quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:19 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Gelukkig ben je er weer![]()
Marietje vind ik een van de aardigste users van fok!.
De volgende fok! awards nomineer ik jou als aardigste user. Had dat eigenlijk in 2006 al moeten doen.
Maar goed, ik was weer druk bezig
but but but.... if the kings are queen, they're queerquote:
Gek is dat toch met alcohol, ik bedoel, hoe het zo verschillend kan uitwerken bij mensen. Als ik zelf een bakkie op heb hou ik van de hele wereld met alles erop en er aan en zie ik in iedereen wel iets liefs en goedsquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:14 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Ik heb veel verkeerde dingen gedaan onder invloed van alcohol dus dat heb ik ook afgezworen.
Met oud en nieuw zal ik vast wel wat drinken maar geen doordeweekse fles drank meer voor mij.
Daarnaast ben ik als ik alcohol heb gedronken in een vingerknip aggresief, dus dat is ook niet handig geweest in de tijd dat ik actief poste met 2 flessen achter mn kiezen..
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Gek is dat toch met alcohol, ik bedoel, hoe het zo verschillend kan uitwerken bij mensen. Als ik zelf een bakkie op heb hou ik van de hele wereld met alles erop en er aan en zie ik in iedereen wel iets liefs en goeds![]()
Maar ik ken ook iemand, echt een schatje in het dagelijks leven, maar die heeft dus ook een agressieve dronk. Net alsof er een andere persoon wakker wordt in hem, als hij drinkt. Bizar![]()
het zou maar zo kunnenquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dus als jij met allerlei schattigs gaat strooien dan kunnen we ervan uitgaan dat je een flinke slok op hebt?
Alle vrouwen danquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
but but but.... if the kings are queen, they're queer
Dan zuip je meer dan ik dachtquote:
quote:
Niet zo bescheidenquote:
Nee gewoon voor de gezelligheid, wat denk je wel nietquote:
Een gezellig avond mens erger je nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:42 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Nee gewoon voor de gezelligheid, wat denk je wel niet
ik denk wel, niet.... jou een beetje te plagenquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:42 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Nee gewoon voor de gezelligheid, wat denk je wel niet
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:43 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Een gezellig avond mens erger je niet
Gaan we met de clan hier een spelletjes avond doen, bier erbij en sterke drank en wiet en frisdrank en nog meer.
En spelen maar![]()
Genoeg gezopen zeker met kerstquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]nou... hier gewoon met een colaatje nu
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik denk wel, niet.... jou een beetje te plagenThat's all.
Goedmoedige vrouwenplaag
Niet eensquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:55 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Genoeg gezopen zeker met kerst![]()
Het nummer van loosing all the buttonsquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:59 schreef Marietje_34 het volgende:
Ah, dat nummer van I don't need a man toch? Ik loop al 3 dagen dat nummer van de Scissor hands te zingen, 'I don't feel like dancing'![]()
Heerlijk nummerquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:59 schreef Marietje_34 het volgende:
Ah, dat nummer van I don't need a man toch? Ik loop al 3 dagen dat nummer van de Scissor hands te zingen, 'I don't feel like dancing'![]()
en het grappige is dat ik er juist door wil dansenquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heerlijk nummer![]()
Carefree eventjes
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:21 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
en het grappige is dat ik er juist door wil dansen![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
klopt ja
En dat ga ik straks misschien ook even buiten de deur doen.
Niet zoals vandeweek wel weggaan en halverwege omdraaien en naar huis gaan![]()
veel plezier, als je gaat. Ik ga een biertje pakken en een jointje draaien en lekker op de bank hangen en een beetje zappen zometeenquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
klopt ja
En dat ga ik straks misschien ook even buiten de deur doen.
Niet zoals vandeweek wel weggaan en halverwege omdraaien en naar huis gaan![]()
Ali in Nederland???quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:03 schreef Normalneo het volgende:
hmm..het verhaal krijgt waarschijnlijk een staartje:Ali is in Nederland.. hihi maar daar kom ik nog wel op terug..als ik in de mood ben..
kreeg een mailtje van hem laatst..
Een kameel nog wel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:57 schreef Normalneo het volgende:
ik denk dat ik een cameltoe in huis ga nemen
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:09 schreef Normalneo het volgende:
s_k zo ziet het wonderbaarlijke beestje eruit ..
http://www.flickr.com/photos/51091378@N00/329612230
om maar een vb te geven..
met Ali is alles k vampje..als ik zo niet verder kan met schilderen vanwege het drogen..van de verf gaan we weer op pad..gaan we Ali bezoeken in noordwijk k? duurt niet lang meer..dus hold ur horses vampjequote:Op zaterdag 30 december 2006 20:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ali in Nederland???
En dat zeg je nu pas??!!
Hoe is het met hem? En met die blonde schone van hem?
Of heeft ie die alweer ingeruild?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |