abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36397758
In de trein moet je het niet wagen naast me te zitten, mijn persoonlijke space is mij heilig. Ook al ben je een onwijs lekker wijf met dikke tieten en een heerlijk kontje, opzouten!
  maandag 27 maart 2006 @ 11:01:07 #52
103891 Blazkowich
Dissident Lid
pi_36398550
Maar heeft er hier iemand nou ook al eens echt geneukt met een onbekende in de trein, dat wil ik wel eens weten.

Ik heb vaak genoeg sjans, maar hoe krijg je een mooie dame zover dat ze je daarwerkelijk neukt in een intercity?
Crede Quod Habes, Et Habes.
Luister naar de Etherbeat
  maandag 27 maart 2006 @ 14:05:23 #53
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_36403632
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:02 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]
Jij buldert zeker ook om Bert Visscher.
Nee, daar kan ik absoluut niet om lachen
Ik leidde wel eens jaren terug een Australische vriendin door Nederland, lang mee in de trein gezeten, en die vertelde dat zij wel eens met een onbekende in de trein in een opwelling seks had gehad.

Helaas was ik geen onbekende meer... (of, om met Dr. Phil te spreken: she just was not that into me.)
pi_36403701
Veel verder als wat geile blikken uitwisselen komt t eigenlijk nooit
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  maandag 27 maart 2006 @ 14:13:32 #55
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_36403870
quote:
Op maandag 27 maart 2006 14:07 schreef PeuRac het volgende:
Veel verder als wat geile blikken uitwisselen komt t eigenlijk nooit
Bij jou sowieso niet nee
En geile blikken krijg je ook niet!
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_36403987
Ik heb wel eens geile blikken met een conductrice uitgewisseld.
  maandag 27 maart 2006 @ 14:25:24 #57
13250 Lod
Sapere aude!
pi_36404217
Een paar jaar terug wel toeschouwer mogen zijn een redelijk lege coupe. Zag een paar banken voor me een meisje dat het erg warm had en moeite kreeg met ademhalen. En als ik de armpositie van de jongen naast haar extrapoleerde in het gebied dat ik niet kon zien kon die eigenlijk maar op één plek zijn.
Jammer genoeg kon ik geen betere view krijgen zonder het moment te storen
GNU Terry Pratchett
pi_36404371
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 01:29 schreef broer het volgende:

[..]

Qua uiterlijk? Of qua honger?
  dinsdag 28 maart 2006 @ 12:56:17 #59
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_36431014
Wat een jandoedels hier met die onzin, luistert dan allemaal nu eens even naar iets dat echt gebeurd is door iemand die het klappen van de SM-zweep door en door kent:

Ik zat in de trein, en wat er toen gebeurde nou daar ken ik nu 10 jaar naar dato nog een enorme tent van krijgen. Het was echt niet te geloven, maar oh wat fijn. Het bleek dat de 0 mile high club in de trein zat, en die gingen me toch met zijn allen te keer zeg. Oppe geve ment komp er ook een struise zwoele naar me toe, nou daar zei ik geen nee tegen. Dus toen heb ik maar ja gezeid.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 28 maart 2006 @ 13:08:12 #60
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_36431283
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 12:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat een jandoedels hier met die onzin, luistert dan allemaal nu eens even naar iets dat echt gebeurd is door iemand die het klappen van de SM-zweep door en door kent:

Ik zat in de trein, en wat er toen gebeurde nou daar ken ik nu 10 jaar naar dato nog een enorme tent van krijgen. Het was echt niet te geloven, maar oh wat fijn. Het bleek dat de 0 mile high club in de trein zat, en die gingen me toch met zijn allen te keer zeg. Oppe geve ment komp er ook een struise zwoele naar me toe, nou daar zei ik geen nee tegen. Dus toen heb ik maar ja gezeid.
Mwah, een 5 voor de moeite.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_36432611
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 11:44 schreef Taproot het volgende:
Vorige zomer had ik echt zo een geile bui op de trein
Het was zo 'n zwoele zomerdag, en had mezelf al een periode voorgenomen me van iedere seksuele activiteit te onthouden, ook het denken eraan, dus ik raakte van het minste gestimuleerd.
Rechtover me komt echt zo n knap blondje zitten met zo n spannend zwart truitje, weelderige vormen en zo'n grote zwarte zonnenbril.
Ik had toen zo'n joggingsbroek aan, en ik kreeg een sijve. Ik heel subtiel op een andere manier gaan zitten zodat het niet echt opvalt. Maar toen ik naar haar keek had ik zoiets van: nou ja, alle remmen los
Ik met mijn pc-spier op te spannen en te ontspannen steeds opnieuw in halfstijve toestand mijn genotsknots op en neer laten wippen onder die jogging, wat ze echt wel moet gezien hebben, terwijl ik door haar zonnenbril in haar ogen probeerde te kunnen kijken.
De volgende halte moest ze jammer genoeg weer afstappen.
Dus jij zat tegenover een knap blondje je lulletje te op en neer te pompen terwijl je strak in haar ogen keek?
pi_36435653
Gek he, dat ze bij de eerstvolgende halte uitstapte...
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_36435680
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 12:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

Man, wat een bagger, niet normaal.
pi_36436177
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 12:19 schreef Baklap het volgende:
Ik ga bijna nooit met de trein, en als ik wel in de trein zit, dan gebeurt er niks. Soms heb ik iets te lezen of te snoepen, en dat is dan wel leuk. Maar als er een meisje tegenover me gaat zitten vraag ik altijd of ze ook een stukje kiwi lust. Want ik krijg er normalitair 3 mee van moeders, maar eigenlijk kan ik dat helemaal niet op. En als het meisje dan een stukje wil, en ze reikt haar hand uit om het te pakken, dan pak ik die snel ff vast, flink knijpen. Mocht het meisje in kwestie stennis schoppen na deze daad dan sluit ik me altijd op in de wc, totdat de kiwi op is en het volgende station nadert. Soms moet ik dan ook poepen.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_36437666
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 15:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Ahahaha

ik poep trouwens ook wel 'ns op de wc
pi_36438868
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 01:27 schreef Stretto het volgende:
[afbeelding]
Waar heb je die nou weer vandaan

Moet ook zo'n ding hebben
Roma Bastardi..!! Vaffanculo..!!
[quote: Moggasparz: Man The harpoons..!!]
http://media.spikedhumor.(...)ion.com_kidowned.wmv
pi_36498667
Niet echt een toevoegende reply, maar sommige reacties

Hattrick: AFC Asch (505106)
  donderdag 30 maart 2006 @ 23:32:00 #68
123375 Rico64
Have More Fun !!
pi_36510497
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 01:25 schreef McCarthy het volgende:

jullie ook ervaringen
Mag het ook in de bus zijn?? Zit hier in het buitenland en vanmorgen ca. 30 minuten tegen een ontzettend lekker ding aan moeten zitten in een soort shuttle-bus. Ze zit in hetzelfde hotel, maar ik weet alleen haar voornaam. Shiiiiit !
pi_36510924
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 23:32 schreef Rico64 het volgende:
Mag het ook in de bus zijn?? Zit hier in het buitenland en vanmorgen ca. 30 minuten tegen een ontzettend lekker ding aan moeten zitten in een soort shuttle-bus. Ze zit in hetzelfde hotel, maar ik weet alleen haar voornaam. Shiiiiit !
Maar vond ze JOU ook een lekker ding? Zo nee, dan was het geen interactie
pi_36511723
quote:
Ik ga bijna nooit met de trein, en als ik wel in de trein zit, dan gebeurt er niks. Soms heb ik iets te lezen of te snoepen, en dat is dan wel leuk. Maar als er een meisje tegenover me gaat zitten vraag ik altijd of ze ook een stukje kiwi lust. Want ik krijg er normalitair 3 mee van moeders, maar eigenlijk kan ik dat helemaal niet op. En als het meisje dan een stukje wil, en ze reikt haar hand uit om het te pakken, dan pak ik die snel ff vast, flink knijpen. Mocht het meisje in kwestie stennis schoppen na deze daad dan sluit ik me altijd op in de wc, totdat de kiwi op is en het volgende station nadert. Soms moet ik dan ook poepen.
Wat zegt hij
OMFG Lig te huilen van het lachen gek
JOHNNY HEITINGA
pi_36511803
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 15:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

JOHNNY HEITINGA
pi_36520772
Vanmiddag is het weer zover, ik mag weer 2,5 uur treinen! !

pi_36521022
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 12:44 schreef Sport_Life het volgende:
Vanmiddag is het weer zover, ik mag weer 2,5 uur treinen! !

ik ook
dag
pi_36521119
Groningen -> Utrecht?
pi_36521178
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 12:57 schreef Sport_Life het volgende:
Groningen -> Utrecht?
enschede-a'dam
14:56 zwaai ik naar je @ amersfoort
dag
pi_36521232
ik moet 18u in utrecht zijn, dus pak 'm van 16:17 .

En tot die tijd leren Fokken!
pi_36521301
McCarthy.

Je hebt een meisje gezien die iets op haar bagagerek legde. En ze keek je aan.

Dit onthoud je nog, 5 jaar na dato.

Verder is alles goed met je?
pi_36521362
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 13:05 schreef MrBean het volgende:
McCarthy.

vrijdag 31 maart 2006 @ 13:11:52 #79
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_36521470
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 13:05 schreef MrBean het volgende:
McCarthy.

Era Vulgaris
  vrijdag 31 maart 2006 @ 13:14:16 #80
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_36521542
ik heb weleens een griet die ik niet kende voordat ik instapte in de trein gevingerd
yeah!
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_36521588
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 07:50 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik ben helemaal niet iemand die snel denkt dat hij sjans met een meid heeft. Ik stond een keer in een niet al te volle tram in Amsterdam. Staat er een bloedmooie meid achter me die echt overduidelijk haar tieten in m'n rug drukte. En wat deed ik? NIETS! Ik negeerde haar en deed of ik niets in de gaten had. Loosah!

Dit is een beetje van hetzelfde kaliber trouwens
pi_36521796
quote:
G*dv*r..!!

Dit is toch wel te erg voor woorden..

Dat jij het woord kiwi en poepen in een alinea durft te gebruiken..
Roma Bastardi..!! Vaffanculo..!!
[quote: Moggasparz: Man The harpoons..!!]
http://media.spikedhumor.(...)ion.com_kidowned.wmv
  vrijdag 31 maart 2006 @ 13:46:06 #83
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_36522489
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 15:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Man, wat een bagger, niet normaal.
Je bent IT-er ziet ik. Zal het eraan kunnen leggen dat jij zoon standard-duslectische IT-er bent dat je me niet snapt? Je weet wel, zo1 die wel goed is in tecniek, maar een enorme kruk met talen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 31 maart 2006 @ 13:53:34 #84
144938 TrapBever
blaft over de trap
pi_36522733
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 13:46 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

een enorme kruk met talen.
pi_36523384
quote:
[b]Op dinsdag 28 maart 2006 12:56 , nou daar zei ik geen nee tegen. Dus toen heb ik maar ja gezeid.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 14:20:07 #86
144896 Gi1337
"Victory is mine!"
pi_36523529
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 13:14 schreef type_29 het volgende:
ik heb weleens een griet die ik niet kende voordat ik instapte in de trein gevingerd
yeah!
Voordat je in de trein zat heb je iemand in de trein gevingerd
"Damn you, vile woman!"
pi_36535332
mja weleens in de trein geneukt, maar dat was met vriendin. verder ga ik wel altijd expres naast lekkere meiden zitten
  vrijdag 31 maart 2006 @ 21:28:11 #88
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_36535445
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 01:25 schreef McCarthy het volgende:
Praten is niet mijn sterkste kant, toen ben ik maar een beetje met mijn benen tussen haar benen gaan duwen. Ze deed net alsof ze het niet leuk vond, HA.
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_36535502
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 21:25 schreef erwinrt het volgende:
mja weleens in de trein geneukt, maar dat was met vriendin. verder ga ik wel altijd expres naast lekkere meiden zitten
Jaa! Lekker in een bijna lege coupe erbij gaan zitten en dan met een gemaakte glimlach de hele tijd aanstaren
Hattrick: AFC Asch (505106)
  Moderator vrijdag 31 maart 2006 @ 22:16:09 #90
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_36536907
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 13:14 schreef type_29 het volgende:
yeah!
Gaaf zeg!
Hoe kwam dat zo ineens dan?
Zeg me niet dat je haar zover gekregen hebt met een kiwi.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_36538209
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 22:16 schreef Gert het volgende:

[..]

Gaaf zeg!
Hoe kwam dat zo ineens dan?
Zeg me niet dat je haar zover gekregen hebt met een kiwi.
houdt iedereen nou godverdomme op?
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  vrijdag 31 maart 2006 @ 23:12:44 #92
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_36538334
Ik stond ene keer in een hele volle trein tegen een meisje aan met zo'n strak donkerblauw joggingpak aan. Met zo'n heel laag lage heup-joggingbroek. Ze had donkere haar in een paardenstaart. Echt een heel mooi meisje. Ik stond met mijn gezicht vlak bij haar hals. De trein schokte nogal en normaal gesproken erger ik me daaraan maar die keer niet. Doordat het zo vol was kwam ze af en toe met haar billen tegen me aan en dat vond ik niet echt heel erg. Gelukkig deed ze het niet te vaak.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 31 maart 2006 @ 23:13:51 #93
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_36538360
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 14:20 schreef Gi1337 het volgende:

[..]

Voordat je in de trein zat heb je iemand in de trein gevingerd
Misschien vond dat thuis plaats.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 31 maart 2006 @ 23:30:19 #94
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_36538746
Ik heb mijn ex-vriendin eens gevingerd in de trein.
  zaterdag 1 april 2006 @ 01:23:13 #95
138514 1ofthefew
always on the run
pi_36541612
een tijdje geleden (augustus 2005) nodigde een vriend mij uit om te gaan stappen in breda. het enige nadeel was dat ik ik 2,5 uur in de trein moest zitten in mijn eentje.

was op een zaterdag en ik had eerst de hele dag gewerk en bij huiskomst snel gegeten, douchen en spul pakken.

normaal vind ik treinen doordeweeks niet zo erg omdat er dan veel mensen zijn en dus veel kijken maar nu zag ik er tegenop.
bovendien zou ik niet echt lang kunnen indrinken bij die vriend dus ik dacht ik maak de heenreis gezellig.
heb 2 flessen rode wijn uit de wijnkelder van mijn ouders mee geschooierd, en een fles baileys voor het indrinken. verder nog wat nootjes en mijn laptop. had nog een mooie lading muziek en films erop staan en kon nog ff foto's rangschikken dacht ik zo.
in enschede stapte ik op rond half 9, was een warme dag en ik had ff een driekwartbroek aan gedaan en een sporthemd omdat je anders zo gaat zweten in de trein.
in hengelo overstappen en toen installeerde ik me dus met een beker wijn een lege coupe.
dus ik trek een fles wijn los, en ga muziek luisteren en ga ff wat klooien op mijn laptop.
de muziek varieerde van DHT tot hardstyle, don mclean en garvin degraw.

de wijn vloeide behoorlijk en onbewust begin ik dus mee te zingen met het nummer "american pie" van don mclean.
vanuit mijn ooghoek ziek ik dus opeens wat bewegen en het was geen conducteur. blijkt dat er iemand onderuit gezakt zat verderop in de coupe.
kwam een meisje mijn richting aanlopen en ze lachte al van een afstand. ik schaamde me rot omdat ik wist dat ik weer eens luid had meegezongen en als je mij hoort zingen dan bezorgd dat de meesten een geweldige lachbui.

het meisje komt dus dichterbij glimlacht en loopt verder na de wc.
ondertussen heb ik dus mijn oordopjes uit gedaan, muziek uit en ga met een rood hoofd zitten staren naar Donnie Darko, die ik maar weer voor de 30ste keer ging kijken.

meisje komt terug van de wc en ziet me dus stil voor mij laptop door die film scrollen.
zegt ze: "jammer dat je stopt met zingen want ik heb me in tijden niet zo vermaakt, idols is er niks bij"
met een rood hoofd antwoord ik dat ik niet had gezien dat zij er ook nog was en dat ik maar een filmpje ben gaan kijken.

ze vond mijn filmsmaak wel goed want ook zei kende donnie darko. om toch niet helemaal als een achterlijke idioot over te komen en ik me al iets herstelde van het fiasco bood ik haar dus ook wijn aan. had ze wel zin in, ze pakte haar spullen en kwam tegenover mij zitten.
dus ik slinger itunes weer aan en laat klik zomaar een afspeellijst aan.

muzieklijst met reggaeton en andere zwoele nummers, af en toe onderbroken door een snoeiharde hardstyle plaat en een jaren 80 nummer.
ze vond me wel een opmerkelijk persoon met een zeer uiteenlopende en aparte muzieksmaak. vooral het reggaeton vond ze mooie muziek die ze eigenlijk nog nooit gehoord.
beetje vertellen dat ik die muziek in een lokale niet toeristische discotheek in spanje heb ontdekt en sindsdien het wel relaxte muziek vind.

gesprek ging zo door en het werd ook steeds gezelliger. het meisje bleek maartje te heten, 20 jaar en op bezoek geweest bij een oud vriendinnetje op de middelbare school die in enschede studeerde, nu ging ze weer terug naar breda naar haar ouders (ze studeerd in utrecht).
ze had zwart haar met grote krullen, 1 meter 70 ongeveer en een heel strak figuur en mooie gebruind van haar vakantie naar turkije. ze had een zwart rokje aan en een mooi wit topje. verder natural, dus geen make-up, en een heel lief fijn gezichtje.
eigenlijk een meisje die je normaal niet aan durft te spreken in de discotheek maar wel steeds naar kijkt.
de wijn ging hard en we zaten inmiddels aan de baileys. door de alcohol werd zij nog mooier en ik nog geiler. ik voelde al wat groeien en ik probeerde aan de raarste dingen te denken om maar afgeleid te worden. of ze dat wist of niet maar ze begon opeens zo sensueel aan het bekertje baileys te likken zoals in de reclame, en ondertussen was het rokje ook omhoog gekropen waardoor ik haar dijen kon zien en ik dus ging fantaseren wat daar tussenlag.

binnen notime zat ik dus met een knots van een paal en ik ging dus met mijn benen over elkaar zitten omdat ik losse boxer aanhad met een baggy driekwart broek (ideaal tentmateriaal). ze moest weer even naar de wc en ik probeerde af te koelen wat niet lukte.
komt ze terug en vraagt ze naar die vakantiefoto's van mij (had ik het over gehad).
dus ze gaat naast me zitten en extra dicht omdat ze anders het scherm niet goed kon zien.
ik voelde haar been dus een beetje trillend tegen me aan en dat resulteerde er weer in dat mijn leuter echt knetterhard werd.
ik scroll dus door die vakantiefoto's en opeens is er een naaktfoto van mij waar ik dus aan het skinnydippen ben snachts in een spaanse zee, ik klik verder maar er volgen van die foto's waar ik verwilderd en half dronken op strand en zee rondren/zwem.
ik klik er snel door maar zij schreeuwt: "nee die wil ik zien"
ze duikt opzij over mijn schoot en wil dus terugklikken.
daarbij steunt ze dus met haar ene arm op mijn keiharde erectie. dan kijkt ze me aan, knipoogt en zegt: "had ik dus toch goed gezien dat je goed gebouwd bent".
ze knijpt een keer zachtjes in mij lul en geeft me een lange zoen.
mijn reactie daarna "pff jij bent ook lekker direct" (ja lekker domme opmerking).
ze zei dat ze bloedjegeil was en het niet kon helpen ;')
weer zoenden we en met een hand masseerde ik haar dijen en ging steeds naar boven en vlak voor het punt weer terug. ze begon ontzettend te hijgen en toen ik bij haar kutje in de buurt kwam voelde ik al dat ze kleddernat was. toen ik haar kutje streelde begon ze me heftiger te zoenen.
midden in de trein, ik was aangeschoten en bloedjegeil ben ik haar gaan beffen.
die meid kwam schreeuwend klaar en het geilheidsap gutste eruit.
na 20 seconden deed ze haar ogen weer open en zei ze dat dit het geilste was wat ze ooit had beleefd.
met haar kleine handje ging ze nu mijn rits openmaken en nu ging zij me pijpen.
echter vlak voordat ik klaarkom komt aan de andere kant die tering conducteur eraan. dus zij snel omhoog en normaal zitten.
de conducteur in kwestie keek ons lachend aan en liep zo verder. we schaamden ons allebei een beetje dat we ons zo hadden laten gaan.
dan word omgeroepen dat we station breda naderen. zij gaat weer zitten en geeft me haar nummer voor als ik een keer weer in de buurt ben.

nemen afscheid op het station en dan loop ik naar de bus. bij mijn vriend snel gedouched en ff snel gerukt omdat ik nog steeds geil was. tijdens het indrinken vertel ik het hele verhaal maar niemand geloofd me en er worden grappen over gemaakt.
ik sms die meid dat ik het een fantastische avond vond en dat we nu gingen stappen.
in de kroegen flink tanken en we komen bij een discotheek "casa" of zoiets.
ik ga samen met die vriend van me daar helemaal uit mijn dak op de dansvloer, vriend haalt bier en even later voel ik iemand achter me dansen. in de veronderstelling dat dat mijn vriend is schuur ik lekker mee. dan zie ik even later die vriend weer aankomen met 2 bier en een verbaasde blik.
ik keek nog verbaasder want achter mij stond maartje. toen ze mijn verbaasde blik zag lachte ze hard en gaf me een dikke zoen.
ze zou bij een vriendin langsgaan maar toen die vriendin het verhaal hoorde geloofde die het ook niet en zijn zij de stad ook maar ingegaan. we hebben samen wat gedronken en de rest van mijn groep keek ontzettend verbaasd omdat ze nu zagen dat het waar was.
maartjes vriendin was ook een bloedmooie brunette, waar al snel iedereen achteraan ging.
karin, zo heette die meid, was eigenlijk geinterresseerd in mijn vriend. dus op een gegeven moment staan we in een hoekje gezellig te praten en het werd steeds intiemer. maartje betaste me de hele tijd aan alle kanten en ik haar. op een gegeven moment ging ze met haar kontje tegen mijn kruis aanrijden en toen hield ik het niet meer en vroeg of ze mee ging met mij naar huis.
ze zei dat ze haar vriendin niet achter wou laten maar dat ik en mijn vriend wel mee konden naar het huis van haar vriendin (haar ouders waren toch weg dus geen overlast).
mijn vriend, die al een tijdje een vriendin heeft, wou niet mee aangezien hij had afgesproken met haar die nacht nog.
maartje vond dat dan wel sneu voor karin als wij dan lagen te sexen en zij allen was.
voor de grap zei ik dus dat ze dan wel mee kon doen, dat ik genoeg energie voor twee had en met mer altijd gezellig is.
die twee meiden kijken elkaar aan en ik denk: "fuck, waarom zeg ik dat nu, nu vinden ze me een freak".

zeggen ze allebei in koor oke, is goed.
daarna geeft karin me een zoen terwijl maartje met haar hand achter mijn broek gaat.
ik zeg iedereen gedag en pak met de dames een taxi.
in de taxi word ik door beide dames flink betast en kijkt de chauffeur jaloers om.
later thuis meteen naar het kingsize bed van de ouders van karin.
elkaar geil betasten en zoenen en al snel lagen we alledrie naakt. of ik karin ook zo lekker wou beffen (ik had het schijnbaar heel lekker gedaan ). dus ik beffen terwijl maartje bovenop karin gaat zitten en karin haar beft.

dan stoppen ze en word ik op mijn rug gegooid en word ik flink verwend, die meiden waren zo gek dat ze zelfs een vinger in mijn hol stopten toen ze me pijpten. ik spoot hun gezichtjes helemaal vol toen ik klaar kwam.
echter binnen notime had ik weer een stijve en daarna heb ik ze allebei flink gepaalt in alle mogelijk standjes.
toen vroeg ik wie een vinger in mijn kont had gestoken want die moest ook maar eens een soortgelijk lot ondergaan. het bleek dat ze het allebei hadden gedaan en toen ik dus in allebei holletjes een vingertje duwde merkte ik dat ze dat ook lekker vonden.
ik zei dus dat ik ze ook wel anaal wou nemen. beidde dames hadden dat nog nooit gedaan maar ze wouden het wel proberen. heel zachtjes heb ik hun anale maagdelijkheid die nacht genomen.
we hebben van 3 uur tot 8 uur lopen sexen, ben 4 keer klaargekomen en die dames nog vaker. smiddags onder de douche ook nog weer beide dames genomen.

dat was de nacht van mijn leven, een nacht die daarna nog slecht een keer is herhaald. toen kreeg karin een vriend en was het over. alhoewel karin nog wel eens zegt dat ze nog nooit zulke geile sex heeft gehad .

maartje heb ik nog wat vaker gezien en mee gesexed. echter al 2 maanden geen sex meer mee gehad maar binnenkort spreken we weer af.
De wereld is op hol geslagen
  zaterdag 1 april 2006 @ 01:51:41 #96
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_36542201
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 01:23 schreef 1ofthefew het volgende:

-knip-
Zeg me dat het een copy/paste-verhaal is!
pi_36542319
Ah, de legendarische Maartje. Bekend verhaal. Ze kon het lonken niet laten en werd in 1977 op het traject Enschede-Breda door haar jaloerse vriend voor een trein gegooid. Ze wordt nog regelmatig door nietsvermoedende reizigers gezien.
pi_36542363
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 01:36 schreef Xennia het volgende:
In de trein zit ik in mijn eigen wereldje en wens niet aangesproken te worden. Sta dus niet open voor dergelijke interacties
Jij bent dan ook Queen Labiel.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  zaterdag 1 april 2006 @ 02:09:10 #99
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_36542495
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 01:58 schreef dvr het volgende:
Ah, de legendarische Maartje. Bekend verhaal. Ze kon het lonken niet laten en werd in 1977 op het traject Enschede-Breda door haar jaloerse vriend voor een trein gegooid. Ze wordt nog regelmatig door nietsvermoedende reizigers gezien.
In 77' hadden ze al laptops en hardstyle?
  zaterdag 1 april 2006 @ 02:22:25 #100
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_36542696
Sterker nog, de natte droom van 1ofthefew hierboven (inderdaad: laat het ASJEBLIEF copy/paste zijn!) is in 1932 reeds geschreven door Bertolt Brecht. Die gebruikte namelijk ook geen hoofdletters.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')