idd... Puur vanuit mezelf...uit ontzag voor...Tja..Dat kan voor vanalles zijn..Wijsheid,goedheid... maarin sommige gevallen ook voor een bepaald soort "geslepen" zijn... Maar nooit omdat het opgelegd is...quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet omdat het mij door mensen wordt opgelegd. Nooit
Maar als ik het tegenkom en ik vind het waard om te knielen, dan doe ik dat. Zoals ik eerder heb gekniled voor wijze vrouwen en voor machten groter dan ik. Misschien was dat wel God. In de vorm van wat dan ook. De oude vrouw of de gebeurtenis of het inzicht.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:47 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
In vrouwentaal staat hier "Maar nu ga ik even de single woman uithangen in de bar!"
Vampje komt proestend boven en heet spontaan de hik gekregen!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:46 schreef Normalneo het volgende:
vampje heeft het luchtbed te pakken..en diss..checkt de omgeving..vollyballnet bar cocktails camera
diss duwt haar van het luchtbed af en vampje krijgt water in haar neus..ach watje lach ik
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:47 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
In vrouwentaal staat hier "Maar nu ga ik even de single woman uithangen in de bar!"
Probeert vampje dis duidelijk te maken dat ie op moetschieten met die foto...Ze voelt een hik opkomen...quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:50 schreef Normalneo het volgende:
vampje zegt: ik weet wat leuks: een onderwatershot van ons tweeen..jij hebt toch die:camera
jazekers vamp, en ik deukel van mij luchtbed af..met het touwtje en decamera
in mijn hand..
ok wat voorn pose ga we doen?? de glimlach? jep, knikt ze..beiden nemen we 10 seconden adem en we gaan naar beneden..ik heb de camera al ingeschakeld op alle fronten..dus 1 klik is genoeg..
onderwater..
De An nuna Ki hebben een afdruk achtergelaten, net als negervolken de blanken na gingen doen,quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:44 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Wat is dan fout gegaan door de jaren heen?
Waarom zijn wij mensen slaven geworden ?
Voor geslepenheid buig ik niet. Ik ben een match en ga de strijd aanquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
idd... Puur vanuit mezelf...uit ontzag voor...Tja..Dat kan voor vanalles zijn..Wijsheid,goedheid... maarin sommige gevallen ook voor een bepaald soort "geslepen" zijn... Maar nooit omdat het opgelegd is...
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:45 schreef Sight_key het volgende:
Over laten bukken, als ik zeg dat Mirage zich moet bukken dan is dat uiteraard een geintje
Hoewel ik het wel graag zo zou zien
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:53 schreef Mirage het volgende:
oookeeee.... de joint slaat in
eerst merk je niks.. dus ga je lekker door.. en dan.. dan merk je dat je een paar trekjes eerder even halt had moeten houden.
waar ken ik dat van?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:53 schreef Mirage het volgende:
oookeeee.... de joint slaat in
eerst merk je niks.. dus ga je lekker door.. en dan.. dan merk je dat je een paar trekjes eerder even halt had moeten houden.
Buigen niet nee... Maar ik kan er wel een soort van respect voor hebben....En idd...it takes one...quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voor geslepenheid buig ik niet. Ik ben een match en ga de strijd aan![]()
Er zit waterin mn blub!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:53 schreef Normalneo het volgende:
onderwater..
ze kijken elkaar aan.. blub blub.. blub blub..
er komt een shot aan vamp en ze doet thumbs up! ik ook dus..owhwe zien een flits
wit licht..
hierna drinken we een:blub..cocktail
zeg ik
En als je nou wat jonger was verstond ik nog meerquote:
nou.. ik kan hier een stukje geschiedenis van mij neerzetten waaruit blijkt of ik voor iemand buk die eist of niet en hoe ver ik daarin ga, maar ga ik dat ook doen ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Buigen niet nee... Maar ik kan er wel een soort van respect voor hebben....En idd...it takes one...
Vampje slaat de coctail in een keer achterover....quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:56 schreef Normalneo het volgende:
hehe..nou das zo opgelost..krieg je die van mij..paast cocktail..
Datis aan jou!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
nou.. ik kan hier een stukje geschiedenis van mij neerzetten waaruit blijkt of ik voor iemand buk die eist of niet en hoe ver ik daarin ga, maar ga ik dat ook doen ?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:55 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
En als je nou wat jonger was verstond ik nog meer![]()
maar das wel een garpje![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:57 schreef Daniel.J het volgende:
Heeft trouwens al iemand van jullie mijn nog geen half uurtje geleden gemaakte nummer geluisterd?
Oh dus je wilt zeggen dat ik niet goed genoeg ben voor je?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als jij wat ouder was zou ik het weleens niet als grapje kunnen zien
inmiddels 2 keerquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:57 schreef Daniel.J het volgende:
Heeft trouwens al iemand van jullie mijn nog geen half uurtje geleden gemaakte nummer geluisterd?
Hij wil hier niequote:Op zaterdag 30 december 2006 23:00 schreef Daniel.J het volgende:
Ik zal hem nogmaals posten voor de mensen die bezig waren met homoseks ipv mijn nummer downloaden
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=One_day_one_night_JUDAH__2_.mp3
Zeur-pietquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:01 schreef sararaats het volgende:
ik probeer onder Nieuwjaar te muizen
ik heb echt een pokkehekel aan dat feest
ik heb liever m'n fles Passoa in de buurt dan m'n vreselijke familieleden
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:00 schreef Daniel.J het volgende:
Paaldansen op mijn muziek nou word ie mooi
jezus christus...
Via jou link krijg ik alleen maar hete vrouwen in de buurt van mij die sex willenquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:01 schreef Daniel.J het volgende:
Kan ik em alweer control Ven omdat het een nieuwe pagina is trouwns..
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=One_day_one_night_JUDAH__2_.mp3
hoppa.
vampje mept zo hard ze kan tegen de bal... natuurlijk struikelt ze en duikelt zo weermet ddrneus in hetwater....quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:01 schreef Normalneo het volgende:
ze staan tegenover elkaar Vampje een beetje tipsy, maar het water is wel k dus ze voelt zich wel lekkah..wie serveert er? onder of boven diss? zegt vampje..doe maar boven..vampje wint de toss en serveert..wat een slag..gelijk een ace..
1-0 zegt ze juigend!
diss..vloekt wat in zichzelf..(krieg je wel..)vampje slaat..
diss vangt op die bal..twee keer hooghouden..SMASH! hehe service over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |