Waar heb je hem het laatst gezien?quote:
Weet ik nietquote:
Nee. Jij hebt twee vrouwtjes toch?quote:
En sinds kort ook een kater. Wat een kutbeest zeg.quote:
Kom nog eens terug als je geslapen hebtquote:Op maandag 1 januari 2007 18:28 schreef nozem het volgende:
[..]
En sinds kort ook een kater. Wat een kutbeest zeg.
Shit, mijn grappen hebben wel een heel bedenkelijk niveau vandaag..
Ah. Lachen man. Ik was gewoon even laat wakker als vorig jaar. Hoe doe ik dat toch.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:52 schreef nozem het volgende:
Ik werd ergens in de middag (kwart over 2) wakker en het eerste wat ik dacht was: "Dit wordt een taaie." Het viel echter alleszins mee. Momenteel helemaal nergens meer last van. Ik ben een harde.
Of juist meerquote:Op maandag 1 januari 2007 20:04 schreef zwambtenaar het volgende:
Een kater is voor middelbare scholieren die net hun eerste paar druppels alcohol hebben gehad. Krijg je er op latere leeftijd nog steeds last van, misschien minder drinken?
een verdomd goede.quote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 21:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja hoi.
Ik kan met recht zeggen dat ik in mijn hele leven nog nooit zo dronken ben geweest. Eerst gewerkt gisteravond, en toen gingen we op mijn werk zuipen. Met name het idee om in een met de brandslang gevuld opblaasbadje (KOUD !) te gaan zitten en Jagermeister te gaan drinken heeft me weinig goed gedaan. Daar zat ik dan, in mijn onderbroek in dat badje. Uiteindelijk, toen de Jagermeister op was, weer uit het badje gegaan en warm gedouched. Maar toen ik uit de douche kwam had ik mijn natte tshirt en onderbroek uitgetrokken. Gelukkig had ik wel een broek aangetrokken, maar ik heb dus nog rondgescharreld in mijn bh en een broek op mijn werk, stomdronken van de Jagermeister. Op een gegeven moment ben ik op een bank gezet door collega's en de bedrijfsleider, met een emmer op mijn schoot, en heb ik enthousiast zitten kotsen. Toen hebben ze net zo lang gevraagd waar ik woonde (en ik ubertrots dat ik dat nog wist) tot ik genoeg bij kennis was om inderdaad te gaan. Briljant idee van collega: vriendje bellen. Dus ik vriendje bellen: "BUWWHHHH, BWIK BEN DRONKUUUUUUH, MAG IK LAAAANGSKOMUUUUGH ?". En ik ben vrij snel, zonder dodelijke ongelukken (een godswonder) naar hem toe gefietst. Commentaar van zijn huisgenote: "Je riep telkens 'Ik hou van je, je houdt me overeind.', whehehe.."
En toen heeft ie me in bed gestopt. En nu ontploft mijn hoofd. En ik wil al mijn collega's gaan bellen om mijn excuses aan te bieden.
WHehheheh geweldigquote:Op maandag 1 januari 2007 21:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja hoi.
<knip>
En toen heeft ie me in bed gestopt. En nu ontploft mijn hoofd. En ik wil al mijn collega's gaan bellen om mijn excuses aan te bieden.
Daar denk ik dus nooit aan als ik dronken ben. Dan wil ik óf naar mijn bed óf nog meer zuipen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |