Voor Ajax en WillemII dan iigquote:Op maandag 1 januari 2007 21:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
![]()
en toch nog 7de na al die poedels
En iedereen nog een goed 2007 toegewenst , dat deze competitie ook sportief mag verlopen![]()
quote:Op maandag 1 januari 2007 20:16 schreef toma het volgende:
uitslag maikalo?
Laten we dat maar doen. En vanaf morgen weer in het ritme dat we gewend waren.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gewoon 2 januari tussen 18:00 en 20:00. Zijn de bubbels bij de meeste mensen ook uit het bloed verdwenen en kunnen er goede onderschriften verzonnen worden (en nuchteer gejureerd)
ik vind dat het 2 punten extra waard isquote:Op maandag 1 januari 2007 22:30 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[..]
Laten we dat maar doen. En vanaf morgen weer in het ritme dat we gewend waren.
Thanx allemaal ook voor de complimenten voor het verzorgen van de stand. Was eigenlijk wel vijf extra punten waard, toch?
krijg ik er dan ook 10 voor de opmaakquote:Op maandag 1 januari 2007 22:30 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[..]
Laten we dat maar doen. En vanaf morgen weer in het ritme dat we gewend waren.
Thanx allemaal ook voor de complimenten voor het verzorgen van de stand. Was eigenlijk wel vijf extra punten waard, toch?
ik zie niksquote:Op maandag 1 januari 2007 23:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Punten niet. Heb wat anders voor je.
[afbeelding]
Ik zie ook niksquote:
quote:403 Forbidden
You must supply a local referer to get URL '/images/money.jpg' from this server.
thttpd/2.21 20apr2001
quote:403 Forbidden
You must supply a local referer to get URL '/images/money.jpg' from this server.
thttpd/2.21 20apr2001
quote:Op maandag 1 januari 2007 23:25 schreef Beschouw het volgende:
Nieuwe poging.
[afbeelding]
Komt misschien ook wel van pas als je weer eens jury bent.
Alvast bedanktquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:28 schreef toma het volgende:
zal s kijken of ik een user-icon voor engcatjuh kan maken
quote:ruud_fr
Pelé wilde het live-verslag van de executie van Saddam voor geen goud missen
quote:Mwanatabu
Matthäus en date raden meteen waar Pele's duim net gezeten heeft...
quote:TheVulture
Pele: "Ja hoor, volgens mij zijn ze echt"
-2ptquote:HPayne
Pele blijkt ineens niet meer impotent te zijn
Je hebt wel meteen een punt achterstandquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:00 schreef Maikalo het volgende:
En dan nu het moment suprème. De eerste uitslag van het nieuwe seizoen
.
Dat die eer aan mij is gevallen maakt me nog steeds emotioneel.
Ah, dat verklaard meerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:18 schreef HPayne het volgende:
Haha, Pele zette zich in voor de strijd tegen impotentie, was vorig jaar in het nieuws. En omdat der Lothar en die chick de andere kant op keken dacht ik van heh.....
Ja dat realiseerde ik me ook toen ik de uitslag aan het fabriceren wasquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je hebt wel meteen een punt achterstand
Ja maakt niet uit, zoiets moet je maar net weten..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:21 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ah, dat verklaard meer.
Ook een tip voor mensen die nog niet zo lang mee doen, als je een twijfelachtige grap hebt, leg hem dan even uit. Wordt wel vaker gedaan, daarmee zijn geloof ik ook een paar winsten mee gepakt afgelopen seizoen
![]()
Valt me toch mee dat je niet meteen vriendjespolitiek, fraude en holmaten gaat roepenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:23 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ja maakt niet uit, zoiets moet je maar net weten..![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:33 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Valt me toch mee dat je niet meteen vriendjespolitiek, fraude en holmaten gaat roepen. Dat was namelijk een beetje de trend in 2006
.
Alg: Misschien kunnen we dat nog bij de regels invoegen. Het aanvechten van de uitslag mag via e-mail of andere communicatiemiddelen buiten fok! gedaan worden. Zo kunnen we het topic ten minste schoon houden. Zie het als goed voornemen voor 2007![]()
Dan heb je wel meteen de twee grootste negers uit de geschiedenis onder je naam.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:09 schreef Mwanatabu het volgende:
Oeh nu weet ik weer waarom ik het doe. Stel je voor, zo rond 1 januari 2008: een avatar met B.A. Baracus afgewisseld met een fluimende Rijkaard.
Let's get-it-ohooon bitchaz!![]()
Daar borduurde die van mij ook op voort, dus ik had die poedelprijs ook kunnen krijgen dan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:18 schreef HPayne het volgende:
Haha, Pele zette zich in voor de strijd tegen impotentie, was vorig jaar in het nieuws. En omdat der Lothar en die chick de andere kant op keken dacht ik van heh.....
Nee hoor, die foto is een icoon voor elke voetbalfoto-onderschriftcompetitie op aarde. Dus vandaarquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:23 schreef toma het volgende:
als je een andere suggestie hebt om een mooiere avatar te maken dan moet je dat doen. Misschien dat ik 'm dan nog mooier maak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |