Aan zijn icoon te zien is het onze allerbeste baajguardian die net als mij zijn oude nick heeft opgehangen aan de hoogste boom Neoquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:34 schreef Normalneo het volgende:
who r u? maar bedanktiig
en jij ook..offcourse..
2 brothers op de vierde verdieping met fairy tales ????quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:41 schreef Normalneo het volgende:
kitt zet die enya eens ff af en schakel over op 2 brothers op de vierde verdieping wil je?
k wasal_bekend
klaar voor extra volume?
jep Kitt..OVER
Dikke omhelsing en het beste van het beste van beter dan goed en beter dan ultiem.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:42 schreef Normalneo het volgende:
kewl sight kej jij ook een gelukkig nieuwjaar! dikke knuff
En vandaar onder je eigen naamquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:48 schreef Daniel.J het volgende:
Sight key ik heb altijd al tegen mensen gezegd dat je een erg slimme vent bent, alle oordelen die mensen over jou hebben op het forum zijn zwaar onterecht, en in je posts over mij zonet sla je weer de spijker op zn kop.
Ik ga zometeen maar even wat eten maken, morgen krijg ik een kale kop want mn haar gaat er weer af net voor de jaarwisseling, ik wil mezelf 100% mezelf voelen.
Hey nokwandaquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En vandaar onder je eigen naam![]()
Blij je zo te zien. Je bent okay
Het zijn de oordelen en vooroordelen, maar daar moet je boven staan. Zodra je boven die oordelen staat doet het je niets meer.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:48 schreef Daniel.J het volgende:
Sight key ik heb altijd al tegen mensen gezegd dat je een erg slimme vent bent, alle oordelen die mensen over jou hebben op het forum zijn zwaar onterecht, en in je posts over mij zonet sla je weer de spijker op zn kop.
Ik ga zometeen maar even wat eten maken, morgen krijg ik een kale kop want mn haar gaat er weer af net voor de jaarwisseling, ik wil mezelf 100% mezelf voelen.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:58 schreef Normalneo het volgende:
baaj ik ben was dissplission als je dat niet wist..maar stil he
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:58 schreef Normalneo het volgende:
baaj ik ben was dissplission als je dat niet wist..maar stil he
ja zekers..jij iig ook bedankt voor je input hier..ik hoop je zeker nog te zien en dat je gewoon een zwaar relaxed jaar zult krijgen! serious manquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:00 schreef Daniel.J het volgende:
[..]leuk jou ook weer eens te zien, lang geleden man.
Welke Ali ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:03 schreef Normalneo het volgende:
hmm..het verhaal krijgt waarschijnlijk een staartje:Ali is in Nederland.. hihi maar daar kom ik nog wel op terug..als ik in de mood ben..
kreeg een mailtje van hem laatst..
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:56 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Hey nokwanda
Dit voelt aan als een homecoming.
Together we reach to the skyquote:
Dat zijn jullie allemaal.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
mag ik dan homecoming queen zijn?
Afgestapt van wodka en bier?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:06 schreef Daniel.J het volgende:
Net een zakje buggles chips in mn kast gevonden, die gaat er ook nog wel in.. maar nu moet ik even wat vinden om het zout mee weg te spoelen, ik denk dat het de limonade word
Ik heb veel verkeerde dingen gedaan onder invloed van alcohol dus dat heb ik ook afgezworen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:09 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Afgestapt van wodka en bier?
Goede keuze
Ik drink wel nog een biertje maar ik wil niet meer idioot schrijven hier.
Als ik nu en met oudjaarsavond en in 2007 tot het jaar 10101001010101010101 aanwezig ben met bier of andere drank, dan wil ik 100 procent bij positieven zijn.
Dat biertje van nu kan geen kwaad, maar ik wil geen black-out en ik wil ook de dag erna met beide benen uit bed springen.
Maar bij alcohol is het al snel zo dat het diepe impact heeft.
Alcohol is gevaarlijk, die ene slok teveel kan fataal zijn.
Ik merk het nu ook met brand bier, ik zweef bijna
Maar dit zweven is nog toegestaan, omdat ik helder ben nog.
Drink ik nog 10 flesjes of minder, dan kan ik kwaad worden of nog erger. Maar goed, alcohol kan gevaar betekenen dus. Af en toe whisky, wodka, rum of bier kan geen kwaad. Maar dan is de maat aangeven belangrijk.
Geniet maar drink met mate
Heb ik ook, eerst word ik happy en 1 slok whisky teveel kan zorgen dat ik me ga ergeren.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:14 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Ik heb veel verkeerde dingen gedaan onder invloed van alcohol dus dat heb ik ook afgezworen.
Met oud en nieuw zal ik vast wel wat drinken maar geen doordeweekse fles drank meer voor mij.
Daarnaast ben ik als ik alcohol heb gedronken in een vingerknip aggresief, dus dat is ook niet handig geweest in de tijd dat ik actief poste met 2 flessen achter mn kiezen..
Gelukkig ben je er weerquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:17 schreef Marietje_34 het volgende:
* Marietje is eindelijk naar de supermarkt geweest en zeiknat geregend![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:19 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Gelukkig ben je er weer![]()
Marietje vind ik een van de aardigste users van fok!.
De volgende fok! awards nomineer ik jou als aardigste user. Had dat eigenlijk in 2006 al moeten doen.
Maar goed, ik was weer druk bezig
but but but.... if the kings are queen, they're queerquote:
Gek is dat toch met alcohol, ik bedoel, hoe het zo verschillend kan uitwerken bij mensen. Als ik zelf een bakkie op heb hou ik van de hele wereld met alles erop en er aan en zie ik in iedereen wel iets liefs en goedsquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:14 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Ik heb veel verkeerde dingen gedaan onder invloed van alcohol dus dat heb ik ook afgezworen.
Met oud en nieuw zal ik vast wel wat drinken maar geen doordeweekse fles drank meer voor mij.
Daarnaast ben ik als ik alcohol heb gedronken in een vingerknip aggresief, dus dat is ook niet handig geweest in de tijd dat ik actief poste met 2 flessen achter mn kiezen..
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Gek is dat toch met alcohol, ik bedoel, hoe het zo verschillend kan uitwerken bij mensen. Als ik zelf een bakkie op heb hou ik van de hele wereld met alles erop en er aan en zie ik in iedereen wel iets liefs en goeds![]()
Maar ik ken ook iemand, echt een schatje in het dagelijks leven, maar die heeft dus ook een agressieve dronk. Net alsof er een andere persoon wakker wordt in hem, als hij drinkt. Bizar![]()
het zou maar zo kunnenquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dus als jij met allerlei schattigs gaat strooien dan kunnen we ervan uitgaan dat je een flinke slok op hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |