abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:16:57 #89
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44869933
wel ff de namen verduisteren ofniet..lijkt me wel zo handig anders wordt je misschien gesuwed s_k
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:17:18 #90
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44869944
of een lekker streepje..
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_44870058
Materiaal vind ik niet meer terug, morgen opnieuw beginnen dus. Het is nog wel aanwezig op mijn pc, maar killdisk heeft het kapot gemaakt
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_44870100
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:16 schreef Normalneo het volgende:
wel ff de namen verduisteren ofniet..lijkt me wel zo handig anders wordt je misschien gesuwed s_k
Graffiti is anoniem, vaak racisme en nog meer. Jimmy is een homo, de schrijver van die tekst wil ik oppakken, de neger haters en nog meer hier. Zo zie je meer graffiti in Brunssum. Sjors en Jimmy dus, Jimmy is een homo en zo zie je vaker white power en dan zie je zwarte teksten van donkere mensen die erover heen schrijven. Zo zie je teksten van 10 jarigen die niet eens kunnen schrijven. Maar al die teksten zijn vervuiling. Teken dan een compleet strip-verhaal op mooie manier waar het is toegestaan.

Ik leg alles vast straks.

Zit er een patroon in het schrift van 1 schrijver dan leg ik dat patroon vast.

Heb ik de naam van de schrijver dan help ik de politie. Niet eens op fok! laat ik het zien. Op de achtergrond.

Een schone stad dus, en dan is er plaats voor graffiti, maar laat het dan mooie graffiti zijn die legaal is

Een gebouw vol gespoten met inkt is niet erg, maar laat het dan mooi zijn.

99 % of meer van de huidige graffiti in Brunssum is kladder en vies. Dat wil ik aanpakken.

Zo'n baan zou ik bij de cops willen hebben. De vervuilers en vandalen aanpakken

Aanpakken en oppakken en dan laten schoonmaken.

Niet alleen de vandalen en daders oppakken, maar ook de taakstraf uitdelen

Mijn taakstraf is een kostuum in het blauw of geel met grote letters op de rug dat ze een taakstraf uitvoeren. Tandenborstel in de hand en poetsen maar.

Heel de stad hier die ziet dat ze vandalen zijn.

En dan foto's maken van ze tijdens het werk, en die foto's online zetten Iedere goede burger mag foto's maken van vandalen en online zetten. En dan een centrale plek op internet waar alle vandalen opstaan. De schandpaal

Zo pak je ze aan, met harde hand

[ Bericht 11% gewijzigd door Sight_key op 30-12-2006 21:28:49 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:27:31 #93
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44870243
we hebben een droger..!! vampje zin in een reisje door de nacht ??
pi_44870339
Oeh Oeh....

Een reisje door de nacht.

Ik ga als 29 jarige snel mijn handen voor de ogen doen
pi_44870375
hallo alle mensjes

hoevelen hebben er het afgelopen jaar een naamsverandering ondergaan ??

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44870458
Ikke

Jij toch ook of niet Mirage

An_arccist An_Christ

Ik ga ff nieuw bier halen.

538 staat op
pi_44870480
Ik had de opvoeding van de pup een beetje laten sloffen omdat ik druk was en in een dip zat en en en, maar ik ben nu weer twee dagen goed strak tegen haar geweest en ze is slim hoor mijn meisje, ze doet het hardstikke goed.

(dat onding van een bench ding heb ik de kamer wee ruitgewieberd.. gatver was is dat een groot rammelding )
Ik leg haar op een kleed en kan er weer gewoon bij weglopen.. ze blijft gewoon liggen tot ik d'r weer kom halen of vrij geef.

het trutje

ze wordt trouwens groot...
vlees op het aanrecht laten liggen kan niet meer
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:36:49 #98
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44870518
Ali stuurde mij een mail vanuit Noordwijk..hij kwam vorige week aan..op dat moment liepen vampje en ik op straat in Tilburg..het was een leuke avond want het was weer eens gezellig als vanouds..we haalden oude herinneringen omhoog van onze tijd in club Amaris..het laatste wat ik me kan herinneren is die club in Amaris en iets van een ziekenwagen..volgens mij was nokje er ook bij, maar zo zeker ben ik daar niet van..ik is dat zo diss? Ik keek haar glimlachend aan.."je had iets teveel gedronken vampje"..

"Weet je het nu weer?" vampje?
pi_44870533
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:34 schreef Sight_key het volgende:
Ikke

Jij toch ook of niet Mirage

An_arccist An_Christ

Ik ga ff nieuw bier halen.

538 staat op
An_archist (anarchist http://nl.wikipedia.org/wiki/Anarchisme )
Sir Winston Churchill
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:43:58 #100
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44870738
Vamp knikt en kijkt naar beneden..(beetje schaamtevol) ineens valt haar wat op..ze kijkt nog eens goed voor de zekerheid..

Ze zegt tegen mij.."he Diss, moet je daar eens kijken.." Ik kijk dus ook op de grond daar in een back alley in Tilburg..zien we daar een heel klein meisje..naast haar schoen..

beiden hurken we..ze is niet groter als vijf centimeter, maar ze doet ons ergens aan denken..naast haar staat een piepklein weegschaaltje op de grond..ze praat echt heel goed Engels..tegenover haar een klein cafeetje en haar moeder houdt haar in de gaten..
pi_44870875
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:35 schreef Mirage het volgende:
Ik had de opvoeding van de pup een beetje laten sloffen omdat ik druk was en in een dip zat en en en, maar ik ben nu weer twee dagen goed strak tegen haar geweest en ze is slim hoor mijn meisje, ze doet het hardstikke goed.

(dat onding van een bench ding heb ik de kamer wee ruitgewieberd.. gatver was is dat een groot rammelding )
Ik leg haar op een kleed en kan er weer gewoon bij weglopen.. ze blijft gewoon liggen tot ik d'r weer kom halen of vrij geef.

het trutje

ze wordt trouwens groot...
vlees op het aanrecht laten liggen kan niet meer
Good job
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:48:30 #102
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44870883
Het meisje zegt: wegen?? 1 gulden..p.p Wat is je naam meisje vraag ik aan haar..ze zegt dat ze geen naam heeft, maar eindelijk haar vrijheid heeft gekregen en samen met haar moeder naar Nederland is verhuisd..onder het vliegen verteld ze kwamen ze een soort UFO tegen die het hele vliegtuig piepklein maakte..en ze waren gedwongen tot een noodlanding in Tilburg..deze back alley is hun buurt verteld ze..het cafe aan de overkant heet Friet van Piet en haar moeder is helemaal ingeburgerd..net als zij..ze gaat verder met het verhaal..: .....
pi_44870899
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:37 schreef Mirage het volgende:

[..]

An_archist (anarchist http://nl.wikipedia.org/wiki/Anarchisme )
1e alinea gelezen

You evil woman
pi_44870943
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:48 schreef Normalneo het volgende:
Het meisje zegt: wegen?? 1 gulden..p.p Wat is je naam meisje vraag ik aan haar..ze zegt dat ze geen naam heeft, maar eindelijk haar vrijheid heeft gekregen en samen met haar moeder naar Nederland is verhuisd..onder het vliegen verteld ze kwamen ze een soort UFO tegen die het hele vliegtuig piepklein maakte..en ze waren gedwongen tot een noodlanding in Tilburg..deze back alley is hun buurt verteld ze..het cafe aan de overkant heet Friet van Piet en haar moeder is helemaal ingeburgerd..net als zij..ze gaat verder met het verhaal..: .....

Ondertussen ben ik even neurotisch mijn schoenen aan het recht zetten en heb ik happy hardcore top 100 opstaan
pi_44870953
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:49 schreef Sight_key het volgende:

[..]

1e alinea gelezen

You evil woman
Ik accepteer mijn ware aard gewoon steeds meer.

Sir Winston Churchill
pi_44870964
HAKKUH EN ZAGUH!!!!!!!!!!!!!!
pi_44870985
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:51 schreef Mirage het volgende:

[..]

[afbeelding]
Dus je bukt je steeds vaker met het volle genot

Even inhouden sight_key.

Geen sexuele praatjes nu

Kom gerust langs in mijn dromen vannacht en buk je vol voorover, ik neem je vanachter alsof je een pruim hebt die vol in bloei is
pi_44871005

@normalneo:
Sir Winston Churchill
pi_44871051

Rust

Mirage....doe ff rustig als je wilt

Geef normale neo maar het woord, want die weet hoe hij het woord moet voeren.

Buk je snel voorovoer en laat de boel maar de boel

Buck dich, befehle ich dir
pi_44871082
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 20:39 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

veel plezier, als je gaat. Ik ga een biertje pakken en een jointje draaien en lekker op de bank hangen en een beetje zappen zometeen
waarom klinkt dit heel mannelijk vrijgezellerig?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:55:12 #111
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44871098
met al het geld in Turkije wat we na jou hebben gekregen..konden we een ticket betalen..het was een speciaal abonnement..en in het vliegtuig vierde iedereen feest..we kregen drankjes van de KLM en toen kwam er een man naar me toe en die zei: u have won 100 miljoen..(dat was de directeur van de luchtvaartmaatschappij die speciaal meevloog)..ik heb dit geld op de bank gezet..rechts van Friet van Piet..mijn moeder en ik runnen deze back alley..**moeder zwaait nogmaals** en hebben hier een eigen Hollandse winkelstraat van gemaakt..de mensen die hier komen zijn groot en klein..zelfs kleine en grote dieren..en het lieveheersbeestje komt hier erg vaak op bezoek..en omdat ik zo klein ben kan ik ook met hem praten..ik denk namelijk dat die UFO iets meer met ons gedaan heeft behalve klein maken..ineens kon ik alle talen spreken..! Ik heb me voorgenomen dit werk tijdelijk te blijven doen, want ik voelde dat jullie hier aan zouden komen en dat Vampje mij zou zien..ze houdt haar ogen altijd goed open..dat zie je wel weer he Diss..

maar even iets totaal anders(zegt ze),
pi_44871100
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:52 schreef Mirage het volgende:

@normalneo:
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44871169
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:53 schreef Sight_key het volgende:

Rust

Mirage....doe ff rustig als je wilt

Geef normale neo maar het woord, want die weet hoe hij het woord moet voeren.

Buk je snel voorovoer en laat de boel maar de boel

kop houden en bukken ?

ik zal je !
Sir Winston Churchill
pi_44871176
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:55 schreef Normalneo het volgende:
met al het geld in Turkije wat we na jou hebben gekregen..konden we een ticket betalen..het was een speciaal abonnement..en in het vliegtuig vierde iedereen feest..we kregen drankjes van de KLM en toen kwam er een man naar me toe en die zei: u have won 100 miljoen..(dat was de directeur van de luchtvaartmaatschappij die speciaal meevloog)..ik heb dit geld op de bank gezet..rechts van Friet van Piet..mijn moeder en ik runnen deze back alley..**moeder zwaait nogmaals** en hebben hier een eigen Hollandse winkelstraat van gemaakt..de mensen die hier komen zijn groot en klein..zelfs kleine en grote dieren..en het lieveheersbeestje komt hier erg vaak op bezoek..en omdat ik zo klein ben kan ik ook met hem praten..ik denk namelijk dat die UFO iets meer met ons gedaan heeft behalve klein maken..ineens kon ik alle talen spreken..! Ik heb me voorgenomen dit werk tijdelijk te blijven doen, want ik voelde dat jullie hier aan zouden komen en dat Vampje mij zou zien..ze houdt haar ogen altijd goed open..dat zie je wel weer he Diss..

maar even iets totaal anders(zegt ze),

pi_44871193
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:56 schreef Mirage het volgende:

[..]

kop houden en bukken ?

ik zal je !

Wil je dat ik me ga bukken ofzo

Hoe wil je dat gaan aanpakken

Een vrouw bukt zich toch?

Kop houden heb ik niet gezegd en zal ik nooit zeggen tegen jou

Ik zeg alleen....

[b] BUCK DICH BEFEHELE ICH DIR, DEIN GESICHT IS MIR EGAHL[/]b]
pi_44871211
ik denk dat ik zo ook maar eens twee trekjes van een joint neem.

(en ja... dat is alles wat ik nodig heb ik ben er niet zo bestand tegen )
Sir Winston Churchill
pi_44871244
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:57 schreef Sight_key het volgende:

[..]

mannen horen wat ze willen horen !!
Sir Winston Churchill
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:58:59 #118
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44871248
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:58 schreef Mirage het volgende:

lekker goedkoop toch
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_44871266
quote:

Je gaat toch niet verdwalen of wel soms

Moet ik je handje vast houden tijdens die 2 teugies

Hou je mijn hand vast zodat je niet verdwaald in wonderland
pi_44871290
quote:

[..]

mannen horen wat ze willen horen !!
Ook goed
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:59:59 #121
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44871293
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:57 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Kop houden heb ik niet gezegd en zal ik nooit zeggen tegen jou

Ik zeg alleen....

[b] BUCK DICH BEFEHELE ICH DIR, DEIN GESICHT IS MIR EGAHL[/]b]
pi_44871300
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:27 schreef Normalneo het volgende:
we hebben een droger..!! vampje zin in een reisje door de nacht ??
Of ik de hele nacht ga halen weetik nie...Maar wekunnen iig een begin maken!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_44871321
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:58 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

lekker goedkoop toch
Lig jij nog niet naakt in de tuin de zonne-baden???

Ik dacht dat jij allang in de voortuin lag naakt
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:01:08 #124
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44871338
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:00 schreef Sight_key het volgende:

[..]

het waait net iets te hard
pi_44871351
quote:

niet ook toch maar net iets meer nemen, he
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:01:50 #126
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44871369
waar was ik gebleven..ohja..Diss en Vampje..en wie is die kleine daar?

herinneren jullie de hotelkamer nog? er lag iets naast het bed..was het champagne ik kan het niet echt goed meer zien..Diss help me eens..

Diss--hoe heet je eigenlijk?

Amilia..

k Amelia als ik het me goed herinner..het was aardig wazig die avond..dat kan vampje beamen..had ik een sleutel onder het ontbijt aan de manager gegeven..de manager zou de sleutel bewaren tot een bepaald moment..

Amilia: en dat moment is nu aangekomen! want ik heb de hotelkamer laten nabouwen voor jullie..kijk maar eens links van Friet van Piet..>>

[ Bericht 0% gewijzigd door Normalneo op 30-12-2006 22:07:16 ]
pi_44871371
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:58 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

lekker goedkoop toch

Naakt in de tuin
pi_44871381
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:01 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

het waait net iets te hard
Dan woaien alle tieten weg
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44871395
Mirage bukt zich graag wat ik begrepen heb van haar foto

Daarom schreef ik van...

Mirage gebukt voor je hebben staan lijkt me trouwens geen slecht idee
pi_44871399
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:36 schreef Normalneo het volgende:
Ali stuurde mij een mail vanuit Noordwijk..hij kwam vorige week aan..op dat moment liepen vampje en ik op straat in Tilburg..het was een leuke avond want het was weer eens gezellig als vanouds..we haalden oude herinneringen omhoog van onze tijd in club Amaris..het laatste wat ik me kan herinneren is die club in Amaris en iets van een ziekenwagen..volgens mij was nokje er ook bij, maar zo zeker ben ik daar niet van..ik is dat zo diss? Ik keek haar glimlachend aan.."je had iets teveel gedronken vampje"..

"Weet je het nu weer?" vampje?
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:02:59 #131
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44871436
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:02 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dan woaien alle tieten weg
ik zit net dat hangtietentopic te lezen in SHO, dus kan me er iets bij voorstellen
pi_44871495
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:51 schreef Mirage het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ik ook...Allang eigenlijk...Maar anderen hebben t er nog wel eens moeilijk mee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')