Zit een kern van waarheid inquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je van ze houdt, gun je hen hun liefde. Misschen hadden ze jou wel nodig om hun voorbestemde partner te vinden.
Zou ik inderdaad ook wel een naaistreek vinden mocht ie er wel op ingaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:25 schreef HassieBassie het volgende:
Als het echt een vriend is, doet ie het zelf niet. Doet ie het wel, dan weet je genoeg.
Ik bedoel, na een week, kom op. Hoe lang hebben jullie wat gehad?
Dat wel, maar op dit moment heb je dr NIKS aan!quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:27 schreef MisterTata het volgende:
Opflikkeren met die gast natuurlijk, dat soort gasten wil je niet hebben als 'vriend'. Ook niet echt netjes van je ex btw....klote mensen![]()
Als hij het niet begrijpt is het wel een hele grote sukkel!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:30 schreef Ivo1986 het volgende:
Mja ik heb hem gezegd dat ik het totaal niet prettig vind... hij stond me raar aan te kijken...
het gekke is ook nog dat hij nog nooit iets met een meid heeft gehad...
Met mijn ex wil ik nog praten...
in het begin even afblijfen ja maar als er wat tijd overheen gaat denk ik who cares ik hoop dat ze gellukig worden !quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:33 schreef Nevje het volgende:
Kheb hetzelfde meegemaakt.. Mn ex die ineens mn beste vriendin leuk vind..![]()
Maar zij heeft cool gereageerd en hem afgewezen, ook al vond ze hem stiekem wel leuk..
Reden: "omdat hij mijn ex is.."
En nu haat hij mij..![]()
Maargoed, dat zat er wel aan te komen.. maar nu weet ik wel dat mn vriendin wel een échte vriendin is..
Het probleem is alleen wel dat je dan bij verjaardagen of wat dan ook constant met je ex geconfronteerd wordt... kan vervelende situaties opleveren.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:37 schreef mixed-up het volgende:
[..]
in het begin even afblijfen ja maar als er wat tijd overheen gaat denk ik who cares ik hoop dat ze gellukig worden !
Of ben jij de kutvriend die een ander z'n geluk niet wenst misschien?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:33 schreef Nevje het volgende:
Kheb hetzelfde meegemaakt.. Mn ex die ineens mn beste vriendin leuk vind..![]()
Maar zij heeft cool gereageerd en hem afgewezen, ook al vond ze hem stiekem wel leuk..
Reden: "omdat hij mijn ex is.."
En nu haat hij mij..![]()
Maargoed, dat zat er wel aan te komen.. maar nu weet ik wel dat mn vriendin wel een échte vriendin is..
Fuck that shit.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je van ze houdt, gun je hen hun liefde. Misschen hadden ze jou wel nodig om hun voorbestemde partner te vinden.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:50 schreef phunkk het volgende:
M'n vrienden en ik hebben de simpele regel dat je niks begint met de ex van een ander. Ik zie het als een kwestie van respect.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |