abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 december 2006 @ 18:07:34 #1
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_44863344
Ik dacht laat ik maar even de nieuwe truth ouwehoer openen, is wel zo aardig.
Op mijn blog (zal ik zo even een link van dumpen in mijn signature oid, was ik namelijk vergeten)
kun je hier meer over lezen maar ik wil even een ding kwijt aan wat mensen hier.

Mijn oude account is niet meer, het kan van mijn part de sloot in want ik zal het nooit meer gebruiken, de tijd om de clown uit te hangen voor mij is falikant voorbij, Ik zal weer serieus en mezelf zijn en ik houd van jullie allemaal
Ik ga wel een stuk minder posten aangezien ik echt mijn tijd niet meer zoveel op internet moet verdoen.
Gelukkig nieuwjaar.

A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
pi_44864294
Ik heb even deel 159 gesloten toepasselijk, wie weet maak ik die sluit-post nog compleet zometeen

Ellende afsluiten, kansen openen.

En het worden straks alleen maar kansen

Niet alleen maar kansen voor een select groepje egoisten maar kansen voor iedereen

De toekomst biedt straks kansen voor alle mensen

Van jong tot oud, en van 3e wereld tot nieuwe wereld.

Een grote nieuwe wereld straks

Voor ieder wat wils. Niet extreme welvaart voor allen, wil je geen welvaart dan kies je voor geen welvaart.

Dat heeft Nokanda mij bijgebracht

Niet iedereen wacht op welvaart.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
  zaterdag 30 december 2006 @ 18:34:36 #3
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44864303
who r u? maar bedankt iig en jij ook..offcourse..
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_44864370
Een perfecte wereld is een wereld waar ieder wat wils krijgt. De mensen die 0 nodig hebben hebben 0. De mensen die 10 nodig hebben die hebben 10.

Tussen 0 en 10.

Van 0 tot 9.

Of van 0 tot 10.

De 1 en de 0.

Genoeg mensen hebben aan 0 genoeg, waarom zou je ze 10 door de strot duwen?
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
  zaterdag 30 december 2006 @ 18:37:21 #5
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44864396
ik ben leesblind geworden..hellup!
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_44864405
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:34 schreef Normalneo het volgende:
who r u? maar bedankt iig en jij ook..offcourse..
Aan zijn icoon te zien is het onze allerbeste baajguardian die net als mij zijn oude nick heeft opgehangen aan de hoogste boom Neo

Hoe gaat het met je Neo?

Alles okey? Alles klaar voor 2007. Klaar voor het echte hobby-werk

Klaar voor een revolutie

Ik wel
pi_44864445
De TS heeft het over devolution in zijn ondertitel en ik heb the rolling stones opstaan die over devolution zingen in het nummer " Street fighting man"

Toeval bestaat niet

Het is een samenkomst van omstandigheden.

Tijd voor vers bier

Wel goed baaj dat je even een andere naam kiest, jij verdient het niet om afgezeikt te worden. Mag ik bescheiden advies geven voor je optreden met deze nick

Probeer niet teveel op de voorgrond te treden, ben actief aanwezig maar eis niet alle aandacht op want dan krijgen anderen een hekel aan je. Dat heb ik dus gemerkt aan mijn voorgaande namen.

Probeer zo min mogelijk stress-factoren in de vorm van users te krijgen hier, en het wordt een fantastisch fok! jaar 2007
  zaterdag 30 december 2006 @ 18:38:48 #8
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44864448
ohw ik denk dat ik mijn koelkast in ga kruipen daar zit nog wat verse lucht in
pi_44864520
Ik ga zo naar buiten met een sigaret zitten.

Verse lucht is weinig aanwezig met verwarming aan, droge lucht door de verwarming

Maar het is bijna lente Neo

Bijna lente

Rolling stones
  zaterdag 30 december 2006 @ 18:41:15 #10
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44864534
kitt zet die enya eens ff af en schakel over op 2 brothers op de vierde verdieping wil je?

k wasal_bekend

klaar voor extra volume?

jep Kitt..OVER
pi_44864572
NormalNEO

Jij gaat nog de Heao halen en je wordt zakenman van het jaar, je gaat Albert Heyn runnen en doet dat op je kantoor waar je lekker kunt relaxen

Jij wordt de baas van Albert Heyn
  zaterdag 30 december 2006 @ 18:42:58 #12
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44864581
kewl sight kej jij ook een gelukkig nieuwjaar! dikke knuff

love, peace and happyness..

en beyond the stars! the sky is no limit!

[ Bericht 43% gewijzigd door Normalneo op 30-12-2006 18:48:30 ]
pi_44864595
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:41 schreef Normalneo het volgende:
kitt zet die enya eens ff af en schakel over op 2 brothers op de vierde verdieping wil je?

k wasal_bekend

klaar voor extra volume?

jep Kitt..OVER
2 brothers op de vierde verdieping met fairy tales ????

Ik ga zo happy hardcore opzetten ja

Ook 2 unlimited.

Eerst ff nieuw bier en sigaret en dan weer snel fokken de fokkende remlichten op de snelweg die groen zijn
pi_44864619
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:42 schreef Normalneo het volgende:
kewl sight kej jij ook een gelukkig nieuwjaar! dikke knuff
Dikke omhelsing en het beste van het beste van beter dan goed en beter dan ultiem.

Ellende weg, tijd voor een verse start.

Opnieuw beginnen bij 0.

Van 2007 maken we 0.

En dan beginnen we vanaf 0 op een moderne relaxte manier zoals het hoort
  zaterdag 30 december 2006 @ 18:48:09 #15
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_44864741
Sight key ik heb altijd al tegen mensen gezegd dat je een erg slimme vent bent, alle oordelen die mensen over jou hebben op het forum zijn zwaar onterecht, en in je posts over mij zonet sla je weer de spijker op zn kop.

Ik ga zometeen maar even wat eten maken, morgen krijg ik een kale kop want mn haar gaat er weer af net voor de jaarwisseling, ik wil mezelf 100% mezelf voelen.
  zaterdag 30 december 2006 @ 18:50:59 #16
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44864827
nou ik ben geen "kantoorpik" als je dat denkt hoor..

verlopig vind ik het best daar..ik ben ook ff een happy eten..
  zaterdag 30 december 2006 @ 18:51:24 #17
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44864840
en to baaj g_L man!
pi_44864926
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:48 schreef Daniel.J het volgende:
Sight key ik heb altijd al tegen mensen gezegd dat je een erg slimme vent bent, alle oordelen die mensen over jou hebben op het forum zijn zwaar onterecht, en in je posts over mij zonet sla je weer de spijker op zn kop.

Ik ga zometeen maar even wat eten maken, morgen krijg ik een kale kop want mn haar gaat er weer af net voor de jaarwisseling, ik wil mezelf 100% mezelf voelen.
En vandaar onder je eigen naam
Blij je zo te zien. Je bent okay
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 30 december 2006 @ 18:56:30 #19
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_44865000
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:54 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En vandaar onder je eigen naam
Blij je zo te zien. Je bent okay
Hey nokwanda
Dit voelt aan als een homecoming.
  zaterdag 30 december 2006 @ 18:58:41 #20
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44865061
baaj ik ben was dissplission als je dat niet wist..maar stil he
pi_44865086
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:48 schreef Daniel.J het volgende:

Het zijn de oordelen en vooroordelen, maar daar moet je boven staan. Zodra je boven die oordelen staat doet het je niets meer.

Einstein schreef....

Het splitsen van oordelen en vooroordelen is moeilijker dan het splitsen van atomen

Gezien de complexheid daarvan is het logisch dat mensen je een sticker opplakken. Het is niet eens persoonlijk. Mensen zijn besmet door oordelen en vooroordelen, het zit in de mens als een grote ziekte. Als je dat inziet dan doet het je niets, je ziet dat virus als aids of kanker, en zo kun je het ook zien. De straf van "God". "God" was ook een wezen vol oordelen.

De users die mij niet kennen en alsnog denken mij in een hokje te mogen stoppen zie ik als atoom die niet goed functioneert
  zaterdag 30 december 2006 @ 19:00:03 #22
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_44865101
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:58 schreef Normalneo het volgende:
leuk jou ook weer eens te zien, lang geleden man.
pi_44865117
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:58 schreef Normalneo het volgende:

Ik wist dat meteen.

Wanneer ga je schrijven over het vakantieland met Vamp?

Over het hotel met zwem-paradijs

Vond dat verhaal okey
  zaterdag 30 december 2006 @ 19:01:08 #24
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44865140
hehe genoot er ook van S_K alleen werd s' ochtends wakker met een kater
pi_44865178
Maakt niet uit neo, zolang het maar okey was toen.

Wanneer ga je weer zulke verhalen schrijven?

Toen ik jou laats uitschold toen werd ik wakker met een slecht gevoel. Faithless schrijft daarover, scheld niet de juiste en goede mensen uit, want je wordt gebeten door een giftige spin. Een tarantula gaat bijten zodra je de juiste mensen fout behandeld.

En dat voelde ik toen. Maar dat is voorbij nu

Wie weet voelde ik me toen wel zo bezeten toen jij aanwezig was hier. Dat ik jou fout behandelde als relaxt persoon.

Rolling stones staat op, happy hardcore is gezocht en gaat nu op staan.

Biertje smaakt lekker

Nog ff en het is 2007

Een schone lei eindelijk

2006 was een klote jaar

Dus 2007 biedt mogelijkheden, het wordt sowieso beter, slechter kan haast niet
  zaterdag 30 december 2006 @ 19:02:16 #26
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44865183
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 19:00 schreef Daniel.J het volgende:

[..]

leuk jou ook weer eens te zien, lang geleden man.
ja zekers..jij iig ook bedankt voor je input hier..ik hoop je zeker nog te zien en dat je gewoon een zwaar relaxed jaar zult krijgen! serious man
  zaterdag 30 december 2006 @ 19:03:30 #27
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44865223
hmm..het verhaal krijgt waarschijnlijk een staartje:Ali is in Nederland.. hihi maar daar kom ik nog wel op terug..als ik in de mood ben..

kreeg een mailtje van hem laatst..
pi_44865292
Dune - are you ready to fly

zaterdag 30 december 2006 @ 19:06:06 #29
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44865304
FLY! two bros

pi_44865306
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 19:03 schreef Normalneo het volgende:
hmm..het verhaal krijgt waarschijnlijk een staartje:Ali is in Nederland.. hihi maar daar kom ik nog wel op terug..als ik in de mood ben..

kreeg een mailtje van hem laatst..
Welke Ali ?

Er zijn honderd duizenden ali's op deze wereld

Je hebt Ali-B en je hebt Ali-G en je hebt Ali X tot en met Z en van 0 tot 9 ook
  zaterdag 30 december 2006 @ 19:06:52 #31
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_44865332
Net een zakje buggles chips in mn kast gevonden, die gaat er ook nog wel in.. maar nu moet ik even wat vinden om het zout mee weg te spoelen, ik denk dat het de limonade word
  zaterdag 30 december 2006 @ 19:06:58 #32
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44865337
die Ali uit het verhaal is echt..die ons heeft ontvangen aan de bar..

vampje en mij hehe
pi_44865342
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:56 schreef Daniel.J het volgende:

[..]

Hey nokwanda
Dit voelt aan als een homecoming.

mag ik dan homecoming queen zijn?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 30 december 2006 @ 19:08:14 #34
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44865373
* Normalneo stemt voor!
pi_44865377
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 19:06 schreef Normalneo het volgende:
FLY! two bros

Together we reach to the sky
  zaterdag 30 december 2006 @ 19:09:37 #36
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_44865425
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 19:07 schreef nokwanda het volgende:

[..]

mag ik dan homecoming queen zijn?
Dat zijn jullie allemaal.
pi_44865443
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 19:06 schreef Daniel.J het volgende:
Net een zakje buggles chips in mn kast gevonden, die gaat er ook nog wel in.. maar nu moet ik even wat vinden om het zout mee weg te spoelen, ik denk dat het de limonade word
Afgestapt van wodka en bier?

Goede keuze

Ik drink wel nog een biertje maar ik wil niet meer idioot schrijven hier.

Als ik nu en met oudjaarsavond en in 2007 tot het jaar 10101001010101010101 aanwezig ben met bier of andere drank, dan wil ik 100 procent bij positieven zijn.

Dat biertje van nu kan geen kwaad, maar ik wil geen black-out en ik wil ook de dag erna met beide benen uit bed springen.

Maar bij alcohol is het al snel zo dat het diepe impact heeft.

Alcohol is gevaarlijk, die ene slok teveel kan fataal zijn.

Ik merk het nu ook met brand bier, ik zweef bijna

Maar dit zweven is nog toegestaan, omdat ik helder ben nog.

Drink ik nog 10 flesjes of minder, dan kan ik kwaad worden of nog erger. Maar goed, alcohol kan gevaar betekenen dus. Af en toe whisky, wodka, rum of bier kan geen kwaad. Maar dan is de maat aangeven belangrijk.

Geniet maar drink met mate
  zaterdag 30 december 2006 @ 19:10:51 #38
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44865470
verstandig S_K!
pi_44865501
Ik leer het nog wel eens

Agressie door alcohol is agressie die niet bij mij past en ook niet bij anderen.

Mijn pa noemt alcohol vaker de drank van de duivel. Omdat mensen al snel boos worden ervan. Alcohol kan een depressie omhoog halen zonder dat je depresssief bent.

Je kunt 0 % depressie in je hebben zitten, drink je teveel dan ben je 120 % depressief, zomaar ineens van de alcohol. En dan ga je al snel woorden uitspreken die niet van jou zijn.

Alcohol neemt dan de macht over.

Mijn Pa weet precies hoe het in elkaar zit

De drank van de duivel als je niet verstandig ermee omgaat. En dat is een feit naar mijn idee.

Een keer alles zien tollen is niet erg, maar agressie van alcohol

Als ik niet meer kan lopen en ik ben aardig geweest en heb geen ruzie gezocht dan is dat minder erg dan wanneer ik mensen lig uit te schelden. Laat me dan maar struikelen over eigen benen, daar kun je nog om lachen ook.

Mij draait het om de agressie die erbij komt kijken.

Agressie is sowieso

Not done

Ik ben vaker boos en kwaad, ook zonder alcohol. Maar dan komt dat wederom door het begin van mijn leven in 1977 of daarvoor.

Frustratie en trauma. Sowieso het opgroeien op school en vaak thuis.

Moeten luisteren en springen wanneer ze springen zeggen. Altijd doen wat gezegd wordt. Op een gegeven moment barst de bom.
  zaterdag 30 december 2006 @ 19:14:28 #40
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_44865587
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 19:09 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Afgestapt van wodka en bier?

Goede keuze

Ik drink wel nog een biertje maar ik wil niet meer idioot schrijven hier.

Als ik nu en met oudjaarsavond en in 2007 tot het jaar 10101001010101010101 aanwezig ben met bier of andere drank, dan wil ik 100 procent bij positieven zijn.

Dat biertje van nu kan geen kwaad, maar ik wil geen black-out en ik wil ook de dag erna met beide benen uit bed springen.

Maar bij alcohol is het al snel zo dat het diepe impact heeft.

Alcohol is gevaarlijk, die ene slok teveel kan fataal zijn.

Ik merk het nu ook met brand bier, ik zweef bijna

Maar dit zweven is nog toegestaan, omdat ik helder ben nog.

Drink ik nog 10 flesjes of minder, dan kan ik kwaad worden of nog erger. Maar goed, alcohol kan gevaar betekenen dus. Af en toe whisky, wodka, rum of bier kan geen kwaad. Maar dan is de maat aangeven belangrijk.

Geniet maar drink met mate
Ik heb veel verkeerde dingen gedaan onder invloed van alcohol dus dat heb ik ook afgezworen.
Met oud en nieuw zal ik vast wel wat drinken maar geen doordeweekse fles drank meer voor mij.
Daarnaast ben ik als ik alcohol heb gedronken in een vingerknip aggresief, dus dat is ook niet handig geweest in de tijd dat ik actief poste met 2 flessen achter mn kiezen..
  zaterdag 30 december 2006 @ 19:17:49 #41
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44865719
* Marietje is eindelijk naar de supermarkt geweest en zeiknat geregend
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_44865750
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 19:14 schreef Daniel.J het volgende:

[..]

Ik heb veel verkeerde dingen gedaan onder invloed van alcohol dus dat heb ik ook afgezworen.
Met oud en nieuw zal ik vast wel wat drinken maar geen doordeweekse fles drank meer voor mij.
Daarnaast ben ik als ik alcohol heb gedronken in een vingerknip aggresief, dus dat is ook niet handig geweest in de tijd dat ik actief poste met 2 flessen achter mn kiezen..
Heb ik ook, eerst word ik happy en 1 slok whisky teveel kan zorgen dat ik me ga ergeren.

Maar ik kan dus 10 flessen bier en 1 fles whisky drinken, drink ik 1 slok teveel dan gaat de knop om.

Maar dan is het van belang dat ik 50 procent onder die grens blijf. Wel af en toe drinken maar niet tot een black-out.

Ik zal dus heus nog wel whisky en wodka drinken, van mijn part 1 fles. 1 fles kan ik hebben.

Maar ik moet leren inschatten waar de grens ligt.

Ben ik aangeschoten en is er neiging tot black out, dan moet water naar voren komen, water drinken.

Vandaag zelfgemaakte frites en shoarma
pi_44865793
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 19:17 schreef Marietje_34 het volgende:
* Marietje is eindelijk naar de supermarkt geweest en zeiknat geregend
Gelukkig ben je er weer

Marietje vind ik een van de aardigste users van fok!.

De volgende fok! awards nomineer ik jou als aardigste user. Had dat eigenlijk in 2006 al moeten doen.

Maar goed, ik was weer druk bezig
  zaterdag 30 december 2006 @ 19:24:24 #44
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44865975
ik vind sararaats de liefste..van 2006

maar ben niet verliefd op haar
  zaterdag 30 december 2006 @ 19:25:19 #45
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44866000
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 19:19 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Gelukkig ben je er weer

Marietje vind ik een van de aardigste users van fok!.

De volgende fok! awards nomineer ik jou als aardigste user. Had dat eigenlijk in 2006 al moeten doen.

Maar goed, ik was weer druk bezig
  zaterdag 30 december 2006 @ 19:29:20 #46
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44866147
* Normalneo loggin away from forum..into anotha system called sports
pi_44866157
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 19:09 schreef Daniel.J het volgende:

[..]

Dat zijn jullie allemaal.
but but but.... if the kings are queen, they're queer
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 30 december 2006 @ 19:29:42 #48
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44866165
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 19:14 schreef Daniel.J het volgende:

[..]

Gek is dat toch met alcohol, ik bedoel, hoe het zo verschillend kan uitwerken bij mensen. Als ik zelf een bakkie op heb hou ik van de hele wereld met alles erop en er aan en zie ik in iedereen wel iets liefs en goeds

Maar ik ken ook iemand, echt een schatje in het dagelijks leven, maar die heeft dus ook een agressieve dronk. Net alsof er een andere persoon wakker wordt in hem, als hij drinkt. Bizar
pi_44866312
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 19:29 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Gek is dat toch met alcohol, ik bedoel, hoe het zo verschillend kan uitwerken bij mensen. Als ik zelf een bakkie op heb hou ik van de hele wereld met alles erop en er aan en zie ik in iedereen wel iets liefs en goeds

Maar ik ken ook iemand, echt een schatje in het dagelijks leven, maar die heeft dus ook een agressieve dronk. Net alsof er een andere persoon wakker wordt in hem, als hij drinkt. Bizar
Dus als jij met allerlei schattigs gaat strooien dan kunnen we ervan uitgaan dat je een flinke slok op hebt?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 30 december 2006 @ 19:35:25 #50
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44866361
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 19:34 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dus als jij met allerlei schattigs gaat strooien dan kunnen we ervan uitgaan dat je een flinke slok op hebt?
het zou maar zo kunnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')