Aan zijn icoon te zien is het onze allerbeste baajguardian die net als mij zijn oude nick heeft opgehangen aan de hoogste boom Neoquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:34 schreef Normalneo het volgende:
who r u? maar bedanktiig
en jij ook..offcourse..
2 brothers op de vierde verdieping met fairy tales ????quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:41 schreef Normalneo het volgende:
kitt zet die enya eens ff af en schakel over op 2 brothers op de vierde verdieping wil je?
k wasal_bekend
klaar voor extra volume?
jep Kitt..OVER
Dikke omhelsing en het beste van het beste van beter dan goed en beter dan ultiem.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:42 schreef Normalneo het volgende:
kewl sight kej jij ook een gelukkig nieuwjaar! dikke knuff
En vandaar onder je eigen naamquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:48 schreef Daniel.J het volgende:
Sight key ik heb altijd al tegen mensen gezegd dat je een erg slimme vent bent, alle oordelen die mensen over jou hebben op het forum zijn zwaar onterecht, en in je posts over mij zonet sla je weer de spijker op zn kop.
Ik ga zometeen maar even wat eten maken, morgen krijg ik een kale kop want mn haar gaat er weer af net voor de jaarwisseling, ik wil mezelf 100% mezelf voelen.
Hey nokwandaquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En vandaar onder je eigen naam![]()
Blij je zo te zien. Je bent okay
Het zijn de oordelen en vooroordelen, maar daar moet je boven staan. Zodra je boven die oordelen staat doet het je niets meer.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:48 schreef Daniel.J het volgende:
Sight key ik heb altijd al tegen mensen gezegd dat je een erg slimme vent bent, alle oordelen die mensen over jou hebben op het forum zijn zwaar onterecht, en in je posts over mij zonet sla je weer de spijker op zn kop.
Ik ga zometeen maar even wat eten maken, morgen krijg ik een kale kop want mn haar gaat er weer af net voor de jaarwisseling, ik wil mezelf 100% mezelf voelen.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:58 schreef Normalneo het volgende:
baaj ik ben was dissplission als je dat niet wist..maar stil he
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:58 schreef Normalneo het volgende:
baaj ik ben was dissplission als je dat niet wist..maar stil he
ja zekers..jij iig ook bedankt voor je input hier..ik hoop je zeker nog te zien en dat je gewoon een zwaar relaxed jaar zult krijgen! serious manquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:00 schreef Daniel.J het volgende:
[..]leuk jou ook weer eens te zien, lang geleden man.
Welke Ali ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:03 schreef Normalneo het volgende:
hmm..het verhaal krijgt waarschijnlijk een staartje:Ali is in Nederland.. hihi maar daar kom ik nog wel op terug..als ik in de mood ben..
kreeg een mailtje van hem laatst..
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:56 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Hey nokwanda
Dit voelt aan als een homecoming.
Together we reach to the skyquote:
Dat zijn jullie allemaal.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
mag ik dan homecoming queen zijn?
Afgestapt van wodka en bier?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:06 schreef Daniel.J het volgende:
Net een zakje buggles chips in mn kast gevonden, die gaat er ook nog wel in.. maar nu moet ik even wat vinden om het zout mee weg te spoelen, ik denk dat het de limonade word
Ik heb veel verkeerde dingen gedaan onder invloed van alcohol dus dat heb ik ook afgezworen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:09 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Afgestapt van wodka en bier?
Goede keuze
Ik drink wel nog een biertje maar ik wil niet meer idioot schrijven hier.
Als ik nu en met oudjaarsavond en in 2007 tot het jaar 10101001010101010101 aanwezig ben met bier of andere drank, dan wil ik 100 procent bij positieven zijn.
Dat biertje van nu kan geen kwaad, maar ik wil geen black-out en ik wil ook de dag erna met beide benen uit bed springen.
Maar bij alcohol is het al snel zo dat het diepe impact heeft.
Alcohol is gevaarlijk, die ene slok teveel kan fataal zijn.
Ik merk het nu ook met brand bier, ik zweef bijna
Maar dit zweven is nog toegestaan, omdat ik helder ben nog.
Drink ik nog 10 flesjes of minder, dan kan ik kwaad worden of nog erger. Maar goed, alcohol kan gevaar betekenen dus. Af en toe whisky, wodka, rum of bier kan geen kwaad. Maar dan is de maat aangeven belangrijk.
Geniet maar drink met mate
Heb ik ook, eerst word ik happy en 1 slok whisky teveel kan zorgen dat ik me ga ergeren.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:14 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Ik heb veel verkeerde dingen gedaan onder invloed van alcohol dus dat heb ik ook afgezworen.
Met oud en nieuw zal ik vast wel wat drinken maar geen doordeweekse fles drank meer voor mij.
Daarnaast ben ik als ik alcohol heb gedronken in een vingerknip aggresief, dus dat is ook niet handig geweest in de tijd dat ik actief poste met 2 flessen achter mn kiezen..
Gelukkig ben je er weerquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:17 schreef Marietje_34 het volgende:
* Marietje is eindelijk naar de supermarkt geweest en zeiknat geregend![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:19 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Gelukkig ben je er weer![]()
Marietje vind ik een van de aardigste users van fok!.
De volgende fok! awards nomineer ik jou als aardigste user. Had dat eigenlijk in 2006 al moeten doen.
Maar goed, ik was weer druk bezig
but but but.... if the kings are queen, they're queerquote:
Gek is dat toch met alcohol, ik bedoel, hoe het zo verschillend kan uitwerken bij mensen. Als ik zelf een bakkie op heb hou ik van de hele wereld met alles erop en er aan en zie ik in iedereen wel iets liefs en goedsquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:14 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Ik heb veel verkeerde dingen gedaan onder invloed van alcohol dus dat heb ik ook afgezworen.
Met oud en nieuw zal ik vast wel wat drinken maar geen doordeweekse fles drank meer voor mij.
Daarnaast ben ik als ik alcohol heb gedronken in een vingerknip aggresief, dus dat is ook niet handig geweest in de tijd dat ik actief poste met 2 flessen achter mn kiezen..
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Gek is dat toch met alcohol, ik bedoel, hoe het zo verschillend kan uitwerken bij mensen. Als ik zelf een bakkie op heb hou ik van de hele wereld met alles erop en er aan en zie ik in iedereen wel iets liefs en goeds![]()
Maar ik ken ook iemand, echt een schatje in het dagelijks leven, maar die heeft dus ook een agressieve dronk. Net alsof er een andere persoon wakker wordt in hem, als hij drinkt. Bizar![]()
het zou maar zo kunnenquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dus als jij met allerlei schattigs gaat strooien dan kunnen we ervan uitgaan dat je een flinke slok op hebt?
Alle vrouwen danquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
but but but.... if the kings are queen, they're queer
Dan zuip je meer dan ik dachtquote:
quote:
Niet zo bescheidenquote:
Nee gewoon voor de gezelligheid, wat denk je wel nietquote:
Een gezellig avond mens erger je nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:42 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Nee gewoon voor de gezelligheid, wat denk je wel niet
ik denk wel, niet.... jou een beetje te plagenquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:42 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Nee gewoon voor de gezelligheid, wat denk je wel niet
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:43 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Een gezellig avond mens erger je niet
Gaan we met de clan hier een spelletjes avond doen, bier erbij en sterke drank en wiet en frisdrank en nog meer.
En spelen maar![]()
Genoeg gezopen zeker met kerstquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]nou... hier gewoon met een colaatje nu
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik denk wel, niet.... jou een beetje te plagenThat's all.
Goedmoedige vrouwenplaag
Niet eensquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:55 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Genoeg gezopen zeker met kerst![]()
Het nummer van loosing all the buttonsquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:59 schreef Marietje_34 het volgende:
Ah, dat nummer van I don't need a man toch? Ik loop al 3 dagen dat nummer van de Scissor hands te zingen, 'I don't feel like dancing'![]()
Heerlijk nummerquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:59 schreef Marietje_34 het volgende:
Ah, dat nummer van I don't need a man toch? Ik loop al 3 dagen dat nummer van de Scissor hands te zingen, 'I don't feel like dancing'![]()
en het grappige is dat ik er juist door wil dansenquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heerlijk nummer![]()
Carefree eventjes
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:21 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
en het grappige is dat ik er juist door wil dansen![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
klopt ja
En dat ga ik straks misschien ook even buiten de deur doen.
Niet zoals vandeweek wel weggaan en halverwege omdraaien en naar huis gaan![]()
veel plezier, als je gaat. Ik ga een biertje pakken en een jointje draaien en lekker op de bank hangen en een beetje zappen zometeenquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
klopt ja
En dat ga ik straks misschien ook even buiten de deur doen.
Niet zoals vandeweek wel weggaan en halverwege omdraaien en naar huis gaan![]()
Ali in Nederland???quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:03 schreef Normalneo het volgende:
hmm..het verhaal krijgt waarschijnlijk een staartje:Ali is in Nederland.. hihi maar daar kom ik nog wel op terug..als ik in de mood ben..
kreeg een mailtje van hem laatst..
Een kameel nog wel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:57 schreef Normalneo het volgende:
ik denk dat ik een cameltoe in huis ga nemen
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:09 schreef Normalneo het volgende:
s_k zo ziet het wonderbaarlijke beestje eruit ..
http://www.flickr.com/photos/51091378@N00/329612230
om maar een vb te geven..
met Ali is alles k vampje..als ik zo niet verder kan met schilderen vanwege het drogen..van de verf gaan we weer op pad..gaan we Ali bezoeken in noordwijk k? duurt niet lang meer..dus hold ur horses vampjequote:Op zaterdag 30 december 2006 20:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ali in Nederland???
En dat zeg je nu pas??!!
Hoe is het met hem? En met die blonde schone van hem?
Of heeft ie die alweer ingeruild?
Graffiti is anoniem, vaak racisme en nog meer. Jimmy is een homo, de schrijver van die tekst wil ik oppakken, de neger haters en nog meer hier. Zo zie je meer graffiti in Brunssum. Sjors en Jimmy dus, Jimmy is een homo en zo zie je vaker white power en dan zie je zwarte teksten van donkere mensen die erover heen schrijven. Zo zie je teksten van 10 jarigen die niet eens kunnen schrijven. Maar al die teksten zijn vervuiling. Teken dan een compleet strip-verhaal op mooie manier waar het is toegestaan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:16 schreef Normalneo het volgende:
wel ff de namen verduisteren ofniet..lijkt me wel zo handig anders wordt je misschien gesuwed s_k
An_archist (anarchist http://nl.wikipedia.org/wiki/Anarchisme )quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:34 schreef Sight_key het volgende:
Ikke
Jij toch ook of niet Mirage
An_arccistAn_Christ
Ik ga ff nieuw bier halen.
538 staat op
Good jobquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:35 schreef Mirage het volgende:
Ik had de opvoeding van de pup een beetje laten sloffen omdat ik druk was en in een dip zat en en en, maar ik ben nu weer twee dagen goed strak tegen haar geweest en ze is slim hoor mijn meisje, ze doet het hardstikke goed.
(dat onding van een bench ding heb ik de kamer wee ruitgewieberd.. gatver was is dat een groot rammelding)
Ik leg haar op een kleed en kan er weer gewoon bij weglopen.. ze blijft gewoon liggen tot ik d'r weer kom halen of vrij geef.
het trutje
![]()
ze wordt trouwens groot...
vlees op het aanrecht laten liggen kan niet meer
1e alinea gelezenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
An_archist (anarchist http://nl.wikipedia.org/wiki/Anarchisme )
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:48 schreef Normalneo het volgende:
Het meisje zegt: wegen?? 1 gulden..p.p Wat is je naam meisje vraag ik aan haar..ze zegt dat ze geen naam heeft, maar eindelijk haar vrijheid heeft gekregen en samen met haar moeder naar Nederland is verhuisd..onder het vliegen verteld ze kwamen ze een soort UFO tegen die het hele vliegtuig piepklein maakte..en ze waren gedwongen tot een noodlanding in Tilburg..deze back alley is hun buurt verteld ze..het cafe aan de overkant heet Friet van Piet en haar moeder is helemaal ingeburgerd..net als zij..ze gaat verder met het verhaal..: .....
Ik accepteer mijn ware aard gewoon steeds meer.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:49 schreef Sight_key het volgende:
[..]
1e alinea gelezen
You evil woman![]()
Dus je bukt je steeds vaker met het volle genotquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik accepteer mijn ware aard gewoon steeds meer.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:39 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
veel plezier, als je gaat. Ik ga een biertje pakken en een jointje draaien en lekker op de bank hangen en een beetje zappen zometeen![]()
quote:
kop houden en bukken ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:53 schreef Sight_key het volgende:![]()
Rust
Mirage....doe ff rustig als je wilt
Geef normale neo maar het woord, want die weet hoe hij het woord moet voeren.
Buk je snel voorovoer en laat de boel maar de boel![]()
Buck dich, befehle ich dir![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:55 schreef Normalneo het volgende:
met al het geld in Turkije wat we na jou hebben gekregen..konden we een ticket betalen..het was een speciaal abonnement..en in het vliegtuig vierde iedereen feest..we kregen drankjes van de KLM en toen kwam er een man naar me toe en die zei: u have won 100 miljoen..(dat was de directeur van de luchtvaartmaatschappij die speciaal meevloog)..ik heb dit geld op de bank gezet..rechts van Friet van Piet..mijn moeder en ik runnen deze back alley..**moeder zwaait nogmaals** en hebben hier een eigen Hollandse winkelstraat van gemaakt..de mensen die hier komen zijn groot en klein..zelfs kleine en grote dieren..en het lieveheersbeestje komt hier erg vaak op bezoek..en omdat ik zo klein ben kan ik ook met hem praten..ik denk namelijk dat die UFO iets meer met ons gedaan heeft behalve klein maken..ineens kon ik alle talen spreken..! Ik heb me voorgenomen dit werk tijdelijk te blijven doen, want ik voelde dat jullie hier aan zouden komen en dat Vampje mij zou zien..ze houdt haar ogen altijd goed open..dat zie je wel weer he Diss..
maar even iets totaal anders(zegt ze),
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
kop houden en bukken ?
ik zal je !
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:57 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Wil je dat ik me ga bukken ofzo
Hoe wil je dat gaan aanpakken
Een vrouw bukt zich toch?
lekker goedkoop tochquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:58 schreef Mirage het volgende:
ik denk dat ik zo ook maar eens twee trekjes van een joint neem.
(en ja... dat is alles wat ik nodig hebik ben er niet zo bestand tegen
)
Je gaat toch niet verdwalen of wel somsquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:58 schreef Mirage het volgende:
)
Ook goedquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:58 schreef Mirage het volgende:
[..]
mannen horen wat ze willen horen !!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:57 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Wil je dat ik me ga bukken ofzo
Hoe wil je dat gaan aanpakken
Een vrouw bukt zich toch?
Kop houden heb ik niet gezegd en zal ik nooit zeggen tegen jou
Ik zeg alleen....
[b] BUCK DICH BEFEHELE ICH DIR, DEIN GESICHT IS MIR EGAHL[/]b]
Of ik de hele nacht ga halen weetik nie...Maar wekunnen iig een begin maken!quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:27 schreef Normalneo het volgende:
we hebben een droger..!! vampje zin in een reisje door de nacht ??
Lig jij nog niet naakt in de tuin de zonne-baden???quote:
het waait net iets te hardquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:00 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Lig jij nog niet naakt in de tuin de zonne-baden???
Ik dacht dat jij allang in de voortuin lag naakt
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:58 schreef Mirage het volgende:
)
Lig jij nog niet naakt in de tuin de zonne-baden???quote:
Dan woaien alle tieten wegquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:36 schreef Normalneo het volgende:
Ali stuurde mij een mail vanuit Noordwijk..hij kwam vorige week aan..op dat moment liepen vampje en ik op straat in Tilburg..het was een leuke avond want het was weer eens gezellig als vanouds..we haalden oude herinneringen omhoog van onze tijd in club Amaris..het laatste wat ik me kan herinneren is die club in Amaris en iets van een ziekenwagen..volgens mij was nokje er ook bij, maar zo zeker ben ik daar niet van..ik is dat zo diss? Ik keek haar glimlachend aan.."je had iets teveel gedronken vampje"..
"Weet je het nu weer?" vampje?
ik zit net dat hangtietentopic te lezen in SHO, dus kan me er iets bij voorstellenquote:
Ik ook...Allang eigenlijk...Maar anderen hebben t er nog wel eens moeilijk mee!quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik accepteer mijn ware aard gewoon steeds meer.
[afbeelding]
Maar jij ligt dan ook graag naakt in de tuin, mensen die graag naakt in de tuin liggen hebben geen last van hangtietenquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:02 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik zit net dat hangtietentopic te lezen in SHO, dus kan me er iets bij voorstellen![]()
uiteraard, dat heb je weer scherp opgemerktquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:04 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Maar jij ligt dan ook graag naakt in de tuin, mensen die graag naakt in de tuin liggen hebben geen last van hangtieten
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:05 schreef Normalneo het volgende:
club Amaris Hotelkamer fonkelt naast Friet van Piet..vamp en ik kijken elkaar aan..what the f?? denken we allebij..
Amilia zegt jullie moeten eerst minder wegen..daarvoor is deze weegschaal naast mij..willen jullie weten wat er in het kluisje zit?? Vampje knikt en zegt jaaaaa!! en diss knikt ook..ik ga eerst op de weegschaal staan..hij geeft 67 kilo aan..maar wat gebeurt er nu?
De teller begint af te lopen..ik zie 50 voorbij komen en dan 40, 35, 20, 2 en 1..ohw wat een beleving..ik ben nu zo klein als het meisje..ik zeg tegen vampje: u go girl! en ze staat er ook op!
Vampje is bijvoorbaat al blij en roept...Zo'n ding wil ik thuisook!!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:05 schreef Normalneo het volgende:
club Amaris Hotelkamer fonkelt naast Friet van Piet..vamp en ik kijken elkaar aan..what the f?? denken we allebij..
Amilia zegt jullie moeten eerst minder wegen..daarvoor is deze weegschaal naast mij..willen jullie weten wat er in het kluisje zit?? Vampje knikt en zegt jaaaaa!! en diss knikt ook..ik ga eerst op de weegschaal staan..hij geeft 67 kilo aan..maar wat gebeurt er nu?
De teller begint af te lopen..ik zie 50 voorbij komen en dan 40, 35, 20, 2 en 1..ohw wat een beleving..ik ben nu zo klein als het meisje..ik zeg tegen vampje: u go girl! en ze staat er ook op!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:06 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
uiteraard, dat heb je weer scherp opgemerkt![]()
![]()
nee joh....UUUUUUUREnlang voorspel!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:07 schreef Sight_key het volgende:
[..]
En toen kwam het hete sex verhaal
Sorry, ik ben te voorbarig
Maar ga door![]()
Goed hequote:Op zaterdag 30 december 2006 22:06 schreef Mirage het volgende:
antichrist !
lees de ouwehoer topics eens vanaf een afstandje... je ligt gewoon krom van het lachen
Veel plezierquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
nee joh....UUUUUUUREnlang voorspel!
Jazeker....quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:10 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Veel plezier
Uren lang voorspel, wacht je niet op een hoogtepunt dan?
Smeek je niet voor een hoogtepunt?
Wil je niet klaarkomen eindelijk?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:11 schreef Normalneo het volgende:
vampje heeft tag gezegd..
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:09 schreef vamperotica het volgende:
Vampje durft eigenlijk niet goedte kijken...Wat als de weegschaal nou eens doorslaat naar de andere kant?
Bruut nemen zeg ik jequote:Op zaterdag 30 december 2006 22:11 schreef Normalneo het volgende:
vampje heeft tag gezegd..
Ik zou zeggen, neem die normalneo eens goed met neo samen, zorg ervoor dat je samen in bed belandt en ga eens tekeer als een beest.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Jazeker....
En nog n keer en nog een keer... en en en
Lucifer wilde geen slaaf zijn binnen de bijbel. Daarom kwam hij in opstand.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:15 schreef Mirage het volgende:
Lucifer kwam in opstand tegen God...
toen is hij de hemel uitgegooid... of hij zou uit woede er uit gesprongen zijn (omdat de anderen niet meewerkten)
Maar opstandig zijn tegen God... is dat per definitie slecht ?
Wie heeft bedacht dat God de "goeierd" is ?
Is onderdrukking (door God blijkbaar) niet de eerste "slechte" daad en is Lucifer daarna pas opstandig geworden ?
gedaan !!!!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:14 schreef Sight_key het volgende:
Mirage!!!!!
Ik wil dat jij je bukt!!!!!!!!!!!
ooit heeft iemanddatbedacht...Maar hoe kon hij dan al die gruweldaden goedkeuren die in zijn naam zijn gepleegd?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:15 schreef Mirage het volgende:
toen is hij de hemel uitgegooid... of hij zou uit woede er uit gesprongen zijn (omdat de anderen niet meewerkten)
Is onderdrukking (door God blijkbaar) niet de eerste "slechte" daad en is Lucifer daarna pas opstandig geworden ?
Ik denk dat als ik gedwongen onder het juk van iemand moet leven ik ook in opstand kwam...quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:15 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Lucifer wilde geen slaaf zijn binnen de bijbel. Daarom kwam hij in opstand.
daar denk ik ook wel eens over na, volgens mij is God net zo goed het kwade als het goede...quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:15 schreef Mirage het volgende:
Ik ben nog niet klaar, zometeen trek ik mijn broek omlaag en ga ik achter je staanquote:
zijn die er dan ???quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ooit heeft iemanddatbedacht...Maar hoe kon hij dan al die gruweldaden goedkeuren die in zijn naam zijn gepleegd?
Vampje voelt opnieuw de nieuwsgierigheid van de vorige keer.... Die sleutel...Die geheimzinnigheid...quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:16 schreef Normalneo het volgende:
De owner van het hotel club Amaris komt ons uit de ABN-AMRO tegemoed..het kleintje is inmiddels ook op de weegschaal gaan staan..maar die kleine laten we even achterwege in het verhaal die komt straks pas terug..hoe heet u ook alweer..? vraag ik aan the Owner..ik ben the Owner of ur room zegt hij en ik heb de sleutels..zelfs twee..eentje voor de deur en eentje..van je weet wel diss..
Hij geeft ons allebei een pakje L&M en een zippo aansteker.."ruilen vamp"??
Nee...volgens mij ook zeer zeker niet op zijn verzoek.... Maarheeft hij er ooit iets gedaan aan het feit dat zoveel mensen daadwerkelijk geloofden dathet uit zijn naam was..quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:18 schreef Mirage het volgende:
[..]
zijn die er dan ???
Ik denk van niet.
Net zo min als dat het vermoorden van ketters in naam van God (als zijnde op zijn verzoek) zis gebeurd.
Dat zijn gevalletjes van "de mens spreekt voor iemand die zelf niets gezegd heeft"
de kerk heeft er wel alles aan gedaan om mensen te laten geloven dat dit WEL uit zijn naam is gedaan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:21 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nee...volgens mij ook zeer zeker niet op zijn verzoek.... Maarheeft hij er ooit iets gedaan aan het feit dat zoveel mensen daadwerkelijk geloofden dathet uit zijn naam was..
dat is zo ongeveerwatik bedoel tezeggen... God zou moeten staan voorgoed...Maar wat is er goed aan leven volgens regeltjes, normen en waarden van 1iemand...quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:21 schreef Mirage het volgende:
ik denk dat Satan staat voor opstandigheid tegen onderdrukking, niet accepteren van opgelegde onderdrukkingsregeltjes, afkeuringen, veroordelingen... etc et... want dat zijn zaken waar God imo voor staat.
Vrij ongedwongen leven.
geen eisen geen laatste oordeel en verplichte erkenning..onderwerping.
maakt het jou slecht als je vanuit je hart leeft, maar gewoonweg niet bukt voor God ??quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
dat is zo ongeveerwatik bedoel tezeggen... God zou moeten staan voorgoed...Maar wat is er goed aan leven volgens regeltjes, normen en waarden van 1iemand...
maakt het mij slecht als ik steel om mijn kinderen te voeden?
Of als ik niet naar de kerk ga maar wel de boodschappen van dat chagerijnige maar diep van binnen gouden oude mens naar het bejaadetehuis sleep?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:26 schreef Normalneo het volgende:
wat kan het mij schelen..zegt ze..ze geeft de tag weer aan mij
Ik ben geloof ik mijn hele leven al opstandig....quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
maakt het jou slecht als je vanuit je hart leeft, maar gewoonweg niet bukt voor God ??
arrogante onderdrukker
vampje staat een beetje te twijfelen....quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:28 schreef Normalneo het volgende:
ik denk dat omdat ik volgende week heel veel rood ga schilderen..ik maar eens voor de rode knop en de witte knop druk..want het schilderij is voornamelijk rood en wit..(wat nog niet geschildert is)
diss..houdt stevig beide knoppen ingedrukt..er volgt een klik en een kkrrrrak de deur valt naar beneden..the Owner kijkt toe..hij rent gelijk weer naar de ABN-AMRO..want volgens mij zei hij iets van "insurance"
Buk je maar voor Luciferquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
maakt het jou slecht als je vanuit je hart leeft, maar gewoonweg niet bukt voor God ??
arrogante onderdrukker
Gezien de eerdere opmerkingen hoop ik dat dat geen golden shower isquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:15 schreef Sight_key het volgende:
Nokwanda!!!!!!!!!!!
Spoel je af onder die 100 meter douche straal
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gezien de eerdere opmerkingen hoop ik dat dat geen golden shower is
ow ja.... die minibar!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:35 schreef Normalneo het volgende:
he dit herken ik zegt vampje tegen mij..dit was het bed..waarop..hmm..het is een beetje vervaagd zegt ze..maar wat mooi diss..je maakt me echt gelukkig vandaag..wat heb je nog meer voor me in petto?? wat zit er in die koelkast bijv? hehe..weet je dat nog??
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:31 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Buk je maar voor Lucifer
Voor niemand anders hoef jij je te bukken![]()
Buk je maar voor mij en laat christus maar verrotten.
De duivel weet wel raadt met vrouwen in de aard van jou![]()
Buck dich!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga zo offline
Ik ruik je bijna, ik snuif ff en ruik je vlees bijna![]()
Ik ben nog ergerquote:
Is die gek met die witte baard de loser Christus?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:38 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding]
dag des oordeels...
ziet dit er uit als iets waar jij achter staat ??
Ik niet.
Je hoeft voor niemand te bukken. Maar als je dat ontmoet waarvan je weet dat het groter is dan jijzelf. Niet in fysiek formaat, maar grootser, wetender, dan maakt dat je wel nederig. Of dat nou god of lucifer (ook al een god dus blijkbaar zijn er meer) of een wijze oude vrouw betreft. En ja... dan ga ik gewillig op mijn knieeen. Omdat ik dat dan erken en wil en omdat ook uit nederigheid veeeeeeel te leren valt. Niet uit opgelegde maar uit vrijwillige nederigheid. Anders niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
arrogante onderdrukker
nee....quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:38 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding]
dag des oordeels...
ziet dit er uit als iets waar jij achter staat ??
"omdat je niet aan de zogenaamde regels houdt...omdat je God niet wil erkennen ?"
Ik niet.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:24 schreef Mirage het volgende:
ik ga op zoek naar de anti christ![]()
en dan niet die zoals door de bijbel... christenen god wordt omschreven.
Lucifer was niet meer dan een rebel in de sumerische tijd, de God waar hij opstandig tegen was heette EA oftewel Enlil oftewel Allah.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:15 schreef Mirage het volgende:
De bokma, schatquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:37 schreef Normalneo het volgende:
nokje? wat stond er koud?
maar zou je datook doen voor "onze' god?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je hoeft voor niemand te bukken. Maar als je dat ontmoet waarvan je weet dat het groter is dan jijzelf. Niet in fysiek formaat, maar grootser, wetender, dan maakt dat je wel nederig. Of dat nou god of lucifer (ook al een god dus blijkbaar zijn er meer) of een wijze oude vrouw betreft. En ja... dan ga ik gewillig op mijn knieeen. Omdat ik dat dan erken en wil en omdat ook uit nederigheid veeeeeeel te leren valt. Niet uit opgelegde maar uit vrijwillige nederigheid. Anders niet.
en hier zet jij precies neer waarom ik denk dat god nooit never de "regels" en handleidingen voor het leven zoals opgedwongen in de Bijbel gewild kan hebben.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je hoeft voor niemand te bukken. Maar als je dat ontmoet waarvan je weet dat het groter is dan jijzelf. Niet in fysiek formaat, maar grootser, wetender, dan maakt dat je wel nederig. Of dat nou god of lucifer (ook al een god dus blijkbaar zijn er meer) of een wijze oude vrouw betreft. En ja... dan ga ik gewillig op mijn knieeen. Omdat ik dat dan erken en wil en omdat ook uit nederigheid veeeeeeel te leren valt. Niet uit opgelegde maar uit vrijwillige nederigheid. Anders niet.
Wat is dan fout gegaan door de jaren heen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:41 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Lucifer was niet meer dan een rebel in de sumerische tijd, de God waar hij opstandig tegen was heette EA oftewel Enlil oftewel Allah.
welk er bekend om stond wetten aan de mensen op te leggen, Enki staat net zo goed bekend als een gigantische rebel net als lucifer, en ik geloof dat Enki lucifer is, de christelijke god (IK BEN) is dus lucifer.
Niet omdat het mij door mensen wordt opgelegd. Nooitquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
maar zou je datook doen voor "onze' god?
sorry Dis... Maar ditding zit helemaaaal niet lekker... Een gewoon stringetje, daar kan ik nog mee leven...maar dit!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:43 schreef Normalneo het volgende:
vampje trekt haar cameltoe pakje aan en glijdt de glijbaan af..diss doet zijn sexy tangaslip aan en neemt de onderwatercamera mee..die op het kastje naast het bed ligt..
"hij denkt..wat een fantastisch idee heeft deze vrouw toch"
de glijbaan is lang..maar uiteindelijk splash ik in het lekkere warme water
Om het even wat duidelijker te maken..quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:41 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Lucifer was niet meer dan een rebel in de sumerische tijd, de God waar hij opstandig tegen was heette EA oftewel Enlil oftewel Allah.
welk er bekend om stond wetten aan de mensen op te leggen, Enki staat net zo goed bekend als een gigantische rebel net als lucifer, en ik geloof dat Enki lucifer is, de christelijke god (IK BEN) is dus lucifer.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
en hier zet jij precies neer waarom ik denk dat god nooit never de "regels" en handleidingen voor het leven zoals opgedwongen in de Bijbel gewild kan hebben.
Een echte God.. iets echt zo groots... zal niet hoeven EISEn dat ieman dop z'n knieen gaat...
(en zeker neit met een dreigement erachter)...
Men dicht God eigenschappen toe die menselijk zijn...
om groots te zijn hoef je niks af te dwingen...
groots "ben" je.
In vrouwentaal staat hier "Maar nu ga ik even de single woman uithangen in de bar!"quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
en nu ben ik weg. Laat deze interessante discussie hier. Ergens jammer. Als ik niet had afgesproken met andere leuke mensjes zou ik hier blijven om hiermee verder te gaan.
Maar nu ga ik even goddeloos en niet nederig zijn
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:45 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Om het even wat duidelijker te maken..
Enki (de christelijke god die de mens van de zondvloed die de andere goden oplegden redde)
Noemde zichzelf nooit bij naam maar altijd 'Ik ben'
ik geloof dat hij dit deed juist omdat hij niet gesnapt wilde worden dat hij heulde met de mens en tegen het rijk der an (hemel) nuna (reizen) ki (aarde) was, gezeteld in Dilmun.
Grappig dus dat de christelijke Vader eigenlijk tegelijkertijd meest waarschijnlijk De lucifer is die de kerk tot duivel heeft bestempeld, een gevallen engel was Enki zeer zeker.
idd... Puur vanuit mezelf...uit ontzag voor...Tja..Dat kan voor vanalles zijn..Wijsheid,goedheid... maarin sommige gevallen ook voor een bepaald soort "geslepen" zijn... Maar nooit omdat het opgelegd is...quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet omdat het mij door mensen wordt opgelegd. Nooit
Maar als ik het tegenkom en ik vind het waard om te knielen, dan doe ik dat. Zoals ik eerder heb gekniled voor wijze vrouwen en voor machten groter dan ik. Misschien was dat wel God. In de vorm van wat dan ook. De oude vrouw of de gebeurtenis of het inzicht.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:47 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
In vrouwentaal staat hier "Maar nu ga ik even de single woman uithangen in de bar!"
Vampje komt proestend boven en heet spontaan de hik gekregen!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:46 schreef Normalneo het volgende:
vampje heeft het luchtbed te pakken..en diss..checkt de omgeving..vollyballnet bar cocktails camera
diss duwt haar van het luchtbed af en vampje krijgt water in haar neus..ach watje lach ik
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:47 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
In vrouwentaal staat hier "Maar nu ga ik even de single woman uithangen in de bar!"
Probeert vampje dis duidelijk te maken dat ie op moetschieten met die foto...Ze voelt een hik opkomen...quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:50 schreef Normalneo het volgende:
vampje zegt: ik weet wat leuks: een onderwatershot van ons tweeen..jij hebt toch die:camera
jazekers vamp, en ik deukel van mij luchtbed af..met het touwtje en decamera
in mijn hand..
ok wat voorn pose ga we doen?? de glimlach? jep, knikt ze..beiden nemen we 10 seconden adem en we gaan naar beneden..ik heb de camera al ingeschakeld op alle fronten..dus 1 klik is genoeg..
onderwater..
De An nuna Ki hebben een afdruk achtergelaten, net als negervolken de blanken na gingen doen,quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:44 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Wat is dan fout gegaan door de jaren heen?
Waarom zijn wij mensen slaven geworden ?
Voor geslepenheid buig ik niet. Ik ben een match en ga de strijd aanquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
idd... Puur vanuit mezelf...uit ontzag voor...Tja..Dat kan voor vanalles zijn..Wijsheid,goedheid... maarin sommige gevallen ook voor een bepaald soort "geslepen" zijn... Maar nooit omdat het opgelegd is...
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:45 schreef Sight_key het volgende:
Over laten bukken, als ik zeg dat Mirage zich moet bukken dan is dat uiteraard een geintje
Hoewel ik het wel graag zo zou zien
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:53 schreef Mirage het volgende:
oookeeee.... de joint slaat in
eerst merk je niks.. dus ga je lekker door.. en dan.. dan merk je dat je een paar trekjes eerder even halt had moeten houden.
waar ken ik dat van?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:53 schreef Mirage het volgende:
oookeeee.... de joint slaat in
eerst merk je niks.. dus ga je lekker door.. en dan.. dan merk je dat je een paar trekjes eerder even halt had moeten houden.
Buigen niet nee... Maar ik kan er wel een soort van respect voor hebben....En idd...it takes one...quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voor geslepenheid buig ik niet. Ik ben een match en ga de strijd aan![]()
Er zit waterin mn blub!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:53 schreef Normalneo het volgende:
onderwater..
ze kijken elkaar aan.. blub blub.. blub blub..
er komt een shot aan vamp en ze doet thumbs up! ik ook dus..owhwe zien een flits
wit licht..
hierna drinken we een:blub..cocktail
zeg ik
En als je nou wat jonger was verstond ik nog meerquote:
nou.. ik kan hier een stukje geschiedenis van mij neerzetten waaruit blijkt of ik voor iemand buk die eist of niet en hoe ver ik daarin ga, maar ga ik dat ook doen ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Buigen niet nee... Maar ik kan er wel een soort van respect voor hebben....En idd...it takes one...
Vampje slaat de coctail in een keer achterover....quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:56 schreef Normalneo het volgende:
hehe..nou das zo opgelost..krieg je die van mij..paast cocktail..
Datis aan jou!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
nou.. ik kan hier een stukje geschiedenis van mij neerzetten waaruit blijkt of ik voor iemand buk die eist of niet en hoe ver ik daarin ga, maar ga ik dat ook doen ?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:55 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
En als je nou wat jonger was verstond ik nog meer![]()
maar das wel een garpje![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:57 schreef Daniel.J het volgende:
Heeft trouwens al iemand van jullie mijn nog geen half uurtje geleden gemaakte nummer geluisterd?
Oh dus je wilt zeggen dat ik niet goed genoeg ben voor je?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als jij wat ouder was zou ik het weleens niet als grapje kunnen zien
inmiddels 2 keerquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:57 schreef Daniel.J het volgende:
Heeft trouwens al iemand van jullie mijn nog geen half uurtje geleden gemaakte nummer geluisterd?
Hij wil hier niequote:Op zaterdag 30 december 2006 23:00 schreef Daniel.J het volgende:
Ik zal hem nogmaals posten voor de mensen die bezig waren met homoseks ipv mijn nummer downloaden
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=One_day_one_night_JUDAH__2_.mp3
Zeur-pietquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:01 schreef sararaats het volgende:
ik probeer onder Nieuwjaar te muizen
ik heb echt een pokkehekel aan dat feest
ik heb liever m'n fles Passoa in de buurt dan m'n vreselijke familieleden
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:00 schreef Daniel.J het volgende:
Paaldansen op mijn muziek nou word ie mooi
jezus christus...
Via jou link krijg ik alleen maar hete vrouwen in de buurt van mij die sex willenquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:01 schreef Daniel.J het volgende:
Kan ik em alweer control Ven omdat het een nieuwe pagina is trouwns..
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=One_day_one_night_JUDAH__2_.mp3
hoppa.
vampje mept zo hard ze kan tegen de bal... natuurlijk struikelt ze en duikelt zo weermet ddrneus in hetwater....quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:01 schreef Normalneo het volgende:
ze staan tegenover elkaar Vampje een beetje tipsy, maar het water is wel k dus ze voelt zich wel lekkah..wie serveert er? onder of boven diss? zegt vampje..doe maar boven..vampje wint de toss en serveert..wat een slag..gelijk een ace..
1-0 zegt ze juigend!
diss..vloekt wat in zichzelf..(krieg je wel..)vampje slaat..
diss vangt op die bal..twee keer hooghouden..SMASH! hehe service over
en op ieder potje past een dekseltje,quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:02 schreef sararaats het volgende:
wat is daar mis mee?
ach ja, pottenseks is veel beter voor sararaats
want ik ben een POT
Je lebbert liever dan dat je doet zuigenquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:02 schreef sararaats het volgende:
wat is daar mis mee?
want ik ben een POT
Download Firefox ofzo lol..quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:03 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Via jou link krijg ik alleen maar hete vrouwen in de buurt van mij die sex willen
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
dank je
ik heb nog een record verbroken
ik heb op dit moment de meest stinkende adem
Fotos?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:02 schreef sararaats het volgende:
wat is daar mis mee?
want ik ben een POT
ik ben allang niet meer gefixeerd op dat heterodekselquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:03 schreef Mirage het volgende:
[..]
en op ieder potje past een dekseltje,
het potje moet alleen niet zo op de dekseltjes gefixeerd zijn.
Of voor frisse Eva !quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:05 schreef Sight_key het volgende:
[..]
![]()
Moet je odol hebben.
Een ontzettend dikke ochtend lul
Of gewone odol voor frisse adam?
Zolang jij je bukt is er niets aan de handquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:04 schreef Mirage het volgende:
orgiehoeren & gigelo's als volgende tt dan maar
Vampje gaat het wateruit en helptdis opeen handdoek... masseren maar even?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:05 schreef Normalneo het volgende:
vampje gooit de ball naar haar ........ en diss serveert..hij kijkt goed..hij maakt snel onderwater nog een foto met de superclose up..want vampje werd afgeleid..door een Turkse man?
hehe..iets naar rechts..scanning into the pic..en serve..daar gaat de bal..whow..vampje vangt hem netjes op..twee keer hooghouden en springt met haar goddelijke lijf boven het net uit..ze wil smashen, maar raakt de bal te zacht..diss..gebruikt neo powers en vliegt op de bal af..catch..:) hehe denkt ie nu zal ik je krijgen..maar ineens..terwijl hij voor de tweede smash gaat .. kramp!!!!!!!!!!!!!!damn wat voelt dat fokked up..mijn been ..ik schreeuw het uit..time out
Hoe groot is die pot waar jij je deksel op wilt zetten ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben allang niet meer gefixeerd op dat heterodeksel
ik ben nu gefixeerd op een potje
Een potje met honing of een potje met chocolade?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben allang niet meer gefixeerd op dat heterodeksel
ik ben nu gefixeerd op een potje
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:04 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Je lebbert liever dan dat je doet zuigen
No offence. Maar probeer ook eens te zuigen
Jij weet waar je over praatquote:
nou ze fixeert zich vooral op de oudere potjes...quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:07 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Hoe groot is die pot waar jij je deksel op wilt zetten ?
Is de pot niet te groot voor de deksel?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
nou ze fixeert zich vooral op de oudere potjes...
dat het 1 of ander te groot of uitgelubberd is zou dus best eens kunnen
Ik? wat zeg ik?quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:09 schreef Mirage het volgende:
hier wordt (nog) niet gezogen, wel onderworpen, niet gebukt
[afbeelding]
Je wilt genomen worden door een steenbok dusquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:09 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding]
is goed advies hequote:
vrouwen kun je ook zuigen trouwensquote:
Woa, dat plaatje staat nu op mn pcquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:09 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding]
Alletwee...quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:10 schreef Mirage het volgende:
[..]
is goed advies he
een ijsje... zuig of lebber je daar aan ?
Ja klopt weet je hoe?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
vrouwen kun je ook zuigen trouwens
Als je een echte vent bent tenminste
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:11 schreef Normalneo het volgende:
aan de bar komen ze tot rust..diss..zegt hier houdt het nu heel even op..hoe graag je ook verder wilt, maar ik heb kramp en heb iets warm nodig..(denkt ondertussen aan een upload link voor de foto)..vampje zegt..ach diss..het komt allemaal goed..!!!!![]()
* Normalneo geeft vamp uiteindelijk kus op de wang.. en samen drinken ze nog even het laatste drankje.. wat een fijne avond diss..bedankt hiervoor..jij was ook weer eens geweldig..sorry ik was een beetje geill..maarjah je kent me he..![]()
..maar hoe komen we nu omhoog..zag jij eenladder ?????
nee..
ok het verhaal vervolgt zich..over een tijdje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |