Hertog Jan monoflesjes uit doosquote:
Dat is balen zo op nieuwjaarsdagquote:Op zondag 1 januari 2006 15:31 schreef Boiler het volgende:
Een kater heb ik niet, maar mijn keukenbar is vanmorgen afgebrand, lamellen gesmolten, het stinkt hier naar rook, overal liggen asdeeltjes.............. gelukkig hebben mijn katten me wakker gemaakt en heb ik erger kunnen voorkomen.
maar toch, het is gelukkig nieuw jaar![]()
moraalridderquote:Op zondag 1 januari 2006 15:38 schreef Whoho het volgende:
helemaal nergens last van en toch een heel fijne avond gehad
reken maar op dat eerstequote:Op zondag 1 januari 2006 15:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat noemt men drankbestendig. Of niet-drinker.
Ik nietquote:Op zondag 1 januari 2006 15:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat noem ik drankbestendig. Of niet-drinker.
Hihihiquote:Op zondag 1 januari 2006 16:09 schreef s0k het volgende:
mijn kater moet nog komen
ben nog steeds lam....arme ik
quote:Op zondag 1 januari 2006 16:19 schreef de_puta_madre het volgende:
Verdomme heb de hele dag het gevoel gehad dat ik moet kotsen, loop ik de trap op met wat drinken , neem een slok en kots zo over de trap heen. Mn ma helemaal flippen
Rome is vet.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:41 schreef Jim.Beam het volgende:
Lekker man.
Straks maar flink wat chinees en pizza bestellen, en onder het genot van een lekker witbiertje Rome kijken vanavond![]()
Dat had ik dus goed voorspeldquote:
TOKKIEquote:Op zondag 1 januari 2006 15:43 schreef Jett het volgende:
te erge kater, net wakker, halve famillie dronken, oma ging zingen '' en als je nu niet springt met je een homofiel'' teveel vuur buiten teveel gevechten.uitgaan was een hell zo druk. alles wat ik me herinner
Nee, sorry lieve schat, kom maar een keer kijken in wat voor een buurt ik woon. Dan zal je zien dat er geen 1 tokkie woont.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |