abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 1 april 2006 @ 12:56:21 #1
138514 1ofthefew
always on the run
pi_36548203
In mijn vriendengroep komt het wel eens voor dat dezelfde meid wordt gepakt door meerdere vrienden.

meestal zijn het gewoon neukertjes en doet niemand er moeilijk over.
zo heb ik een vriend die een fuckbuddy heeft en die meid in kwestie wil wel een keer met mij sexen.

wel eens met mijn vriend erover gehad en die moedigd mij zelfs aan om dat te doen omdat hij denkt dat het goed voor mij is om mijn laatste fiasco te vergeten.

ik heb ook echter een 'vriend' die ooit een lange tijd met een meisje heeft gehad. hij heeft het destijds uit gemaakt maar hij was er altijd wel gek op (zijn langste relatie ooit).
een tijdje geleden broeide er al wat tussen die meid en een andere vriend. van msn-en werd het een biosje en een keer winkelen en dergelijk.

echter voordat het echt wat werd is die ene vriend naar de andere vriend gegaan en gezegd dat hij gek op haar was en dat hij wel wat met haar zou beginnen als hij er geen bezwaar tegen had.
dat was niet zo en dus later is het wat geworden en nu nog steeds.

dezelfde vriend die goedkeurde dat zijn maat met zijn ex nam maakte het iets bonter.
na een feestje neukte hij de ex van een vriend die op de kamer ernaast lag en wakker werd van de geluiden en toen ff kwam kijken. hij zag zijn kersverse ex dus een vriend palen.
dikke trammelant en veel gescheld.

ikzelf heb ook 2 meiden waar het voor mij heel gevoelig ligt. als vrienden die zouden pakken dan zou ik echt uit mijn vel knappen. van een paar weet ik dat ze dat nooit zouden doen maar een paar anderen, die ik eigenlijk al niet meer beschouw als goede vrienden, zouden het zo doen (hebben het zelfs gezegd al).

wat zouden jullie doen of wat hebben jullie mee gemaakt?
ikzelf zou nooit een ex palen van een vriend, als ik echter wel heel gek zou worden op een maat zijn ex en dat gevoel is wederzijds dan zou ik het voorheen heel netjes vertellen en zeggen dat het meer is dan alleen sex.
De wereld is op hol geslagen
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:45:40 #2
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36549430
Mwah... dat dan weer niet. Wel een keer iets met een dametje begonnen die op dat moment met een bekende van me ging. Niet zo netjes, maar zeg maar eens nee tegen zo'n leuk meissie.

Hij was er niet zo blij mee, maar uiteindelijk is alles weer vergeten en vergeven. Ken beur'n.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_36549591
"pakken"
underground forever baby
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:25:36 #4
144436 Afwasborsteldetweede
Voor universeel gebruik
pi_36550319
vmbo
Afwasborstel? 'Zie je wel dat zo'n titel werkt!
pi_36550403
'neukertjes' van vrienden 'palen' is geen probleem vind ik, maar als het gaat om echte exen vind ik het not done.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_36550733
Eén keer met een vriendin die een knipperlichtrelatie had met een jongen, die haar eigenlijk niet meer moest. Hij was al maanden met mij aan het flirtten en ik vond hem ook wel leuk. Toen het weer een keer "even uit was" tussen hen, ging ik met dat vriendje van bil
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:46:48 #7
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36550820
lekker hoor
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_36550872
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:51 schreef Laton het volgende:
"pakken"
Mjah, dat dacht ik dus ook meteen...

Zelf geen last van btw
pi_36556948
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:29 schreef electricity het volgende:
'neukertjes' van vrienden 'palen' is geen probleem vind ik, maar als het gaat om echte exen vind ik het not done.
pi_36561765
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:48 schreef Enil het volgende:

[..]

Mjah, dat dacht ik dus ook meteen...

Zelf geen last van btw
Jij was toch die gast die z'n eigen sperma opat?
  zaterdag 1 april 2006 @ 21:53:32 #11
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36561896
jummy for my tummy
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  zondag 2 april 2006 @ 16:18:04 #12
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_36580545
ik vind het dan nog anders als je echt evrliefd wordt (van 2 kanten) op een ex van een vriend... maar vind wel dat je open kaart moet spelen dan.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_36580572
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:18 schreef Stefkuh het volgende:
ik vind het dan nog anders als je echt evrliefd wordt (van 2 kanten) op een ex van een vriend... maar vind wel dat je open kaart moet spelen dan.
ja. schaamteloos 'palen' is dan behoorlijk respectloos.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_36585506
quote:
hij zag zijn kersverse ex dus een vriend palen
pi_36587763
Vriendengroep die elkaar in een soort vicieuze cirkel lopen te neuken. Rare vriendengroep...
JOHNNY HEITINGA
pi_36588543
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:28 schreef Camplo het volgende:
Vriendengroep die elkaar in een soort vicieuze cirkel lopen te neuken. Rare vriendengroep...
Zeg dat !!

Ben blij dat ik nooit in die situatie's terecht komt

Trouwens als mijn vriend zou zeggen ''dat ik me mag laten pakken omdat dat goed zou zijn voor me''
Dan zou ik zeggen adios amigos..DAn klopt er iets niet.

Maar zoals ik al zei.. we wisselen niet onderling van contacten in onze vrienden groep
Ook al zou het uit zijn,dan zou ik toch echt niet met een vriend van hem er vandoor gaan
Salsa Española
  zondag 2 april 2006 @ 20:51:55 #17
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_36588693


Not done!

Neukertjes: akkoord, maar relaties. No way.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_36588822
Wat een incest club zeg
Jupiler is goed
  zondag 2 april 2006 @ 21:31:11 #19
138514 1ofthefew
always on the run
pi_36590166
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:54 schreef Aurelium het volgende:
Wat een incest club zeg
ja soms is het wel heel erg. op vakantie hebben we binnen 10 minuten met 4 man hetzelfde meisje zitten zoen

of dat je later hoort dat een meid 2 keer op een avond met personen uit ons groepje heeft liggen klooien.

ik wil wel eens een keer fatsoenlijke meisjes tegenkomen
De wereld is op hol geslagen
  maandag 3 april 2006 @ 00:04:23 #20
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_36595768
ehr.. wat een sletten zooi... fatsoenlijk topic onwaardig... verander de titel maar in "WIj neuken elkaar.. wat vind je er van?"
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_36596231
amenooitniet!!

2 van m'n beste vrienden vervloeken mekaar nu omdat 'de meid' van de ene naar de andere is overgestapt gestapt, dat is fucked up als je 'er midden in zit'

saillant detail voor de liefhebbers van een ex van je goede vriend pakken: sperma blijft geloof ik weken/ maanden in de vagina zitten (iig resten dan)

beffen?

  maandag 3 april 2006 @ 11:21:29 #22
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_36602351
Een ex is een ex. Boeit niet zoveel van wie het een ex is. Gewoon neuken die handel.
Hup, aan het werk!
pi_36605507
Je krijgt er toch pijnlijke situaties door als je iets neemt met een ex van een goede vriend(in) lijkt me, dus zal er ook nooit aan beginnen
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_36605657
quote:
Op maandag 3 april 2006 13:19 schreef Sade het volgende:
Je krijgt er toch pijnlijke situaties door als je iets neemt met een ex van een goede vriend(in) lijkt me, dus zal er ook nooit aan beginnen
niks dan ellende, dat zeg ik... daarom heb ik er zelf niet eens overwogen ooit
pi_36605753
EX=EX=Over en uit. 100% Herneukbaar dus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')