Omdat jij dat uitloktquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom worden mensne boos als je zegt dat de Nissan Skyline je neit kan bekoren?Het zla mij echt aan mn reet roetsen als iemadn de Niva of Visa stom vind bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:41 schreef hermandeperman het volgende:
Lekkend crewlid.
Lekker bezig Lex
Nee extra week vrij gelukkigquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee extra week vrij gelukkig![]()
Kan ik goed gebruiken, want door dat appartement ga ik het komende week nog druk krijgen![]()
Is het definitief dan?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee extra week vrij gelukkig![]()
Kan ik goed gebruiken, want door dat appartement ga ik het komende week nog druk krijgen![]()
Die 1e vent heeft het appartement niet genomen in elk geval.quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je weet er alles vanaf heEn bent blij dat je er van af bent he
![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:20 schreef hermandeperman het volgende:
Om daar trio'tjes te doen met kleine jochies meisjes?
Oi XBeste wensen.
Maar je hebt het nog niet gezien toch?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die 1e vent heeft het appartement niet genomen in elk geval.
Aangezien ik 2e op de lijst sta hoef ik alleen nog financieel alles te regelen![]()
Nouja dat regelen ze gelukkig voor me![]()
Tilburg, en als ik het neem is het pas begin 2008 klaar dus duurt nog ffquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, bah. Ieuw.
Bara: waar ga je wonen!? succes / sterkte met verhuizen
Nieuwbouw zul je toch al niet te zien krijgenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:50 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Maar je hebt het nog niet gezien toch?
Ja, maar heb je dat wel al gezien?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nieuwbouw zul je toch al niet te zien krijgen![]()
Alles wat je koopt is op papier en maquette.
Alleen de echte ruwbouw zijn ze nu mee bezig.
Ach, nieuwbouw v.o.n. is altijd een goede investering, dus gewoon kopen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:54 schreef BoJo het volgende:
ik had mijn apartement ook van een tekening gekocht![]()
die van 9 tonquote:
Staat er niet op die manier bij? Paas nou gewoon een linkje naar de directe paginaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
die van 9 ton![]()
Nee type F 34 ga ik voor![]()
idd, ziet er goed uit dudequote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ach, nieuwbouw v.o.n. is altijd een goede investering, dus gewoon kopen.
En daarbij ziet het er echt top uit![]()
Zal wel ff screenshot maken van platte grond want die meeus site doet raarquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:01 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Staat er niet op die manier bij? Paas nou gewoon een linkje naar de directe pagina.
quote:
Tot die tijd ga ik fijn sparen bij papa en mamaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
2008.... Dat is het moment dat ik uit Tilburg vertrek. Ik heb nog wel 'n studio voor je tot die tijd?![]()
Maar geen normale douche....quote:
Voor mij zou dat wel een must zijn denk ikquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja niet echt een must, maar toch leuk![]()
Thuis hebben we ook zo'n soort douche gehad, vond het wel fijn eigenlijkquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Maar geen normale douche....
Verder ziet het er puik uit
Locatie is goed
Een vraagje: je zit toch niet op een van die plekken waar je alleen uitkijkt op de achterkant va nde V&D?
Nee, ok, dan is het goedquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Thuis hebben we ook zo'n soort douche gehad, vond het wel fijn eigenlijk![]()
Daar kijk je overheen vanaf een bepaalde verdieping...
En daar zit ik boven gelukkig![]()
Niet als je je warm water zelf moet betalenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:10 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Voor mij zou dat wel een must zijn denk ik![]()
.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, ok, dan is het goed
Ik kan me een leuker uitzicht bedenken dan een kale muur
Dan zou ik de waterkoker erbij pakkenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet als je je warm water zelf moet betalen![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 04:30 schreef Hugster het volgende:
Verdulleme nog steeds niet geslapen sinds zondag ochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |