en op ieder potje past een dekseltje,quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:02 schreef sararaats het volgende:
wat is daar mis mee?
ach ja, pottenseks is veel beter voor sararaats
want ik ben een POT
Je lebbert liever dan dat je doet zuigenquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:02 schreef sararaats het volgende:
wat is daar mis mee?
want ik ben een POT
dank jequote:
Download Firefox ofzo lol..quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:03 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Via jou link krijg ik alleen maar hete vrouwen in de buurt van mij die sex willen
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
dank je
ik heb nog een record verbroken
ik heb op dit moment de meest stinkende adem
Fotos?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:02 schreef sararaats het volgende:
wat is daar mis mee?
want ik ben een POT
ik ben allang niet meer gefixeerd op dat heterodekselquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:03 schreef Mirage het volgende:
[..]
en op ieder potje past een dekseltje,
het potje moet alleen niet zo op de dekseltjes gefixeerd zijn.
Of voor frisse Eva !quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:05 schreef Sight_key het volgende:
[..]
![]()
Moet je odol hebben.
Een ontzettend dikke ochtend lul
Of gewone odol voor frisse adam?
Zolang jij je bukt is er niets aan de handquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:04 schreef Mirage het volgende:
orgiehoeren & gigelo's als volgende tt dan maar
Vampje gaat het wateruit en helptdis opeen handdoek... masseren maar even?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:05 schreef Normalneo het volgende:
vampje gooit de ball naar haar ........ en diss serveert..hij kijkt goed..hij maakt snel onderwater nog een foto met de superclose up..want vampje werd afgeleid..door een Turkse man?
hehe..iets naar rechts..scanning into the pic..en serve..daar gaat de bal..whow..vampje vangt hem netjes op..twee keer hooghouden en springt met haar goddelijke lijf boven het net uit..ze wil smashen, maar raakt de bal te zacht..diss..gebruikt neo powers en vliegt op de bal af..catch..:) hehe denkt ie nu zal ik je krijgen..maar ineens..terwijl hij voor de tweede smash gaat .. kramp!!!!!!!!!!!!!!damn wat voelt dat fokked up..mijn been ..ik schreeuw het uit..time out
Hoe groot is die pot waar jij je deksel op wilt zetten ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben allang niet meer gefixeerd op dat heterodeksel
ik ben nu gefixeerd op een potje
Een potje met honing of een potje met chocolade?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben allang niet meer gefixeerd op dat heterodeksel
ik ben nu gefixeerd op een potje
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:04 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Je lebbert liever dan dat je doet zuigen
No offence. Maar probeer ook eens te zuigen
Jij weet waar je over praatquote:
nou ze fixeert zich vooral op de oudere potjes...quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:07 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Hoe groot is die pot waar jij je deksel op wilt zetten ?
Is de pot niet te groot voor de deksel?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
nou ze fixeert zich vooral op de oudere potjes...
dat het 1 of ander te groot of uitgelubberd is zou dus best eens kunnen
Ik? wat zeg ik?quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:09 schreef Mirage het volgende:
hier wordt (nog) niet gezogen, wel onderworpen, niet gebukt
[afbeelding]
Je wilt genomen worden door een steenbok dusquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:09 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding]
is goed advies hequote:
vrouwen kun je ook zuigen trouwensquote:
Woa, dat plaatje staat nu op mn pcquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:09 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding]
Alletwee...quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:10 schreef Mirage het volgende:
[..]
is goed advies he
een ijsje... zuig of lebber je daar aan ?
Ja klopt weet je hoe?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
vrouwen kun je ook zuigen trouwens
Als je een echte vent bent tenminste
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:11 schreef Normalneo het volgende:
aan de bar komen ze tot rust..diss..zegt hier houdt het nu heel even op..hoe graag je ook verder wilt, maar ik heb kramp en heb iets warm nodig..(denkt ondertussen aan een upload link voor de foto)..vampje zegt..ach diss..het komt allemaal goed..!!!!![]()
* Normalneo geeft vamp uiteindelijk kus op de wang.. en samen drinken ze nog even het laatste drankje.. wat een fijne avond diss..bedankt hiervoor..jij was ook weer eens geweldig..sorry ik was een beetje geill..maarjah je kent me he..![]()
..maar hoe komen we nu omhoog..zag jij eenladder ?????
nee..
ok het verhaal vervolgt zich..over een tijdje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |