quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:29 schreef electricity het volgende:
'neukertjes' van vrienden 'palen' is geen probleem vind ik, maar als het gaat om echte exen vind ik het not done.
Jij was toch die gast die z'n eigen sperma opat?quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:48 schreef Enil het volgende:
[..]
Mjah, dat dacht ik dus ook meteen...
Zelf geen last van btw
ja. schaamteloos 'palen' is dan behoorlijk respectloos.quote:Op zondag 2 april 2006 16:18 schreef Stefkuh het volgende:
ik vind het dan nog anders als je echt evrliefd wordt (van 2 kanten) op een ex van een vriend... maar vind wel dat je open kaart moet spelen dan.
Zeg dat !!quote:Op zondag 2 april 2006 20:28 schreef Camplo het volgende:
Vriendengroep die elkaar in een soort vicieuze cirkel lopen te neuken. Rare vriendengroep...![]()
ja soms is het wel heel erg. op vakantie hebben we binnen 10 minuten met 4 man hetzelfde meisje zitten zoenquote:
niks dan ellende, dat zeg ik... daarom heb ik er zelf niet eens overwogen ooitquote:Op maandag 3 april 2006 13:19 schreef Sade het volgende:
Je krijgt er toch pijnlijke situaties door als je iets neemt met een ex van een goede vriend(in) lijkt me, dus zal er ook nooit aan beginnen
smerige afgelikte-boterhammen-eterquote:Op maandag 3 april 2006 13:27 schreef BigBadPete het volgende:
EX=EX=Over en uit. 100% Herneukbaar dus.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:29 schreef electricity het volgende:
'neukertjes' van vrienden 'palen' is geen probleem vind ik, maar als het gaat om echte exen vind ik het not done.
je doet niks fout zolang het maar niet stiekem gaat...quote:Op maandag 3 april 2006 14:48 schreef SpookY22 het volgende:
Misschien ben ik dan jaren geleden zo fout bezig geweest door na een tijdje er met de ex van een vriend vandoor te gaan, we zijn nu al weer 6 jaar saampjes.......
Heb ik iets fout gedaan dan.........btw ik zie die vriend ook nog op regelmatige basis.
U is een Kaapverdiaan of een Antilliaan?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:56 schreef 1ofthefew het volgende:
In mijn vriendengroep komt het wel eens voor dat dezelfde meid wordt gepakt door meerdere vrienden.
*Eens.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:29 schreef electricity het volgende:
Dat zeg je goed.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:29 schreef electricity het volgende:
Daar ben ik het nou een helemaal mee eens.quote:Op maandag 3 april 2006 23:21 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat zeg je goed.
Een Nueqertje is wat het is: een object om je staaf op bot te vieren.
Een ex heeft een emotionele waarde.
quote:Op maandag 3 april 2006 23:29 schreef Cracka-ass het volgende:
Gosé
nee maartje is een meisje die mijn reguliere vriendengroep niet echt kent.quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:11 schreef Martijn_fijn het volgende:
Is dat die Maartje soms, die zo vaak gepakt wordt in jouw vriendgroep?![]()
geile interacties in de trein
Hm. Ga je daarna ook in hun broekspijpen hangen en grommen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:41 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik kijk mijn vrienden altijd zo aan wanneer ze mij vragen of ze een ex mogen palen:
[afbeelding]
lolquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:55 schreef RedDevil085 het volgende:
Vind het een beetje not done (heeft wat met veroveringsdrang te maken enzo)... Maar goed, ik heb bewust niet veel vrienden, dus het is niet echt een probleem waar ik veel tegen aan loop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |