na het opbellen van de taxicentrale,quote:Op zondag 1 januari 2006 18:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar het scheelt dan wel weer dat je weet waar 'ie gebleven is
Van mij mag je blijven drinkenquote:Op zondag 1 januari 2006 13:58 schreef Salsagirl het volgende:
gelukkg nieuw jaar...allemaal
En nadat ik wel behoorlijk tipsy was.. na te veel malibu puur met veel ijs
En mijn vriendje daar dankbaar gebruik van maakte![]()
Heb ik toch geen kater..(behalve mijn kater trubbles dan)
Geen hoofdpijn ,niet misselijk niets daarvan..![]()
whaha...had ik ook.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:31 schreef s0k het volgende:
ze willen hier nu al eten gaan koken....dat gaat echt een hel worden... ik zet de emmer er alvast naast.
Jij bent vast en zeker geneukt door de gehele darkroom ?quote:
Bwehehehequote:Op zondag 1 januari 2006 20:03 schreef Rejgun het volgende:
Mietjes. drinken ze 1 keer per jaar een keer wat alcohol, zijn ze meteen de dag erna de hele dag ziek.
Wat een kut kickquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:05 schreef Metal_Mart het volgende:
Niks aan de hand dit jaarRelaxed wakker geworden en al weer wat frikandellen binnen
Jij post elke week van dinsdag tot en met vrijdag over je kater van oud en nieuw?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:19 schreef Rutgerr het volgende:
Mensen met goede voornemens voor het nieuwe jaar.Verander je gedrag gewoon direct en hecht niet zoveel aan de symbolische waarde.
Mensen die zo overdreven moeten vertellen over hun kater van oud en nieuwAls ik dat moest doen, postte ik elke week van dinsdag tot en met vrijdag stelletje burgers
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
Van mij mag je blijven drinken![]()
![]()
![]()
![]()
Ik gelukkig nergens last van![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:42 schreef Qasi het volgende:
*Qasi meld*
7 uur thuis... Ik heb het gevoel dat ik een bak gymschoenen op heb gegeten...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |