quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:09 schreef vamperotica het volgende:
Vampje durft eigenlijk niet goedte kijken...Wat als de weegschaal nou eens doorslaat naar de andere kant?
Bruut nemen zeg ik jequote:Op zaterdag 30 december 2006 22:11 schreef Normalneo het volgende:
vampje heeft tag gezegd..
Ik zou zeggen, neem die normalneo eens goed met neo samen, zorg ervoor dat je samen in bed belandt en ga eens tekeer als een beest.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Jazeker....
En nog n keer en nog een keer... en en en
Lucifer wilde geen slaaf zijn binnen de bijbel. Daarom kwam hij in opstand.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:15 schreef Mirage het volgende:
Lucifer kwam in opstand tegen God...
toen is hij de hemel uitgegooid... of hij zou uit woede er uit gesprongen zijn (omdat de anderen niet meewerkten)
Maar opstandig zijn tegen God... is dat per definitie slecht ?
Wie heeft bedacht dat God de "goeierd" is ?
Is onderdrukking (door God blijkbaar) niet de eerste "slechte" daad en is Lucifer daarna pas opstandig geworden ?
gedaan !!!!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:14 schreef Sight_key het volgende:
Mirage!!!!!
Ik wil dat jij je bukt!!!!!!!!!!!
ooit heeft iemanddatbedacht...Maar hoe kon hij dan al die gruweldaden goedkeuren die in zijn naam zijn gepleegd?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:15 schreef Mirage het volgende:
toen is hij de hemel uitgegooid... of hij zou uit woede er uit gesprongen zijn (omdat de anderen niet meewerkten)
Is onderdrukking (door God blijkbaar) niet de eerste "slechte" daad en is Lucifer daarna pas opstandig geworden ?
Ik denk dat als ik gedwongen onder het juk van iemand moet leven ik ook in opstand kwam...quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:15 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Lucifer wilde geen slaaf zijn binnen de bijbel. Daarom kwam hij in opstand.
daar denk ik ook wel eens over na, volgens mij is God net zo goed het kwade als het goede...quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:15 schreef Mirage het volgende:
Ik ben nog niet klaar, zometeen trek ik mijn broek omlaag en ga ik achter je staanquote:
zijn die er dan ???quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ooit heeft iemanddatbedacht...Maar hoe kon hij dan al die gruweldaden goedkeuren die in zijn naam zijn gepleegd?
Vampje voelt opnieuw de nieuwsgierigheid van de vorige keer.... Die sleutel...Die geheimzinnigheid...quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:16 schreef Normalneo het volgende:
De owner van het hotel club Amaris komt ons uit de ABN-AMRO tegemoed..het kleintje is inmiddels ook op de weegschaal gaan staan..maar die kleine laten we even achterwege in het verhaal die komt straks pas terug..hoe heet u ook alweer..? vraag ik aan the Owner..ik ben the Owner of ur room zegt hij en ik heb de sleutels..zelfs twee..eentje voor de deur en eentje..van je weet wel diss..
Hij geeft ons allebei een pakje L&M en een zippo aansteker.."ruilen vamp"??
Nee...volgens mij ook zeer zeker niet op zijn verzoek.... Maarheeft hij er ooit iets gedaan aan het feit dat zoveel mensen daadwerkelijk geloofden dathet uit zijn naam was..quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:18 schreef Mirage het volgende:
[..]
zijn die er dan ???
Ik denk van niet.
Net zo min als dat het vermoorden van ketters in naam van God (als zijnde op zijn verzoek) zis gebeurd.
Dat zijn gevalletjes van "de mens spreekt voor iemand die zelf niets gezegd heeft"
de kerk heeft er wel alles aan gedaan om mensen te laten geloven dat dit WEL uit zijn naam is gedaan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:21 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nee...volgens mij ook zeer zeker niet op zijn verzoek.... Maarheeft hij er ooit iets gedaan aan het feit dat zoveel mensen daadwerkelijk geloofden dathet uit zijn naam was..
dat is zo ongeveerwatik bedoel tezeggen... God zou moeten staan voorgoed...Maar wat is er goed aan leven volgens regeltjes, normen en waarden van 1iemand...quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:21 schreef Mirage het volgende:
ik denk dat Satan staat voor opstandigheid tegen onderdrukking, niet accepteren van opgelegde onderdrukkingsregeltjes, afkeuringen, veroordelingen... etc et... want dat zijn zaken waar God imo voor staat.
Vrij ongedwongen leven.
geen eisen geen laatste oordeel en verplichte erkenning..onderwerping.
maakt het jou slecht als je vanuit je hart leeft, maar gewoonweg niet bukt voor God ??quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
dat is zo ongeveerwatik bedoel tezeggen... God zou moeten staan voorgoed...Maar wat is er goed aan leven volgens regeltjes, normen en waarden van 1iemand...
maakt het mij slecht als ik steel om mijn kinderen te voeden?
Of als ik niet naar de kerk ga maar wel de boodschappen van dat chagerijnige maar diep van binnen gouden oude mens naar het bejaadetehuis sleep?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:26 schreef Normalneo het volgende:
wat kan het mij schelen..zegt ze..ze geeft de tag weer aan mij
Ik ben geloof ik mijn hele leven al opstandig....quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
maakt het jou slecht als je vanuit je hart leeft, maar gewoonweg niet bukt voor God ??
arrogante onderdrukker
vampje staat een beetje te twijfelen....quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:28 schreef Normalneo het volgende:
ik denk dat omdat ik volgende week heel veel rood ga schilderen..ik maar eens voor de rode knop en de witte knop druk..want het schilderij is voornamelijk rood en wit..(wat nog niet geschildert is)
diss..houdt stevig beide knoppen ingedrukt..er volgt een klik en een kkrrrrak de deur valt naar beneden..the Owner kijkt toe..hij rent gelijk weer naar de ABN-AMRO..want volgens mij zei hij iets van "insurance"
Buk je maar voor Luciferquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
maakt het jou slecht als je vanuit je hart leeft, maar gewoonweg niet bukt voor God ??
arrogante onderdrukker
Gezien de eerdere opmerkingen hoop ik dat dat geen golden shower isquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:15 schreef Sight_key het volgende:
Nokwanda!!!!!!!!!!!
Spoel je af onder die 100 meter douche straal
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gezien de eerdere opmerkingen hoop ik dat dat geen golden shower is
ow ja.... die minibar!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:35 schreef Normalneo het volgende:
he dit herken ik zegt vampje tegen mij..dit was het bed..waarop..hmm..het is een beetje vervaagd zegt ze..maar wat mooi diss..je maakt me echt gelukkig vandaag..wat heb je nog meer voor me in petto?? wat zit er in die koelkast bijv? hehe..weet je dat nog??
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:31 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Buk je maar voor Lucifer
Voor niemand anders hoef jij je te bukken![]()
Buk je maar voor mij en laat christus maar verrotten.
De duivel weet wel raadt met vrouwen in de aard van jou![]()
Buck dich!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga zo offline
Ik ruik je bijna, ik snuif ff en ruik je vlees bijna![]()
Ik ben nog ergerquote:
Is die gek met die witte baard de loser Christus?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:38 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding]
dag des oordeels...
ziet dit er uit als iets waar jij achter staat ??
Ik niet.
Je hoeft voor niemand te bukken. Maar als je dat ontmoet waarvan je weet dat het groter is dan jijzelf. Niet in fysiek formaat, maar grootser, wetender, dan maakt dat je wel nederig. Of dat nou god of lucifer (ook al een god dus blijkbaar zijn er meer) of een wijze oude vrouw betreft. En ja... dan ga ik gewillig op mijn knieeen. Omdat ik dat dan erken en wil en omdat ook uit nederigheid veeeeeeel te leren valt. Niet uit opgelegde maar uit vrijwillige nederigheid. Anders niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
arrogante onderdrukker
nee....quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:38 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding]
dag des oordeels...
ziet dit er uit als iets waar jij achter staat ??
"omdat je niet aan de zogenaamde regels houdt...omdat je God niet wil erkennen ?"
Ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |