abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44871517
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:02 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ik zit net dat hangtietentopic te lezen in SHO, dus kan me er iets bij voorstellen
Maar jij ligt dan ook graag naakt in de tuin, mensen die graag naakt in de tuin liggen hebben geen last van hangtieten
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:05:42 #134
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44871556
club Amaris Hotelkamer fonkelt naast Friet van Piet..vamp en ik kijken elkaar aan..what the f?? denken we allebij..

Amilia zegt jullie moeten eerst minder wegen..daarvoor is deze weegschaal naast mij..willen jullie weten wat er in het kluisje zit?? Vampje knikt en zegt jaaaaa!! en diss knikt ook..ik ga eerst op de weegschaal staan..hij geeft 67 kilo aan..maar wat gebeurt er nu?

De teller begint af te lopen..ik zie 50 voorbij komen en dan 40, 35, 20, 2 en 1..ohw wat een beleving..ik ben nu zo klein als het meisje..ik zeg tegen vampje: u go girl! en ze staat er ook op!
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:06:13 #135
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44871578
--tagforce vamp
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:06:24 #136
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44871583
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:04 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Maar jij ligt dan ook graag naakt in de tuin, mensen die graag naakt in de tuin liggen hebben geen last van hangtieten
uiteraard, dat heb je weer scherp opgemerkt
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_44871604
antichrist !
lees de ouwehoer topics eens vanaf een afstandje... je ligt gewoon krom van het lachen
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44871622
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:05 schreef Normalneo het volgende:
club Amaris Hotelkamer fonkelt naast Friet van Piet..vamp en ik kijken elkaar aan..what the f?? denken we allebij..

Amilia zegt jullie moeten eerst minder wegen..daarvoor is deze weegschaal naast mij..willen jullie weten wat er in het kluisje zit?? Vampje knikt en zegt jaaaaa!! en diss knikt ook..ik ga eerst op de weegschaal staan..hij geeft 67 kilo aan..maar wat gebeurt er nu?

De teller begint af te lopen..ik zie 50 voorbij komen en dan 40, 35, 20, 2 en 1..ohw wat een beleving..ik ben nu zo klein als het meisje..ik zeg tegen vampje: u go girl! en ze staat er ook op!

En toen kwam het hete sex verhaal

Sorry, ik ben te voorbarig

Maar ga door
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_44871638
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:05 schreef Normalneo het volgende:

Vampje is bijvoorbaat al blij en roept...Zo'n ding wil ik thuisook!!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:08:09 #140
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44871662
nee nee..vampje neemt het nu even over..dat betekend niet gelijk sex
pi_44871666
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:06 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

uiteraard, dat heb je weer scherp opgemerkt

Ik wist dat al van jou, je hebt zulke strakke tieten, die kun je als boksbal gebruiken

Dat komt van de vitamine B die in de zon zit.

Zon ze vooral door in de voortuin
pi_44871670
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:07 schreef Sight_key het volgende:

[..]

En toen kwam het hete sex verhaal

Sorry, ik ben te voorbarig

Maar ga door
nee joh....UUUUUUUREnlang voorspel!
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:08:34 #143
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44871685
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:06 schreef Mirage het volgende:
antichrist !
lees de ouwehoer topics eens vanaf een afstandje... je ligt gewoon krom van het lachen
Goed he Nergens wordt zo geweldig geouwehoerd als in de TRU Ouwehoer
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:08:41 #144
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44871694
vampje taggen als je klaarbent he??
pi_44871737
Vampje durft eigenlijk niet goedte kijken...Wat als de weegschaal nou eens doorslaat naar de andere kant?
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:09:54 #146
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44871753
gewoon zeggen tag!
pi_44871785
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:08 schreef vamperotica het volgende:

[..]

nee joh....UUUUUUUREnlang voorspel!
Veel plezier

Uren lang voorspel, wacht je niet op een hoogtepunt dan?

Smeek je niet voor een hoogtepunt?

Wil je niet klaarkomen eindelijk?

Of verhoog jij samen met Neo de spanning totdat jullie sappen gaan uitwisselen in bed?

Komt Neo van afstand in jou bed liggen waar sappen worden uitgewisseld
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:11:15 #148
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44871825
vampje heeft tag gezegd..
pi_44871836
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:10 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Veel plezier

Uren lang voorspel, wacht je niet op een hoogtepunt dan?

Smeek je niet voor een hoogtepunt?

Wil je niet klaarkomen eindelijk?
Jazeker....
En nog n keer en nog een keer... en en en
pi_44871847
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:11 schreef Normalneo het volgende:
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:11:47 #151
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44871856
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:09 schreef vamperotica het volgende:
Vampje durft eigenlijk niet goedte kijken...Wat als de weegschaal nou eens doorslaat naar de andere kant?
pi_44871868
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:11 schreef Normalneo het volgende:
Bruut nemen zeg ik je

Bruut nemen
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:12:57 #153
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44871896
vampje gaat op de weegschaal staan..het is bij haar niet andersom..ze wordt ook heel klein en op het eind nog maar 1..Amilia die nu nog net iets kleiner is dan ons..kijkt vampje aan..zo erg was het toch niet? Vampje lacht..nee was eigenlijk wel heel speciaal..ben nog nooit verkleind..:)

het verhaal gaat verder..
pi_44871915
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:11 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Jazeker....
En nog n keer en nog een keer... en en en
Ik zou zeggen, neem die normalneo eens goed met neo samen, zorg ervoor dat je samen in bed belandt en ga eens tekeer als een beest.

Ondertussen probeer ik contact met Mirage te leggen

Maar nee, Mirage heeft oversight, dus ik moet verder zoeken.

Nokwanda is vrij

pi_44871944
Mirage!!!!!

Ik wil dat jij je bukt!!!!!!!!!!!

pi_44871969
Maaruh...is het niet de bedoeling datmn kleren ook mekrimpen...Vraagt vampje terwijl ze een nu veeeels tegrote spijkerbroek omhoog probeert te houden en niet overde pijpen probeert te struikelen...
pi_44871974
Lucifer kwam in opstand tegen God...
toen is hij de hemel uitgegooid... of hij zou uit woede er uit gesprongen zijn (omdat de anderen niet meewerkten)

Maar opstandig zijn tegen God... is dat per definitie slecht ?
Wie heeft bedacht dat God de "goeierd" is ?
Is onderdrukking (door God blijkbaar) niet de eerste "slechte" daad en is Lucifer daarna pas opstandig geworden ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44871978
Nokwanda!!!!!!!!!!!

Spoel je af onder die 100 meter douche straal
pi_44872011
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:15 schreef Mirage het volgende:
toen is hij de hemel uitgegooid... of hij zou uit woede er uit gesprongen zijn (omdat de anderen niet meewerkten)

Is onderdrukking (door God blijkbaar) niet de eerste "slechte" daad en is Lucifer daarna pas opstandig geworden ?
Lucifer wilde geen slaaf zijn binnen de bijbel. Daarom kwam hij in opstand.

Lucifer wilde geen slaaf zijn van God, en lucifer moest 2006 jaar vechten.

En dan denk ik dus dat ik lucifer was, ik heb mijn hele leven moeten kruipen als een slang door het stof. Lucifer staat ook voor slangen. Jezus trapte slangen kapot

Nu trap ik Jezus kapot, en de Paus en de rest van de schijnheiligen

zaterdag 30 december 2006 @ 22:16:04 #160
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44872023
Mensjes, ik ga jullie verlaten. Heb dus echt gelachen net om dat geklets hier

Fijne avond allemaal nog
pi_44872032
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:14 schreef Sight_key het volgende:
Mirage!!!!!

Ik wil dat jij je bukt!!!!!!!!!!!

gedaan !!!!!
Sir Winston Churchill
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:16:20 #162
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44872040
De owner van het hotel club Amaris komt ons uit de ABN-AMRO tegemoed..het kleintje is inmiddels ook op de weegschaal gaan staan..maar die kleine laten we even achterwege in het verhaal die komt straks pas terug..hoe heet u ook alweer..? vraag ik aan the Owner..ik ben the Owner of ur room zegt hij en ik heb de sleutels..zelfs twee..eentje voor de deur en eentje..van je weet wel diss..

Hij geeft ons allebei een pakje L&M en een zippo aansteker.."ruilen vamp"??
pi_44872059
quote:

ooit heeft iemanddatbedacht...Maar hoe kon hij dan al die gruweldaden goedkeuren die in zijn naam zijn gepleegd?
pi_44872069
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:15 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Lucifer wilde geen slaaf zijn binnen de bijbel. Daarom kwam hij in opstand.

Ik denk dat als ik gedwongen onder het juk van iemand moet leven ik ook in opstand kwam...
Sir Winston Churchill
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:17:50 #165
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44872098
quote:

daar denk ik ook wel eens over na, volgens mij is God net zo goed het kwade als het goede...

Maar nu ga ik echt weg trouwens
pi_44872099
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:16 schreef Mirage het volgende:

[..]

gedaan !!!!!
Ik ben nog niet klaar, zometeen trek ik mijn broek omlaag en ga ik achter je staan

Nu lukt het nog niet.

Maar ik zou best wel eens achter je willen staan

Op een duivelse manier bezig zijn

Ik ga niet zonder broek fokken, ik slaap wel naakt, dus in mijn dromen ben je welkom
pi_44872118
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:16 schreef vamperotica het volgende:

[..]

ooit heeft iemanddatbedacht...Maar hoe kon hij dan al die gruweldaden goedkeuren die in zijn naam zijn gepleegd?
zijn die er dan ???
Ik denk van niet.

Net zo min als dat het vermoorden van ketters in naam van God (als zijnde op zijn verzoek) zis gebeurd.

Dat zijn gevalletjes van "de mens spreekt voor iemand die zelf niets gezegd heeft"
Sir Winston Churchill
pi_44872128
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:16 schreef Normalneo het volgende:
De owner van het hotel club Amaris komt ons uit de ABN-AMRO tegemoed..het kleintje is inmiddels ook op de weegschaal gaan staan..maar die kleine laten we even achterwege in het verhaal die komt straks pas terug..hoe heet u ook alweer..? vraag ik aan the Owner..ik ben the Owner of ur room zegt hij en ik heb de sleutels..zelfs twee..eentje voor de deur en eentje..van je weet wel diss..

Hij geeft ons allebei een pakje L&M en een zippo aansteker.."ruilen vamp"??
Vampje voelt opnieuw de nieuwsgierigheid van de vorige keer.... Die sleutel...Die geheimzinnigheid...
opgewonden pakt ze de sleutels en trekt Dis aan zn mouw mee...
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:19:47 #169
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44872180
de kleine begint te huilen en die wordt tijdelijk even opgevangen in de babysit-kamer..

vamp en ik steken ff een peukie op..wist je vamp dat dit merk speciaal voor ons gemaakt is in de nacht toen jij naar het ziekenhuis werd gebracht? nok heeft over je gewaakt en ik wilde iets speciaals voor je als je hier zou komen..het wordt sinds die tijd door bijna alle Turkse mensen gerookt..maar wij hebben de eerste twee pakjes..en deze zippo's he..dat zijn niet zomaar zippo's, deze zippo's zijn gemaakt van silver plated steel..en deze sleutel..: "deze sleutel heb ik gekregen van the Owner..die uit de ABN-AMRO kwam lopen toennet..

laten we maar eens kijken of hij in het slot past..
pi_44872203
Even naar buiten

Even frisse lucht scheppen.

Mirage

Lekkerste ding van fok!

En dan is ding niet goed genoeg

Een beest eerder

Mirage is een beest

Een demon

I love demons
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:20:28 #171
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44872209
nou het slot..ziet er verdomme uit als een normaal slot, maar het is eigenlijk geen slot..want het is een soort creditcard om de kamerdeur mee te openen.."ze zijn er wel op vooruit gegaan he Vamp" wat zal ik doen.. de rode knop of de witte indrukken? op dit kleine kaartje?

TAGGERDETAG naar VAMP
pi_44872249
ik denk dat Satan staat voor opstandigheid tegen onderdrukking, niet accepteren van opgelegde onderdrukkingsregeltjes, afkeuringen, veroordelingen... etc et... want dat zijn zaken waar God imo voor staat.

Vrij ongedwongen leven.
geen eisen geen laatste oordeel en verplichte erkenning..onderwerping.
Sir Winston Churchill
pi_44872254
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:18 schreef Mirage het volgende:

[..]

zijn die er dan ???
Ik denk van niet.

Net zo min als dat het vermoorden van ketters in naam van God (als zijnde op zijn verzoek) zis gebeurd.

Dat zijn gevalletjes van "de mens spreekt voor iemand die zelf niets gezegd heeft"
Nee...volgens mij ook zeer zeker niet op zijn verzoek.... Maarheeft hij er ooit iets gedaan aan het feit dat zoveel mensen daadwerkelijk geloofden dathet uit zijn naam was..
pi_44872321
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:21 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Nee...volgens mij ook zeer zeker niet op zijn verzoek.... Maarheeft hij er ooit iets gedaan aan het feit dat zoveel mensen daadwerkelijk geloofden dathet uit zijn naam was..
de kerk heeft er wel alles aan gedaan om mensen te laten geloven dat dit WEL uit zijn naam is gedaan.
Sir Winston Churchill
pi_44872345
ik ga op zoek naar de anti christ

en dan niet die zoals door de bijbel... christenen god wordt omschreven.
Sir Winston Churchill
pi_44872359
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:21 schreef Mirage het volgende:
ik denk dat Satan staat voor opstandigheid tegen onderdrukking, niet accepteren van opgelegde onderdrukkingsregeltjes, afkeuringen, veroordelingen... etc et... want dat zijn zaken waar God imo voor staat.

Vrij ongedwongen leven.
geen eisen geen laatste oordeel en verplichte erkenning..onderwerping.
dat is zo ongeveerwatik bedoel tezeggen... God zou moeten staan voorgoed...Maar wat is er goed aan leven volgens regeltjes, normen en waarden van 1iemand...
maakt het mij slecht als ik steel om mijn kinderen te voeden?
Of als ik niet naar de kerk ga maar wel de boodschappen van dat chagerijnige maar diep van binnen gouden oude mens naar het bejaadetehuis sleep?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')