Qua uiterlijk? Of qua honger?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:25 schreef McCarthy het volgende:
het leek mij een gemiddelde van alles wat er op de evenaar woont zeg maar.
uiterlijk, ze was best goed, supergeile lookquote:
ik wil waar gebeurde verhalen horen homoquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:25 schreef McCarthy het volgende:
Praten is niet mijn sterkste kant, toen ben ik maar een beetje met mijn benen tussen haar benen gaan duwen. Ze deed net alsof ze het niet leuk vond, HA.
Ze zegt "wrijf maar lekker met je voeten tegen mn kont aan" en dat noem jij verlegen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:31 schreef Sport_Life het volgende:
Gehe toevallig vanmiddag nog wat leuks meegemaakt. Zat in de trein van Groningen naar Utrecht, dus behoorlijk lang stuk. Ik zat bij zo'n 4 pers. bankje alleen, dus lekker met mn voeten op de bank tegen over me. Komt er een mooie meid aanlopen en wilt daar gaan zitten. Ik maar uit netheid mijn voeten weghalen, zegt ze dat ik mn schoenen wel op haar bank mocht houden, zo lekker tegen haar kont aan vrijen(naja zij met dr kont tegen mijn voeten aan..).
Jammer dat ze beetje verlegen was oid, kwam niet echt veel uit, anders was het een mooie potentiele date
.
ik snpa het maar half, zij zat gedraaid of zo?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:31 schreef Sport_Life het volgende:
Gehe toevallig vanmiddag nog wat leuks meegemaakt. Zat in de trein van Groningen naar Utrecht, dus behoorlijk lang stuk. Ik zat bij zo'n 4 pers. bankje alleen, dus lekker met mn voeten op de bank tegen over me. Komt er een mooie meid aanlopen en wilt daar gaan zitten. Ik maar uit netheid mijn voeten weghalen, zegt ze dat ik mn schoenen wel op haar bank mocht houden, zo lekker tegen haar kont aan vrijen(naja zij met dr kont tegen mijn voeten aan..).
Jammer dat ze beetje verlegen was oid, kwam niet echt veel uit, anders was het een mooie potentiele date
.
nee, ze zei "je mag je schoenen wel op mijn bank houden hoor" [insert lief lachjequote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:35 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ze zegt "wrijf maar lekker met je voeten tegen mn kont aan" en dat noem jij verlegen?
haar vriendin die er naast zat en de opa in de andere 4 stoeltjes maar genegeerd. Je moet toch wat, ik was bloedgeil.quote:
Ik doe nu ff mental image!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:36 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
nee, ze zei "je mag je schoenen wel op mijn bank houden hoor" [insert lief lachje]. En vervolgens ging zij met dr kont tegen mn benen aan rijen, ze zei dat niet
Zij zat zegmaar met dr rug tegen het raam en dr voeten op de bank naast haar, gezicht richting het gangpad zegmaar.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:35 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik snpa het maar half, zij zat gedraaid of zo?
ik kan me ook nog wel een superbabe herinneren op een lange rit. Lang, niet mager, super benen. Daar had ik dan helaas niks mee![]()
![]()
![]()
Niet alleen praten is niet je sterkste kant.....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:25 schreef McCarthy het volgende:
Zat ik in de trein, komt er zo'n student tegenover me zitten, kijken elkaar aan. Ze holt haar rug een beetje, leuke voorgevel denk ik nog. Gaat ze opstaan om even in het bagagerek bezig te zijn. Staat ze daar uitegbreid in haar spuleln tw\e wroeten, achterbumper naar achter, bloemkoolen naar voren, te krap truitje aan uiteraard. Gaat ze weer zitten, beetje kijken naar der eigen bloemkolen. Kijken elkaar weer aan en zo. Wel heftig, vond ik dan
Dat was alweer 5 jaar terug.
Laatst had ik er weer een. Komt weer een dame tegenover me zitten (20-30). geen idee waar ze vandaan wkam maar het leek mij een gemiddelde van alles wat er op de evenaar woont zeg maar. Ik kijk altijd naar dames, dus ook deze kreeg mijn aandacht. Goeie look dacht ik nog. Het ging echt de hele reis zo van. Ik kijk op, zij kijkt weg, ik kijk weg, ik kijk terug, zie haar teurg kijken, zij kijkt weer weg en terug en daaran lachen. Dat was echt heftig. Ik dacht NEUKEN, maar ja die trein zat vol. Praten is niet mijn sterkste kant, toen ben ik maar een beetje met mijn benen tussen haar benen gaan duwen. Ze deed net alsof ze het niet leuk vond, HA.
jullie ook ervaringen
Slechte dag gehad?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet alleen praten is niet je sterkste kant.....![]()
En toch heb je iets met mannen he? Geef gewoon toe dat je homo bent.
Zat ik in de trein, komt er zo'n student tegenover me zitten......... Of bedoelde je studente?
Want anders kon je dit topic beter samen doen met... aandacht van manen en opa's
Edit: En zelfs in je TT staat een spelfout......![]()
ik heb mijn truuks , ik vermaak me welquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:52 schreef zhe-devilll het volgende:
tjah zo blijf je een rukker dude
quote:
Charmant hoor knulquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:44 schreef Taproot het volgende:
Vorige zomer had ik echt zo een geile bui op de trein![]()
Het was zo 'n zwoele zomerdag, en had mezelf al een periode voorgenomen me van iedere seksuele activiteit te onthouden, ook het denken eraan, dus ik raakte van het minste gestimuleerd.![]()
Rechtover me komt echt zo n knap blondje zitten met zo n spannend zwart truitje, weelderige vormen en zo'n grote zwarte zonnenbril.
Ik had toen zo'n joggingsbroek aan, en ik kreeg een sijve. Ik heel subtiel op een andere manier gaan zitten zodat het niet echt opvalt. Maar toen ik naar haar keek had ik zoiets van: nou ja, alle remmen los![]()
Ik met mijn pc-spier op te spannen en te ontspannen steeds opnieuw in halfstijve toestand mijn genotsknots op en neer laten wippen onder die jogging, wat ze echt wel moet gezien hebben, terwijl ik door haar zonnenbril in haar ogen probeerde te kunnen kijken.
De volgende halte moest ze jammer genoeg weer afstappen.
omdat? Ik zit er eigenlijk weleens inquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
.
OT: Pak eens de stoptrein van Roosendaal naar Antwerpen met *een random iemand*.
dat mag alleen als je dan ook met je halfslappe lul naar je mede reizigers zwaaid.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:28 schreef NinjaNoKa het volgende:
neej gewoon roepen in de coupe ...WIE wil er neuken?!:o
Ja, dat denk jij ja. Wat wil je; als er ineens iemand met een "s(t)ijv" lul voor je gaat zitten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:44 schreef Taproot het volgende:
Het was zo 'n zwoele zomerdag, en had mezelf al een periode voorgenomen me van iedere seksuele activiteit te onthouden, ook het denken eraan, dus ik raakte van het minste gestimuleerd.![]()
Rechtover me komt echt zo n knap blondje zitten met zo n spannend zwart truitje, weelderige vormen en zo'n grote zwarte zonnenbril.
Ik had toen zo'n joggingsbroek aan, en ik kreeg een sijve. Ik heel subtiel op een andere manier gaan zitten zodat het niet echt opvalt. Maar toen ik naar haar keek had ik zoiets van: nou ja, alle remmen los![]()
Ik met mijn pc-spier op te spannen en te ontspannen steeds opnieuw in halfstijve toestand mijn genotsknots op en neer laten wippen onder die jogging, wat ze echt wel moet gezien hebben, terwijl ik door haar zonnenbril in haar ogen probeerde te kunnen kijken.
Gewoon achter haar gaan staan en hetzelfde doenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 07:50 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik ben helemaal niet iemand die snel denkt dat hij sjans met een meid heeft. Ik stond een keer in een niet al te volle tram in Amsterdam. Staat er een bloedmooie meid achter me die echt overduidelijk haar tieten in m'n rug drukte. En wat deed ik? NIETS! Ik negeerde haar en deed of ik niets in de gaten had. Loosah!
![]()
1 van de meest hilarische reply's ooitquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:19 schreef Baklap het volgende:
Ik ga bijna nooit met de trein, en als ik wel in de trein zit, dan gebeurt er niks. Soms heb ik iets te lezen of te snoepen, en dat is dan wel leuk. Maar als er een meisje tegenover me gaat zitten vraag ik altijd of ze ook een stukje kiwi lust. Want ik krijg er normalitair 3 mee van moeders, maar eigenlijk kan ik dat helemaal niet op. En als het meisje dan een stukje wil, en ze reikt haar hand uit om het te pakken, dan pak ik die snel ff vast, flink knijpen. Mocht het meisje in kwestie stennis schoppen na deze daad dan sluit ik me altijd op in de wc, totdat de kiwi op is en het volgende station nadert. Soms moet ik dan ook poepen.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:19 schreef Baklap het volgende:
Ik ga bijna nooit met de trein, en als ik wel in de trein zit, dan gebeurt er niks. Soms heb ik iets te lezen of te snoepen, en dat is dan wel leuk. Maar als er een meisje tegenover me gaat zitten vraag ik altijd of ze ook een stukje kiwi lust. Want ik krijg er normalitair 3 mee van moeders, maar eigenlijk kan ik dat helemaal niet op. En als het meisje dan een stukje wil, en ze reikt haar hand uit om het te pakken, dan pak ik die snel ff vast, flink knijpen. Mocht het meisje in kwestie stennis schoppen na deze daad dan sluit ik me altijd op in de wc, totdat de kiwi op is en het volgende station nadert. Soms moet ik dan ook poepen.
Briljantquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:19 schreef Baklap het volgende:
hoop hele geinige troep...
Jij buldert zeker ook om Bert Visscher.quote:
Oh dearquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:44 schreef Taproot het volgende:
Nee, daar kan ik absoluut niet om lachenquote:Op maandag 27 maart 2006 10:02 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jij buldert zeker ook om Bert Visscher.
Bij jou sowieso niet neequote:Op maandag 27 maart 2006 14:07 schreef PeuRac het volgende:
Veel verder als wat geile blikken uitwisselen komt t eigenlijk nooit
Mwah, een 5 voor de moeite.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat een jandoedels hier met die onzin, luistert dan allemaal nu eens even naar iets dat echt gebeurd is door iemand die het klappen van de SM-zweep door en door kent:
Ik zat in de trein, en wat er toen gebeurde nou daar ken ik nu 10 jaar naar dato nog een enorme tent van krijgen. Het was echt niet te geloven, maar oh wat fijn. Het bleek dat de 0 mile high club in de trein zat, en die gingen me toch met zijn allen te keer zeg. Oppe geve ment komp er ook een struise zwoele naar me toe, nou daar zei ik geen nee tegen. Dus toen heb ik maar ja gezeid.
Dus jij zat tegenover een knap blondje je lulletje te op en neer te pompen terwijl je strak in haar ogen keek?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:44 schreef Taproot het volgende:
Man, wat een bagger, niet normaal.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat een jandoedels hier met die onzin, luistert dan allemaal nu eens even naar iets dat echt gebeurd is door iemand die het klappen van de SM-zweep door en door kent:
Ik zat in de trein, en wat er toen gebeurde nou daar ken ik nu 10 jaar naar dato nog een enorme tent van krijgen. Het was echt niet te geloven, maar oh wat fijn. Het bleek dat de 0 mile high club in de trein zat, en die gingen me toch met zijn allen te keer zeg. Oppe geve ment komp er ook een struise zwoele naar me toe, nou daar zei ik geen nee tegen. Dus toen heb ik maar ja gezeid.
Waar heb je die nou weer vandaanquote:
Mag het ook in de bus zijn?? Zit hier in het buitenland en vanmorgen ca. 30 minuten tegen een ontzettend lekker ding aan moetenquote:
Maar vond ze JOU ook een lekker ding? Zo nee, dan was het geen interactiequote:Op donderdag 30 maart 2006 23:32 schreef Rico64 het volgende:
Mag het ook in de bus zijn?? Zit hier in het buitenland en vanmorgen ca. 30 minuten tegen een ontzettend lekker ding aan moetenzitten in een soort shuttle-bus. Ze zit in hetzelfde hotel, maar ik weet alleen haar voornaam. Shiiiiit !
Wat zegt hijquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:19 schreef Baklap het volgende:
ik ookquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:44 schreef Sport_Life het volgende:
Vanmiddag is het weer zover, ik mag weer 2,5 uur treinen!![]()
!
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:05 schreef MrBean het volgende:
McCarthy.
Je hebt een meisje gezien die iets op haar bagagerek legde. En ze keek je aan.
Dit onthoud je nog, 5 jaar na dato.
Verder is alles goed met je?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:05 schreef MrBean het volgende:
McCarthy.
Je hebt een meisje gezien die iets op haar bagagerek legde. En ze keek je aan.
Dit onthoud je nog, 5 jaar na dato.
Verder is alles goed met je?
Dit is een beetje van hetzelfde kaliber trouwensquote:Op zaterdag 25 maart 2006 07:50 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik ben helemaal niet iemand die snel denkt dat hij sjans met een meid heeft. Ik stond een keer in een niet al te volle tram in Amsterdam. Staat er een bloedmooie meid achter me die echt overduidelijk haar tieten in m'n rug drukte. En wat deed ik? NIETS! Ik negeerde haar en deed of ik niets in de gaten had. Loosah!
![]()
G*dv*r..!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:19 schreef Baklap het volgende:
Je bent IT-er ziet ik. Zal het eraan kunnen leggen dat jij zoon standard-duslectische IT-er bent dat je me niet snapt? Je weet wel, zo1 die wel goed is in tecniek, maar een enorme kruk met talen.quote:
quote:[b]Op dinsdag 28 maart 2006 12:56 , nou daar zei ik geen nee tegen. Dus toen heb ik maar ja gezeid.
Voordat je in de trein zat heb je iemand in de trein gevingerdquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:14 schreef type_29 het volgende:
ik heb weleens een griet die ik niet kende voordat ik instapte in de trein gevingerd
yeah!
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:25 schreef McCarthy het volgende:
Praten is niet mijn sterkste kant, toen ben ik maar een beetje met mijn benen tussen haar benen gaan duwen. Ze deed net alsof ze het niet leuk vond, HA.
Jaa! Lekker in een bijna lege coupe erbij gaan zitten en dan met een gemaakte glimlach de hele tijd aanstarenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:25 schreef erwinrt het volgende:
mja weleens in de trein geneukt, maar dat was met vriendin. verder ga ik wel altijd expres naast lekkere meiden zitten
Gaaf zeg!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:14 schreef type_29 het volgende:
ik heb weleens een griet die ik niet kende voordat ik instapte in de trein gevingerd
yeah!
houdt iedereen nou godverdomme op?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Gaaf zeg!![]()
Hoe kwam dat zo ineens dan?
Zeg me niet dat je haar zover gekregen hebt met een kiwi.![]()
Misschien vond dat thuis plaats.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:20 schreef Gi1337 het volgende:
[..]
Voordat je in de trein zat heb je iemand in de trein gevingerd![]()
![]()
Jij bent dan ook Queen Labiel.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:36 schreef Xennia het volgende:
In de trein zit ik in mijn eigen wereldje en wens niet aangesproken te worden. Sta dus niet open voor dergelijke interacties
In 77' hadden ze al laptops en hardstyle?quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:58 schreef dvr het volgende:
Ah, de legendarische Maartje. Bekend verhaal. Ze kon het lonken niet laten en werd in 1977 op het traject Enschede-Breda door haar jaloerse vriend voor een trein gegooid. Ze wordt nog regelmatig door nietsvermoedende reizigers gezien.
Hahahhaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:06 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
houdt iedereen nou godverdomme op?![]()
Dat dacht ik ook alquote:Op zaterdag 1 april 2006 01:51 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zeg me dat het een copy/paste-verhaal is!![]()
wou je weer 2,5quote:en toen hield ik het niet meer en vroeg of ze mee ging met mij naar huis.
naar het huis van mijn vriend, of studio eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:20 schreef Plots het volgende:
[..]
wou je weer 2,5uur in de trein zitten om thuis aan te komen
Het bankje is niet jouw eigendom tochquote:Op maandag 27 maart 2006 10:25 schreef Scorpie het volgende:
In de trein moet je het niet wagen naast me te zitten, mijn persoonlijke space is mij heilig. Ook al ben je een onwijs lekker wijf met dikke tieten en een heerlijk kontje, opzouten!
quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:58 schreef dvr het volgende:
Ah, de legendarische Maartje. Bekend verhaal. Ze kon het lonken niet laten en werd in 1977 op het traject Enschede-Breda door haar jaloerse vriend voor een trein gegooid. Ze wordt nog regelmatig door nietsvermoedende reizigers gezien.
Van welke sexverhalensite komt dit?quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:23 schreef 1ofthefew het volgende:
Voor jou maak ik natuurlijk een uitzondering, geile spelletjes met jou spelen is mijn lust en mijn levenquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:15 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Het bankje is niet jouw eigendom toch
Wat voor geile spelletjes doe jij zoal in de trein dan!1!quote:Op zondag 2 april 2006 00:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voor jou maak ik natuurlijk een uitzondering, geile spelletjes met jou spelen is mijn lust en mijn leven![]()
![]()
![]()
Kom een retourtje leeuwarden - maasttricht doen en ik laat het je zienquote:Op zondag 2 april 2006 00:39 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Wat voor geile spelletjes doe jij zoal in de trein dan!1!
hier ook....is altijd wel mooi een beetje die kerels in de trein opgeilen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:39 schreef ondeugend het volgende:
Ooit eens geflirt met een wel heel leuke mijnheer in de trein.
Zo deed ik wel opgewonden de trein verlaten.... met zo een big smile....
Dankzij jou moet ik m'n colbert dus altijd dicht knopenquote:Op maandag 3 april 2006 13:54 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
hier ook....is altijd wel mooi een beetje die kerels in de trein opgeilen.
Het liefste die in hun 3-delige pak...![]()
of je laptop tasje op schoot nemenquote:Op maandag 3 april 2006 15:18 schreef PeuRac het volgende:
Dankzij jou moet ik m'n colbert dus altijd dicht knopen
PU humorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:19 schreef Baklap het volgende:
Jij hebt zeker een keer Wim Helsen gezienquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:19 schreef Baklap het volgende:
Geil worden van letters op je beeldscherm en dan ook nog zo'n fout verhaal.quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:17 schreef SHE het volgende:
Ik moet bekennen dat ik wel geil word van dit verhaal![]()
Jammer, ik zag dat jij in dit topic had gepost, en verwachtte een verhaal over jou en G-spott, in de Thalys oid.quote:
Wat zijn letters op een beeldscherm nou anders, dan gedrukte letters, van een goed erotisch verhaal bijvoorbeeld... die je ook meteen in beeld omzet?quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Geil worden van letters op je beeldscherm en dan ook nog zo'n fout verhaal.![]()
Mischien eens overleggen met een psychiater?![]()
helaasquote:Op dinsdag 4 april 2006 01:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jammer, ik zag dat jij in dit topic had gepost, en verwachtte een verhaal over jou en G-spott, in de Thalys oid.
casanovaquote:Op dinsdag 4 april 2006 02:36 schreef Rubbadubba het volgende:
SHE ik betaal je treinkaartje wel, maken we samen een spannend verhaal voor op fok! :p
sarcasme leren herkennen zou een begin zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:58 schreef Rubbadubba het volgende:
Zo denk ik aan FOK! (sensatieverhaal), SHE (genot) en mezelf (nog meer genot)
Hoe kan ik beter het volk dienen dan dit
wat een crap... ik neem dit topic De ex van je goede vriend/vriendin pakken? nog maar wat minder serieus dan ik al deed... dit lijkt verdacht veel op een rukker, verdwaald in zijn eigen gemaakte wereld...quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:23 schreef 1ofthefew het volgende:
- crap -
quote:Op dinsdag 4 april 2006 03:07 schreef SeLang het volgende:
Met de trein reizen roeleert !
[afbeelding]
Euh, dat snap ik niet helemaal. Ontvang jij zo makkelijk zonder glijmiddel een pikje in je kontje dan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:30 schreef SHE het volgende:
[..]
helaas
Ik heb wel ooit hele ranzige, betekenisloze sex gehad in de 'waskamer' van een hotel ( no shit )
Lang verhaal , kort...ik was daar om O&N te vieren..vlak voor een feestje. SHE komt leuke jongen tegen in de lobby...over en weer geloer..blabla
Hij wist het, ik wist het...pure oerdriften.
Alsof je even buiten je lichaam treed...te bizar
Anyway, hij komt bij me staan bij de sigarettenautomaat en vraagt waarom ik kijk, SHE inmiddels beneveld door een 4tal whiskeys zegt dat ze hem wel geil vind
Jongen pakt SHE's hand, loopt naar de eerste de beste deur die opengaat , duwt SHE voorover tegen 1 of andere bak. Steekt paar vingers in haar mond; trekt broekje va mijn kont , slipje opzij en schuift 'm zo up my ass
Het is de meest ordinaire, low , down , dirty shame neukpartij van mijn leven geweest...en zelfs nu type ik het met blosjes op de wangen![]()
Vreselijk plastisch...puur lichamelijk...met alleen pure geilheid als drijfveer, maar zo allejezus geil!
Dat koester je toch een beetje![]()
hey rukker, ik kan er ook niet aan doen dat ik steeds in bizarre situaties terechtkom.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:11 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
wat een crap... ik neem dit topic De ex van je goede vriend/vriendin pakken? nog maar wat minder serieus dan ik al deed... dit lijkt verdacht veel op een rukker, verdwaald in zijn eigen gemaakte wereld...
quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:22 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
hey rukker, ik kan er ook niet aan doen dat ik steeds in bizarre situaties terechtkom.
dat jij nog kansloos elke keer stiekem kijkt als je moeder gaat douchen en dan stiekem aan je harde piemol zit wil niet zeggen dat andere mensen geen geyle dingen meemaken met niet verwante vrouwen.
laat jij je vaker nemen zonder rubber?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |