doen ze bij mij ook gelukkig nog nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hopen dat ze niet moeilijk doen over wat olie lekage![]()
Appartement is 155 + de parkeerplaats dusquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:06 schreef BoJo het volgende:
[..]kolere!
mijne was 6000 euro![]()
Wat moet je totaal betalen als ik zo brutaal mag zijn?![]()
Wel lekker dat je keuken apart is en lekker groot balkon
gayquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:05 schreef Hugster het volgende:![]()
http://www.youtube.com/watch?v=6qHbKfel6Do
![]()
Keeeeeeeeeenkersquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:05 schreef Hugster het volgende:![]()
http://www.youtube.com/watch?v=6qHbKfel6Do
![]()
Ah, zo wordt die 6 ton voor dat kunstwerk dus betaaldquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
55m2
En parkeerplaats zit onder het gebouw.
grootste garage in tilburgEn die parkeerplaats kost 20000 euro
![]()
zeker mooi nummerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Appartement is 155 + de parkeerplaats dus![]()
Mooi nummer he dat 155![]()
Welneequote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gast
Jij bent je lichaam ECHT aan het vernachelen
316 is net te licht of je moet motorswap doen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:56 schreef hermandeperman het volgende:
[TK] BMW 316i E30 met APK voor heul weinig!
Circuitbak?
te traag voor circuit bakquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:56 schreef hermandeperman het volgende:
Circuitbak?
Jezus, voor zo'n kippenhokje zou ik nog geen 20k neerleggen, laat staan voor een parkeerplaats onder dat rampenproject. Gelukkig krijg ik van m'n vader een betere startstekquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
55m2
En parkeerplaats zit onder het gebouw.
grootste garage in tilburgEn die parkeerplaats kost 20000 euro
![]()
Nieuwe hobby?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:56 schreef hermandeperman het volgende:
Circuitbak?
relnichtquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:24 schreef Richboy het volgende:
[..]
Jezus, voor zo'n kippenhokje zou ik nog geen 20k neerleggen, laat staan voor een parkeerplaats onder dat rampenproject. Gelukkig krijg ik van m'n vader een betere startstek
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:56 schreef hermandeperman het volgende:
Circuitbakwrak?
Noem je mij nou homo? Gezien die foto met die neppistooltjes lijk jij me toch echt eerder een reetcowboy dan ik...quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:33 schreef Richboy het volgende:
[..]
Noem je mij nou homo? Gezien die foto met die neppistooltjes lijk jij me toch echt eerder een reetcowboy dan ik...
Tsja.. dat krijg je met een Boxsterquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:33 schreef Richboy het volgende:
[..]
Noem je mij nou homo? Gezien die foto met die neppistooltjes lijk jij me toch echt eerder een reetcowboy dan ik...
jij legt toch nooit geld neer, dat doet je pappiequote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:24 schreef Richboy het volgende:
[..]
Jezus, voor zo'n kippenhokje zou ik nog geen 20k neerleggen, laat staan voor een parkeerplaats onder dat rampenproject. Gelukkig krijg ik van m'n vader een betere startstek
Ja, maar dat gaat dus mooi wel van mijn erfenis afquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
jij legt toch nooit geld neer, dat doet je pappie
Nou ja, liever in jullie ogen een homo dan in de ogen van half Nederland een wannabe murk als jij.quote:
wij wel hoorquote:
Ieuwquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
wij wel hoor![]()
Richboy is kwaad op de wereld omdat hij geen echte vrienden heeft en dat hij wekelijks bij paps onder het bureau moet voor benzine.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |