een tijdje geleden (augustus 2005) nodigde een vriend mij uit om te gaan stappen in breda. het enige nadeel was dat ik ik 2,5 uur in de trein moest zitten in mijn eentje.
was op een zaterdag en ik had eerst de hele dag gewerk en bij huiskomst snel gegeten, douchen en spul pakken.
normaal vind ik treinen doordeweeks niet zo erg omdat er dan veel mensen zijn en dus veel kijken maar nu zag ik er tegenop.
bovendien zou ik niet echt lang kunnen indrinken bij die vriend dus ik dacht ik maak de heenreis gezellig.
heb 2 flessen rode wijn uit de wijnkelder van mijn ouders mee geschooierd, en een fles baileys voor het indrinken. verder nog wat nootjes en mijn laptop. had nog een mooie lading muziek en films erop staan en kon nog ff foto's rangschikken dacht ik zo.
in enschede stapte ik op rond half 9, was een warme dag en ik had ff een driekwartbroek aan gedaan en een sporthemd omdat je anders zo gaat zweten in de trein.
in hengelo overstappen en toen installeerde ik me dus met een beker wijn een lege coupe.
dus ik trek een fles wijn los, en ga muziek luisteren en ga ff wat klooien op mijn laptop.
de muziek varieerde van DHT tot hardstyle, don mclean en garvin degraw.
de wijn vloeide behoorlijk en onbewust begin ik dus mee te zingen met het nummer "american pie" van don mclean.
vanuit mijn ooghoek ziek ik dus opeens wat bewegen en het was geen conducteur. blijkt dat er iemand onderuit gezakt zat verderop in de coupe.
kwam een meisje mijn richting aanlopen en ze lachte al van een afstand. ik schaamde me rot omdat ik wist dat ik weer eens luid had meegezongen en als je mij hoort zingen dan bezorgd dat de meesten een geweldige lachbui.
het meisje komt dus dichterbij glimlacht en loopt verder na de wc.
ondertussen heb ik dus mijn oordopjes uit gedaan, muziek uit en ga met een rood hoofd zitten staren naar Donnie Darko, die ik maar weer voor de 30ste keer ging kijken.
meisje komt terug van de wc en ziet me dus stil voor mij laptop door die film scrollen.
zegt ze: "jammer dat je stopt met zingen want ik heb me in tijden niet zo vermaakt, idols is er niks bij"
met een rood hoofd antwoord ik dat ik niet had gezien dat zij er ook nog was en dat ik maar een filmpje ben gaan kijken.
ze vond mijn filmsmaak wel goed want ook zei kende donnie darko. om toch niet helemaal als een achterlijke idioot over te komen en ik me al iets herstelde van het fiasco bood ik haar dus ook wijn aan. had ze wel zin in, ze pakte haar spullen en kwam tegenover mij zitten.
dus ik slinger itunes weer aan en laat klik zomaar een afspeellijst aan.
muzieklijst met reggaeton en andere zwoele nummers, af en toe onderbroken door een snoeiharde hardstyle plaat en een jaren 80 nummer.
ze vond me wel een opmerkelijk persoon met een zeer uiteenlopende en aparte muzieksmaak. vooral het reggaeton vond ze mooie muziek die ze eigenlijk nog nooit gehoord.
beetje vertellen dat ik die muziek in een lokale niet toeristische discotheek in spanje heb ontdekt en sindsdien het wel relaxte muziek vind.
gesprek ging zo door en het werd ook steeds gezelliger. het meisje bleek maartje te heten, 20 jaar en op bezoek geweest bij een oud vriendinnetje op de middelbare school die in enschede studeerde, nu ging ze weer terug naar breda naar haar ouders (ze studeerd in utrecht).
ze had zwart haar met grote krullen, 1 meter 70 ongeveer en een heel strak figuur en mooie gebruind van haar vakantie naar turkije. ze had een zwart rokje aan en een mooi wit topje. verder natural, dus geen make-up, en een heel lief fijn gezichtje.
eigenlijk een meisje die je normaal niet aan durft te spreken in de discotheek maar wel steeds naar kijkt.
de wijn ging hard en we zaten inmiddels aan de baileys. door de alcohol werd zij nog mooier en ik nog geiler. ik voelde al wat groeien en ik probeerde aan de raarste dingen te denken om maar afgeleid te worden. of ze dat wist of niet maar ze begon opeens zo sensueel aan het bekertje baileys te likken zoals in de reclame, en ondertussen was het rokje ook omhoog gekropen waardoor ik haar dijen kon zien en ik dus ging fantaseren wat daar tussenlag.
binnen notime zat ik dus met een knots van een paal en ik ging dus met mijn benen over elkaar zitten omdat ik losse boxer aanhad met een baggy driekwart broek (ideaal tentmateriaal). ze moest weer even naar de wc en ik probeerde af te koelen wat niet lukte.
komt ze terug en vraagt ze naar die vakantiefoto's van mij (had ik het over gehad).
dus ze gaat naast me zitten en extra dicht omdat ze anders het scherm niet goed kon zien.
ik voelde haar been dus een beetje trillend tegen me aan en dat resulteerde er weer in dat mijn leuter echt knetterhard werd.
ik scroll dus door die vakantiefoto's en opeens is er een naaktfoto van mij waar ik dus aan het skinnydippen ben snachts in een spaanse zee, ik klik verder maar er volgen van die foto's waar ik verwilderd en half dronken op strand en zee rondren/zwem.
ik klik er snel door maar zij schreeuwt: "nee die wil ik zien"
ze duikt opzij over mijn schoot en wil dus terugklikken.
daarbij steunt ze dus met haar ene arm op mijn keiharde erectie. dan kijkt ze me aan, knipoogt en zegt: "had ik dus toch goed gezien dat je goed gebouwd bent".
ze knijpt een keer zachtjes in mij lul en geeft me een lange zoen.
mijn reactie daarna "pff jij bent ook lekker direct" (ja lekker domme opmerking).
ze zei dat ze bloedjegeil was en het niet kon helpen ;')
weer zoenden we en met een hand masseerde ik haar dijen en ging steeds naar boven en vlak voor het punt weer terug. ze begon ontzettend te hijgen en toen ik bij haar kutje in de buurt kwam voelde ik al dat ze kleddernat was. toen ik haar kutje streelde begon ze me heftiger te zoenen.
midden in de trein, ik was aangeschoten en bloedjegeil ben ik haar gaan beffen.
die meid kwam schreeuwend klaar en het geilheidsap gutste eruit.
na 20 seconden deed ze haar ogen weer open en zei ze dat dit het geilste was wat ze ooit had beleefd.
met haar kleine handje ging ze nu mijn rits openmaken en nu ging zij me pijpen.
echter vlak voordat ik klaarkom komt aan de andere kant die tering conducteur eraan. dus zij snel omhoog en normaal zitten.
de conducteur in kwestie keek ons lachend aan en liep zo verder. we schaamden ons allebei een beetje dat we ons zo hadden laten gaan.
dan word omgeroepen dat we station breda naderen. zij gaat weer zitten en geeft me haar nummer voor als ik een keer weer in de buurt ben.
nemen afscheid op het station en dan loop ik naar de bus. bij mijn vriend snel gedouched en ff snel gerukt omdat ik nog steeds geil was. tijdens het indrinken vertel ik het hele verhaal maar niemand geloofd me en er worden grappen over gemaakt.
ik sms die meid dat ik het een fantastische avond vond en dat we nu gingen stappen.
in de kroegen flink tanken en we komen bij een discotheek "casa" of zoiets.
ik ga samen met die vriend van me daar helemaal uit mijn dak op de dansvloer, vriend haalt bier en even later voel ik iemand achter me dansen. in de veronderstelling dat dat mijn vriend is schuur ik lekker mee. dan zie ik even later die vriend weer aankomen met 2 bier en een verbaasde blik.
ik keek nog verbaasder want achter mij stond maartje. toen ze mijn verbaasde blik zag lachte ze hard en gaf me een dikke zoen.
ze zou bij een vriendin langsgaan maar toen die vriendin het verhaal hoorde geloofde die het ook niet en zijn zij de stad ook maar ingegaan. we hebben samen wat gedronken en de rest van mijn groep keek ontzettend verbaasd omdat ze nu zagen dat het waar was.
maartjes vriendin was ook een bloedmooie brunette, waar al snel iedereen achteraan ging.
karin, zo heette die meid, was eigenlijk geinterresseerd in mijn vriend. dus op een gegeven moment staan we in een hoekje gezellig te praten en het werd steeds intiemer. maartje betaste me de hele tijd aan alle kanten en ik haar. op een gegeven moment ging ze met haar kontje tegen mijn kruis aanrijden en toen hield ik het niet meer en vroeg of ze mee ging met mij naar huis.
ze zei dat ze haar vriendin niet achter wou laten maar dat ik en mijn vriend wel mee konden naar het huis van haar vriendin (haar ouders waren toch weg dus geen overlast).
mijn vriend, die al een tijdje een vriendin heeft, wou niet mee aangezien hij had afgesproken met haar die nacht nog.
maartje vond dat dan wel sneu voor karin als wij dan lagen te sexen en zij allen was.
voor de grap zei ik dus dat ze dan wel mee kon doen, dat ik genoeg energie voor twee had en met mer altijd gezellig is.
die twee meiden kijken elkaar aan en ik denk: "fuck, waarom zeg ik dat nu, nu vinden ze me een freak".
zeggen ze allebei in koor oke, is goed.
daarna geeft karin me een zoen terwijl maartje met haar hand achter mijn broek gaat.
ik zeg iedereen gedag en pak met de dames een taxi.
in de taxi word ik door beide dames flink betast en kijkt de chauffeur jaloers om.
later thuis meteen naar het kingsize bed van de ouders van karin.
elkaar geil betasten en zoenen en al snel lagen we alledrie naakt. of ik karin ook zo lekker wou beffen (ik had het schijnbaar heel lekker gedaan
![]()
). dus ik beffen terwijl maartje bovenop karin gaat zitten en karin haar beft.
dan stoppen ze en word ik op mijn rug gegooid en word ik flink verwend, die meiden waren zo gek dat ze zelfs een vinger in mijn hol stopten toen ze me pijpten. ik spoot hun gezichtjes helemaal vol toen ik klaar kwam.
echter binnen notime had ik weer een stijve en daarna heb ik ze allebei flink gepaalt in alle mogelijk standjes.
toen vroeg ik wie een vinger in mijn kont had gestoken want die moest ook maar eens een soortgelijk lot ondergaan. het bleek dat ze het allebei hadden gedaan en toen ik dus in allebei holletjes een vingertje duwde merkte ik dat ze dat ook lekker vonden.
ik zei dus dat ik ze ook wel anaal wou nemen. beidde dames hadden dat nog nooit gedaan maar ze wouden het wel proberen. heel zachtjes heb ik hun anale maagdelijkheid die nacht genomen.
we hebben van 3 uur tot 8 uur lopen sexen, ben 4 keer klaargekomen en die dames nog vaker. smiddags onder de douche ook nog weer beide dames genomen.
dat was de nacht van mijn leven, een nacht die daarna nog slecht een keer is herhaald. toen kreeg karin een vriend en was het over. alhoewel karin nog wel eens zegt dat ze nog nooit zulke geile sex heeft gehad
![]()
.
maartje heb ik nog wat vaker gezien en mee gesexed. echter al 2 maanden geen sex meer mee gehad maar binnenkort spreken we weer af.