Maar jij ligt dan ook graag naakt in de tuin, mensen die graag naakt in de tuin liggen hebben geen last van hangtietenquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:02 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik zit net dat hangtietentopic te lezen in SHO, dus kan me er iets bij voorstellen![]()
uiteraard, dat heb je weer scherp opgemerktquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:04 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Maar jij ligt dan ook graag naakt in de tuin, mensen die graag naakt in de tuin liggen hebben geen last van hangtieten
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:05 schreef Normalneo het volgende:
club Amaris Hotelkamer fonkelt naast Friet van Piet..vamp en ik kijken elkaar aan..what the f?? denken we allebij..
Amilia zegt jullie moeten eerst minder wegen..daarvoor is deze weegschaal naast mij..willen jullie weten wat er in het kluisje zit?? Vampje knikt en zegt jaaaaa!! en diss knikt ook..ik ga eerst op de weegschaal staan..hij geeft 67 kilo aan..maar wat gebeurt er nu?
De teller begint af te lopen..ik zie 50 voorbij komen en dan 40, 35, 20, 2 en 1..ohw wat een beleving..ik ben nu zo klein als het meisje..ik zeg tegen vampje: u go girl! en ze staat er ook op!
Vampje is bijvoorbaat al blij en roept...Zo'n ding wil ik thuisook!!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:05 schreef Normalneo het volgende:
club Amaris Hotelkamer fonkelt naast Friet van Piet..vamp en ik kijken elkaar aan..what the f?? denken we allebij..
Amilia zegt jullie moeten eerst minder wegen..daarvoor is deze weegschaal naast mij..willen jullie weten wat er in het kluisje zit?? Vampje knikt en zegt jaaaaa!! en diss knikt ook..ik ga eerst op de weegschaal staan..hij geeft 67 kilo aan..maar wat gebeurt er nu?
De teller begint af te lopen..ik zie 50 voorbij komen en dan 40, 35, 20, 2 en 1..ohw wat een beleving..ik ben nu zo klein als het meisje..ik zeg tegen vampje: u go girl! en ze staat er ook op!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:06 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
uiteraard, dat heb je weer scherp opgemerkt![]()
![]()
nee joh....UUUUUUUREnlang voorspel!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:07 schreef Sight_key het volgende:
[..]
En toen kwam het hete sex verhaal
Sorry, ik ben te voorbarig
Maar ga door![]()
Goed hequote:Op zaterdag 30 december 2006 22:06 schreef Mirage het volgende:
antichrist !
lees de ouwehoer topics eens vanaf een afstandje... je ligt gewoon krom van het lachen
Veel plezierquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
nee joh....UUUUUUUREnlang voorspel!
Jazeker....quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:10 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Veel plezier
Uren lang voorspel, wacht je niet op een hoogtepunt dan?
Smeek je niet voor een hoogtepunt?
Wil je niet klaarkomen eindelijk?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:11 schreef Normalneo het volgende:
vampje heeft tag gezegd..
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:09 schreef vamperotica het volgende:
Vampje durft eigenlijk niet goedte kijken...Wat als de weegschaal nou eens doorslaat naar de andere kant?
Bruut nemen zeg ik jequote:Op zaterdag 30 december 2006 22:11 schreef Normalneo het volgende:
vampje heeft tag gezegd..
Ik zou zeggen, neem die normalneo eens goed met neo samen, zorg ervoor dat je samen in bed belandt en ga eens tekeer als een beest.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Jazeker....
En nog n keer en nog een keer... en en en
Lucifer wilde geen slaaf zijn binnen de bijbel. Daarom kwam hij in opstand.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:15 schreef Mirage het volgende:
Lucifer kwam in opstand tegen God...
toen is hij de hemel uitgegooid... of hij zou uit woede er uit gesprongen zijn (omdat de anderen niet meewerkten)
Maar opstandig zijn tegen God... is dat per definitie slecht ?
Wie heeft bedacht dat God de "goeierd" is ?
Is onderdrukking (door God blijkbaar) niet de eerste "slechte" daad en is Lucifer daarna pas opstandig geworden ?
gedaan !!!!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:14 schreef Sight_key het volgende:
Mirage!!!!!
Ik wil dat jij je bukt!!!!!!!!!!!
ooit heeft iemanddatbedacht...Maar hoe kon hij dan al die gruweldaden goedkeuren die in zijn naam zijn gepleegd?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:15 schreef Mirage het volgende:
toen is hij de hemel uitgegooid... of hij zou uit woede er uit gesprongen zijn (omdat de anderen niet meewerkten)
Is onderdrukking (door God blijkbaar) niet de eerste "slechte" daad en is Lucifer daarna pas opstandig geworden ?
Ik denk dat als ik gedwongen onder het juk van iemand moet leven ik ook in opstand kwam...quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:15 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Lucifer wilde geen slaaf zijn binnen de bijbel. Daarom kwam hij in opstand.
daar denk ik ook wel eens over na, volgens mij is God net zo goed het kwade als het goede...quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:15 schreef Mirage het volgende:
Ik ben nog niet klaar, zometeen trek ik mijn broek omlaag en ga ik achter je staanquote:
zijn die er dan ???quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ooit heeft iemanddatbedacht...Maar hoe kon hij dan al die gruweldaden goedkeuren die in zijn naam zijn gepleegd?
Vampje voelt opnieuw de nieuwsgierigheid van de vorige keer.... Die sleutel...Die geheimzinnigheid...quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:16 schreef Normalneo het volgende:
De owner van het hotel club Amaris komt ons uit de ABN-AMRO tegemoed..het kleintje is inmiddels ook op de weegschaal gaan staan..maar die kleine laten we even achterwege in het verhaal die komt straks pas terug..hoe heet u ook alweer..? vraag ik aan the Owner..ik ben the Owner of ur room zegt hij en ik heb de sleutels..zelfs twee..eentje voor de deur en eentje..van je weet wel diss..
Hij geeft ons allebei een pakje L&M en een zippo aansteker.."ruilen vamp"??
Nee...volgens mij ook zeer zeker niet op zijn verzoek.... Maarheeft hij er ooit iets gedaan aan het feit dat zoveel mensen daadwerkelijk geloofden dathet uit zijn naam was..quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:18 schreef Mirage het volgende:
[..]
zijn die er dan ???
Ik denk van niet.
Net zo min als dat het vermoorden van ketters in naam van God (als zijnde op zijn verzoek) zis gebeurd.
Dat zijn gevalletjes van "de mens spreekt voor iemand die zelf niets gezegd heeft"
de kerk heeft er wel alles aan gedaan om mensen te laten geloven dat dit WEL uit zijn naam is gedaan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:21 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nee...volgens mij ook zeer zeker niet op zijn verzoek.... Maarheeft hij er ooit iets gedaan aan het feit dat zoveel mensen daadwerkelijk geloofden dathet uit zijn naam was..
dat is zo ongeveerwatik bedoel tezeggen... God zou moeten staan voorgoed...Maar wat is er goed aan leven volgens regeltjes, normen en waarden van 1iemand...quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:21 schreef Mirage het volgende:
ik denk dat Satan staat voor opstandigheid tegen onderdrukking, niet accepteren van opgelegde onderdrukkingsregeltjes, afkeuringen, veroordelingen... etc et... want dat zijn zaken waar God imo voor staat.
Vrij ongedwongen leven.
geen eisen geen laatste oordeel en verplichte erkenning..onderwerping.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |