Ik geef het tenminste ook toequote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:53 schreef Richboy het volgende:
[..]
Als ik het zo bekijk ben jij de enige kloon hier......
Over een pauper-clubje gesprokenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:06 schreef Richboy het volgende:
[..]
Mocht je door de ballotage komen, zie ik je dan wel bij de rotary.
heeft je pa ook een vriendin die jonger dan jou isquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:06 schreef Richboy het volgende:
[..]
Mocht je door de ballotage komen, zie ik je dan wel bij de rotary.
Hoiquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
heeft je pa ook een vriendin die jonger dan jou is
Heerlijk, al die vooroordelen van die scholiertjesquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
heeft je pa ook een vriendin die jonger dan jou is
tuurlijk wel, 1:18quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:00 schreef hermandeperman het volgende:
Alsof die gast echt een Porsche heeft
taalgebruik van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:17 schreef BaraCuda het volgende:
Klik
Marktplaats ad's kunnen toch wel grappig zijn![]()
moed nie so sijken man, is tog priema atver tensie?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:17 schreef BaraCuda het volgende:
Klik
Marktplaats ad's kunnen toch wel grappig zijn![]()
Ja, prachtig, dat tong nog in dat soort geintejs traptquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:41 schreef hermandeperman het volgende:
Lekkend crewlid.
Lekker bezig Lex
3 uur sleutelen om 30 min. te kunnen rijden?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, weer thuis, hele dag gereden en gesleuteld
Eens. Alleen wet ik nog steeds niet van wie, dat steekt me.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Beste kerel, je bent een uiterst vermeackelijke kloon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |