quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:08 schreef ruud_fr het volgende:
Gravesen neemt wraak voor gestolen portemonnee.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:09 schreef Maikalo het volgende:
Conclusie: Blazen helpt niet tegen een ontketende Viking/Deen
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
The Hulk nieuwe bijnaam Gravesen. "Hulk wil een handtekening!"
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:33 schreef existenz het volgende:
Neeeh, geen haar op jouw hoofd dat ik met jouw vrouw rotzooi
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:35 schreef Beschouw het volgende:
EnGCatjuh en Beschouw strijden om onderschrift-award
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
Bij Real Madrid wordt er teminste gevochten om een basisplaats !
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:05 schreef Zjakkie het volgende:
Ook buiten Nederland wordt gevochten om Oranje
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:40 schreef SCH het volgende:
"Nee man, ik zweer het je, het is geen Rolf en Viktor"
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:44 schreef -Vaduz- het volgende:
'Hee relaxed man, doe geen moeite, ik heb mijn schwalbe al ingezet'
quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:12 schreef AirRaid het volgende:
Big Brother Ruud gesingaleerd in Spanje
quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
Casting nieuwe Matrix-film in volle gang
quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:29 schreef Mwanatabu het volgende:
Wat nou gewelddadige speelstijl!? Mijn stijl is enorm vredelievend en wie anders beweert kan een ros krijgen!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:36 schreef TheVulture het volgende:
Gravesen: "Mijn piemel is helemaal niet kleiner als die van jou"
Ik wilde 'm niet doenquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:23 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Kleiner dan, overtreffende trap![]()
aangepast, kutdialect ookquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:23 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Kleiner dan, overtreffende trap![]()
Wie zegt dat ik win?quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Welke prijs kies je als je wint, Beschouw? De koelkast of de was-droogcombinatie?
Ze zijn anders mooi op een rijtje gezet voor je.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:01 schreef toma het volgende:
sjezus wat een hoop inzendingen. Over een kwartier de uitslag
Eigenlijk kan alleen Toma jouw overwinning nog voorkomen.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:02 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ze zijn anders mooi op een rijtje gezet voor je.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat ik ook die onderschriften zo mooi op een rijtje voor je zou zetten, als ik het topic gemaakt had.
quote:Mr._T-Rex
Kung-fu moves Robinho geen match voor Thomas "De Stoomwals" Gravesen
quote:existenz
Neeeh, geen haar op jouw hoofd dat ik met jouw vrouw rotzooi
quote:AirRaid
Big Brother Ruud gesingaleerd in Spanje.
-2ptquote:numero_uno
Gravesen wil wel een robinhotje vechten
dank je Beschouwquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:37 schreef Beschouw het volgende:
Vitessezuid113 verdiende ook punten. Dit keer was zijn inzending formidabel.
vond ik
Zal met ff knuffelen te maken hebben want die altijd in BB deed , anders zou ik het ook niet weten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:11 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand me de humor van de winnende inzending uitleggen want ik snap het niet
In de Green Spirit geweest ofzo?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:37 schreef Beschouw het volgende:
Vitessezuid113 verdiende ook punten. Dit keer was zijn inzending formidabel.
vond ik
Het 'robbertje' vechten werd weer eens niet begrepenquote:Bla
Waar zie jij mij voor aan?quote:Op zondag 31 december 2006 03:18 schreef Bayswater het volgende:
[..]
In de Green Spirit geweest ofzo?
ik vond ze gewoon allemaal slecht. Kon eigenlijk op geen 1 inzending lachen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:11 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand me de humor van de winnende inzending uitleggen want ik snap het niet
Polletjequote:Op zondag 31 december 2006 13:14 schreef toma het volgende:
als Encatjuh straks 2e word en beschouw de poedelprijjs wint dan staat het gelijk.
Wat dan? Of gaan we daar gewoon niet vanuit
Dan moet existenz het doen, of Mr T Rex.quote:Op zondag 31 december 2006 15:41 schreef AirRaid het volgende:
oh had ik gewonnen![]()
sorry maar ben helemaal vergeten te kijken, BTW Beschouw ik vanavond geen uitslag doen, moet namelijk al om 18.00 uur weg. of ik moet al daarvoor de uitslag doen!!!!!!!
quote:~vrolijke-frits~
~Arie Haan op auditie voor selectie FC Volendam~
quote:~EnGCatjuh~
~Arie Haan spoorloos voor Kameroeneze voetbalbond: "hij heeft vast iets verkeerds gegeten"~
quote:~Maikalo~
~Arie Haan neemt net als de haring, ook de voetbalfoto-onderschriftcompetitie met een korreltje zout.~
-2ptquote:~Zjakkie~
~"... en dan trek ik zo de haring die net in mn kont geduwd werd uit mn mond"~
Waar was jouw onderschrift?quote:Op zondag 31 december 2006 17:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dan moet existenz het doen, of Mr T Rex.
En anders doe ik het wel![]()
Godver... Vergetenquote:
Ja, iedereen uiteraard een geloekig nieuwjaar!quote:Op maandag 1 januari 2007 12:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jeej![]()
![]()
Jammer Beschouw, dat je toch nog 2e bent geworden. Ik had t jou ook gegund. Kom maar op met dat icoontje!
Wie moet er nu een nieuwe foto posten? De winnaar van de laatste ronde of ik? (Ik ben zo weer weg, dus iemand anders mag t doen van mij.)
Oh, en de beste wensen natuurlijk, nu we toch bezig zijn![]()
Ik heb geen icoontje. Wellicht dat een ander iets in elkaar geknutseld heeft?quote:Op maandag 1 januari 2007 12:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kom maar op met dat icoontje!
Don't look at me, ik kan net zo goed fotoshoppe als dat seedorf een penalty kan nemenquote:Op maandag 1 januari 2007 14:04 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik heb geen icoontje. Wellicht dat een ander iets in elkaar geknutseld heeft?
Waar blijft de foto Maikalo?quote:Op maandag 1 januari 2007 14:17 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Don't look at me, ik kan net zo goed fotoshoppe als dat seedorf een penalty kan nemen![]()
Idd dat nuchter gejureerd is nu nog maar even de vraagquote:Op maandag 1 januari 2007 14:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gewoon 2 januari tussen 18:00 en 20:00. Zijn de bubbels bij de meeste mensen ook uit het bloed verdwenen en kunnen er goede onderschriften verzonnen worden (en nuchteer gejureerd)
@ Beschouw: toma zou toch een icoontje maken?
quote:Op zondag 31 december 2006 22:48 schreef gebruikersnaam het volgende:
yeah 16e in het eindklassement, en ik doe nog maar sinds eind november mee
Ik dacht al, wat is dat gehijg in mijn nek...quote:Op maandag 1 januari 2007 13:55 schreef TheVulture het volgende:
Iedereen de beste wensen
toch nog 24e geeindigd terwijl ik in de vernieuwde versie pas sinds eind november meespeel
Die is waarschijnlijk nog vuurwerk aan het afstekenquote:Op maandag 1 januari 2007 14:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
mn pc is gecrasht. Nu is ie weer gerapereerd zal kijken of ik in één van deze dagen er 1tje kan fabricerenquote:Op maandag 1 januari 2007 14:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gewoon 2 januari tussen 18:00 en 20:00. Zijn de bubbels bij de meeste mensen ook uit het bloed verdwenen en kunnen er goede onderschriften verzonnen worden (en nuchteer gejureerd)
je hebt wel een hoge pet van mij op héquote:Op maandag 1 januari 2007 16:24 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk nog vuurwerk aan het afsteken
quote:Op maandag 1 januari 2007 20:16 schreef toma het volgende:
ik wil trouwens Beschouw bedanken voor de tussenstanden en de eindstand
ik wil trouwens Beschouw bedanken voor de tussenstanden en de eindstand
Waarom?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:15 schreef existenz het volgende:
Misschien nieuw topic beginnen voor het nieuwe seizoen
Dan is het wat duidelijker dat we met nieuw seizoen begonnen zijnquote:
itt Lotharquote:Op maandag 1 januari 2007 21:29 schreef denthemen het volgende:
[afbeelding]
Pelé kan mop van Ruud Gullit wél waarderen
Voor Ajax en WillemII dan iigquote:Op maandag 1 januari 2007 21:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
![]()
en toch nog 7de na al die poedels
En iedereen nog een goed 2007 toegewenst , dat deze competitie ook sportief mag verlopen![]()
uitslag maikalo?
Laten we dat maar doen. En vanaf morgen weer in het ritme dat we gewend waren.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
ik vind dat het 2 punten extra waard isquote:Op maandag 1 januari 2007 22:30 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[..]
Laten we dat maar doen. En vanaf morgen weer in het ritme dat we gewend waren.
Thanx allemaal ook voor de complimenten voor het verzorgen van de stand. Was eigenlijk wel vijf extra punten waard, toch?
krijg ik er dan ook 10 voor de opmaakquote:Op maandag 1 januari 2007 22:30 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[..]
Laten we dat maar doen. En vanaf morgen weer in het ritme dat we gewend waren.
Thanx allemaal ook voor de complimenten voor het verzorgen van de stand. Was eigenlijk wel vijf extra punten waard, toch?
ik zie niksquote:Op maandag 1 januari 2007 23:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Punten niet. Heb wat anders voor je.
[afbeelding]
Ik zie ook niksquote:
quote:403 Forbidden
You must supply a local referer to get URL '/images/money.jpg' from this server.
thttpd/2.21 20apr2001
quote:403 Forbidden
You must supply a local referer to get URL '/images/money.jpg' from this server.
thttpd/2.21 20apr2001
quote:Op maandag 1 januari 2007 23:25 schreef Beschouw het volgende:
Nieuwe poging.
[afbeelding]
Komt misschien ook wel van pas als je weer eens jury bent.
Alvast bedanktquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:28 schreef toma het volgende:
zal s kijken of ik een user-icon voor engcatjuh kan maken
quote:ruud_fr
Pelé wilde het live-verslag van de executie van Saddam voor geen goud missen
quote:Mwanatabu
Matthäus en date raden meteen waar Pele's duim net gezeten heeft...
quote:TheVulture
Pele: "Ja hoor, volgens mij zijn ze echt"
-2ptquote:HPayne
Pele blijkt ineens niet meer impotent te zijn
Je hebt wel meteen een punt achterstandquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:00 schreef Maikalo het volgende:
En dan nu het moment suprème. De eerste uitslag van het nieuwe seizoen
.
Dat die eer aan mij is gevallen maakt me nog steeds emotioneel.
Ah, dat verklaard meerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:18 schreef HPayne het volgende:
Haha, Pele zette zich in voor de strijd tegen impotentie, was vorig jaar in het nieuws. En omdat der Lothar en die chick de andere kant op keken dacht ik van heh.....
Ja dat realiseerde ik me ook toen ik de uitslag aan het fabriceren wasquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je hebt wel meteen een punt achterstand
Ja maakt niet uit, zoiets moet je maar net weten..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:21 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ah, dat verklaard meer.
Ook een tip voor mensen die nog niet zo lang mee doen, als je een twijfelachtige grap hebt, leg hem dan even uit. Wordt wel vaker gedaan, daarmee zijn geloof ik ook een paar winsten mee gepakt afgelopen seizoen
![]()
Valt me toch mee dat je niet meteen vriendjespolitiek, fraude en holmaten gaat roepenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:23 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ja maakt niet uit, zoiets moet je maar net weten..![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:33 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Valt me toch mee dat je niet meteen vriendjespolitiek, fraude en holmaten gaat roepen. Dat was namelijk een beetje de trend in 2006
.
Alg: Misschien kunnen we dat nog bij de regels invoegen. Het aanvechten van de uitslag mag via e-mail of andere communicatiemiddelen buiten fok! gedaan worden. Zo kunnen we het topic ten minste schoon houden. Zie het als goed voornemen voor 2007![]()
Dan heb je wel meteen de twee grootste negers uit de geschiedenis onder je naam.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:09 schreef Mwanatabu het volgende:
Oeh nu weet ik weer waarom ik het doe. Stel je voor, zo rond 1 januari 2008: een avatar met B.A. Baracus afgewisseld met een fluimende Rijkaard.
Let's get-it-ohooon bitchaz!![]()
Daar borduurde die van mij ook op voort, dus ik had die poedelprijs ook kunnen krijgen dan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:18 schreef HPayne het volgende:
Haha, Pele zette zich in voor de strijd tegen impotentie, was vorig jaar in het nieuws. En omdat der Lothar en die chick de andere kant op keken dacht ik van heh.....
Nee hoor, die foto is een icoon voor elke voetbalfoto-onderschriftcompetitie op aarde. Dus vandaarquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:23 schreef toma het volgende:
als je een andere suggestie hebt om een mooiere avatar te maken dan moet je dat doen. Misschien dat ik 'm dan nog mooier maak
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:22 schreef Beschouw het volgende:
Nog ff over de uitslag van de eerste foto van dit jaar. Vriendjespolitiek!
Dat is zoooo 2006quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:22 schreef Beschouw het volgende:
Nog ff over de uitslag van de eerste foto van dit jaar. Vriendjespolitiek!
Die wou ik ook doenquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[afbeelding]
Een balende Koevermans voelt de bui hangen nadat hij zijn opvolger ziet warmlopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Succes en uitslag morgen rond 19.00 uur
quote:Maikalo
Opblaaspop in de vorm van Koevermans wordt feestelijk ontvangen in Groningen
Koevermans kermend: "Dit bedoelen ze helemaal niet met een strafschoppenserie, stelletje boeren! Jullie moeten tegen die ballen op de stip trappen!"
quote:EnGCatjuh
Spelers FC Groningen hebben geen oog voor 's werelds eerste barende man
-2ptquote:denthemen
Groningen verbaast zich over situps van Koevermans
Geldt ook voor mij. Maar dan betreft het geen werk, maar mijn jaarlijkse kaartmarathon.quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:42 schreef numero_uno het volgende:
Mocht ik winnen dan mag de nummer 2 de foto plaatsen want ik moet werken vanavond![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:34 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Geldt ook voor mij. Maar dan betreft het geen werk, maar mijn jaarlijkse kaartmarathon.![]()
idemquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:42 schreef numero_uno het volgende:
[afbeelding]
Mocht ik winnen dan mag de nummer 2 de foto plaatsen want ik moet werken vanavond![]()
same herequote:
Zou zelfmoord zijn jou punten te geven natuurlijkquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:42 schreef Beschouw het volgende:
Hoor net dat de kaartmarathon gecanceld is. Een deelnemer ziek, een andere moest plots werken.![]()
Kan toch een foto plaatsen (kleine hint)![]()
heb ik ook jaren gedaanquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:43 schreef Beschouw het volgende:
Geen poker, dat is een stom spel. Ik ga rikken. Kunnen ze me 's nachts voor wakker maken.
Zie je nu wel. Allemaal vriendjespolitiek en doorgestoken kaart hierquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zou zelfmoord zijn jou punten te geven natuurlijk
Het is eigenlijk net zoiets als strategisch stemmenquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:12 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zie je nu wel. Allemaal vriendjespolitiek en doorgestoken kaart hier![]()
Veilig?quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is eigenlijk net zoiets als strategisch stemmen![]()
Nee, ik kijk niet naar namen of of mensen er zijn of niet. Eigenlijk is het gewoon een veilig.![]()
Pardon?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:43 schreef toma het volgende:
Vastgebonde
over straattaal gesprokenquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:25 schreef Beschouw het volgende:
wouwse moto toma!
Ik ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:25 schreef toma het volgende:
[..]
vastgebonden dan ?
ja ik was altijd beter in wiskunde ipv nederlands
Nederlands was ook niet mijn goeiste vak hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:25 schreef toma het volgende:
[..]
vastgebonden dan ?
ja ik was altijd beter in wiskunde ipv nederlands
quote:TheVulture
Arveladze: "Mooi he, mijn nieuwe Leen-wagen"
quote:Beschouw
Tevreden Dembélé ziet rondrit na kampioenschap al zitten: "Met deze nieuwe spelersbus kan ik tenminste op het dak onder de viaducten door"
Een Georgiër, een halve Malinees en een Hollander zitten in een auto. Wie rijdt er?
-Danny Blind in ieder geval voorlopig niet!
-2ptquote:Mr._T-Rex
Selctie AZ stuurt foto voor deelname Pimp My Ride
Dus over 9 maanden is het weer een maandje inhalenquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die moet op gegeven moment toch bevallen, dan kunnen wij haar weer inhalen
Over 9 maanden is deze competitie al voorbij. Nee joh, veel eerder al! Mei ofzo.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:08 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Dus over 9 maanden is het weer een maandje inhalen![]()
Volgende competitie, en vergeet niet dat het kind ook nog eens gemaakt moet wordenquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Over 9 maanden is deze competitie al voorbij. Nee joh, veel eerder al! Mei ofzo.
Is dit beter naar uw gading?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:24 schreef toma het volgende:
ik kon er weinig op verzinnen. Hoop dat er nu een betere foto komt
Bekende sloganquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:49 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Denneboom: Wat? Happen naar de baas?
Daar heb ik allllaaaaang rekening mee gehouden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:10 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Volgende competitie, en vergeet niet dat het kind ook nog eens gemaakt moet worden![]()
Eh Bakker dusquote:
Ach, dit jaar wordt ik ook een gediplomeerd werknemer. Maar ik begrijp dat je voor een aantal banen 21+ moet zijnquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:02 schreef existenz het volgende:
[..]
Bekende slogan. Werken we voor dezelfde baas?
Dat wordt wat moeilijk gezien jou leeftijd
Nee, we hebben gewoon geen werknemers van < 21quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:16 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ach, dit jaar wordt ik ook een gediplomeerd werknemer. Maar ik begrijp dat je voor een aantal banen 21+ moet zijn![]()
Poedelprijs denk ik.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
Denneboom '' En waarom mag jij dan niet naar Willem 2 ''
Heitinga '' Ik kan teveel punten kosten voor Willem 2 zeggen ze''
Denneboom '' En Luinge niet dan ? "
Denneboom mocht een tijd geleden niet naar Willem 2 omdat ie van nec niet naar een concurende club mocht vertrekken.
Hij maakt ieg geen vriendenquote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik kon wel een top 6 maken voor deze ronde, maar helaas, slechts een top 3. Gewonnen heeft degene waar ik echt om moest lachen. De poedel ging naar Mr T-Rex omdat ik het onderschrift niet echt bij de foto vond passen. Wel leuk bedacht enzo hoor, daar niet van. Maartoch.
[afbeelding]
[afbeelding]
2pt
[..]
[afbeelding]
3pt
[..]
[afbeelding]
5pt
[..]
[afbeelding]
[..]
-2pt
Opmaak
Ik vinnem niet eens zo slecht. (*duikt*)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:54 schreef Linkmiegel het volgende:
vitessezuid je wilt de poedelprijs toch niet? met zo´n onderschrift zou ik bijna het tegenovergestelde denken..
Aha, lijntjes!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik vinnem niet eens zo slecht. (*duikt*)
quote:~numero_uno~
~Ook met Denneboom komt Heitinga niet aan pieken toe~
quote:~Ruud_fr~
~Heitinga wil trio met kankerneger en blinde tyfushond~
quote:~EnGCatjuh~
~Het lukt Heitinga niet deze Denneboom in zijn eentje af te tuigen~
-2ptquote:~Beschouw~
~Luinge getuige van opbloeiende homoliefde.~
you're on a rollquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
En dat is 2!En Beschouw minpunten!
Och, mijn weekend begint goed
Meningen verschillen hequote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:36 schreef toma het volgende:
[..]
die van jou was anders ook niet bepaald sterk deze keer
Poedelprijsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:32 schreef Mwanatabu het volgende:
Over de uitslag kan alleen in bier gecorrespondeerd worden![]()
Ik wíst dat jij ging reagerenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:10 schreef WeebI het volgende:
"...en toen kwam ik er dus achter dat mijn rode haarband was verkleurd."
Ik wist dat ookquote:
Ohoo! Grolsch! Heiligschennis!:oquote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:32 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
2pt
[..]
[afbeelding]
3pt
[..]
[afbeelding]
5pt
[..]
[afbeelding]
[..]
-2pt
Opmaak
Over de uitslag kan alleen in bier gecorrespondeerd worden![]()
Was meegenomen in de jurering in de zin dat ik besloot dat het met een naam als Denneboom onvermijdelijk zou worden dat er meerdere verwijzingen naar zouden komen. En dan vond ik die ene net de leukstequote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nou ja zeg, de winnaar borduurd voort op mijn denneboom/kerstboom wegdoen/aftuigen. en ik krijg geen punten
vriendjes politiek is het bah
Is niet waar. Ik heb jouw post niet eens gezien bij het plaatsen van mijn onderschrift, aangezien er maar 1 minuut verschil inzit tussen tijd van posten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nou ja zeg, de winnaar borduurd voort op mijn denneboom/kerstboom wegdoen/aftuigen. en ik krijg geen punten
vriendjes politiek is het bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |