Nee, dan waren het eigen foto's geweestquote:Op maandag 1 januari 2007 19:28 schreef Alfisti het volgende:
Alexxxxx op
deze shift doe ik eigenlijk nooit, ja toen sbux begon toen werkte ik dagen van 8:00 tot 20:00quote:Op maandag 1 januari 2007 19:45 schreef Paladijn het volgende:Bo, wat een kutwerktijden heb je eigenlijk... laat beginnen en dan om 2000 pas naar huis?
En dan straks allemaal kuthippies met lekkende barrels van 20 jaar oud die amper 120 kunnen op de ring zekerquote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dan straks allemaal kuthippies met lekkende barrels van 20 jaar oud die amper 120 kunnen op de ring zeker![]()
![]()
![]()
Visa's?quote:Op maandag 1 januari 2007 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dan straks allemaal kuthippies met lekkende barrels van 20 jaar oud die amper 120 kunnen op de ring zeker![]()
![]()
![]()
Juistquote:Op maandag 1 januari 2007 21:12 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Visa's?
sorry, kon het niet laten
Het traditionele 1 januari kater-topicquote:Op maandag 1 januari 2007 22:23 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoe, dat van dat eten was _geen_ goed idee
Ik de winkelwagen. Die kun je vooruit schieten. Ik dacht dat mijn kat dat wel leuk zou vinden, maar die vindt er geen flikker aan. Lui beestquote:Op maandag 1 januari 2007 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb de heftruck van Cars als kinder surprise
Dat is waar, ik vond die wagens die ernaast stonden eigenlijk leukerquote:Op maandag 1 januari 2007 23:55 schreef Sjoem het volgende:
Mja, hij praat wel best accentloos. Wel jammer dat het geen F1 wagen was.
Spammertquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben lijstjes aan het maken, teken dat ik me verveel
Hoezo?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:27 schreef Sjoem het volgende:
Nou mensen. Morgen allemaal MED checken ofzo.
Omdat ze geen inbeeldings vermogen hebben.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom worden mensne boos als je zegt dat de Nissan Skyline je neit kan bekoren?Het zla mij echt aan mn reet roetsen als iemadn de Niva of Visa stom vind bijvoorbeeld
Omdat jij dat uitloktquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom worden mensne boos als je zegt dat de Nissan Skyline je neit kan bekoren?Het zla mij echt aan mn reet roetsen als iemadn de Niva of Visa stom vind bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:41 schreef hermandeperman het volgende:
Lekkend crewlid.
Lekker bezig Lex
Nee extra week vrij gelukkigquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee extra week vrij gelukkig![]()
Kan ik goed gebruiken, want door dat appartement ga ik het komende week nog druk krijgen![]()
Is het definitief dan?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee extra week vrij gelukkig![]()
Kan ik goed gebruiken, want door dat appartement ga ik het komende week nog druk krijgen![]()
Die 1e vent heeft het appartement niet genomen in elk geval.quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je weet er alles vanaf heEn bent blij dat je er van af bent he
![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:20 schreef hermandeperman het volgende:
Om daar trio'tjes te doen met kleine jochies meisjes?
Oi XBeste wensen.
Maar je hebt het nog niet gezien toch?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die 1e vent heeft het appartement niet genomen in elk geval.
Aangezien ik 2e op de lijst sta hoef ik alleen nog financieel alles te regelen![]()
Nouja dat regelen ze gelukkig voor me![]()
Tilburg, en als ik het neem is het pas begin 2008 klaar dus duurt nog ffquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, bah. Ieuw.
Bara: waar ga je wonen!? succes / sterkte met verhuizen
Nieuwbouw zul je toch al niet te zien krijgenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:50 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Maar je hebt het nog niet gezien toch?
Ja, maar heb je dat wel al gezien?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nieuwbouw zul je toch al niet te zien krijgen![]()
Alles wat je koopt is op papier en maquette.
Alleen de echte ruwbouw zijn ze nu mee bezig.
Ach, nieuwbouw v.o.n. is altijd een goede investering, dus gewoon kopen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:54 schreef BoJo het volgende:
ik had mijn apartement ook van een tekening gekocht![]()
die van 9 tonquote:
Staat er niet op die manier bij? Paas nou gewoon een linkje naar de directe paginaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
die van 9 ton![]()
Nee type F 34 ga ik voor![]()
idd, ziet er goed uit dudequote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ach, nieuwbouw v.o.n. is altijd een goede investering, dus gewoon kopen.
En daarbij ziet het er echt top uit![]()
Zal wel ff screenshot maken van platte grond want die meeus site doet raarquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:01 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Staat er niet op die manier bij? Paas nou gewoon een linkje naar de directe pagina.
quote:
Tot die tijd ga ik fijn sparen bij papa en mamaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
2008.... Dat is het moment dat ik uit Tilburg vertrek. Ik heb nog wel 'n studio voor je tot die tijd?![]()
Maar geen normale douche....quote:
Voor mij zou dat wel een must zijn denk ikquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja niet echt een must, maar toch leuk![]()
Thuis hebben we ook zo'n soort douche gehad, vond het wel fijn eigenlijkquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Maar geen normale douche....
Verder ziet het er puik uit
Locatie is goed
Een vraagje: je zit toch niet op een van die plekken waar je alleen uitkijkt op de achterkant va nde V&D?
Nee, ok, dan is het goedquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Thuis hebben we ook zo'n soort douche gehad, vond het wel fijn eigenlijk![]()
Daar kijk je overheen vanaf een bepaalde verdieping...
En daar zit ik boven gelukkig![]()
Niet als je je warm water zelf moet betalenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:10 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Voor mij zou dat wel een must zijn denk ik![]()
.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, ok, dan is het goed
Ik kan me een leuker uitzicht bedenken dan een kale muur
Dan zou ik de waterkoker erbij pakkenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet als je je warm water zelf moet betalen![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 04:30 schreef Hugster het volgende:
Verdulleme nog steeds niet geslapen sinds zondag ochtend
ik vind een douche ook prettiger. Hoeveel m2 is dat nou eigenlijk? Koop je ook een parkeerplek in de garage? En wat ga je ervoor neer moeten tellen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet als je je warm water zelf moet betalen![]()
Ja die heb ik met veel glaasjes water en aai over de bollen weer aan de praat gekregenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:39 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoe, leeft Au3 nog/weer?Wat een verhaal
En Huug, je begint het nieuwe jaar puikend
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja die heb ik met veel glaasjes water en aai over de bollen weer aan de praat gekregen![]()
55m2quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind een douche ook prettiger. Hoeveel m2 is dat nou eigenlijk? Koop je ook een parkeerplek in de garage? En wat ga je ervoor neer moeten tellen?![]()
Bijna net zo duur als in Utrechtquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
55m2
En parkeerplaats zit onder het gebouw.
grootste garage in tilburgEn die parkeerplaats kost 20000 euro
![]()
Ik ga nu weer op volle kracht aan het paper 14.gifquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Men
Ik ga morgen weer op volle kracht draaienZit nu op de TU en komt niet veel productiefs uit
Parkeerplaats voor de deur kost je hier 43 euro per kwartaal.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bijna net zo duur als in Utrecht
Mja, ik heb over 2 weken een tentamen of 8quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ga nu weer op volle kracht aan het paper 14.gif
Ik zal blij zijn als het af is, men wat een bevalling.
Als je eenmaal 10 jaar op de wachtlijst hebt gestaan jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Parkeerplaats voor de deur kost je hier 43 euro per kwartaal.
Ja schandalig he...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je eenmaal 10 jaar op de wachtlijst hebt gestaan ja
Kopen was 25 of 50 ruggen... weet ik niet zeker meer... En dan heb je dus gewoon een nummerplaat voor een stukje tegels
Met je Corsa dieselquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja schandalig he...
Hier sta je dan nog wel in een parkeergarage dat scheelt![]()
I wishquote:
Geen tijd om nu te kijken, maar is dat die Mini zonder achterbank in race-uitvoering?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:55 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YUHqlFYspfM
ROFLS
Gastquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
I wish
Lukt nog steeds nietIk wil het ook meer gewoon omdat het me wel gezond lijkt op zich na zo'n lange tijd wakker zijn. Niet omdat ik me brak voel of iets, ben gewoon top fit en klaarwakker
Mijn vrienden die ook wat brokjes van die blauwe snoepjes hadden gegeten hebben wel al gewoon geslapen
En ik heb er dus nog 7 over eh
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
55m2
![]()
doen ze bij mij ook gelukkig nog nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hopen dat ze niet moeilijk doen over wat olie lekage![]()
Appartement is 155 + de parkeerplaats dusquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:06 schreef BoJo het volgende:
[..]kolere!
mijne was 6000 euro![]()
Wat moet je totaal betalen als ik zo brutaal mag zijn?![]()
Wel lekker dat je keuken apart is en lekker groot balkon
gayquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:05 schreef Hugster het volgende:![]()
http://www.youtube.com/watch?v=6qHbKfel6Do
![]()
Keeeeeeeeeenkersquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:05 schreef Hugster het volgende:![]()
http://www.youtube.com/watch?v=6qHbKfel6Do
![]()
Ah, zo wordt die 6 ton voor dat kunstwerk dus betaaldquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
55m2
![]()
zeker mooi nummerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Appartement is 155 + de parkeerplaats dus![]()
Mooi nummer he dat 155![]()
Welneequote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gast
Jij bent je lichaam ECHT aan het vernachelen
316 is net te licht of je moet motorswap doen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:56 schreef hermandeperman het volgende:
[TK] BMW 316i E30 met APK voor heul weinig!
Circuitbak?
te traag voor circuit bakquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:56 schreef hermandeperman het volgende:
Circuitbak?
Jezus, voor zo'n kippenhokje zou ik nog geen 20k neerleggen, laat staan voor een parkeerplaats onder dat rampenproject. Gelukkig krijg ik van m'n vader een betere startstekquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
55m2
![]()
Nieuwe hobby?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:56 schreef hermandeperman het volgende:
Circuitbak?
relnichtquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:24 schreef Richboy het volgende:
[..]
Jezus, voor zo'n kippenhokje zou ik nog geen 20k neerleggen, laat staan voor een parkeerplaats onder dat rampenproject. Gelukkig krijg ik van m'n vader een betere startstek
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:56 schreef hermandeperman het volgende:
Circuitbakwrak?
Noem je mij nou homo? Gezien die foto met die neppistooltjes lijk jij me toch echt eerder een reetcowboy dan ik...quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:33 schreef Richboy het volgende:
[..]
Noem je mij nou homo? Gezien die foto met die neppistooltjes lijk jij me toch echt eerder een reetcowboy dan ik...
Tsja.. dat krijg je met een Boxsterquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:33 schreef Richboy het volgende:
[..]
Noem je mij nou homo? Gezien die foto met die neppistooltjes lijk jij me toch echt eerder een reetcowboy dan ik...
jij legt toch nooit geld neer, dat doet je pappiequote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:24 schreef Richboy het volgende:
[..]
Jezus, voor zo'n kippenhokje zou ik nog geen 20k neerleggen, laat staan voor een parkeerplaats onder dat rampenproject. Gelukkig krijg ik van m'n vader een betere startstek
Ja, maar dat gaat dus mooi wel van mijn erfenis afquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
jij legt toch nooit geld neer, dat doet je pappie
Nou ja, liever in jullie ogen een homo dan in de ogen van half Nederland een wannabe murk als jij.quote:
wij wel hoorquote:
Ieuwquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
wij wel hoor![]()
Richboy is kwaad op de wereld omdat hij geen echte vrienden heeft en dat hij wekelijks bij paps onder het bureau moet voor benzine.![]()
De klachten over het onderwijsniveau in Nederland zijn dan ook terecht, als dit soort infantielen onder het label student vallen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:13 schreef hermandeperman het volgende:
Er zijn hier meer studenten dan arbeiders conjo
Ja meneerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:18 schreef Richboy het volgende:
[..]
De klachten over het onderwijsniveau in Nederland zijn dan ook terecht, als dit soort infantielen onder het label student vallen.
Trouwens, ik neem aan dat je weet dat mbo en hbo scholiertjes geen studenten zijn?
Een student is iemand die hoger onderwijs volgt. Dat is zowel HBO als WO. Dat jij dat niet eens weetquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:18 schreef Richboy het volgende:
[..]
De klachten over het onderwijsniveau in Nederland zijn dan ook terecht, als dit soort infantielen onder het label student vallen.
Trouwens, ik neem aan dat je weet dat mbo en hbo scholiertjes geen studenten zijn?
Dat diegenen die mij proberen af te schilderen als homo zelf gewoon simpele, infantiele arbeiders zijn.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:19 schreef Sjoewe het volgende:
En je punt is?
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:20 schreef M5 het volgende:
[..]
Een student is iemand die hoger onderwijs volgt. Dat is owel HBO als WO. Dat jij dat niet eens weet
Maar als ik je, als 3e jaars WO student, een homo zou noemen, dat voor jou wel prima is?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:21 schreef Richboy het volgende:
[..]
Dat diegenen die mij proberen af te schilderen als homo zelf gewoon simpele, infantiele arbeiders zijn.
Nee, dan zou me dat van je tegenvallen. Of ook jij moet jaloers zijn.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar als ik je, als 3e jaars WO student, een homo zou noemen, dat voor jou wel prima is?
Maar geef eerst eens antwoord op m'n vraag.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:23 schreef Richboy het volgende:
[..]
Nee, dan zou me dat van je tegenvallen. Of ook jij moet jaloers zijn.
Begrijpend lezen doe je blijkbaar op lts niveau. Ik gaf reeds antwoord.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar geef eerst eens antwoord op m'n vraag.
Mag niemand je homo noemen, of is dat voorbehouden aan een wetenschappelijke elite.
Beste kerel, je bent een uiterst vermeackelijke kloon.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:26 schreef Richboy het volgende:
[..]
Begrijpend lezen doe je blijkbaar op lts niveau. Ik gaf reeds antwoord.
Flikker eens op met mij een kloon noemen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Beste kerel, je bent een uiterst vermeackelijke kloon.
Je hebt m'n Suzuki nog niet genoemd!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:09 schreef Richboy het volgende:
Stelletje jaloerse arbeiders
Zijn er 2 man met iets met Volvo, en toch is het niveau hier bedroevend. Maar ga vooral verder knutselen aan je afgeragde Alfa of verturkte passat...
Wie ben jij dan weer?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:34 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Je hebt m'n Suzuki nog niet genoemd!!
Guess againquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:36 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ben net zo zielig als je zelf
Een avatar gebruiken van een auto die je helemaal niet hebt![]()
neh, ik gok kreaquote:
Ik geef het tenminste ook toequote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:53 schreef Richboy het volgende:
[..]
Als ik het zo bekijk ben jij de enige kloon hier......
Over een pauper-clubje gesprokenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:06 schreef Richboy het volgende:
[..]
Mocht je door de ballotage komen, zie ik je dan wel bij de rotary.
heeft je pa ook een vriendin die jonger dan jou isquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:06 schreef Richboy het volgende:
[..]
Mocht je door de ballotage komen, zie ik je dan wel bij de rotary.
Hoiquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
heeft je pa ook een vriendin die jonger dan jou is
Heerlijk, al die vooroordelen van die scholiertjesquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
heeft je pa ook een vriendin die jonger dan jou is
tuurlijk wel, 1:18quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:00 schreef hermandeperman het volgende:
Alsof die gast echt een Porsche heeft
taalgebruik van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:17 schreef BaraCuda het volgende:
Klik
Marktplaats ad's kunnen toch wel grappig zijn![]()
moed nie so sijken man, is tog priema atver tensie?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:17 schreef BaraCuda het volgende:
Klik
Marktplaats ad's kunnen toch wel grappig zijn![]()
Ja, prachtig, dat tong nog in dat soort geintejs traptquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:41 schreef hermandeperman het volgende:
Lekkend crewlid.
Lekker bezig Lex
3 uur sleutelen om 30 min. te kunnen rijden?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, weer thuis, hele dag gereden en gesleuteld
Eens. Alleen wet ik nog steeds niet van wie, dat steekt me.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Beste kerel, je bent een uiterst vermeackelijke kloon.
2 retourrtjes Joure, du 4 uur rijden. en de rest van de tijd gesleuteld. Een tijdje in Joure, en nog even bij een andere Visa liefhebber in Leeuwrden. ook iets van 4 uur gedaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:30 schreef vlad het volgende:
[..]
3 uur sleutelen om 30 min. te kunnen rijden?![]()
ik bedoelde eigelijk een goedkope hoer, maar misschien pas jij ook wel in dat plaatjequote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:13 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hoi![]()
. Waarom denk je dat ik rijk ben?
Does liefquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik bedoelde eigelijk een goedkope hoer, maar misschien pas jij ook wel in dat plaatje
Zo'n Ex-PTAmod-fossielquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eens. Alleen wet ik nog steeds niet van wie, dat steekt me.
jij hebt toch knopjes? kan je niet iets boven water toveren ofzo?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kreator, U-IerZzZ , GizartFRL, Jacco, MutZ of Tjabbo dus
Neequote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:07 schreef vlad het volgende:
[..]
jij hebt toch knopjes? kan je niet iets boven water toveren ofzo?
top modquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NeeEn al zou ik het (kunnen) weten, zou ik het nog niemand vertellen
staat op z'n trui jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
typisch herman
dat heeft ie jongen helemaal niet nodig man, daar heeft ie toch genoeg vanquote:
Visa kopen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
uiteraard![]()
binnenkort maar een nieuw barrel uitzoeken![]()
![]()
die knop zit tussen de voorstoelen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:28 schreef Sloper het volgende:
[..]
Ah, American-styleNiet eens een sportstand
![]()
Als je al 2 uur over leeuwarden-joure doetquote:
Nee, ze rijdt gewledig. alleen deed ik er vanochtend 10 minuetn over voor ze startte.... En er zit meer werk aan dan ik dacht, ben even bij een monteur geweest die ook zelf een Visa heeft. Carburateur binnekort goed schoonmaken, bestuurderportier in ieder geval zsm vervangen (en dan het liefst natuurlijk ook spuitenquote:
Heen en weer, over de dorpjes. En Cornjum-Joure, is nogal een verschil..... Leeuwarden zuigt als je door die hele stad meot banjeren om ergens te komen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als je al 2 uur over leeuwarden-joure doet
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heen en weer, over de dorpjes. En Cornjum-Joure, is nogal een verschil..... Leeuwarden zuigt als je door die hele stad meot banjeren om ergens te komen.
Heeft je oma die trui gebreid?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:26 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
Mijn oud en nieuw, samengevat in 1 foto
Wytgaard, Jirnsum, Terherne, Broek. Niet het kortst, wel het leukst. Vrijdag en zondag krijg ik al genoeg snelwegen te zien.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]waar ben je allemaal langsgereden dan?
En in Leeuwarden is ellende op drukke momenten jaIk rij 's ochtends vaak via de hemrik omdat dat sneller is...
Bij mij toeteren ze ook telekens bij de stoplichten, ik ga niet vlug genoegquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:47 schreef Sjoem het volgende:
Oh ja, ik stond ook weer stil, voor een stoplicht.
Toeterende mensen. In plaats van dat ze even helpen douwen ofzo. Asociale mensen.
En die stomme doos achter me bleef achter me staan, zelfs nadat het stoplicht voor de 5e keer op groen sprong. En ik had uiteraard allang/meteen mijn alarmlichten aan.
Het kan mij ook vrij weinig schelen hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij mij toeteren ze ook telekens bij de stoplichten, ik ga niet vlug genoegHet kan mij de broek niet bobbelen
En je zit er zo vlak achter op dat je niet meer naar links kan ofzoquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:52 schreef Paladijn het volgende:
Ik ragde vanmiddag nog een fucking lesauto voorbij bij zuiderburen
Blijf je maar netjes rechts rijden omdat er toch maar twee (een op elke baan) auto's staan, zie je vrij laat dat't een lesauto is... die a) niet merkt dat het groen is, b) bij 10 km/u met moeite naar de 2 schakelt, c) met 20 km/u met moeite naar de 3 schakelt... het nieuwe rijdenik blijf wel aso links rijden voortaan
Daar reden drie andere auto's op de linkerstrook... ik heb'm na de 2e hickup en wat spiegelwerk maar wat af laten zakken en naar links gegooid. En ja, als iemand bij 10 km/u naar de 2 schakelt en dan de auto even laat bouncen kom ik vrij snel dichterbij...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:53 schreef Sjoem het volgende:
[..]
En je zit er zo vlak achter op dat je niet meer naar links kan ofzo.
Nou, inderdaadquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:53 schreef BaraCuda het volgende:
En als mensen achter een visa gaan staan kunnen ze weten dat het niet snel gaat![]()
Ik ga nooit achter ouder barrels staan als er 2 rijstroken zijn![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
En als ik 90 ga over een 60 weg, word ik alnog ingehaald door voornoemde auto'sDie kunnen het gewoon niet hebben dat er een Visa voor hun rijdt denk ik dan maar
ik zie het denk ikquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
M5, in het raam zie je de weersppeigeling van een rode auto. welk merk en type is dat? FF kijken hoe goed je bent
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
M5, in het raam zie je de weersppeigeling van een rode auto. welk merk en type is dat? FF kijken hoe goed je bent
Nopequote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:20 schreef M5 het volgende:
[..]dat is toch niet te zien man. "he ik zie hier een vage rooie vlek, wat is dat voor auto?"
Eh, Peugeot 306? weet ik veel
ik dacht eerst een Fiat 600D maar nu ik beter naar de dak lijn kijk dan denk ik het toch nietquote:
Geen idee. Mijn vader kijkt er morgen denk ik wel naar. Er is eigenlijk nog nooit naar dat ding gekeken. Misschien zijn het alleen de bougies ofzo.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:58 schreef Paladijn het volgende:
Wat was er trouwens mis met je auto Anne, motor compleet dood?
En die vrouw had gewoon netjes richting aan moeten geven en verder rijden... of jou helpen uiteraard
Je bent wel ERG warm.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik dacht eerst een Fiat 600D maar nu ik beter naar de dak lijn kijk dan denk ik het toch niet![]()
nopequote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:28 schreef BaraCuda het volgende:
fiat abarth?
Of is de daklijn daar van te rond![]()
Oeh, ik wist dat ik iets was vergeten! Gister 20 mailtjes vertsuurd, en op 30 fora me aangemeld om linkjes te corrigeren, bvergeet ik het hierquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:29 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Zeg eh, moet je je homepage in je profiel niet eens aanpassen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:36 schreef 2cv het volgende:
Ik weet het ! Het is eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
M5 heeft nu de high res binnenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:36 schreef BoJo het volgende:
zeg het zeg het zeg het zeg het zeg het zet zeg het![]()
yeah. maar nog steeds geen idee. als een fiat 600 warm is.. tsja. Fiat 127? of de Seat Furaquote:
Denk nou een snaa.. Die had ik allemala zonder twijgel op de foto gezet... bij deze kreeg ik thusi pas spijt. Ik vind m dus tof, maar hij is niet heel zelfdzaam. je zit wel warm btw.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:46 schreef M5 het volgende:
[..]
yeah. maar nog steeds geen idee. als een fiat 600 warm is.. tsja. Fiat 127? of de Seat Fura
ah nu zie ik het, het is een vogel.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:56 schreef M5 het volgende:
wie het weet mag het zeggen, ik denk er nog ff over na..
[afbeelding]
Een rooie nog wel !quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik keur het goed, want het is een Seat Marbella
ah. dus toch die spaanse kloon.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is ie nog niet roze danquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alcoholistquote:
Seat Marbella uiteraard.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |