Eerst maar es afwachten OF er uberhaupt nog foto's op het rolletje staan waar ik iets mee kan!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:33 schreef guitarist.nl het volgende:
Whehe, altijd leuk.
(laat je ze ook meteen op cdrom zetten?)
Brrrrr, ben ik ook bang voor!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:42 schreef Chinless het volgende:
Ik ben benieuwd... meestal heeft zn rolletje maar een bepaalde houdbaarheidsdatum
Als ik der wat gelukt zijn, en ze niet te schunnig zijn........!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:45 schreef Jodocus1 het volgende:
Zet je ze ook online zodat we mee kunnen genieten ?
Foto's van de zomer..... Heerlijk weer
Met zo'n vaart loopt dat niet hoor. Ze zijn vaak jaren houdbaar.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:42 schreef Chinless het volgende:
Ik ben benieuwd... meestal heeft zn rolletje maar een bepaalde houdbaarheidsdatum
Mits goed bewaard... Anders kan de kwaliteit van de foto's hard achteruit gaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:56 schreef Lod het volgende:
[..]
Met zo'n vaart loopt dat niet hoor. Ze zijn vaak jaren houdbaar.
daar heb ik geen moeite mee hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:47 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
...en ze niet te schunnig zijn........!!![]()
Nou ja...heb een paar maandjes in Spanje gewoond en gewerkt!! Heb daar een legio van fotoverzamelingen van!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
Als je niet meer weet wat voor fotos er op het rolletje staan en het toestel lag een beetje dood te zijn in de kast....dan:
A) heb je een ontzettende kutvakantie gehad
B) staan er ook geen spannende avontuurtjes op.
Bedankt voor de infoquote:Voorzichtig in het toilet het toestel losgehaald en handmatig het rolletje teruggedraaid!!
quote:
Hope so!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:49 schreef Djep het volgende:
Ben benieuwd of je de foto's nog gaat herkennen!
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:52 schreef miss.cutie4you het volgende:
Ohw sjips, zit nog steeds te Fokken!!![]()
ben rond 16.00 terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |