Eerst maar es afwachten OF er uberhaupt nog foto's op het rolletje staan waar ik iets mee kan!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:33 schreef guitarist.nl het volgende:
Whehe, altijd leuk.
(laat je ze ook meteen op cdrom zetten?)
Brrrrr, ben ik ook bang voor!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:42 schreef Chinless het volgende:
Ik ben benieuwd... meestal heeft zn rolletje maar een bepaalde houdbaarheidsdatum
Als ik der wat gelukt zijn, en ze niet te schunnig zijn........!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:45 schreef Jodocus1 het volgende:
Zet je ze ook online zodat we mee kunnen genieten ?
Foto's van de zomer..... Heerlijk weer
Met zo'n vaart loopt dat niet hoor. Ze zijn vaak jaren houdbaar.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:42 schreef Chinless het volgende:
Ik ben benieuwd... meestal heeft zn rolletje maar een bepaalde houdbaarheidsdatum
Mits goed bewaard... Anders kan de kwaliteit van de foto's hard achteruit gaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:56 schreef Lod het volgende:
[..]
Met zo'n vaart loopt dat niet hoor. Ze zijn vaak jaren houdbaar.
daar heb ik geen moeite mee hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:47 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
...en ze niet te schunnig zijn........!!![]()
Nou ja...heb een paar maandjes in Spanje gewoond en gewerkt!! Heb daar een legio van fotoverzamelingen van!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
Als je niet meer weet wat voor fotos er op het rolletje staan en het toestel lag een beetje dood te zijn in de kast....dan:
A) heb je een ontzettende kutvakantie gehad
B) staan er ook geen spannende avontuurtjes op.
Bedankt voor de infoquote:Voorzichtig in het toilet het toestel losgehaald en handmatig het rolletje teruggedraaid!!
quote:
Hope so!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:49 schreef Djep het volgende:
Ben benieuwd of je de foto's nog gaat herkennen!
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:52 schreef miss.cutie4you het volgende:
Ohw sjips, zit nog steeds te Fokken!!![]()
ben rond 16.00 terug!
zou leuk zijn als die foto's hier dan terecht zouden komenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:52 schreef Syd het volgende:
blijkt het van een vieze oude man te zijn die jouw begluurder in jouw vakantiehuisje
Dat moet nog blijkenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:24 schreef Chinless het volgende:
Waarom ONZ? dit lijkt me dan eerder iets voor GC, want ONZIN is dit niet![]()
Kijk..jij snapt hetquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:36 schreef Pwn_zoon het volgende:
[afbeelding]
Kom maar op met de rest van je pics!![]()
Als ze onderweg een vriendin tegen is gekomen gaat het nog wel ff durenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:49 schreef Erick1985 het volgende:
Ze zou ze om 15.15 ophalen, maar ze is nog niet terug geloof ik....
Ik verzoek ook JOU vriendelijk om MIJN ass uit je bericht te halen, ik heb hier GEEN toestemming voor gegeven!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:36 schreef Pwn_zoon het volgende:
[afbeelding]
Kom maar op met de rest van je pics!![]()
en je post em zelf wel naast elke postquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:06 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Ik verzoek ook JOU vriendelijk om MIJN ass uit je bericht te halen, ik heb hier GEEN toestemming voor gegeven!
DAT bepaal ik altijd nog zelf!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:07 schreef remlof het volgende:
[..]
en je post em zelf wel naast elke post
ow hoe zijn de foto's?
het is zelfs je avaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:06 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Ik verzoek ook JOU vriendelijk om MIJN ass uit je bericht te halen, ik heb hier GEEN toestemming voor gegeven!
Als je hem zelf gebruikt in bijvoorbeeld US en iemand anders gebruikt hem elders als bash-materiaal, dan is het niet toegestaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:09 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
DAT bepaal ik altijd nog zelf!![]()
Maar goed, we gaan maar weer wachten totdat MIJN foto in het groot wordt verwijderd! Beetje jammer weer......Maar ja,....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |