De klachten over het onderwijsniveau in Nederland zijn dan ook terecht, als dit soort infantielen onder het label student vallen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:13 schreef hermandeperman het volgende:
Er zijn hier meer studenten dan arbeiders conjo
Ja meneerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:18 schreef Richboy het volgende:
[..]
De klachten over het onderwijsniveau in Nederland zijn dan ook terecht, als dit soort infantielen onder het label student vallen.
Trouwens, ik neem aan dat je weet dat mbo en hbo scholiertjes geen studenten zijn?
Een student is iemand die hoger onderwijs volgt. Dat is zowel HBO als WO. Dat jij dat niet eens weetquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:18 schreef Richboy het volgende:
[..]
De klachten over het onderwijsniveau in Nederland zijn dan ook terecht, als dit soort infantielen onder het label student vallen.
Trouwens, ik neem aan dat je weet dat mbo en hbo scholiertjes geen studenten zijn?
Dat diegenen die mij proberen af te schilderen als homo zelf gewoon simpele, infantiele arbeiders zijn.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:19 schreef Sjoewe het volgende:
En je punt is?
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:20 schreef M5 het volgende:
[..]
Een student is iemand die hoger onderwijs volgt. Dat is owel HBO als WO. Dat jij dat niet eens weet
Maar als ik je, als 3e jaars WO student, een homo zou noemen, dat voor jou wel prima is?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:21 schreef Richboy het volgende:
[..]
Dat diegenen die mij proberen af te schilderen als homo zelf gewoon simpele, infantiele arbeiders zijn.
Nee, dan zou me dat van je tegenvallen. Of ook jij moet jaloers zijn.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar als ik je, als 3e jaars WO student, een homo zou noemen, dat voor jou wel prima is?
Maar geef eerst eens antwoord op m'n vraag.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:23 schreef Richboy het volgende:
[..]
Nee, dan zou me dat van je tegenvallen. Of ook jij moet jaloers zijn.
Begrijpend lezen doe je blijkbaar op lts niveau. Ik gaf reeds antwoord.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar geef eerst eens antwoord op m'n vraag.
Mag niemand je homo noemen, of is dat voorbehouden aan een wetenschappelijke elite.
Beste kerel, je bent een uiterst vermeackelijke kloon.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:26 schreef Richboy het volgende:
[..]
Begrijpend lezen doe je blijkbaar op lts niveau. Ik gaf reeds antwoord.
Flikker eens op met mij een kloon noemen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Beste kerel, je bent een uiterst vermeackelijke kloon.
Je hebt m'n Suzuki nog niet genoemd!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:09 schreef Richboy het volgende:
Stelletje jaloerse arbeiders
Zijn er 2 man met iets met Volvo, en toch is het niveau hier bedroevend. Maar ga vooral verder knutselen aan je afgeragde Alfa of verturkte passat...
Wie ben jij dan weer?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:34 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Je hebt m'n Suzuki nog niet genoemd!!
Guess againquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:36 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ben net zo zielig als je zelf
Een avatar gebruiken van een auto die je helemaal niet hebt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |