo risicovol is als pijpen en neuken zonder condoom?
#
Dus wederom de vraag...waarom gaat iedereen hier over de zeik als ik eerlijk toegeef weleens geneukt te zijn zonder condoom, maar is men wel bereid hun vriendin uit te lepelen zonder voorbehoedsmiddel?
pi_36644696
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:44 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Plastic zakje om de tong en lippen van die gast

uiteraard laat ze zich ook niet vingeren zonder dat die gozer eerst gesteriliseerde handschoenen aan heeft gedaan
Tja, je kunt er zo over doen, maar mijn gezondheid gaat voor alles
Ik heb geen zin een SOA op te lopen door 1 avondje plezier met een onbekende dude
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:47:08 #279
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36644715
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:43 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:

[..]

Ik laat me niet beffen buiten een relatie
Je laat je ook niet vingeren/trekt een jongen af?

Feitelijk heb je dus geen enkele vorm van sex buiten een relatie om?

En verandert er iets aan een jongen of aan jou dan als je W|EL een relatie hebt? Is het dan ineens wel veilig?
pi_36644746
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:47 schreef SHE het volgende:

[..]

En verandert er iets aan een jongen of aan jou dan als je W|EL een relatie hebt? Is het dan ineens wel veilig?
Als ik een (serieuze) relatie krijg, pijp en neuk ik in een later stadium natuurlijk zonder. Als ik zeker weet dat hij safe is, dus moet hij zich wel eerst even laten testen
pi_36644794
quote:

[..]

Dat heeft met vertrouwen te maken.
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:50:13 #282
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36644805
Wow...spontaan
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:51:07 #283
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36644841
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:49 schreef Robar het volgende:

[..]

Dat heeft met vertrouwen te maken.
Nou...doe maar common sense hoor. Vaak weet de persoon het zelf niet eens...
vertrouwen is in deze net zo dom als je op een eerste date in je reet laten nemen door een volslagen onbekende
pi_36644851
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:46 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:

[..]

Tja, je kunt er zo over doen, maar mijn gezondheid gaat voor alles
Ik heb geen zin een SOA op te lopen door 1 avondje plezier met een onbekende dude
Als ik barst van de geiligheid dan denk ik daar echt niet over na Plus dat ik me net als SHE regelmatig laat testen, ook als ik een vaste relatie heb. Wat moet je anders, alle signalen negeren en 's avonds thuis aftrekken zeker En tuurlijk loop ik een risico, en als ik morgen aangereden wordt door een vrachtwagen ben ik ook dood.

Dat is geen vergelijking vind je misschien? Waarom niet? Vrijwel alle SOA's zijn goed te genezen, en zeker als jongen is de kans om ongeneesbare SOA's nihil (homoseksuelen uitgezonderd).
pi_36644865
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:50 schreef SHE het volgende:
Wow...spontaan
De meest spontane, spetterende, geyle, hete nuecksex kan OOK safe zijn hoor
pi_36644882
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:48 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:

[..]

Als ik een (serieuze) relatie krijg, pijp en neuk ik in een later stadium natuurlijk zonder. Als ik zeker weet dat hij safe is, dus moet hij zich wel eerst even laten testen
1 test zegt niks, bij sommige ziektes duurt het maanden voordat er iets zichtbaar is.
pi_36644935
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:51 schreef SHE het volgende:

[..]

vertrouwen is in deze net zo dom als je op een eerste date in je reet laten nemen door een volslagen onbekende
Je weet dat van elkaar en als je weet dat je partner het ooit onveilig heeft gedaan, dan kun je toch een test doen? Maar als die test eenmaal gedaan is, dan kun je verder gaan op basis van vertrouwen.
pi_36644991
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:51 schreef SHE het volgende:

[..]

Daar zit wel een beetje verschil tussen natuurlijk als je weet wat hij/zij heeft uitgespookt kan je een risico bepalen
  dinsdag 4 april 2006 @ 17:00:37 #289
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_36645181
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:45 schreef SHE het volgende:

Maar realiseer je je, dat beffen zonder beflapje net zo risicovol is als pijpen en neuken zonder condoom?
#
Dus wederom de vraag...waarom gaat iedereen hier over de zeik als ik eerlijk toegeef weleens geneukt te zijn zonder condoom, maar is men wel bereid hun vriendin uit te lepelen zonder voorbehoedsmiddel?
Tuurlijk doe ik dat... Heb ook voorlichting gehad op de middelbare school hoor... Ik had het
ook over de praktische kant van het condoom... Lees maar terug...
B-FliP Youtube Channel
  dinsdag 4 april 2006 @ 17:04:39 #290
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36645317
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:55 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Daar zit wel een beetje verschil tussen natuurlijk als je weet wat hij/zij heeft uitgespookt kan je een risico bepalen
Hoe weet je dat zeker? Iemand kan je van alles vertellen
pi_36645320
quote:

[..]

maar ook ik heb geneukt zonder condoom (shame on me). Bij mij gaat het er puur om dat pijpen met condoom gewoon niet lekker is.

Dit dus even buiten de discussie om
pi_36645454
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 17:04 schreef SHE het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zeker? Iemand kan je van alles vertellen
Tsja, als we zo gaan redeneren . . . . .
Hoe kun je zo pessimistisch zijn wat betreft een serieuze relatie en je wel onveilig in je kont laten nemen?

Feit is dat het risico aanzienlijk minder groot is wanneer je elkaar beter hebt leren kennen.
De kans dat je dan nog een SOA oploopt is o zo klein.
Je maakt een grotere kans om doodgereden te worden bij het oversteken op een zebrapad, want die auto stopt wel, maar wie zegt dat hij niet doorrijdt wanneer je halverwege bent?
pi_36645829
tsjoeke-tsjoeke......ting-ting-ting hier komt de stoomlocomotief
Stap je nog in SHE voor geyle neucksex
  dinsdag 4 april 2006 @ 17:20:56 #294
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_36645963
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 17:17 schreef Rubbadubba het volgende:
tsjoeke-tsjoeke......ting-ting-ting hier komt de stoomlocomotief
Stap je nog in SHE voor geyle neucksex
Kon je dat niet iets tactischer brengen?
pi_36646037
Nee en SHE houd wel van de directe aanpak
pi_36646697
Originele onderwerp is dood en de slowchat kan voortgezet worden in het slowchattopic. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')